rabzer
huviline
Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.21 08:37
|
|
|
5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)
Tere, autol mõni aeg tagasi lõi siukest veakoodi.
5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)
P0638 00 [175] - Implausible Signal
Akku maha võtmine ja kustutamine aitab aga mõneks ajaks.
Kus see throttle body actuator asub üldse? Nagu sain aru võib olla must.
Kuskil lugesin, et võib gaasipedaal ka jamada. Gaasipedaali andur tõesti näitab 1 ja 2 15% kui ei vajuta isegi ja läheb max 90% välja kickdowniga.
Üldine näitab 0-100%
Küsimus targematele milles alustada ? Auto liigub suht ilusti. Paar korda mootori tuli ka ette tulnud aga muidu ok.
Autoks Audi a4 b8 3.0 TDI Automaat
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.05.21 09:58
|
|
|
Kui sul DPF veel alles on, siis varsti enam ei liigu auto. Kui ei ole, siis on ainus risk, et kui peaks mootor lõhkuma minema, siis seda seisma ei
saa.
Kui kapott lahti sellist asja 5 sekundiga ei leia sellel autol, siis vii parem targemate kätte auto. Sa oled tehnikast ikka väga kaugel, rääkimata
millegi puhastamisest või defekteerimisest
|
|
|
rabzer
huviline
Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.21 10:31
|
|
|
Ise vb ei tee aga küsimus ikka kus see asi on.
Pilt ka pandud. Keegi äkki märgib ära.
|
|
|
reikar
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008
|
postitati 11.05.21 10:37
|
|
|
Viimasel ajal tähele pannud et foorum väga vaenulikuks ise nokitsejate kallale läinud. Kui inimene tahab proovida ise siis las teeb, küll vigadest
õpib. Kui aga õnnestub siis hästi ju, keegi jälle targem.
Proovisin sulle googeldada teema pealkirja inglise keelseid vastuseid. Vb aitab näiteks see video: https://www.youtube.com/watch?v=yxjcBO4V8Uk
|
|
|
|
rabzer
huviline
Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.21 11:18
|
|
|
Tänud sulle reikar. Kõik nüüd selge. Klapp ei liigu üldse kui käsk vcds anda ja käega ei sa liigutada ka üldse. Õhtul võtab sõbraga laiali ja vaatab
mis sees toimub kus hammasrattad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.05.21 15:46
|
|
|
Ei ole vaenulik, lihtsalt kui inimene ei suuda (ükskõik mis autol ja millisel sisepõlemismootoril) drosselklappi leida (kui see eksisteerib, väga
vanadel diislitel ei ole), siis on lood ikka päris kurvad.
Sellisel hetkel tuleks arvuti maha panna ja kaks sammu tagasi astuda
Seda sellel põhjusel, et kui isegi sellised baasteadmised on puudu, siis kahtlemata ei ole ka mingeid teadmisi töövõtetest ja ise nokitsemine (oihh,
kuhu see polt kukkus? Ah vist katte peale, tühja tollest, paneb uue) võib kaasa tuua mootorivahetuse.
Klapist - kõige lihtsam on osta uus. Muidugi kui kange isu on, siis müüakse ka rem. komplekti neile.
Aga arvestades uue hinda, siis kui enda aega vähegi väärtustada, on see suht mõttetu. Lihtsam uus külge ja millegi tootvamaga tegeleda, kui mingite
hammakatega jebida ja lõpuks on mootori mähis lisaks läbi...
Siis on remkomplekti raha läinud + aeg läinud + lõpuks ikka ostad uue. Mina ei riskiks.
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 11.05.21 17:59
|
|
|
No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes
väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine
lihtsam kui tba ära kruvimine.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 11.05.21 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sellisel hetkel tuleks arvuti maha panna ja kaks sammu tagasi astuda
|
Oota veel natuke, varsti tulevad siia ka targad diagnostika posti/ScanHub
küsimused.
Ma olen ühte sellist näinud, algul oli naljakas omaniku juttu kuulata, "kahjuks" pidin auto edasi/tagasi saatma.
Aeg maksab rohkem, kui "üks lolli jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata".
