Lehekülgi: 1 2 3 .. 85 |
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 29.02.08 20:31
|
|
|
VAG-COM / VCDS
Pakun välja, et kuskil võiks olla eraldi VAG-COM-iga seonduv materjal. Pidevalt küsitakse ja vastatakse midagi sel teemal, aga kui miskit meenutama
hakata ja otsingut kasutada, siis saab vastuseks vaid hunniku vahtu ja ei ühtki konkreetset asja ise oman kaablit ja täisversiooni tarkvarast, ning olen ühte koma teist proovinud auto juures sättida.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 29.02.08 20:36
|
|
|
kompu keele vahetamine C5 ja ülespoole
Vali [17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Vali [Channel-04]
Keelevalikud :
00001 - German (saksa)
00002 - English (inglise)
00003 - French (prantsuse)
00004 - Italian (itaalia)
00005 - Spanish (hispaania)
00006 - Portuguese (portugali)
[Save]
proovitud A6 2.8Q 99 - toimib
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 29.02.08 20:48
|
|
|
keskluku seaded
[Select]
[35 - Cent. Locks]
[Recode - 07]
esiteks soovitaks üles kirjutada esialgse koodi.
A4 pre-1998 with Delta radio and anti-theft system
Standard Coding: 03468
A4 pre-1998 with Delta radio, anti-theft system and keyless entry
Standard Coding: 12172
A4 1998+ with Concert/Symphony radio and anti-theft system
Standard Coding: 03340
S4, A4 1998+ with Concert/Symphony radio, anti-theft system and keyless entry
Standard Coding: 16140
lisaks sellised arvud, mis võib liita oma esialgsele koodile:
+64 alarmi alla pannes "aknad üles" või siis comfort funktsioon.
-04 ühe nupuvajutusega avab 4 ust ja tagaluugi ja kütusepaagi luugi (teine variant kahe vajutusega nn SAFE unlock...esimese vajutusega avaneb vaid
juhiuks, teisega ülejäänud luugid
-1024 eemaldab pasuna piuksu alarmi alla pannes
+32 automaatne uste lukustus kiiruselt 20 kmh
PS. sellele lisaks on väike programmijupp mis arvutab selle uue koodi vastavalt kasutaja valikutele. kel huvi, siis mul olemas...
proovitud A6 (C4) 2.8Q 97 - toimib.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 01.03.08 22:31
|
|
|
Audi Service Interval Reminders
Updated 06 Sep. 2007
Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own
risk.
Audi has included a Service Interval Reminder that includes oil mileage interval, the service mileage interval, and the service time interval. To
reset the Service Reminders using VAG-COM:
Using the current version of VAG-COM, simply go into Applications then click on SRI Reset. VAG-COM will automatically interrogate the cluster to
determine what if any reset parameters are available. Click this link for more information.
If you are using an older version of VAG-COM then you should follow these instructions:
1998 and Newer:
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter channel 02
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of 0 (zero)
[Test]
[Save]
Note: It is normal for the display to show something like "--/--" instead of an actual distance/time to service after resetting until you have
driven some distance.
Pre-1998 models ... or if Channel 02 is not available:
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter the correct channel from the list below in "Channel Number"
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of from the list below.
[Test]
[Save]
Channel 05 should be the distance until the next Oil Service.
It is in thousands of kilometers. Let's say you want the Oil
Service light to come on in 5000 miles. That would be 8000 km.
Put the value 8 into channel 05. The "standard value" used by the US
dealers would be 12 (7500 miles).
Channel 06 should be the distance until the next In-1 Service.
Same units as above. Standard value would be 24 (15,000 miles).
Channel 07 should be the time until the next In-1. In-1 lights
up based on time or distance, whichever comes first. This is in
10's of days. Standard value would be 36 for 360 days.
Channel 08 would be time until the next In-2. In-2 is based
strictly on time. Standard value is 72 for 720 days (about
two years).
