Lehekülgi: 1 2 |
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.05.21 07:21
|
|
|
Audi S3 8V 2015 - freeser
Alustame uue auto teemaga, äkki mõnele pakub huvi.
Kuna A8 oli oma kastiga piisavalt laisk auto ja S4 tahtis raha, et asi kiiremaks saada, siis tuli otsus müüa mõlemad maha ja dailyks võtta kiire ja
väiksem auto. Ja 2 autot on ikka parem kui 3, sest 2 hobikat oleks paljuks läinud(S6 ja S4 korraga).
Autost niipalju, Usa-st pärit, Sepang Blue, premium pluss paketiga. Väikse kõksu saanud juhipoole ja ära taastatud ja lisaks pandud veel ca 6000€ eest
tuuni autosse.
Lisad mis mulle olid kindlasti vajalikud, sedaan kere, katuseluuk, keyless, led tuled ees ja taga, B&O helisüsteem. Lisaks on tal veel nahk
istmed, mmi koos sim kaardiga, et saada Google earth, tagurdus kaamera, side assist jpm.
Autole paigaldatud stage 3 intercooler,
RacingLine r600 intake
3" dp kuni lõpuni kus originaal pütt ja akrapovice otsad.
Custom soft RRtuningus 273kw mootorist.
Ees, taga ja luugile spoilerid
TTS rool.
Panen mõne pildi ka mis hetkel tehtud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.05.21 10:45
|
|
|
Kogu tuuning kokku 6000€ Väga paljud usa S mudelid mingi matsuga, sellel need uksed asjad ei häirinud ennast ja
sellepärast ka ostsin ära antud auto. Ideaalis tahaks softi üle vaadata, aga hetkel muid asju mis teha vaja.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 17.05.21 11:07
|
|
|
Teisalt eks uksepost on ikka voltidega, vähemalt väline tugiosa katteplekk. Päristäpselt ei tea vist keegi kuidas see uus post pandi või sirgu
aeti.
Müüa hiljem vast keerulisem. Usast pärit ja pildid ringlevad
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 17.05.21 11:27
|
|
|
Mina neist piltidest küll eriti välja ei teeks - kahjustused on seal ju marginaalsed. Võib vaid oletada, mida kõike saab ilma sellise oksjonita
tulevase ostja eest varjata ja palju neid õndsas teadmises "otse Saksast, esinduse ajalooga" mudeleid tegelikult ringi sõidab.
Ma olen vahepeal Audidest veidi kõrvale jäänud, just see mudel on natuke elevust tekitanud, et äkki peaks. Praegu hoian hoopiski vanadel autodel hinge
sees ja vaimu elusa.
Igaljuhul mina kiidan küll heaks.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.05.21 11:35
|
|
|
Mind ennast need pildid ei häiri, olin teadlik nendest antud hetkel kui auto ära ostsin. Parem on osta auto teades milline avarii olnud on kui jah
kellegi käest kes väidab, et avariivaba auto, aga tegelt vb mitu matsu saanud. S3 sedaan mulle ammu meeldinud ja sellest ka selline valik tuli.
Täpselt sellise auto järgi sai ka S6 omale värvi.
Algselt vaatasin manuali, aga see laideti korralikult maha ja ühest valgest saksas jäin ilma kuna omanik ei vastanud kirjadele ja tel nr polnud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.21 12:24
|
|
|
Manual suht mõttetu jah, DSG on igast asendist parem sellel autol. Käiguvahetus nii palju kiirem lihtsalt ja ka launch on alati hea. Selles mõttes
kindlasti õige valik.
Mis puutub tuuningu hinda, siis mingisugused spoilerid ma ei tea kui palju maksavad, aga:
R600 sisselase on ca. 420 EUR.
3" DP ca. 500 EUR valmis tükina + veidi väljalaske modimist.
Akrapovici otsad ca. 200 EUR
Intercooler "Stage 3" on FMIC.eu oma ilmselt, see koos lõdvikutega ca. 400-450 EUR.
Kogu sumpsi ja intake modifikatsioon ~1800 koos töörahaga.
Remap, 400-800 EUR olenevalt kohast.
See on muide moditud autode müümisel kõige tavalisem asi, et öeldakse mingi ulmenumber tuuningu maksumuseks, reaalsus on alati midagi
muud.
Kogu perf. tuuning sellel autol on heal juhul 2500.
Kas mingid roolid ja spoilerid maksavad 3500? Ma sügavalt kahtlen selles, a noh ma ei ole välimuse tuuningus spetsialist.
