Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mille põhjal valida sobivat kondekat? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2144)
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 18.08.05 22:29 Tsiteeri
Mille põhjal valida sobivat kondekat?



Kuna autosse on kohe-kohe tulemas 2x70W RMS võimendeid 2tk., siis soovitati mul tungivalt kondeka peale mõtlema hakata, seda kasvõi aku kestvusele mõeldes. Kuna teema on minu jaoks täiesti võõras, siis küsingi: mille põhjal valida sobivat kondekat? Mida peaks veel jälgima peale mahutavuse? Üks odavamaid uusi kondekaid, mida leidsin, on Boschmann CT-100X, andmetega 1F 16V max 20 Volt, mille poolest näiteks pea 2x kallim Dietz 21000 parem on, kuigi mahutavus sama? Olgu ka öeldud, et kui vahe ei ole eriti suur, siis mu rahakott ei kannata enam kuidagi 1,5k väljaminekut kondeka peale, kui poolega sellest summast hakkama saaks, siis oleks mõeldav.

Kas mainitud võimsuste juures on aku seisukohalt kondekas üldsegi hädavajalik, kui võimendite RMS kokku 280W? Teisest küljest võttes - kui palju kondekas reaalselt helikvaliteeti parandab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 19.08.05 04:57 Tsiteeri


Kunagi käis kuskilt jutust läbi, et 1kw võimendi võimsuse kohta võiks olla 1F mahtuvusega kondekas. See reegel ei pruugi igalpool 100% õige olla ja alati on ka erandeid, kuid mina siiski sellise võimsusega võimendite puhul küll veel kondeka jaoks raha ei raiskaks.
Kui veel müüjate jutule mõelda, siis ei saa ma aru mille poolest aku kauem kestaks, kui kondekas vahel on.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 19.08.05 08:33 Tsiteeri


Väike parandus - kondekat ei soovitanud mulle mitte müüja, vaid sõber ;) Nii palju tean ma küll, et iga suvalise müüja juttu ma ei kavatse uskuda, eriti kui on tegemist ühe tuntud autoaudiot müüva ketiga, mille nime ma siinkohal ei nimetaks ja kus töötavad maailma asjatundmatuimad autoaudio müüjad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 19.08.05 08:50 Tsiteeri


Ei näe ka erilist mõtet sel kondekal seal. Võimsused ei ole nii suured, et aku ära toita ei jõuaks. Kui vilkuma hakkab, siis parem korralik aku.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 19.08.05 09:00 Tsiteeri


Tänud vastajatele :) Tundub, et probleem on minu jaoks lahenduse leidnud - kondekat ei ole vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.05 09:59 Tsiteeri


Kinnitan seda juttu veelgi, eelmisel aastal kui masinas oli kaks Starsoundi digivõimu kokku võimsusega üle 1KW ja aku oli tavaline 62Ah Euroglobe (suht odav aku ühesõnaga) ei olnud mitte kui miskit mega vilkumist veel süsteemis, väga pimedaga oli see kergelt täisvõimsusel vaid näha ja nii liiklesin mitmeid kuid ju ringi.
Et jah... enne ikka korraikum kaabeldus ja kasvõi tiba võimsam aku kui hakata raha raiskama kondeka peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 19.08.05 20:27 Tsiteeri


Tänan veelkord! :) Kaabelduse pealt kokku hoitud ei ole, kumbki võimendi saab oma toitekaabli, mis veetud akust. Aku on mul samuti odav 65Ah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 21.08.05 13:41 Tsiteeri
kondekast



Kondekas on ikka selleks, et kompenseerida kadusid mis tekivad toitejuhtmes tümpsu ajal. Kui tuled ei vilgu- see ei tähenda veel seda, et konde jutt on jama. Tuli vilgub (loe toitepinge kõigub) koormuse suurenedes kindlasti võimendi toite otstel. Kindlasti mõni tuttav raadiospets annab teile (mõõdab teie autolt) vastuse, kas ja mitu volti see pinge siis langeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 22.08.05 10:20 Tsiteeri


ja et mitte akut peeti keerata senne pinge kkõikumisega siis kondekas ka silub seda ja säilib ka aku kauem... loogiline???


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.05 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andy
Kondekas on ikka selleks, et kompenseerida kadusid mis tekivad toitejuhtmes tümpsu ajal. Kui tuled ei vilgu- see ei tähenda veel seda, et konde jutt on jama. Tuli vilgub (loe toitepinge kõigub) koormuse suurenedes kindlasti võimendi toite otstel. Kindlasti mõni tuttav raadiospets annab teile (mõõdab teie autolt) vastuse, kas ja mitu volti see pinge siis langeb.

Konde on oma mahtuvuselt nii väike, et mõtekam on osta teine aku ja panna see sinna taha kohe võimu juurde, või osta ette võimsam, hinnavahe on suht topelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oizo
huviline



Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.8

postitati 30.09.05 07:03 Tsiteeri


Kui sa müdisdad oma woofrit, mis sul pagassis on ja mida toidab võimendi, mille toiteks jookseb 5m kaabel eest aku juurest taha pagassi, siis võid arvata, kui kiiresti ja mis kadudega see vool sinna võimendisse jõuab, sest tänapäeva muusika on üsna kiire.

Kui su autol juba tuled vilguvad, siis garanteerin, et sa oma võimendist täit võimsust kätte ei saa.

Kondensaator on selline riista-puu, mis laeb kiirest ennast täis ja laeb kiiresti ennast tühjaks. Ükski akku ei suuda kondeka voolu väljastamise kiirusele vastu panna.


I need BOOST, you know.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
8413
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi avant

postitati 13.11.05 12:47 Tsiteeri
Mõtlen ka kondeka(te) peale.



Mul autos Pioneer cd(10A) ja roadstar võim(15A)
Tuled küll ei vilgu aga käivitamisel kustub/ei kustu makk. Kas on sobiv/kasulik kasutada silumiseks/kergeks hoidmiseks selliste andmetega kondekat.
Kuna mul neid 2 tk siis mõte on panna 1 makile ja teine võimule.
Kas pean dioode ka kasutama, et ei oleks vastastikku?


sain vist isegi auto korda ;-)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]