Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 biturbo veakood P 0402 (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1402)
RKK
huviline



Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.22 20:21 Tsiteeri
A6 C7 biturbo veakood P 0402



Hei.
Ei läinudki kaua kui uus mure. Viimasel ajal on mootor mitte kõige paremini käituma hakanud. Nii koha peal käies kui ka kõrgemate käikudega maantee peal sõites on kuskil 1800-2000 pöörde juures mootoris/keres võbin või siis vibratsioon sees. Sõites on see rohkem arusaadav või siis häirivam sest tihtipeale mingis situatsioonis on need pöörded just seal vahemikus pikemalt. Samuti gaasi lahti lastes teeb samuti nii kui mootoriga pidurdada antud RPMi juures.Probleem järk järgult süveneb. Kütusekulu on ka võib-olla 0.5 l/100le suurenenud.
Täna siis süttis ka spiraal ning arvuti järgi pannes oli tekkinud üks veakood. P0402 excessive flow. Viga tekkis just sellel hetkel kui ma nimelt mängisin sõites pööretega selles vibratsiooni tekitavas vahemikus . Kokkusattumus?
Olen kunagi eelnevalt kinnikiilunud sisselaske pöördklapiga maadelnud ning näha oli, et tahma või mis iganes nimetuse sellele panna oli kõvasti sisselaskes. Kas on võimalus, et egr klapp on umbes? Tean, et üks ajas ka mingit vibratsiooni taga ning lõpuks oli EGRi viga. On see võimalik?

Eelnevalt teostatud tööd (alates hiljutisemast)

MAF andur vahetatud kuna näitas olenemata mootori pööretest 400-550 mg/str.
Esisillla õõtsade komplekt +sillastend
Mootori padjad vahetatud (OE)
MAP andur vahetatud kuna näitas alaliselt 1.5 bari.
Roadforce velgede tasakaalustus

Need on tööd mis on tehtud eelnevalt mainitud sümptomi ilmnedes ning lootuses viga leevendada. Veakoode pole enne tänast olnud.

Eelnevalt on ka pihustid stenditud sest heitgaaside lõhnad polnud õiged nii asjatundjate kui ka iseenda arvates. Parem karta kui kahetseda seega sai see töö ette võetud ning kõik oli okei. Enne ja ka peale seda tööd polnud eelmainitud sünptomit.

Praegu enam MIL põlema ei lähe ning limpi ka pole. Veakoodi jätsin mällu, ei kustutanud ära. Käima läheb hästi ning jõudu on kuid nii eraatiline on see mootori käik nagu ülal kirjeldasin.

Tänades
Risto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.01.22 19:03 Tsiteeri


Kui MAF tühikäigul erinevate pööretega näitas 400-550mg/str, siis see oli korras. mg/str on per stroke, see ei peagi pööretega muutuma, ainult koormusega.
MAP andureid, tegelikult turborõhuandureid, sest see ei ole kollektoris, tavaliselt ka ei lenda, aga kes teab.

Tundub, et sul kiilub EGR avatud asendisse kinni vms. Rõhulekketest ei teeks ka paha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RKK
huviline



Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.22 19:52 Tsiteeri


Jah, veits puudulik kirjeldus minu poolt :). Ka sõites ei küündinud näit üle tuhande mitte kunagi.Ka siis kui kõvasti pähe anda. Peale vahetust muutusid specified ja actual numbrid võrdseteks mitte vähemalt poole võrra mööda.
Küll aga hetkel näite vaadates on ikkagi numbrid veidi teised kõrgematel koormusel. Sõitsin veidi aega ning tegin logi ja sealt loeb välja, et mingi hetk on mootor tahtnud 1800mg õhku kuid actual on 1400 , nagu ka veakood näitas. Excessive flow, see just tähendab, et Maf on registreerinud vähem puhast õhku kui ette nähtud ning see puudujääk on ECU arvates lekkiva EGRi süü. Põhjuseid võib muidugi olla ka muid nagu rõhuleke kuid MAPi näidud on korras ja olen ennegi sõitnud autoga millel näiteks cooler lekib ja mingeid selliseid vibrasid pole olnud.
Vana Map andur oli seisva mootoriga 1.5 bari peal ning sõites näiteks muutus vaid 0,1. Praegusel hetkel uue anduriga lähevad spec ja actual kokku.
Mis te arvate, kas tasub ise pusima hakata selle EGRiga või on targem lasta kuskil töökojas teha? Keegi klubilistest pole huvitatud egr süsteemi puhastamisest? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]