Lihtsalt arvesta, et ma olen asjaga piisavalt pikalt tegelenud, et kui mul bullshit-meter põhja läheb, siis on selleks tavaliselt põhjust
Sul on vaja turbo ära vahetada, näiteks LM500 vastu ning uus remap teha ja saad ~370 kw autost.
Kõik muu tehtud juba.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.05.21 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Manual suht mõttetu jah, DSG on igast asendist parem sellel autol. Käiguvahetus nii palju kiirem lihtsalt ja ka launch on alati hea. Selles mõttes
kindlasti õige valik.
Mis puutub tuuningu hinda, siis mingisugused spoilerid ma ei tea kui palju maksavad, aga:
R600 sisselase on ca. 420 EUR.
3" DP ca. 500 EUR valmis tükina + veidi väljalaske modimist.
Akrapovici otsad ca. 200 EUR
Intercooler "Stage 3" on FMIC.eu oma ilmselt, see koos lõdvikutega ca. 400-450 EUR.
Kogu sumpsi ja intake modifikatsioon ~1800 koos töörahaga.
Remap, 400-800 EUR olenevalt kohast.
See on muide moditud autode müümisel kõige tavalisem asi, et öeldakse mingi ulmenumber tuuningu maksumuseks, reaalsus on alati midagi
muud.
Kogu perf. tuuning sellel autol on heal juhul 2500.
Kas mingid roolid ja spoilerid maksavad 3500? Ma sügavalt kahtlen selles, a noh ma ei ole välimuse tuuningus spetsialist.
Lihtsalt arvesta, et ma olen asjaga piisavalt pikalt tegelenud, et kui mul bullshit-meter põhja läheb, siis on selleks tavaliselt põhjust
Sul on vaja turbo ära vahetada, näiteks LM500 vastu ning uus remap teha ja saad ~370 kw autost.
Kõik muu tehtud juba. |
Rool ise müüakse juba 1400€ tuuri, eks seal muud tilulilu ka Kui hästi
see kast seda 370kw kannatab? Kui saaks kuskil hetkel selle softi üle teha ~400-500€ eest, siis isegi mõtleks, hetkel pakkumisi tulnud 1400-1500€
Summuti klappidest ei saa ma midagi aru, kas need toimivad või ei toimi. Arvutiga on sisse lükatud, aga erilist vahet küll pole. Ideaalis võiks selle
lärmava külmkäevituse ära saada ja vb pops and bang võiks comfort seades olla vaikne ja dynamicu peal korralikult.
Lisaks vaja airbag korda saada, Usa auto puhul on istme sees matt mis läheb katki ja on ka tagasikutsumisi, aga ainult USAs. Kui keegi selle suudaks
teha nii, et oleks kaasreisija airbag koguaeg aktiivne, siis see oleks juba hea.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.05.21 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Lisaks vaja airbag korda saada, Usa auto puhul on istme sees matt mis läheb katki ja on ka tagasikutsumisi, aga ainult USAs. Kui keegi selle suudaks
teha nii, et oleks kaasreisija airbag koguaeg aktiivne, siis see oleks juba hea. |
Kui airbagi aju ringi kodeerida nii, nagu EU turu autodel (kui sa ütled, et neil seda andurmatti pole) ja andur lahti ühendada, siis peaks sellega
olema see probleem kadunud ju? Vähemalt B7 kere peal on see andur lisavarustus ja saab välja kodeerida - olen aidanud sisu vahetusest tingitult paaril
autol selle probleemi kõrvaldada.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.21 13:52
|
|
|
Kastiga ei juhtu midagi, sest momenti tuleb alla 600nm nõks tavaliselt.
Softiga ei oska aidata, ma ise ei tegutse enam Eestis otseselt ning mingeid ulmecustom asju ka ei viitsi enam teha.
1400-1500 on suht ulme, kui sul on pmst stock kõik (mis sul tegelikult ka on peale selle, et katt on vaja ära killida).
Aga kui turbo ära vahetada, siis ma arvan, et 1500 on miinimum.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 17.05.21 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Lisaks vaja airbag korda saada, Usa auto puhul on istme sees matt mis läheb katki ja on ka tagasikutsumisi, aga ainult USAs. Kui keegi selle suudaks
teha nii, et oleks kaasreisija airbag koguaeg aktiivne, siis see oleks juba hea. |
Kui airbagi aju ringi kodeerida nii, nagu EU turu autodel (kui sa ütled, et neil seda andurmatti pole) ja andur lahti ühendada, siis peaks sellega
olema see probleem kadunud ju? Vähemalt B7 kere peal on see andur lisavarustus ja saab välja kodeerida - olen aidanud sisu vahetusest tingitult paaril
autol selle probleemi kõrvaldada. |
Ma ei oska seda öeldagi. EU varjandil saad ju võtmest välja keerata bagi?
