Kristjaaank
huviline
Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.21 12:25
|
|
|
A6 C7 3.0 BiTDi leke
Tere!
Ei ole kindel, kas sobib siia alamfoorumisse või tuleks kirjutada "diisel power" alla. Igatahes lühidalt siis.
Eile foori taga seistes tundsin, kuidas järsku viskas salongi ebameeldiva lõhna. Sõitsin järelejäänud paarsada meetrit koju ära.
On näha, et mingist kohast (mida ei suuda tuvastada) on visanud õli veidi välja. Tõenäoliselt napp sada grammi, sest tühjaks ei ole midagi jooksnud
ning õlitaseme ükski kriips ekraanil liikunud ei ole. Värsked pritsmed olid ees ventilaatori juures ning rihm oli ka õliseks saanud. Miskine tihend,
mis ära väsis? Mis saab siin all peidus olla?
Paar pilti (märkisin kohad peale)- https://imgur.com/a/0QCpldN
Kristjan.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.03.21 13:08
|
|
|
Kindel, et õli, mitte jahutusvedelik? Eile tuli üks 180kw kontrolli laadimisprobleemiga ja selgus, et mootor niimoodi leemendas pealt, et soonikrihm
oli ka maha tulnud, kuna jahutusvedelikust läbi imbunud kõik mootori eest. Tüüpviga. Oled Viljandis?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 19.03.21 11:53
|
|
|
Seal õlijahuti tihendi lekivad. Siis jooksevadki need vedelikud rihma juurde, nii õli kui jahutusvedelik.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.03.21 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Seal õlijahuti tihendi lekivad. Siis jooksevadki need vedelikud rihma juurde, nii õli kui jahutusvedelik. |
Vaatasin hommikul üle, nii ongi ja läheb tegemisele. Ega sellest ei pääse eriti keegi gen2 3,0tdi v6 omanikest.
Kuna töö on suht suur, tuleb välja vahetada seal kõik tihendid, flantsid, rõngad, sisselaske tihendid egr tihiendid jne. Üks tegemine. Kunagi omal
kogemusel järgi proovitud ja ei soovitaks mitu korda teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 20.03.21 00:32
|
|
|
Kas saab?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.03.21 04:51
|
|
|
Saab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|