Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B9 Quattro tume mürin salongis aeglasel pööramisel (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2141)
KarvaneSiil
huviline



Registreerunud 30.09.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 Avant 2.0 TDI Quattro

postitati 30.09.21 08:14 Tsiteeri
B9 Quattro tume mürin salongis aeglasel pööramisel



Sai soetatud hiljuti selline isend - A4 B9 Avant 2.0 TDI Quattro

Pole Quattrot varem omanud niiet ei tea kas see ongi iseloomulik antud isenditele. Ennem kui kusagile töökotta ennast lolliks tegema minna, uuriks vähe mis teadjad arvavad.

Tavaliselt avaldub parkimiskohale/lt sõites, madalatel pööretel (alla 1500 rpm) liikudes hakkad rooli lappama ja siis umbes poole pealt täidab salongi selline valju tume mürin. Mingit vibratsiooni või muid anomaaliaid juurde ei tule, kulged rahulikult edasi lappad rooli tagasi ja mürin kaob ära. Kohapeal rooli lapates ei mürise midagi. Aru ka ei saa kustpoolt see tume mürin kostub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 12.10.21 06:47 Tsiteeri


Ise tulin siiasamasse lagedale sama küsimusega, ka mulle tundus see ehmatav. Mulle kinnitas nii Saksa Audi esindus kui ka Eesti esindus, et midagi imeliku selles pole.
Võta nüüd siis kinni kas peabki nii olema või mitte. Endal tutvusringkonnas ühtegi inimest pole kellel oleks sama auto ja saaks võrrelda. Eelnevate Quattro mudelitega sellist asja pole olnud, ka hetkel peres olev C7 ei evi sellist häält


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 12.10.21 15:06 Tsiteeri


Sellel mudelil on piiratud libisemisega keskdifferentsiaal. Järskudel pööretel tekivad väga suured rataste pöörlemiskiiruste erinevused ja see põhjustab ka mõningast häält. Probleemi pole, kui kasutatakse õiget rehvimõõtu ja sama rehvimarki kõikidel ratastel. Rehvirõhud peavad olema õiged ja ja kulumine ei tohi olla erinev ees ja tagasillal. Kui need paigast ära, siis tekib ebavajalik hõõrdumine ka otsesõites ja see juba kulutab differentsiaali.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 12.10.21 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Sellel mudelil on piiratud libisemisega keskdifferentsiaal. Järskudel pööretel tekivad väga suured rataste pöörlemiskiiruste erinevused ja see põhjustab ka mõningast häält. Probleemi pole, kui kasutatakse õiget rehvimõõtu ja sama rehvimarki kõikidel ratastel. Rehvirõhud peavad olema õiged ja ja kulumine ei tohi olla erinev ees ja tagasillal. Kui need paigast ära, siis tekib ebavajalik hõõrdumine ka otsesõites ja see juba kulutab differentsiaali.

Täpselt sama juttu rääkis esindus minu 2014 q7-me kohta, ainukese erinevusega, et seda ei saagi olematuks teha. Kas siis b6 a4jal ja type 89 coupel selles mõttes täiesti erinev lahendus, et neil ei olnud seda müdinat?
Miks peab õige rehvimõõt olema? Ei ole loogiline teoorias ja ka praktikas ei ole mingit vahet olnud, müdiseb ühtemoodi.
Sama rehvimark kõigil ratastel? Ei ole loogiline teoorias ja praktikas jällegi mingit vahet pole.
Kulumine ei tohi olla erinev? Teoorias loogiline, aga praktikas mingit vahet ei tunne. Üsna raske on ka hoida ühtlasena, kui peale uute rehvide panemist 15tuh km (ehk siis minu puhul 3 kuud) hiljem on üks tagumine slikk ja eesmistel veel pool mustrit alles ning esindus ütleb, et kõik normis.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 12.10.21 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:

Miks peab õige rehvimõõt olema? Ei ole loogiline teoorias ja ka praktikas ei ole mingit vahet olnud, müdiseb ühtemoodi.
Sama rehvimark kõigil ratastel? Ei ole loogiline teoorias ja praktikas jällegi mingit vahet pole.


