Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 13:12
|
|
|
A6 c7 pärast autopesulat ei käivitu
Tere!
Mure järgmine, et käisin oma a6 c7ga autopesulas, auto sõitis pärast pesulat ilusti sihtkohta, järgmisel hommikul käima enam ei läinud ja armatuuris
palju veakoode, TPMS (rehvirõhu andur) failure, gearbox failure, parking brake failure.
Diagnostikaseadmega mootori poolele ligi ei saanud.
Auto seisab soojas garaa˛is mitmendat päeva, kuid viga on püsiv.
On kellelgi sarnast kogemust, kas võib olla, et mootori juhtplokk on vett saanud ning vajab vahetamist?
Kui osta lammutusest mootori juhtplokk, kas see vajab ümber tegemist, või töötab see otse ilma seadistamata?
Mootoriks 3.0 tdi 180kw CDUC
Tänan vastuste eest ette ära
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 11.03.21 13:47
|
|
|
Mis diagnostika seadmega tegu oli?
Piraat vcds või midagi reaalsemat?
|
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 13:59
|
|
|
Sai proovitud delphi originaaliga ja käis ka vag grupi autode diagnostikaga tegelev tüüp kohapeal, ning tema väitiski, et mootori juhtplokiga ei saa
ühendust. Ma ei tea kindlalt väita mis tarkvara ja kaablit ta seal kasutas aga eeldan, et päris hiina hüppenöör polnud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.03.21 14:16
|
|
|
Kõik tuled ja viled on punased, sest iga moodul sisuliselt vajab ühendust mootoriajuga, mida pole. Arvatavasti on ecu ilma vooluta, vastavad kaitsmed,
releed üle käia esimesena.
Kas tulemüüri taha ka piiluti või oli see juba liig diagnostikule delfiga
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 14:48
|
|
|
Delphi oli enda oma, millega ise vaatasin.. see vag grupi mees kes käis vaatas releesid ja tal ilmselt ikka asjalikum diagnostikaseade kui see delphi
klots.
Äkki oskate öelda milliseid releesid ja kaitsmeid tuleks kontrollida?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.03.21 14:52
|
|
|
Soovitan pädevasse töökotta pöörduda.
Kui juba elektriskeemi lugemine probleeme valmistab, siis immo poolega on sul täiesti lootusetu asi nagunii.
|
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 15:43
|
|
|
Kas äkki mõni siinsetest audiklubi meestest oleks valmis tasu eest viga leidma?
|
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 17:17
|
|
|
Viga leitud, tänud kõigile kes vastasid...
Keda huvitab, siis tegemist oli aftermarket immoga skybrake mis lõikas ecu voolu ära. Immo puldi patarei oli mõõtes 2.2volti aga peaks olema
3volti.
Uus patarei ja auto käib.
Teema lukku!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.03.21 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tekkenest
Viga leitud, tänud kõigile kes vastasid...
Keda huvitab, siis tegemist oli aftermarket immoga skybrake mis lõikas ecu voolu ära. Immo puldi patarei oli mõõtes 2.2volti aga peaks olema
3volti.
Uus patarei ja auto käib.
Teema lukku! |
See ju annab kasvava sagedusega piiksudes märku, kui patarei tühi, võimatu mitte märgata, kui just kurt pole. Lisaks peab ju plönn kaasas olema, mitte
autosse istme alla vistatud ja unustatud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 17:47
|
|
|
Piiksumist polnud, ühtegi märguannet ei olnud ausaltöeldes ja viga oligi selles, et see pult vedeles autos ja see imes aku tühjaks. Nüüd olen ka
targem
|
|
|
Tekkenest
huviline
Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.21 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kõik tuled ja viled on punased, sest iga moodul sisuliselt vajab ühendust mootoriajuga, mida pole. Arvatavasti on ecu ilma vooluta, vastavad kaitsmed,
releed üle käia esimesena.
Kas tulemüüri taha ka piiluti või oli see juba liig diagnostikule delfiga |
Ilmselt ei saadud kojamehi kätte |
C7 ei pea kojamehi kätte saama, et tulemüüri taha näha naljamees
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
|