h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 02.08.21 17:20
|
|
|
A6 C7 jahutusvedelik kipub kuumaks
Mõned päevad tagasi linnas sõites tundsin, et masinal pole jõudu enam ja kellaplokist nägin, et jahutusvedelik ~120+ kraadi. Remondiaeg juba pandud,
aga äkki keegi oskab lahti seletada jõu kadumise? Mingi elektrooniliselt aktiveeritud kaitse suure temperatuuri puhul? Jõuprobleemi pole rohkem
täheldanud kui ainult see üks kord, aga samas pole ka tempi enam nii kõrgele lasknud.
Loodan, et asi piirdub termostaadi vahetusega. Vanasti termostaat ei maksnud midagi, aga mis tänapäeval küsitakse? 200-300€? Sel masinal vist vähe
keerulisem operatsioon kui pelgalt vana termostaat välja ja uus asemele?!
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.08.21 18:43
|
|
|
Ega termostaat jahuta midagi, see vaid avaneb (või siis mitte). Jahutus ikka rohkem radika ja ventikate teema. Eks spetsid saavad sotti.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.21 08:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Mõned päevad tagasi linnas sõites tundsin, et masinal pole jõudu enam ja kellaplokist nägin, et jahutusvedelik ~120+ kraadi. Remondiaeg juba pandud,
aga äkki keegi oskab lahti seletada jõu kadumise? Mingi elektrooniliselt aktiveeritud kaitse suure temperatuuri puhul? Jõuprobleemi pole rohkem
täheldanud kui ainult see üks kord, aga samas pole ka tempi enam nii kõrgele lasknud.
Loodan, et asi piirdub termostaadi vahetusega. Vanasti termostaat ei maksnud midagi, aga mis tänapäeval küsitakse? 200-300€? Sel masinal vist vähe
keerulisem operatsioon kui pelgalt vana termostaat välja ja uus asemele?! |
Termostaat vahetatakse koos õlifiltri korpusega, asub selle sees ja on ka aju poolt juhitav. Siit ka hind. Tavaliselt nad jäävad avatuks, mitte kinni.
Arvutiga tegelt tuvastatav viga kui osata. Äkki hoopis veepump? Andur?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 11.08.21 15:44
|
|
|
Esialgne diagnoos pandi lekkiv veepump. Pidid pärast vahetust veel katsetama, kas mootor on ka liiga saanud. Johhaidii.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.08.21 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Esialgne diagnoos pandi lekkiv veepump. Pidid pärast vahetust veel katsetama, kas mootor on ka liiga saanud. Johhaidii. |
Mingi nali? Lekkiv veepump lekib, mitte ei kuumuta mootorit. Lahtine tiivik on teine teema, kuid siis ei leki ju. Kuidas see katsetamine välja kah
näeb, täitsa huviga vaataks. On see auto ikka normaalses kohas, mitte mingis "keerame pekki ja klient maksab" kohas. Pakun, et tegu hoopis
mootoripealse tihendite-flantside lekkega, mis on teada asi juba aastaid. Amatöörid kahtlustavad alati esimesena veepumpa, kuna "kuskilt sealt tundub
tulevat"
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 11.08.21 22:21
|
|
|
Forss. Enne remonti viimist esinesid veel jahutusvedeliku kadu ja mõni hommik kõikuvad pöörded käigu sisse panemise järel 2-3s. Teadlikult selle veaga
tegin lühikesi otsi ja jälgisin õli tempi ka. Max 100-150km. Isegi üritan loogilist seletust leida, mis viga seal mootor võis saada...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.08.21 04:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Forss. Enne remonti viimist esinesid veel jahutusvedeliku kadu ja mõni hommik kõikuvad pöörded käigu sisse panemise järel 2-3s. Teadlikult selle veaga
tegin lühikesi otsi ja jälgisin õli tempi ka. Max 100-150km. Isegi üritan loogilist seletust leida, mis viga seal mootor võis saada...
|
Kõik õpipoisid korraga tööl vist..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 12.08.21 06:38
|
|
|
Palju läbisõit autol? Pole näinud neil lekkivaid veepumpasid veel. V-keskel õlijahuti süsteemi tihendid lekivad, siis jookseb ka sealt mootori eest
alla kogu jama.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.08.21 07:33
|
|
|
Tihti lekib vaakumiga juhitav flants taga vasakus nurgas ja läbi hoova
kusjuures. Kui juba teha siis kindlasti kõik uued tihendid ja flantsid, kui mitu korda ei taha teha seda suht suurt tööd
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 12.08.21 11:29
|
|
|
Forsis pelgasid, et kuumus äkki mootorile liiga teinud, ent ei leidnud ühtegi märki sellest. Piirdus asi seekord veepumba vahetusega (300€). Läbisõit
hetkel 228k. Pump olla lekkinud ja labad ka läbi vist.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.08.21 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Forsis pelgasid, et kuumus äkki mootorile liiga teinud, ent ei leidnud ühtegi märki sellest. Piirdus asi seekord veepumba vahetusega (300€). Läbisõit
hetkel 228k. Pump olla lekkinud ja labad ka läbi vist. |
Eks anna teada siis, kuidas seis paari päeva pärast on. BiTDi pumba eripära ei hakka siin lahkama
Näidati ka vana pumpa ?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|