Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: tahmafiltri andur (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1040)
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.21 19:35 Tsiteeri
tahmafiltri andur



15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 26.04.21 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2.


Vajad õiget diagnostikat ja ongi kõik ilusti selge, milles asi. See süsteem vajab ka oskusi lisaks kaablile.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus, kastide adaptsioon jne. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 21.9.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2021_22 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.21 14:18 Tsiteeri


Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, Ioniq 5

postitati 28.04.21 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahto42
Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks.

Seda teevad ainult idioodid klientide petmiseks.

DPF-i reset on ette nähtud ainult uue tahmafiltri jaoks, kõikidel autodel, kuna muidu kaob ajalugu/info.
Sundpõletuse ajal näeb mootori juhtplokk vastusurvet ja selle põhjal arvestab filtri täituvuse ümber. Mingeid lisaresette ei ole vaja.
Kui peale seda ei toimi, siis on see filter läbi omadega (või pritsesüsteem pole korras) ning sama probleem on 100km pärast tagasi.

Aga kliendi käest hea raha koorida.
Erilised geeniused kirjutavad veel softist välja DPF-i ilma eemaldamata. Sõidab võiduka lõpuni kuni kõik tihendid minema lööb või mootor kokku jookseb.
See on selle DPF resettimise (ilma vahetuseta) loogiline jätk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.21 10:53 Tsiteeri


Ju siis jaapanlastel kehvemad ecud. Fakt on see, et on palju olukordi nendega, kus pärast põletamist ei lase viga ära kustutada. St et jääbki mällu, mitte ei tule 100 km tagasi. Aitab ainult väärtuste reset. Thinkdiag teeb mingi nullimise kohe pärast põletamise lõppu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.4% - SQL: 78.6%]