Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  85
Autor:
Pealkiri: VAG-COM / VCDS (Vastuseid: 2121 | Vaatamisi: 3057730)
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.02.08 20:31 Tsiteeri
VAG-COM / VCDS



Pakun välja, et kuskil võiks olla eraldi VAG-COM-iga seonduv materjal. Pidevalt küsitakse ja vastatakse midagi sel teemal, aga kui miskit meenutama hakata ja otsingut kasutada, siis saab vastuseks vaid hunniku vahtu ja ei ühtki konkreetset asja:) ise oman kaablit ja täisversiooni tarkvarast, ning olen ühte koma teist proovinud auto juures sättida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.02.08 20:36 Tsiteeri
kompu keele vahetamine C5 ja ülespoole



Vali [17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Vali [Channel-04]

Keelevalikud :

00001 - German (saksa)
00002 - English (inglise)
00003 - French (prantsuse)
00004 - Italian (itaalia)
00005 - Spanish (hispaania)
00006 - Portuguese (portugali)

[Save]

proovitud A6 2.8Q 99 - toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 29.02.08 20:48 Tsiteeri
keskluku seaded



[Select]
[35 - Cent. Locks]
[Recode - 07]

esiteks soovitaks üles kirjutada esialgse koodi.

A4 pre-1998 with Delta radio and anti-theft system
Standard Coding: 03468

A4 pre-1998 with Delta radio, anti-theft system and keyless entry
Standard Coding: 12172

A4 1998+ with Concert/Symphony radio and anti-theft system
Standard Coding: 03340

S4, A4 1998+ with Concert/Symphony radio, anti-theft system and keyless entry
Standard Coding: 16140

lisaks sellised arvud, mis võib liita oma esialgsele koodile:

+64 alarmi alla pannes "aknad üles" või siis comfort funktsioon.
-04 ühe nupuvajutusega avab 4 ust ja tagaluugi ja kütusepaagi luugi (teine variant kahe vajutusega nn SAFE unlock...esimese vajutusega avaneb vaid juhiuks, teisega ülejäänud luugid
-1024 eemaldab pasuna piuksu alarmi alla pannes
+32 automaatne uste lukustus kiiruselt 20 kmh


PS. sellele lisaks on väike programmijupp mis arvutab selle uue koodi vastavalt kasutaja valikutele. kel huvi, siis mul olemas...

proovitud A6 (C4) 2.8Q 97 - toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 01.03.08 22:31 Tsiteeri


Audi Service Interval Reminders
Updated 06 Sep. 2007

Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own risk.

Audi has included a Service Interval Reminder that includes oil mileage interval, the service mileage interval, and the service time interval. To reset the Service Reminders using VAG-COM:

Using the current version of VAG-COM, simply go into Applications then click on SRI Reset. VAG-COM will automatically interrogate the cluster to determine what if any reset parameters are available. Click this link for more information.

If you are using an older version of VAG-COM then you should follow these instructions:

1998 and Newer:

[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter channel 02
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of 0 (zero)
[Test]
[Save]

Note: It is normal for the display to show something like "--/--" instead of an actual distance/time to service after resetting until you have driven some distance.

Pre-1998 models ... or if Channel 02 is not available:

[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
Enter the correct channel from the list below in "Channel Number"
[Read]
The "Stored Value" is the current value for that channel.
Enter the "New" value of from the list below.
[Test]
[Save]

Channel 05 should be the distance until the next Oil Service.
It is in thousands of kilometers. Let's say you want the Oil
Service light to come on in 5000 miles. That would be 8000 km.
Put the value 8 into channel 05. The "standard value" used by the US
dealers would be 12 (7500 miles).

Channel 06 should be the distance until the next In-1 Service.
Same units as above. Standard value would be 24 (15,000 miles).

Channel 07 should be the time until the next In-1. In-1 lights
up based on time or distance, whichever comes first. This is in
10's of days. Standard value would be 36 for 360 days.

