Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 CC 1.8 - 1984 - LauriPõ (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 4443)
LauriPõ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: 1984 Audi 100 CC C3 1.8 66kW

postitati 02.05.21 22:43 Tsiteeri
Audi 100 CC 1.8 - 1984 - LauriPõ



Tere, head Eesti Audi Klubi foorumi liikmed ja külalised!

Otsustasin lõpuks teha foorumisse teema ühest kaunist sigarist, mis on mulle palju rõõmu toonud!
Auto on minu valduses olnud 2020. aasta veebruari algusest. Eestisse toodud Saksamaalt 1995. aastal. Uurimise tulemusena olen üsna kindel, et ta on kunagi kuulunud foorumi kasutajale martinmae, kes loodetavasti oskab samuti sõiduki ajaloo kohta kaasa rääkida.
Tegemist on sujuva liikuriga, millega sõidan vaid suvisel hooajal. Sihvakale valgele kerele annavad lisailu Rial N7015429 Mesh 15x7 veljed ning whitewall rehvid (piltide vaatamiseks olen allapoole pannud lingi).

Mõned detailid auto kohta:


1984 Audi 100 CC 1.8

1.8 (1760 cm3) 66kW (DS)
Pierburg 2E2
5-käiguline käigukast (HE)
esivedu

Värvus: Audi Alpine White (L90E)

Lisad:

*roolivõim
*tagumised peatoed
*eesmised udutuled

Fotosid autost võite leida siit: http://tinyurl.com/367kp4we
Instagram: https://www.instagram.com/audi100c3est/
PS! Vaadake kindlasti pilte!

Alates 2020. aastast ja 12 000 km (30.04.2022) jooksul on teostatud mitmeid plaanilisi hoolduseid ja teisi jooksvaid töid:

2020 hooaeg (10.05.2020 - 07.11.2020):

*filtrite vahetus (õli, kütus, õhk) ja õlivahetus (iga 5000 km järel ja hooaja lõpus)
*uus aku
*uus summuti (fabritseeritud Summutimeistri juures väljalaskekollektorist tagumise pütini)
*tagumise põlle ajutised paikamistööd - tagatiivas olid läbivad roosteaugud
*rihmade ja tihendite vahetus (mootoririhm, generaatoririhm, roolivõimurihm, plokikaanetihend, klapikaanetihend) ning vaakumvoolikute vahetus
*roolisamba lülitikomplekt

2021 hooaeg (10.04.2021 - 30.11.2021):

*filtrite vahetus (õli, kütus, õhk) ja õlivahetus
*veovõllide vahetus
*generaatori taastamine
*uued rehvid (suverehvid 205/60R15 Nexen Nblue Hd Plus 91V) ja whitewall installatsioon
*uus kommutaator, jagajarootor, jagajakaas ning süütepoolist jagajakaande süütekaabel

2022 hooaeg (27.04.2022 - 04.09.2022):

*filtrite vahetus (õli, kütus, õhk)
*jahutusvedeliku temperatuuri sensor
*karburaatori remont, seadistamine (membraanide, tihendite jms vahetus) ning mootori seadistamine @ Speedster OÜ Hannes
*kere- ja värvitööd (esiuksed, tagauksed, esi- ja tagatiivad, poleerimine) @ Ankru Autokeskus
*jahutussüsteemi läbipesu, paisupaagi puhastus, radiaatoriventilaatori temp. lülituse anduri vahetus
*õlivahetus (+õlifilter)
*esitule + suunatule (juhipoolne) vahetus

2023 hooaeg (08.06.2023 - 21.10.2023):

*filtrite vahetus (õli, kütus, õhk)
*akualuse osa värskendus
*uus aku
*gaasieraldus kollektori vahetus
*kellaploki ja armatuurlaua tulede pirnide vahetus
*tagasilla trummelpidurite töösilindrite vahetus, liinide vahetus (vasktoru)
*õlivahetus (õli + filter)

Planeeritud tööd:
*piduritööd (trumlite ja klotside vahetus)
*udutulede pirnide vahetus
*kojameeste vahetus
*kõrvalistuja poolse ukselingi vahetus

Lisan siia jooksvalt informatsiooni tegemistest ja arengutest!

Kõike head!
Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriPõ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: 1984 Audi 100 CC C3 1.8 66kW

postitati 20.07.21 21:50 Tsiteeri


Tere taas!

