marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 07.06.21 20:02
|
|
|
Audi A6 3.0 Avant Quattro - 2002 - marxius
Tagasi juurte juurde on selle teema lühikokkuvõte.
Aastal 2001 oli peres 100 C4 2.8 Quattro Avant ja see mälestus on siiani hinges.
Kuna oma senine sõiduk sai märtsi lõpus maha müüdud ja uus saabub alles juuli teises pooles, siis otsisin miskit soodsat liikurit. Tänaseks pole
soodne enam märksõnaks vaid sellest on saanud hobi.
Komistasin sellise kuulutuse otsa: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3312179
Meeldis auto täis Eesti ajalugu ja sai vaatama mindud. Peaaegu oleks ostamata jätnud, aga lapsepõlve quattro kogemus sundis siiski küsitud raha välja
käima.
Auto väljanägemine oli nukker (ei tea kui vanad need müügipildid olid?) ja nii eelmine omanik ta ka otse värvitöökotta sõidutas.
Esialgne plaan oli tagastange ära värvida ja siis igapäevasõidukina mõned kuud kasutada.
Värvitöökojas öeldi, et nad ei tahaks si*ast saia teha ja lubasid 2-3 nädalaga ilusaks teha.
Kaks päeva hiljem tuli kõne, et nii lihtne see pole ja auto on korralikult ussitanud. Vaja uusi uksi ja veel nipet näpet plekke. No kui nii, siis
nii.
Kuna koos stangega oli ka üks tagatuli kriibitud, siis otsisin uued tagatuled. Esimesed udukad tulid poest, uksed saksast, rootsist ja eestist.
Tänaseks siis nii kaugel, et neljapäeval saab autole järgi minna, et viia otse töökotta hooldusesse. Esimene samm õlid filtrid vahetada, panna alla 17
suverattad, sillastend teha.
Piduriõli ka vahetusse, vaadata kas ja mis veel hoolt tahab. Siis uuel nädalal kastide õlid ja tihendid, lamdad üle kontrollida jne.
Nädalavahetusel plaanis sisepuhastus ja nahahooldus ise teha. Keskkonsool lahti kiskuda ja Navigation Plus sisse panna, kliimaplokk vahetada, ja muud
puuduvad salongividinad omale kohale panna.
Siis tahaks veidi sõita. Ja siis saab kindlasti veell vigu parandada.
Huvitav on see 162kW 3.0 V6. 2.8 4-Motionit pidasin 5 aastat. Ega see hullem ei saa olla...
Mõned pildid ka:
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 08.06.21 17:51
|
|
|
Jõudu ja paksu rahakotti vanakesega!
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 09.06.21 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Jõudu ja paksu rahakotti vanakesega! |
Kunagi saab ehk youngtimeriks. Rahakoti paksuse vajadust ei oska hinnata. Ei usu, et pidevalt töökojas istub ja loodan, et päris raharöövliks ei osutu.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 09.06.21 16:01
|
|
|
Hea töö ning edu !
Sai ka peaaegu aasta tagasi enda C5-l neid ukseplekke ja tagaluuki otsida,kuna levinud rooste oli ka piisavalt sisse söönud nagu sul ühel uksepleki
seest näha.
Üllataval kombel sain kõik detailid kahe päevaga ning 99% roostevabad. Alguses oli küll kahtlus,et kas leidub,kuna neid aetakse tikutulega taga.
Tänavapildis näeb üha harvemini C5-si ,millel ei oleks ukse alumised ääred roostevabad, aga nüüd üks lisandub lähiajal
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 11.06.21 12:46
|
|
|
Täna oli siis hooldus. Hea testida eelmise omaniku jutu vettpidavust.
Pidurid kõik kinni. Tagumised supportid lähevad suure tõenäosusega vahetusse. Lisaks siis tagumised kettad ja klotsid ja plekid.
Kogu tagasisilla puksidnus väsinud. Mõistlik ühe hooga välja vahetada.
Mootori tuli läks ka plokis põlema. Vigu kolm ja kõik lambdadega seotud. Eks uurib mis seal teha vaja.