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 02.03.08 09:41
|
|
|
automaatkasti seadistuste muutmine
NB! (c4 4käigulise automaatkastile ei ole sellega ligi saanud, uuematel toimib)
[Select]
[02 - Auto Trans]
[Recode - 07]
[Software Coding :] sinna sisesta uus kood
Koodi selgitus
----- -------------------------------------------------------------
00001 – Muu maailm (mitte Põhja Ameerika - Euroopa)
00002 – Põhja Ameerika
00011 – Muu maailm - DSP väljas (mitte Põhja Ameerika - Euroopa)
00012 – Põhja Ameerika - DSP väljas
[Do it!]
00001 ja 00011 on mõnedes kohtades mainitud kui "Sport mode"
lisaks on 00022, mille kohta infot ei oska anda
DSP on siis Dynamic Shift Program ehk kasti iseõppiv reziim, mis sätib kästi töö vastavalt sõitja sõidustiilile.
DSP sisselülitamisel on õppimistsükkel mõnedsajad kilomeetrid.
proovitud tipronicul A6 2.8Q 99 - toimib
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 05.03.08 15:16
|
|
|
throttle body adaptation (gaasiklapp?)
[Select]
[01 - Engine]
[Measuring Blocks - 08]
Group 098
[Go!]
[Switch to basic settings]
Peale seda peaks nägema parempoolses lahtris ADP RUN. Peaksid nägema väärtuste muutumist lahtrites ja kuulma TB toimetamist esimestel sekunditel. Oota
u. 30 sekundit, kliki [Switch to Meas. Blocks]
NB!
mootori temp +5 ja +90 vahel
mootor ei tohi käia
gaasipedaalist jalg eemale protseduuri ajaks
!!!
ja asi korras.
|
|
|
R@ints
huviline
Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 - MB W210
|
postitati 05.03.08 17:33
|
|
|
KOhe küsiks,et ega keegi ei mäleta kuidas uuemal ,02 Audi A4 päeva tuled central electric plokis sai aktiivseks muuta?
R@ints.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 05.03.08 19:31
|
|
|
TBA puhul
mootori temp +5 ja +90 vahel
mootor ei tohi käia
gaasipedaalist jalg eemale protseduuri ajaks
!!!
kopeerides võiks ikka kogu tekst olla esitatud, muidu on lootust ootamatusteks!
ootamatuste ärahoidmiseks loeb isetegija
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)
kes aru ei saa läheb töökotta!
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 05.03.08 19:35
|
|
|
Tegemist peamiselt 1,8T haigusega
eeldan, et sul vähe tummisem powerplant
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 05.03.08 20:00
|
|
|
teema algataja võiks oma TBA õpetuse juurde panna vajalikud märkused mis välistavad "üllatused".
|
|
|
para-las-cintas
huviline
Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: s4
|
postitati 25.03.08 20:18
|
|
|
kust ma omale selle vag-comi saaks?ja sinna juurde kuuluva kaabli ka.
ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.04.08 20:02
|
|
|
Tere!
Huvitaks ennastki, et palju siis korralik kaabel koos tarkvaraga maksab? Ja kust seda osta. Ei saa enam kudagi ilam hakkama kasvõi õlivahetuste
nullimine.
Enne ma ei saanud millegipärast seda linki avada. Aga mis neil hiina omadel viga on. Mõned teevad lausa ise selle kaabli. Mis seal piiratud siis on?
Keegi äkki teab mingit head eestikeelset linki kus VAG COM is pikemalt seletatud. Natuke segane jutt sai.
Aitäh!
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.08 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tere!
Huvitaks ennastki, et palju siis korralik kaabel koos tarkvaraga maksab? Ja kust seda osta. Ei saa enam kudagi ilam hakkama kasvõi õlivahetuste
nullimine. |
See eelmises postituses olev link ei kõlba?
|
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 16.11.08 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Aga mis neil hiina omadel viga on. Mõned teevad lausa ise selle kaabli. Mis seal piiratud siis on? | Mitte midagi ei ole. Minu oma
töötab väga edukalt. Sain selle 140.- ja programmi netist.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.08 19:43
|
|
|
Ja tänu sellele on teedel aina rohkem juhte kellel tuled paigast ära on.
Tulesid reguleeritakse manuaalselt ja pannakse täpselt paika!!!