Channel 08 would be time until the next In-2. In-2 is based
strictly on time. Standard value is 72 for 720 days (about
two years).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 02.03.08 09:41 Tsiteeri
automaatkasti seadistuste muutmine



NB! (c4 4käigulise automaatkastile ei ole sellega ligi saanud, uuematel toimib)

[Select]
[02 - Auto Trans]
[Recode - 07]

[Software Coding :] sinna sisesta uus kood

Koodi selgitus
----- -------------------------------------------------------------
00001 – Muu maailm (mitte Põhja Ameerika - Euroopa)
00002 – Põhja Ameerika
00011 – Muu maailm - DSP väljas (mitte Põhja Ameerika - Euroopa)
00012 – Põhja Ameerika - DSP väljas

[Do it!]

00001 ja 00011 on mõnedes kohtades mainitud kui "Sport mode"
lisaks on 00022, mille kohta infot ei oska anda:(

DSP on siis Dynamic Shift Program ehk kasti iseõppiv reziim, mis sätib kästi töö vastavalt sõitja sõidustiilile.
DSP sisselülitamisel on õppimistsükkel mõnedsajad kilomeetrid.

proovitud tipronicul A6 2.8Q 99 - toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 05.03.08 15:16 Tsiteeri
throttle body adaptation (gaasiklapp?)



[Select]
[01 - Engine]
[Measuring Blocks - 08]
Group 098
[Go!]
[Switch to basic settings]
Peale seda peaks nägema parempoolses lahtris ADP RUN. Peaksid nägema väärtuste muutumist lahtrites ja kuulma TB toimetamist esimestel sekunditel. Oota u. 30 sekundit, kliki [Switch to Meas. Blocks]

NB!

mootori temp +5 ja +90 vahel
mootor ei tohi käia
gaasipedaalist jalg eemale protseduuri ajaks

!!!
ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
R@ints
huviline



Registreerunud 16.11.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 - MB W210

postitati 05.03.08 17:33 Tsiteeri


KOhe küsiks,et ega keegi ei mäleta kuidas uuemal ,02 Audi A4 päeva tuled central electric plokis sai aktiivseks muuta?


R@ints.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 05.03.08 19:31 Tsiteeri


TBA puhul

mootori temp +5 ja +90 vahel
mootor ei tohi käia
gaasipedaalist jalg eemale protseduuri ajaks

!!!

kopeerides võiks ikka kogu tekst olla esitatud, muidu on lootust ootamatusteks!

ootamatuste ärahoidmiseks loeb isetegija
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

kes aru ei saa läheb töökotta!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 05.03.08 19:35 Tsiteeri


Tegemist peamiselt 1,8T haigusega ;)

eeldan, et sul vähe tummisem powerplant


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 05.03.08 20:00 Tsiteeri


teema algataja võiks oma TBA õpetuse juurde panna vajalikud märkused mis välistavad "üllatused".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 25.03.08 20:18 Tsiteeri


kust ma omale selle vag-comi saaks?ja sinna juurde kuuluva kaabli ka.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 25.03.08 20:23 Tsiteeri


http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=VAGCOM


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.04.08 20:02 Tsiteeri


Tere!
Huvitaks ennastki, et palju siis korralik kaabel koos tarkvaraga maksab? Ja kust seda osta. Ei saa enam kudagi ilam hakkama kasvõi õlivahetuste nullimine. ;)
Enne ma ei saanud millegipärast seda linki avada. Aga mis neil hiina omadel viga on. Mõned teevad lausa ise selle kaabli. Mis seal piiratud siis on? Keegi äkki teab mingit head eestikeelset linki kus VAG COM is pikemalt seletatud. Natuke segane jutt sai. :P
Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.08 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tere!
Huvitaks ennastki, et palju siis korralik kaabel koos tarkvaraga maksab? Ja kust seda osta. Ei saa enam kudagi ilam hakkama kasvõi õlivahetuste nullimine. ;)


See eelmises postituses olev link ei kõlba?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 16.11.08 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Aga mis neil hiina omadel viga on. Mõned teevad lausa ise selle kaabli. Mis seal piiratud siis on?
Mitte midagi ei ole. Minu oma töötab väga edukalt. Sain selle 140.- ja programmi netist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.08 19:43 Tsiteeri


Ja tänu sellele on teedel aina rohkem juhte kellel tuled paigast ära on.

