Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: natuke abi laepolstri maha võtmisega (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1677)
madiste
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 18.08.05 08:03 Tsiteeri
natuke abi laepolstri maha võtmisega



Ilmselt ei ole paljud seda tööd ette võtnud,aga küsiks ikka-kust alustada,kui tahaks laepolstrit maha võtta.Nimelt ei saa muud moodi üht luugi juppi lae vahelt kätte(tagaotsast),kui katte peab maha kiskuma.Auto on vana 100(85).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jupkin
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,0 E 85KW

postitati 18.08.05 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madiste
Ilmselt ei ole paljud seda tööd ette võtnud,aga küsiks ikka-kust alustada,kui tahaks laepolstrit maha võtta.Nimelt ei saa muud moodi üht luugi juppi lae vahelt kätte(tagaotsast),kui katte peab maha kiskuma.Auto on vana 100(85).

kõige lihtsam on minna lähimasse lammarisse ja seal tyypide käest küsida.nendel peaks selline asi käpas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 18.08.05 20:35 Tsiteeri


Kõigepealt pead maha võtma A, B ja C piilari katted (ehk maakeeli esiklaasi ja esiukse vahele jääva posti, esimese ja tagumise ukse vahele jääva posti ning tagaukse ja tagaklaasi vahele jääva posti katted), seejärel laepolstri esi- ja tagaklaasi servas olevad elastsest plastikust liistud. Ei mäleta täpselt, kuidas 100-l oli, aga minu mäletamist mööda pead ka uksetihendite ülemised servad lahti tõmbama, kuna polster on servapidi nende all kinni. Katuseluuk tuleb ka tõenäoliselt laiali lammutada, sest katuseluugi ümbert on polstri raam mehhanismi all kinni. Piilarikatete eemaldamisel pead kasutama lihtsalt jõudu ja tõmbama, aga ole samas ettevaatlik, kuna Audi salongi plastikdetailid kipuvad suht lihtsalt purunema, eelkõige nende taga olevad kinnitusnagad-tüüblid. Aknaservades olevad plastikliistud tulevad samuti lihtsalt tõmmates ära.

Iseenesest on kogu protseduur võrdlemisi lihtne, tuleb vaid aega ja kannatust varuda. Vast kõige keerulisemaks osutub laepolstri autost väljasaamine, kui seda vaja peaks olema teha.

Jõudu ja pealehakkamist, toime tuled selle kõigega kindlasti ise ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madiste
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

biggrin.gif postitati 23.08.05 09:38 Tsiteeri
aitäh



katusepolster tuleb väga hästi nii maha,aga kui kuugi kallale tahab veel keegi minna,siis on vaja luuk üles tõsta,võtta pikad vedrud lahti,siis kruvida kaks tagumist kruvi lahti ning luuk tagasi st.katuse sisse kerida ja võtta kõik kruvid välja ja tirida kogu kupatus ette välja.Asi võtab aega ja harjumist,aga tehtud saab ise ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.05 14:25 Tsiteeri


Küsimuse jätkuks, kas keegi oskab head nõu anda, kuidas mehaanilise katuseluugi sisse tagasi saab? kas esmalt peab panema luugirööpad külge ja kuidagi katuseluuk sinna peale monteerida või tuleb ntks maas panna rööpad katuseluugile külge ja tõsta luuk koos rööbastega katusele?

Mitu tundi pusimist, aga edukalt kokku ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]