PS. Ma ei ole lendur ega hambaarst ja isegi ei ürita sellega tegeleda.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.05.21 21:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes
väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine
lihtsam kui tba ära kruvimine. |
Ei ole seal midagi vaja esinduses kalibreerida, ilmselt sattus sulle lihtsalt praak või mis tõenäolisem vale mootor üldse... Neid päris palju
erinevaid, tuleb VIN koodi järgi orig. kataloogist tootekood vaadata.
Kui potekaga või mootoriga midagi viga on, siis kirjutad need 30 korstnasse ja ostad uue asja ikkagi, sest keegi ei võta lahti tehtud rem komplekti
tagasi. Seda tuleb piisavalt sageli ette, alati ei ole hammakate viga.
Selle küljest ära kruvimine ei ole ka teab mis kunst, jah kehva ligipääs on ühele poltidest, aga seal ei ole mitte midagi erilist, kui on õiged
töövahendid olemas.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.05.21 03:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reikar
Viimasel ajal tähele pannud et foorum väga vaenulikuks ise nokitsejate kallale läinud. Kui inimene tahab proovida ise siis las teeb, küll vigadest
õpib. Kui aga õnnestub siis hästi ju, keegi jälle targem.
Proovisin sulle googeldada teema pealkirja inglise keelseid vastuseid. Vb aitab näiteks see video: https://www.youtube.com/watch?v=yxjcBO4V8Uk |
Asi on selles, et asja tuum ongi oskustes, kogemustes, diagnoositava detaili tundmises, tüüpvigade teadmises autopõhiselt jne. Seda mingi soolika
ostuga ja auto taha toppimisega kaasa ei anta ja miks peaks inimene, kes on õppinud aastaid, omab kogemusi jne. seda infot lihtsalt kuhugi jagama?
Tänapäeval ongi just see määrav ja aina rohkem hakkab olema. Ma saan iga päev veidraid kõnesid, kuidas sõber mingi koodi kuskilt sai ja nüüd vaja
teada, mida edasi teha. Asjad ei käi päris nii ja see pole pahatahtlikkus. Hambaarst ei pane ukse ette tooli ja puuri koos mündimasinaga. Alati võib
ju minna olerex-i, saada mingid koodid ja null infot, mida edasi teha.
Veel hullem on nende järgi hakata asju vahetama...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
reikar
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008
|
postitati 12.05.21 04:42
|
|
|
TEEMAVÄLINE:
Ja jälle läheb täpselt samadelt inimestelt sama teema lahti
Kui see on sinu leib ja ei taha oma teadmisi jagada, siis ei pea seda foorumis tegema. Foorum ongi vabatahtlik entusiastite kogunemise koht. Inimene
küsib, siis ei pea kohe teisile vastama, et mine sinu või mõne teise profi juurde. Jäta parem vastamata. Kui küsimus on, et milline töökoda meest saab
aidata, siis loogiline... Olen aru saanud et Jann nii mõndagi tegelast aidanud, oma ala proff keda usaldada, aga Viljandisse igaüks ei satu, veel
vähem vigase autoga kuskilt Tartust-Tallinnast-vms.
Mõne mehe "aeg maksab rohkem", aga teemaväliseks mitteabistavaks postituseks leitakse küll aeg, mnjh...
Välismaa foorumistes pole kohanud natuke sellist üleolevat käitumist "kas hambaid proovid ka ise endal parandada" stiilis.
------------
Endal oli sarnane viga kunagi, siis ka ei tormanud kohe esimese asjana töökoja poole. Proovisin leida info, millega tegemist, harisin ennast. Mõnikord
võib juhtuda, et töökoda annab sulle vaba aja 1 kuu pärast, aga vaja vot selle kuu sees ka autot kasutada. Proovisin ise visuaalselt siis uurida
kapoti all, äkki lihtsalt mingi juhe lahti tulnud vms, mis kohe silma hakkab ja ise hakkama saaks.
Kokkuvõttes sain ise targemaks, sain diiselmootori toimimise koha pealt targemaks. Kuna aga garaa˛i ja tööriistu endal pole siis läksin lõpuks töökoja
poole ja asi lahenes. Võitsid kõik, nii minu mootorialased teadmised kui ka töökoda sai oma leiva.