Pööramisel ei muudagi midagi, küll aga kulutab difrit otse sõites, kui need paigast ära


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.10.21 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:

Miks peab õige rehvimõõt olema? Ei ole loogiline teoorias ja ka praktikas ei ole mingit vahet olnud, müdiseb ühtemoodi.
Sama rehvimark kõigil ratastel? Ei ole loogiline teoorias ja praktikas jällegi mingit vahet pole.


Pööramisel ei muudagi midagi, küll aga kulutab difrit otse sõites, kui need paigast ära

Ilmselt mõtled, et rehvi läbimõõt peab kõigil ratastel sama olema, mitte "õige rehvimõõt". Aga mis see rehvimark siia puutub?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 13.10.21 06:02 Tsiteeri


Minul isiklikult peaks kõik õige olema, suvekas on 18' Pirelli P Zero (245/40/18) ja talvekas 17' Michelin X-Ice (225/45/17).
Küll aga jah, pole ühelgi teisel Quattrol seda häält märganud. Kõige koledam on hääl kui teha 90 kraadi pööre nõks järsemalt (näiteks kõrvalteelt peateele)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.10.21 13:34 Tsiteeri


Kui kasutada ees ja taga erinevat marki ja/või erineva koormusindeksiga rehve, siis nende küljejäikus võib olla erinev ja siis tekib ka läbimõõtude ning pöörlemiskiiruste erinevus


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KarvaneSiil
huviline



Registreerunud 30.09.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 Avant 2.0 TDI Quattro

postitati 16.10.21 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Minul isiklikult peaks kõik õige olema, suvekas on 18' Pirelli P Zero (245/40/18) ja talvekas 17' Michelin X-Ice (225/45/17).
Küll aga jah, pole ühelgi teisel Quattrol seda häält märganud. Kõige koledam on hääl kui teha 90 kraadi pööre nõks järsemalt (näiteks kõrvalteelt peateele)


No täpselt. Autol all täiesti korralikud 245/40/R18 Michelin Pilot Sport 4 rehvid.
Tundub veider et Audi arendustiim lasi auto tootmisse ja ütles et selline mürin on täiesti OK. Päris häiriv tegelt, kui müügigks kunagi peaks minema siis raske seletada ostjale et see mürin on tegelikult täiesti OK. Selline hääl nagu miskit tahaks vahetamist saada.

Kellel siin analoogne isend võiks sõna võtta kas tõesti niimoodi müriseb, või ma ikka mingitmoodi "Jackpoti" saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 17.10.21 03:20 Tsiteeri


Ilmselt see piiratud libisemisega differ hakkab vanadusest jäigaks muutuma.Osadel 4x4 pillidel on vahekastis niinimetatud viskomuhv,mis muutub ilma hoolduseta jäigaks.Esisild on koguaeg jäigalt järgi ja manöövardamisel hakkab laamendama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.10.21 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ilmselt see piiratud libisemisega differ hakkab vanadusest jäigaks muutuma.Osadel 4x4 pillidel on vahekastis niinimetatud viskomuhv,mis muutub ilma hoolduseta jäigaks.Esisild on koguaeg jäigalt järgi ja manöövardamisel hakkab laamendama.

B9 ei ole nagu väga vana ja minu q7 oli 2 aastat tagasi ostes ka alla 5a vana, imelik igatahes, nüüd 60st tuhandest saanud 160 ja selles osas pole midagi muutunud ei paremaks ega halvemaks.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.10.21 04:00 Tsiteeri


