HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 12.12.21 12:56
|
|
|
A6 C6 esisilla puksid
Ülevaatusel sain väheolulise vea, et esisillas mõned puksid hakkavad ära väsima.
Mis teed oleks mõistlik minna selle korda tegemiseks - kas lasta uued puksid panna (kõigele) või võtta terve esisilla komplekt ja lasta see ära
vahetada? Esimene variant on vast ostu poolest odavam, aga tööaeg kindlasti pikem. Teisel variandil ostuhind kallim, aga vahetus kindlasti kiirem.
Mis varianti (või mõni kolmas) võiks valida ja mis firma toodangut peaks vaatama, kui on üldse mingit erilist vahet odavama ja kallima vahel?
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 12.12.21 17:22
|
|
|
Mida selle äraväsimise all silmas peeti? Millised puksid?
Kui ei kolise, rehvi ei söö ja teel ei uju, mis seal ikka vahetada.
Lihtsam muidugi terve komplekt vahetada ja aastateks rahu. Valida Lemförder või RTS. Enda autol need aastaid kestnud ja 100 000km täitumisel kestnud
edasi. Asjalik vahetaja lisab veel vajalikele sõlmedele määret, et veelgi kauem kestaks. Kipuvad suht kuivalt tehasest tulema.
|
|
|
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 12.12.21 17:52
|
|
|
Täpne sõnastus: "Esisillas alumiste tagumiste õõtsade puksid ja mõlemal pool mõlemate ülemiste õõtsade puksid"
Otseselt ise pole aru saanud, et midagi teistmoodi oleks kui varem, aga arvestades vanust, siis võiks vahetusele mõelda küll ma arvan.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.21 08:59
|
|
|
Kui sarniir korralikult tihe ja näiteks originaal kaikad all, soovitan ainult puksid vahetada. Ülemiste õõtsade puhul tekib muidugi ilmselt olukord,
et vaja kuuma anda ning saavad kaitsekummid viga.
Enda c6 Saksast toodud 220 000 läbisõidul, praegu ees 360 000 ning nüüd kevadel sai alles esimesed detailid vahetatud (stab. kondid ja sillatala
puksid), muus osas sild veel väga hea, seega võiks öelda, et kestavad need asjad päris hästi ikka tavaoludes ka.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 16.12.21 06:47
|
|
|
Soetasin 2013 auto ja praeguseks olen ainult stabika otsad vahetanud,pm iga pàev 100 km maanteed.Praeguseks on samuti puksi mure tekkinud.Nimelt suve
ratastega(18 tolli) kipub rehvi sisemist ààrt sööma.Talve ratastega mis on 17 tolli,seda probleemi pole.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.21 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Soetasin 2013 auto ja praeguseks olen ainult stabika otsad vahetanud,pm iga pàev 100 km maanteed.Praeguseks on samuti puksi mure tekkinud.Nimelt suve
ratastega(18 tolli) kipub rehvi sisemist ààrt sööma.Talve ratastega mis on 17 tolli,seda probleemi pole. |
Oli täpselt sama probleem, aga sellise vahega, et suverattad olid 17 tolli ja sõi sisemist äärt, talverattad olid 16 tolli ja ei söönud.
Käis erinevates kohtades silla kontrollis ja stendides, ühes kohas tehti veel stend uuesti mingi aja pärast, aga ikka polnud kasu. Lõpuks käis auto
Tartu forsis, kus diagnoositi vigased sillatala puksid. Vahetati need ja tehti sillastend. Siis sai uued suvekad kevadel kohe pärast forsis käiku,
ning sügisel rehve vahetades ei olnud enam suverehvidel mitte mingisugust ebaühtlast kulumist.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 16.12.21 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Kui sarniir korralikult tihe ja näiteks originaal kaikad all, soovitan ainult puksid vahetada. Ülemiste õõtsade puhul tekib muidugi ilmselt olukord,
et vaja kuuma anda ning saavad kaitsekummid viga. |
Soovitaks samuti puksid vahetada, kui OE kaikad all veel.
Ülemiste õõtsade elusalt kätte saamist saab ju enne proovida, kas pikk polt liigub või mitte. Minul tulid 100k km tagasi külge keeratud poldid ilma
igasuguse draamata lahti.
|
|
|
|