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.21 05:47
|
|
|
Peamine asi, mis puudu on enamus küsijatel, on elementaarne googeldamise ja kirjatükkidesse süvenemise oskus. Ma pole küll mingi diagnostik, aga
kõikidele küsimustele tegelikult leiab õigesti küsides maailma avarustest piisavad vastused, et edasi jääb üle ainult täpsustusi uurida. Kuna
tänapäeval proovitakse igas valdkonnas nahk üle kõrvade tõmmata, siis tuleb iga asja kohta midagi teada ja osata oma ning teiste tegevust analüüsida
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 12.05.21 06:59
|
|
|
Siin pigem on jälle teemaks maailmaparandamine, kuid vist põhjusega. Ma muidu olen ka foorumi ja info entusiastide vahel jagamise poolt, aga sorry kui
TB asukohta ei leia 5 sekundiga üles või foorumis 1. küsimus selle asukohast algab, siis pole mõtet üldse kapotti avada. Tegelane pole siis ju ka
entusiast. Tõsiselt. Hea, et Olerexi koode siia ei pand.
Tänapäeval sõna autohuviline ja DIY on omandanud üldse veidra tähenduse. See, et meeldib autoga sõita, JR kärakad all on ja mudelinimesi tead ei ole
päris see.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.05.21 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reikar
TEEMAVÄLINE:
Ja jälle läheb täpselt samadelt inimestelt sama teema lahti
Kui see on sinu leib ja ei taha oma teadmisi jagada, siis ei pea seda foorumis tegema. Foorum ongi vabatahtlik entusiastite kogunemise koht. Inimene
küsib, siis ei pea kohe teisile vastama, et mine sinu või mõne teise profi juurde. Jäta parem vastamata. Kui küsimus on, et milline töökoda meest saab
aidata, siis loogiline... Olen aru saanud et Jann nii mõndagi tegelast aidanud, oma ala proff keda usaldada, aga Viljandisse igaüks ei satu, veel
vähem vigase autoga kuskilt Tartust-Tallinnast-vms.
Mõne mehe "aeg maksab rohkem", aga teemaväliseks mitteabistavaks postituseks leitakse küll aeg, mnjh...
Välismaa foorumistes pole kohanud natuke sellist üleolevat käitumist "kas hambaid proovid ka ise endal parandada" stiilis.
------------
Endal oli sarnane viga kunagi, siis ka ei tormanud kohe esimese asjana töökoja poole. Proovisin leida info, millega tegemist, harisin ennast. Mõnikord
võib juhtuda, et töökoda annab sulle vaba aja 1 kuu pärast, aga vaja vot selle kuu sees ka autot kasutada. Proovisin ise visuaalselt siis uurida
kapoti all, äkki lihtsalt mingi juhe lahti tulnud vms, mis kohe silma hakkab ja ise hakkama saaks.
Kokkuvõttes sain ise targemaks, sain diiselmootori toimimise koha pealt targemaks. Kuna aga garaa˛i ja tööriistu endal pole siis läksin lõpuks töökoja
poole ja asi lahenes. Võitsid kõik, nii minu mootorialased teadmised kui ka töökoda sai oma leiva. |
Oleme ausad, kui sa tuled foorumisse küsima, kus drossel on sisepõlemismootoril, siis on TÄPE ju.
Kui huvi asja vastu on, siis võta mingisugune täiesti algtaseme raamat kätte ja loe läbi (või tänapäeval on popp 10 minutiseid videosid vaadata, olen
kindel, et on ka neid).
Kui sa ei tea, kust otsida drosselklappi, siis:
a) Sa ei tea kuidas töötab mootor ka kõige algelisemal tasemel
b) Sa ei tea, kus on mootori (mis on sisult õhupump) sisselase ja väljalase
c) Sa ei tea, miks on need mootorile üldse vajalikud
d) Sul pole halli aimugi sellest, mida drosselklapp üldse teeb
Ning kõige vähem tead sa seda, et kui sa selle drosseli sealt küljest lahti kruvid ja mingi metallist osa sisselaskesse kukub, siis saade
endale uue mootori ja turbo osta!
Odavam oleks olnud remonti viia!