Tulesid reguleeritakse manuaalselt ja pannakse täpselt paika!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 16.11.08 19:44 Tsiteeri


nii se on:) paljud asjad mis vagcomiga teha saab oleks parem kui teeks asjatundja:) see on siin vaid lisavõimalusena mõnele kes proovida tahavad.

aga et see on see põhjus, miks teedel valesti reguleeritud tuledega autod liiguvad, see on ilmselt liialdus. Kui võrrelda paljudel kuuskant/kruvikeeraja olemas on, millega enda tuled "jube ägedaks teha" või paljud seda kaabliga saaks oskaks teha siis kaalukauss ilmselt esimesel valikul:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.08 19:49 Tsiteeri


Just aga siis võiks jätta osad asjad avalikult märkimata, sest siit foorumist teevad umbes 100 inimest selle ära, siis omakorda 50 nende sõpra jne ning varsti ongi pimedas võimatu sõita...

Ehk siis igat asja pole mõtet avalikustada.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 16.11.08 19:51 Tsiteeri


to juks:)
ma tegin paranduse eelmisesse posti, ning korjasin ka õpetuse maha:) õige märkus sinu poolt, ma ei vaidle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.08 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madu
to juks:)
ma tegin paranduse eelmisesse posti, ning korjasin ka õpetuse maha:) õige märkus sinu poolt, ma ei vaidle


Õige!

Selle asjaga on nii, et seda vanamoodi asja eiriti ei viitsita teha aga uus ja huvitav ning arvutiga teostatav, see läheb peale küll ning nii see vaikselt hargnema hakkab...

Ma loodan, et keegi ei hakka siia kunagi postitama seda kuida airbag'e välja lülitada saab. Kui keegi seda teeks ning samas oleks kah kohe järgi proovijaid aga kujutage ette kui midagi läheb valesti ja näiteks kõrvalistuja bag peaks laksu korral lahti lendama ning turvatoolis oleva lapse tapma või vastupidi ning mitte avanema ja selle tagajärjel keegi täiskasvanu elu kaotab, kes siis tahaks seda enda peale...!?

Siia võiks ikka postitada neid asju mis ei ole ohtlikud ning ei häiri kaasliiklejaid.

Põhimõtteliselt on võimalik arvutit valesti kasutades kogu auto elektroonika ära hävitada....

Ps. Seda tulede tõstmist meie ei tee ning samuti airbag'e me välja/sisse ei lülita, sest need on liiga ohtlikud asjad.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 18.11.08 12:33 Tsiteeri


Madu õpetuse järgi "keskluku seaded" valisin algkoodiks 16140 lisasin sinna juurde

+64 alarmi alla pannes "aknad üles" või siis comfort funktsioon.
-1024 eemaldab pasuna piuksu alarmi alla pannes
+32 automaatne uste lukustus kiiruselt 20 kmh

Ning seejärel kõik vajalikud funktsioonid töötasid.

Ning nüüd vahel mängib mul vingerpussi. Vahepeal ei lase juhipoolset ust seestpoolt avada, vaid peab väljast avama. Lisaks vahelpeal hakkab iseenesest "ohutuled" vilkuma. Ega keegi ei tea millest see tingitud võib olla? Panin oma vana koodi tagasi mis oli 04608

Autoks Audi A6 C5. Ehk keegi on omal teinud seda ja jagab näpunäiteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 18.11.08 13:18 Tsiteeri


selle algkoodiga on asi segane:) kannatab need plussid ja miinused lisada autol juba käigus olevatele seadetele (sinu puhul siis 04608-le)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 18.11.08 15:54 Tsiteeri


Tänud! Töötab ilma muude viguriteta. Siiamaani:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 19.11.08 15:48 Tsiteeri


Vot nii. Jälle oli jamasid. Juhipoolne uks ei tahtnud avaneda mitte kuidagi. Sõidu lõppedest võtme välja võttes avas kõik uksed lukust. Juhipoolset ei saanud lahti teha mitte kuidagi, teised avas ilusti lingist nii seest kui väljast. Panin uuesti nupust autost seest lukku ja tegin lahti. Ikka ei lasknud. Mis jama võib olla, oskab keegi diagnoosida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
carputer
huviline



Registreerunud 28.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 2.4 V6 121kW

postitati 21.11.08 18:01 Tsiteeri


Ei oska keegi öelda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  85
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 12.0% - SQL: 88.0%]