B9-l quattrol on uus DL382-7q, mis on vägagi erinev võrreldes. DL 501 kastiga, mida kasutati vanematel c7-tel ning b8-tel. Kõik peaks juba teadma selle vanema kasti tüüpvigu. Igakord ei lähe uuendustega asi paremaks paraku igast küljest. Kuskilt jäi silma, et kasti tagaosas olev torsen võib olla kahe erineva tootja tehtud, äkki peitub konks just seal? Lisaks on kardinaalselt muudetud kastisisest jõuülekannet esi ja tagasilla jaoks. Parking asendi lülitus on ka tehtud muljetavaldavalt keeruliseks tänu elektroonilisele kangile. Sellise auto omanikud peaks teadma, et füüsiline mahakeeramine käib topsihoidja alt :D
Treilajuht seda ei tea.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 18.10.21 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KarvaneSiil
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Minul isiklikult peaks kõik õige olema, suvekas on 18' Pirelli P Zero (245/40/18) ja talvekas 17' Michelin X-Ice (225/45/17).
Küll aga jah, pole ühelgi teisel Quattrol seda häält märganud. Kõige koledam on hääl kui teha 90 kraadi pööre nõks järsemalt (näiteks kõrvalteelt peateele)


No täpselt. Autol all täiesti korralikud 245/40/R18 Michelin Pilot Sport 4 rehvid.
Tundub veider et Audi arendustiim lasi auto tootmisse ja ütles et selline mürin on täiesti OK. Päris häiriv tegelt, kui müügigks kunagi peaks minema siis raske seletada ostjale et see mürin on tegelikult täiesti OK. Selline hääl nagu miskit tahaks vahetamist saada.

Kellel siin analoogne isend võiks sõna võtta kas tõesti niimoodi müriseb, või ma ikka mingitmoodi "Jackpoti" saanud.

Kui Tallinnas ringi figureerid siis anna märku, võimalusel tahaks üle kuulata ja võrrelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.10.21 10:00 Tsiteeri


Q7 ei ole siinkohal absoluutselt aktuaalne.
Q7-l on eraldi täiesti teistsuguse ehitusega vahekast, kus on kettülekanne ja ette läheb kardaan.

Ma ei saa aru milleks sellest siin jahuda, sama sarnased nagu siga ja kägu, jah mingisugune torsenilaadne toode on seal ka, aga geomeetria on täiesti teine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.10.21 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Q7 ei ole siinkohal absoluutselt aktuaalne.
Q7-l on eraldi täiesti teistsuguse ehitusega vahekast, kus on kettülekanne ja ette läheb kardaan.

Ma ei saa aru milleks sellest siin jahuda, sama sarnased nagu siga ja kägu, jah mingisugune torsenilaadne toode on seal ka, aga geomeetria on täiesti teine.

Kas probleemi põhjus sul teada? Vist mitte, seega sarnase probleemi (sümptomite) esinemine teisel quattrol on täitsa asjakohane "jahumine" ma arvan. Seda enam, et esindus ka sama juttu rääkis. Vabandust minu ignorantsust antud teemal, et ma ei tea iga mudeli quattro skeemi erinevusi, aga selleks foorum ongi, et teada saada, vast kannatad ära.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.10.21 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas probleemi põhjus sul teada? Vist mitte, seega sarnase probleemi (sümptomite) esinemine teisel quattrol on täitsa asjakohane "jahumine" ma arvan. Seda enam, et esindus ka sama juttu rääkis. Vabandust minu ignorantsust antud teemal, et ma ei tea iga mudeli quattro skeemi erinevusi, aga selleks foorum ongi, et teada saada, vast kannatad ära.

Sinu nelikveo tööpõhimõte on pea sama erinev B9-st nagu Haldex... täiesti teistmoodi süsteem.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_363.pdf - siit võid ennast harida.

Seega antud teemas, mis räägib B9-st sellest jahumine täiesti mõttetu. Neil pole mitte midagi ühist B9-ga.

Teemaalgatajal võib vabalt vale ET-ga velg olla või vale rehv ja see võib koopasse käia. Ei pruugi üldse olla keskdiffriga seotud.
Mõistlik ikka pöörduda töökotta.
Normaalne see kindlasti pole, maksimum, mis ma B9-st kätte saanud olen, on vaevu tuntav nõksutamine kui rool täiesti välja keerata, aga kindlasti mitte mürin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.5% - SQL: 28.5%]