Rääkimata üldse õpitud abitusest - miks tullakse foorumisse küsima midagi, mis on 1 Google otsinguga selge?
http://www.oemepc.com/ - siit saab kenasti ka kõiki skeeme vaadata täitsa tasuta...
Autoremont ei ole ka mingisugune minu leib. Ma ei tegele sellega ning mul on sügavalt ükskõik kuhu inimene remonti auto viib. Täpsemalt öeldes ei
tegele ma Eesti klientidega juba varsti poolteist aastat.
Mõtle vahel ka oma ajuga natukene, mitte, et kõik on halvad ja kurjad. Ei, meil on lihtsalt kogemused, mida sinul pole. Kui ikka mingi vend küsib, et
kus rehvil ventiil on, siis ma ei saada teda rehvivahetuspinki möllama, eks?
|
|
|
rabzer
huviline
Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.21 13:59
|
|
|
Klapp vahetud ära. Uus toimib ilusti. Viga kadunud. Ei ole suur auto remontija aga siiamani kõik hooldused teinud ise. Õpingi vaikselt autot
tundma.
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 12.05.21 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes
väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine
lihtsam kui tba ära kruvimine. |
Ei ole seal midagi vaja esinduses kalibreerida, ilmselt sattus sulle lihtsalt praak või mis tõenäolisem vale mootor üldse... Neid päris palju
erinevaid, tuleb VIN koodi järgi orig. kataloogist tootekood vaadata.
Kui potekaga või mootoriga midagi viga on, siis kirjutad need 30 korstnasse ja ostad uue asja ikkagi, sest keegi ei võta lahti tehtud rem komplekti
tagasi. Seda tuleb piisavalt sageli ette, alati ei ole hammakate viga.
Selle küljest ära kruvimine ei ole ka teab mis kunst, jah kehva ligipääs on ühele poltidest, aga seal ei ole mitte midagi erilist, kui on õiged
töövahendid olemas. |
Ei kahtlegi et oled pädev inimene autode alal aga ma ei püüdnudki öelda et minu otsus oli ainuõige. Samas kui kaabliga näed et tba mootor liigutab
nagu vaja ja ka süüte välja keerates ajam üritab sulgeda klappi mis ei õnnestu lihtsalt hammasrataste kulumise pärast siis mitu korda odavam minu
arust hammakad vahetada. Kogu selle tarkuse mis mind korduvalt aidanud saangi google ja foorumite abil. Kahjuks selles foorumis kiputakse jah rohkem
soovitama otsida pädev remondimees. No ei näe ise pointi siis sellel foorumil üldse. Vastus stiilis et kui ei tea kus mootoris miskit asub siis pole
mõtet ise proovidagi on ju nõme.Ma usun et inimene võib ise otsustada kas ta on võimeline teiste õpetuse järgi autol midagi remontima või jätta see
spetsialistile.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.05.21 19:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
Samas kui kaabliga näed et tba mootor liigutab nagu vaja ja ka süüte välja keerates ajam üritab sulgeda klappi mis ei õnnestu lihtsalt hammasrataste
kulumise pärast siis mitu korda odavam minu arust hammakad vahetada. |
Ei ole, eriti kui see drossel juba 13a vana on, nagu antud isiku autol. Kui müügiks teed, siis jah, kui mitte, siis igal juhul mõistlik maksta
natukene juurde ja panna uus asi.
Töökoja vaatevinklist on üldse täiesti mõttetu mingeid hammakaid vahetada, sest töökoda peab oma tööle garantii andma.
Tsitaat: | Vastus stiilis et kui ei tea kus mootoris miskit asub siis pole mõtet ise proovidagi on ju nõme. |
Ta ei otsinud ju EGR-i jahuti bypassi, turbo EGT andurit vms, vaid drosselklappi. Hea, et mootorit ei otsinud pagassist. Seal ikka vahe sees mida
otsitakse.
Ma ei soovitaks elu sees nii vähese kogemusega inimesel ühelgi autol sisselaset lahti võtta, sest oman tagajärgedega ja nende likvideerimisega
kogemust. Eks kõik on ilus ja lill kuni 4-5k tuleb maksta ja kõik hästi "nõmedad", kes pädevaid soovitusi jagavad.
|
|
|
|