Kuigi suvi on möödunud igati probleemivabalt, siis ühel kaunil pühapäeva hommikul suri mootor linnakiirusel välja ning enam ei käivitunud. Diagnoosisin tõrke süütesüsteemis - küünaldele ei tulnud sädet. Esialgne hinnang oli kommutaatori viga, kuid jagajakaane avamisel avastasin sulanud ja katkise jagajarootori, mis omakorda oli kahjustanud jagajakaant. Tellinud vajalikud varuosad, oli viimaseks kirsiks tordil kahjustunud süütekaabel süütepoolist jagajakaande - loomulikult tuli see viga välja siis, kui kõik muu oli paigaldatud ning pidin paar päeva uue kaabli järgi ootama. Tänase seisuga on süütesüsteemis vajalikud parandused tehtud ning auto töötab taas laitmatult, ühe väikese erandiga: hetkeliseks ainukeseks veaks on pidevalt töötav radiaatoriventilaator - temperatuuriandur ja kaablid on korras, kaitse vahetatud, kuid pean pisut rohkem süvenema sellesse probleemi. Kas on soovitusi-mõtteid probleemi osas?

Mõned tähelepanekud protsessist:

* 1.8 DS mootori juures on ülimalt lihtne viga leida - seda eriti süütesüsteemis.
* Kommutaator ehk süütevõimendi/süütemoodul asub kapotiavamiskangi vahetus-läheduses, ukseesise tala peal ja paneeli taga, mis on kinnitatud kolme kruviga. Kaks neist on kapotiavamiskangi kinnituskruvid.
* Kommutaator oli originaal 16.-22. juulil 1984 toodetud AEG-TELEFUNKEN poolt - seega võib öelda, et 37 aastat kenasti vastu pidanud.
* Juhul, kui kellelgi peaks vaja minema, siis süütejärjekord on 1-3-4-2.
* Tellin ette ja panen varuosakasti jagajarootori, jagajakaane, varuks ka süütekaablid - nii saab tulevikus operatiivsemalt võimalikke probleeme lahendada.


Kõike head!
Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriPõ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: 1984 Audi 100 CC C3 1.8 66kW

postitati 30.04.22 15:12 Tsiteeri


Tervitused 2022 hooaja alguses!

Kevade saabumisega on ka Audi talveunest ärganud. Ülevaatuse läbis auto kahe väikese veaga tulede osas (vaja reguleerida), kuid pisut on probleeme karburaatori ja süüte seadistusega, mistõttu ei ole tühikäigu pöörded stabiilsed, kuid need probleemid on kergelt ja iseseisvalt lahendatavad sõidupraktika käigus. Mingil hetkel võtan karburaatori maha ja teen hoolduse ning vahetan vajalikud osad. Kere osas on samuti planeeritud astmelised parandused.

EDIT:

11.05.2022 käis Audi Speedster'i Hannese juures - karburaatori lahtivõtmine, puhastamine, tihendite ja membraanide vahetamine, seadistamine ning süüte seadistamine. Tundub, nagu Hannes teeb imesid ning soovitan tema tehtud tööd, sest Audi pole kunagi nii suurepäraselt varem töötanud. Suur tänu talle!

Heade soovidega
Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriPõ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: 1984 Audi 100 CC C3 1.8 66kW

postitati 24.07.22 10:39 Tsiteeri


Tere taas!

Planeeritud tööde nimekirjast saab ilusasti maha tõmmata esmased kere- ja värvitööd. Värskenduse said kõik uksed ja tiivad, samuti poleeriti kõik pinnad, mis taastamisele ei läinud, nagu näiteks katus, piilarid ja pagasiluuk. Edasist tähelepanu vajab esi- ja tagapõll, stanged ja küljekarbid. Olen tehtud tööga rahul ning hindki oli mõistlik!

Mõned tunnid pärast keretöid sõitsin Saaremaale, kus Audi täitis pulmaauto rolli (fotol on noorpaar :))
Uued pildid on üldkaustas: http://tinyurl.com/367kp4we

Kena suve jätku!

https://i.postimg.cc/xdCpkM7S/IMG-3324-1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriPõ
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: 1984 Audi 100 CC C3 1.8 66kW

postitati 09.06.23 16:54 Tsiteeri


Tervitused 2023 hooaja alguses!

Elulistel põhjustel algas 2023 hooaeg oodatust märksa hiljem, kuid õnneks ta algas! Enne ülevaatust sai korralise hoolduse ja puhastuse käigus värskendatud akualust osa ning paigaldatud uus aku. Ülevaatuse eel probleeme polnud, kuid ülevaatusel selgus pidurite efektiivsuse ebavõrdsus, mis tuleb enne korduvat ülevaatust korrastada. Muid probleeme pole. Plaanis on vaid sõita ja nautida!

Heade soovidega
Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.9% - SQL: 44.1%]