Muidu tundus täitsa vinks vonks kõik.
Positiivse poole pealtka. Sai linna vahel miski 15km sõidetud ja keskmine kulu tuli 14,6.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 26.06.21 19:03
|
|
|
Sõitnud nüüd 1100 km. Sõita on tore. Jõudu tundub, et on vàhe, ehk maru aeglaselt
läheb pöördesse? Kuna võrdlusmoment puudub, siis ega ei tea kas ootused on liiga suured.
Tehtud salongile nahahooldus, kärukonks lahti leotatud ja tööle saadud, uus S-Line märk iluvõrel. Isofix kinnitused sain Forssist ka.
Esmaspäeval uued supportid, plekid, kettad ja klotsid taha.
Huvitav vahelduv mure tekkinud. Luugi ülemine pidurituli aegajalt töötab ja aegajalt mitte.
Esiaknad liiguvad raginal. Nende kohta lugesin, et mõistlik kogu liikuv osa välja vahetada. Tagumised aknad ei liigu üldse. Mootorituli põleb.
Tagumised lamdad ootavad vahetust.
Bose subwoofer tundub, et ei tööta. Ja miskeid pisiasju veel.
Elektriku juurde liigub juuli teisel nädala. Puhkab tubli tööinimeme.
Kütusekulu linnas 20 ja maanteel alla 10.
Haagisega on hea sõita, ei saa arugi, et pea tonn sabas.
PS! Klubiga ka liitusin. Ehk liigub siis teema mingil hetkel õigesse kohta.
|
|
|
lex3210
huviline
Registreerunud 11.12.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.21 07:27
|
|
|
Milleks see S-Line märk vajalik? Pole ju S-Line.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 27.06.21 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lex3210
Milleks see S-Line märk vajalik? Pole ju S-Line. |
Oli ka enne see märk. Ainult kulunud.
Millest aru saada kas ka päriselt S-Line on.
Siin vanas kuulutuses justkui S-Line kirjas:
https://eng.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2762556&cache_missing=1
Teemasse ka. Tagapidurid uuendatud. Ehk kõik on uus.
See siis täna.
|
|
|
lex3210
huviline
Registreerunud 11.12.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.21 03:15
|
|
|
Näiteks minu omal väljas kroomi asemel mustad liistud ja katusereelingud, sportlikum vedrustus. S-Line logod iluvõrel, tagumiste uste liistudel,
lävepakkudel ja roolil. Poolnahk sportsisu, must lagi, valged iluliistud ja valge taustaga kellad.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 28.06.21 09:52
|
|
|
Vanake omas headuses. Täna sai käigukastile diagnostika tehtud. Tuleb kast alt ja saab uue turbiini.
Peale tagapidurite vahetust on pedaal ka tuntavalt pehmem. Väidetavalt sellest, et enam pole supportid kinni (sai uued) ja nüüd liikumine vabam.
Targemad, kas jutt tundub õige?
Üks anomaalia veel. Rooli paremale keerates tekib vahelduv sahin. Vasakule keerates mitte. On keegi seda kogenud ja oskab soovitada kust viga otsida?
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.06.21 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Vanake omas headuses. Täna sai käigukastile diagnostika tehtud. Tuleb kast alt ja saab uue turbiini.
Peale tagapidurite vahetust on pedaal ka tuntavalt pehmem. Väidetavalt sellest, et enam pole supportid kinni (sai uued) ja nüüd liikumine vabam.
Targemad, kas jutt tundub õige?
Üks anomaalia veel. Rooli paremale keerates tekib vahelduv sahin. Vasakule keerates mitte. On keegi seda kogenud ja oskab soovitada kust viga otsida?
|
Sahin siis milline?
Nagu ratas või pidur käib kuskile vastu?
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 29.06.21 20:09
|
|
|
Vot ei ole kummagi moodi.pidur mitte. Viimased 15 aastat olen uute autodega sõitnud ja ei oskagi diagnoosida.
Rattalaager, kui ühele poole keeramisel?
Roolivõim (olen näinud seal õli vahusena - otsin tegijat Tartus, kes korda oskaks teha).
Tekkis peale kasti diagnosti ja täna sõites ei kuulnud. Rattapoldid keerasin üle.
Pidur? Võibolla. Kas saab ühele poole keerates siis häält teha? Sai just kogu krempel uus pandud taha. Esimesed on suht uue väljanägemisega. Supportid
käidi üle ja liiguvad.
Hetke diagnoos on vana auto. Leiaks mõne pädeva entusiastliku remondimehe oleks üliõnnelik. Senine pädev remondimees ei soovi Audi V6 mootoriruumiga
tegelda.
Sillajupid ja pidurid käis üle.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 04.07.21 19:19
|
|
|
Sahinale jälile jõutud.
Esimesed rehvid käivad seest poolt vedrustuse vastu. Homme flantse vaja Tartus.
Kolmapäeval suurem töö ees.
Nina lahti, rihmad rullid, tilkuvad tihendid jne. Ehk mootoriruum korda.
Roolivõim vaadatakse ka üle. Ja Boschi lamdad taha.
Käigukast ootab kutset töökotta.
Ülevaatuspunktist sõitsin eile läbi. Ainuke viga olidki rehvid, mis vedrustuse vastas käisid.
Muidu saaks puhtad paberid.
On ikka vanake. Veel on huvi jageleda.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 05.07.21 17:22
|
|
|
Flantsid said tänasest vahele. Ikka on vastukäinud selle eelneva 1300 km jooksul. Lisaks siis pilt ka tagapiduritest.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 05.07.21 17:28
|
|
|
Kas rehvid õiges mõõdus?
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 05.07.21 17:35
|
|
|
Jah, tehase mõõt 235/45/17
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.07.21 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Jah, tehase mõõt 235/45/17 |
Ega siis ilmselt muud varianti polegi, kui velje ET vale ehk istub liiga koopas. Ilmselt siis pole ka c5 originaalvelg, vaid mingi muu audi oma, peaks
googeldama, aga a3 äkki?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.07.21 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...aga a3 äkki? |
Vaadaku järgi, kumb on:
- 7.5 X 17 ET56 5*112 - 8P0601025D (8P A3 2004-2008)
- 7.5 X 17 ET45 5*112 - 8E0601025E / 4F0601025K / 4F0601025AF (B6/B7 A4 2001-2008 / C5 A6 2002-2005 / C6 A6 2005-2008)
Esimene variant võib tõesti selliseid probleeme põhjustada oma ülisuure ET'ga.
|
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 06.07.21 18:46
|
|
|
Tänud, vaatan. Hetkel sai flantsiga korda aetud.
Auto sai ka täna üle antud, et nina lahti kiskuda, rihmad, rullikud, tihendid jne korda saaks.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 10.09.21 18:17
|
|
|
Mida saab 2484 euro eest?
Käigukasti turbiin (hõbenool)
Käigukasti mehhatroonika (hõbenool)
Käigu asendi andur
Kasti õli
Rihmad ja rullikud
Lambda viga korda (Boch + juhtmete ühendus)
Aknad tööle (3x uued siinid, 2x uus mootor)
Tagaluugi pidurituli tööle
Ukse ja kere vahelised juhtmed korda = tuled süttivad ja kustuvad salongis nagu vaja.
Roolisüsteem loputatud ja uus õli sees
Süütepool (no more misfire)
Plus muu pisi pudi padi.
LS: 277 825
Vanake elab.
|
|
|
AllanA
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 12.10.21 19:32
|
|
|
Tänan varustuse nimekirja eest.
Vahepeal sai viimased vead kõrvaldatud. Uus roolivõimu pump l.s. 277.850km.
Aknapesuvedelik ka enam maha ei jookse = armatuuris põleb käivitamisel OK tuli.
Sõidetud sel hooajal 1200km.
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 23.10.21 09:38
|
|
|
Ja müüdud...
Miinust jäi omajagu, kuid sai hea peremehe.
Ja seda autot oli kahju müüa ning samas ka hea, sest tead, et kõik on korda tehtud.
Järgmine audi siis Cabrio.
|
|
|