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kastiga ei juhtu midagi, sest momenti tuleb alla 600nm nõks tavaliselt.
Softiga ei oska aidata, ma ise ei tegutse enam Eestis otseselt ning mingeid ulmecustom asju ka ei viitsi enam teha.
1400-1500 on suht ulme, kui sul on pmst stock kõik (mis sul tegelikult ka on peale selle, et katt on vaja ära killida).
Aga kui turbo ära vahetada, siis ma arvan, et 1500 on miinimum. | Sellised hinnad tulid EsRacing ja Vkm. Kui rääkisin mis soov oleks.
Katt juba eemaldatud ja soft nii tehtud ilmselt. Mul kuskil see dyno graafik ka olemas.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.21 14:47
|
|
|
Noh, jah ma ei oska kommenteerida. Ei tegele häälestusega enam õnneks
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.05.21 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Ma ei oska seda öeldagi. EU varjandil saad ju võtmest välja keerata bagi?
|
Nüüd sa ajad kaks asja segamini. Võtmega välja lülitamine on selleks, kui esiistmel on näiteks turvahäll. Andurmatt aga on selleks, et kui kedagi
istmel ei viibi (ka mitte hälli raskust), et siis airbag ei avaneks õnnetuse korral. Võtmega välja lülitamine on kindlasti lisa (mõnel autol ehk
baasvarustuses juba olemas), aga andurmatt võib olla mingi USA turvavarustuse nõue, mida ka pakutakse EU turul.
|
|
|
|
OleskU
huviline
Registreerunud 19.05.21
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 Sportback 8V
|
postitati 19.05.21 04:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Summuti klappidest ei saa ma midagi aru, kas need toimivad või ei toimi. Arvutiga on sisse lükatud, aga erilist vahet küll pole. Ideaalis võiks selle
lärmava külmkäevituse ära saada ja vb pops and bang võiks comfort seades olla vaikne ja dynamicu peal korralikult.
|
Seistes (D käigul) minnes comfortilt dynamicu peale on kohe kuulda kui klapid lahti lähevad.
Kas DP on mingi brändi oma või kuskil ise kokku keevitatud?
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 19.05.21 07:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OleskU
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Summuti klappidest ei saa ma midagi aru, kas need toimivad või ei toimi. Arvutiga on sisse lükatud, aga erilist vahet küll pole. Ideaalis võiks selle
lärmava külmkäevituse ära saada ja vb pops and bang võiks comfort seades olla vaikne ja dynamicu peal korralikult.
|
Seistes (D käigul) minnes comfortilt dynamicu peale on kohe kuulda kui klapid lahti lähevad.
Kas DP on mingi brändi oma või kuskil ise kokku keevitatud? | Okei pean proovima. Dp tundub mingi kit-ina ostetud olema. Roostevaba
ja all mingi huvitav klamber.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.05.21 08:08
|
|
|
Klapid kui õigesti mäletan on ennekõige mitte charisma (comfort/dynamic) järgi, vaid käigukasti programmi (D/S) järgi Audidel. Lihtsalt kui charisma
setting muudab kasti programmi, siis liiguvad ka klapid.
Aga see info küll õige, et kui koha peal D->S lükata, kas siis läbi charisma või käiguvalitsast, siis lükkab klapid lahti kohe.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 06.06.21 06:16
|
|
|
Jäi reedel Audrus silma,ilus.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 06.06.21 13:13
|
|
|
Audrus elan jah. S ja D peal tõesti hääle vahe tuleb.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 02.07.21 11:13
|
|
|
Vahepeal sai käidud Tallinnas Rocket juures ja ära tehtud airbagi remont mis algusest peale sellel masinal oli. Ehk siis kõrvalistuja istme matt oli
katki. Vanal põhjal soendus matt terve kui kellegil huvi peaks tekkima
Eile sai ka signaal uuesti tööle. Kuna mul TTS rool peal, mis mõeldud virtual cockpitiga ja VIEW nupp ei teinud mul midagi, siis sinna sai ostetud
130e eest üks vahejupp mis muudab signaali teiseks ja sai kiirused ja asjad keskele näitama, aga selle jupiga tuli signaalile eraldi juhe panna.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.07.21 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
|
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 25.08.21 15:31
|
|
|
Vahepeal kalla ja talla ainult olnud, septembris tuleb ÜV ära teha. Lisaks plaan kasti õli ära vahetada ja vaadata mis selle km juures veel võiks
vajada tegemist, Hetkel Ls 98k
Väike video ka teile vaatamiseks.
https://www.youtube.com/watch?v=5KWN66zoeVc
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.21 05:19
|
|
|
Kena auto ja tore, et teistega endiselt jagad siin oma autodega seotud tegevusi.