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 16.11.08 19:44
|
|
|
nii se on paljud asjad mis vagcomiga teha saab oleks parem kui teeks
asjatundja see on siin vaid lisavõimalusena mõnele kes proovida tahavad.
aga et see on see põhjus, miks teedel valesti reguleeritud tuledega autod liiguvad, see on ilmselt liialdus. Kui võrrelda paljudel
kuuskant/kruvikeeraja olemas on, millega enda tuled "jube ägedaks teha" või paljud seda kaabliga saaks oskaks teha siis kaalukauss ilmselt esimesel
valikul
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.08 19:49
|
|
|
Just aga siis võiks jätta osad asjad avalikult märkimata, sest siit foorumist teevad umbes 100 inimest selle ära, siis omakorda 50 nende sõpra jne
ning varsti ongi pimedas võimatu sõita...
Ehk siis igat asja pole mõtet avalikustada.
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 16.11.08 19:51
|
|
|
to juks
ma tegin paranduse eelmisesse posti, ning korjasin ka õpetuse maha õige
märkus sinu poolt, ma ei vaidle
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.08 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
to juks
ma tegin paranduse eelmisesse posti, ning korjasin ka õpetuse maha õige
märkus sinu poolt, ma ei vaidle |
Õige!
Selle asjaga on nii, et seda vanamoodi asja eiriti ei viitsita teha aga uus ja huvitav ning arvutiga teostatav, see läheb peale küll ning nii see
vaikselt hargnema hakkab...
Ma loodan, et keegi ei hakka siia kunagi postitama seda kuida airbag'e välja lülitada saab. Kui keegi seda teeks ning samas oleks kah kohe järgi
proovijaid aga kujutage ette kui midagi läheb valesti ja näiteks kõrvalistuja bag peaks laksu korral lahti lendama ning turvatoolis oleva lapse tapma
või vastupidi ning mitte avanema ja selle tagajärjel keegi täiskasvanu elu kaotab, kes siis tahaks seda enda peale...!?
Siia võiks ikka postitada neid asju mis ei ole ohtlikud ning ei häiri kaasliiklejaid.
Põhimõtteliselt on võimalik arvutit valesti kasutades kogu auto elektroonika ära hävitada....
Ps. Seda tulede tõstmist meie ei tee ning samuti airbag'e me välja/sisse ei lülita, sest need on liiga ohtlikud asjad.
|
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 18.11.08 12:33
|
|
|
Madu õpetuse järgi "keskluku seaded" valisin algkoodiks 16140 lisasin sinna juurde
+64 alarmi alla pannes "aknad üles" või siis comfort funktsioon.
-1024 eemaldab pasuna piuksu alarmi alla pannes
+32 automaatne uste lukustus kiiruselt 20 kmh
Ning seejärel kõik vajalikud funktsioonid töötasid.
Ning nüüd vahel mängib mul vingerpussi. Vahepeal ei lase juhipoolset ust seestpoolt avada, vaid peab väljast avama. Lisaks vahelpeal hakkab iseenesest
"ohutuled" vilkuma. Ega keegi ei tea millest see tingitud võib olla? Panin oma vana koodi tagasi mis oli 04608
Autoks Audi A6 C5. Ehk keegi on omal teinud seda ja jagab näpunäiteid.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 18.11.08 13:18
|
|
|
selle algkoodiga on asi segane kannatab need plussid ja miinused lisada
autol juba käigus olevatele seadetele (sinu puhul siis 04608-le)
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 18.11.08 15:54
|
|
|
Tänud! Töötab ilma muude viguriteta. Siiamaani
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 19.11.08 15:48
|
|
|
Vot nii. Jälle oli jamasid. Juhipoolne uks ei tahtnud avaneda mitte kuidagi. Sõidu lõppedest võtme välja võttes avas kõik uksed lukust. Juhipoolset ei
saanud lahti teha mitte kuidagi, teised avas ilusti lingist nii seest kui väljast. Panin uuesti nupust autost seest lukku ja tegin lahti. Ikka ei
lasknud. Mis jama võib olla, oskab keegi diagnoosida?
|
|
|
carputer
huviline
Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW
|
postitati 21.11.08 18:01
|
|
|
Ei oska keegi öelda ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 85 |