Olen ise juba üle aasta hoidnud Saksa ja lähiriikide turul silma peal, et mingi hetk C7 vahetada 8V S3 vastu välja. Pean küll tunnistama, et pole
ühegi 8V platvormi autoga kunagi sõitnud ehk võib-olla peaks sellest alustama. Kuna sõidan enamuse ajast linnas üksi/kahekesi ning lapsed mahuvad S3
tagaistmele ka, siis saaksin tõenäoliselt hakkama. Samas tuletas OMC`le e-tron GTga minek hästi meelde kui hea on mahukas auto.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 26.08.21 07:09
|
|
|
C7 vs 8V on minu kogemuste põhjal kaks probleemi - esimesel on tunduvalt parem salongi kvaliteet ning salongi tuleb palju vähem teemüra. 8V on muidugi
tunduvalt "elavama" juhitavusega (kergem/väiksem auto, millega on isu palju rohkem rallida). Kui sul on tõesti enamik linnasõidud, siis why not aga
arvesta, et S3 muudab sõidustiili tunduvalt agressiivsemaks Sõitsin ise
sellisega nädal jutti, võib-olla paari nädala pärast oleksin maha rahunenud natuke
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 26.08.21 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Kena auto ja tore, et teistega endiselt jagad siin oma autodega seotud tegevusi.
Olen ise juba üle aasta hoidnud Saksa ja lähiriikide turul silma peal, et mingi hetk C7 vahetada 8V S3 vastu välja. Pean küll tunnistama, et pole
ühegi 8V platvormi autoga kunagi sõitnud ehk võib-olla peaks sellest alustama. Kuna sõidan enamuse ajast linnas üksi/kahekesi ning lapsed mahuvad S3
tagaistmele ka, siis saaksin tõenäoliselt hakkama. Samas tuletas OMC`le e-tron GTga minek hästi meelde kui hea on mahukas auto. |
Isiklikult ju läksin d2 langist sellesse autosse ja ei kurda üldse, et kitsas oleks. Sõidan ka enamus ajast poisiga 2-kesi ja autos kitsaks ei jää. Ma
algselt vaatasin ka Saksast, aga nad ei tahtnud suhelda ja Poolast tundus mõistlikum kuna hind oli mõni tuhat odavam ja samas sellel masinal oli juba
palju tehtud ka. Ma ise ennem auto ostu vaatasin 2 nädalat videosi antud masinatest ja samas tellisin suht lambist ära kuna polnud kuskil ühtegi
millega sõita. Kui huvi on näpitud masinaga sõitu saada, siis on see
võimalus olemas minu autoga.
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
C7 vs 8V on minu kogemuste põhjal kaks probleemi - esimesel on tunduvalt parem salongi kvaliteet ning salongi tuleb palju vähem teemüra. 8V on muidugi
tunduvalt "elavama" juhitavusega (kergem/väiksem auto, millega on isu palju rohkem rallida). Kui sul on tõesti enamik linnasõidud, siis why not aga
arvesta, et S3 muudab sõidustiili tunduvalt agressiivsemaks Sõitsin ise
sellisega nädal jutti, võib-olla paari nädala pärast oleksin maha rahunenud natuke | S3 puhul meeldib mulle see, et kui tahan, siis vajutan ja auto liigub ja samas kui vaja saab ka rahulikult kruiisida
ja sõitu nautida.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.21 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
C7 vs 8V on minu kogemuste põhjal kaks probleemi - esimesel on tunduvalt parem salongi kvaliteet ning salongi tuleb palju vähem teemüra. 8V on muidugi
tunduvalt "elavama" juhitavusega (kergem/väiksem auto, millega on isu palju rohkem rallida). Kui sul on tõesti enamik linnasõidud, siis why not aga
arvesta, et S3 muudab sõidustiili tunduvalt agressiivsemaks Sõitsin ise
sellisega nädal jutti, võib-olla paari nädala pärast oleksin maha rahunenud natuke |
Tänud kommenteerimast!
Ma ise kardan tegelikult sama, et C7-st on raske istuda nii palju väiksemasse autosse. Eelmine aasta sain nädalavahetuse B9 RS 4-ga sõita ja seal ka
tegelikult "keskkonsool vastu jalga" ahistas alguses. Lõpuks harjusin ära ja muus osas oleks mulle ideaalne igapäevaauto, aga hetkel veel natukene
liiga kallis. Mis sõidustiili puudutab, siis see on ka praegu üsna sportlik kuna mul on teadlikult S-line tavavedrustusega auto mis 255/35/20 rehviga
on tegelikult sellise massi kohta väga hea juhitavusega.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |