SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 12.02.21 08:47
|
|
|
Audi A4 Avant 2.0T - 2005 - SiimTr
Tervitus, foorumi rahvas.
Mul on olnud alati kombeks umbes kuuaega peale auto vahetust teha foorumisse teema. Audi on mulle suhteliselt uus mark, selles mõttes, et pole enne
Audit omanud. Paar aastat tagasi omasin 87' aasta Audi 80 B3, aga see oli paar kuud ja sai juba edasi antud. Enne Audit on mul olnud 3 nelikveolist -
kaks Legacy't ja üks WRX vagun, mille ma alles eelmine kuu maha müüsin. Olen foorumis uus, ehk siis lühidalt veel minust. Olen Siim ja elan Hiiumaal.
Hea rahulik koht. Politsei mõistlik, kuid aktiivne ja nähtav. Olen õppinud autotehnik ja töötan ka sellega seotud erialal, kuid jätan täpsema
ametikoha esialgu enda teada. Töökaaslane on "Audi fänn" ja õuel seisab vähemalt 4 Audit, neist 3 nelikveolised. Ilmselt selle tõttu ka otsustasin
ise proovida seda preemium marki 
---

Pilt suuremalt
Kuulutuse link
---
Autost lähemalt.
2005 aasta Audi A4 Avant, B7, Quattro, S-Line vedrustus ja sisu, 2.0 TFSI 147kW, 6 käiguline Tiptronic käigukast.
Auto ajaloost nii palju, et olnud 10 aastat ühe omaniku käes Šveitsis. 2016 on auto Eestisse toodud ja oli kuni 2019 aastani ühe inimese käes. 2019
auto vahetas omaniku ja tundub et ta hoidis autot järje peal. Eks proovin ise sama teha, nii palju kui oskan ja võimalik.
Hetke seisuga olen autole paigaldanud uue aku, uued xsenoni pirnid ja BOCH kojamehed. Sai veel arvuti sappa pandud ja päevatuled programmeeritud (enne
põles koos parkidega). Aktiivseid vigu polnud, läbisõit oli õige. Vahetust vajaks iluvõte, teine olemas ka, aga sellel pole parkimis andurite aukusid.
Lisaks see võre vahetamine pole nii lihtne Audil. Olen harjunud jaapanalstega, kus "kaks tüüblit lahti ja kukub ise ära" meetod, aga Audil vaja
terve stange eest ära võtta. Vigadeks on/oli Audi MMI, mis mul 2 korda aku tühjaks tõmbas ja piduritulede lüliti, mis vahel keset ööd pidurituled
põlema paneb. Tellisin Android multimeedia, 7" ekraaniga ja välimuselt originaali lähedane. Piduritulede lülitiga nii, et hetkel võtan ööseks kaitsme
välja. Kui suurem külm möödas, siis vaatan täpsemalt. Praegu pole sooja kohta, kus autot ise teha. Plaanis on veel "chrome delete" teha - ei meeldi
see kroom nii väga. Praegu elab üle ja otseselt ei häiri, aga mustad liistud ja märgid toredamad mu meelest.
"To do" list'is veel:
- carbon cleaning - otsin hinna pakkumist veel
- punased süütepoolid - "ostukorvis" ootavad
- stage 1 soft - hinna pakkumine võetud
- resonaator vahetada - ainult välimine plekk roostes, võib-olla lihtsalt korrastab veidi
- kevadel põhjalik pigipesu ja roostetõrje - kokkulepe tehtud
- naha hooldus - ei ole ise kunagi teinud ja ei tea kus alustadagi...
Eks vaikselt hakkab tegema ja hoian teid kursis. Kui on ettepanekuid, nõuandeid, soovitusi, siis andke tulla. Näiteks oleks tore teada, kus oleks hea
teha sisselaske puhastus jne..
Aga seniks, ilusat talve ja päikest!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 12.02.21 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Hetke seisuga olen autole paigaldanud uue aku, uued xsenoni pirnid... |
Ma loodan, et sa panid Philipsi toodangust midagi, kuna vastasel juhul saad neid suure tõenäosusega paari kuu pärast uuesti vahetada. Hakkavad
sähvima/ära kustuma hetkeks kõik muud (seal hulgas Osram). Eriti esineb seda pidurdustel. Põhjuse on segane, kuid mingi seos ballastide ja teiste
tootjate D1S omavahelises mitte sobivuses.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.02.21 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Piduritulede lülitiga nii, et hetkel võtan ööseks kaitsme välja. Kui suurem külm möödas, siis vaatan täpsemalt. Praegu pole sooja kohta, kus autot ise
teha. |
Vahetus on paari minuti töö ja antud juhul tasuks eelistada ainult OEM varuosa.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 12.02.21 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Piduritulede lülitiga nii, et hetkel võtan ööseks kaitsme välja. Kui suurem külm möödas, siis vaatan täpsemalt. Praegu pole sooja kohta, kus autot ise
teha. |
Vahetus on paari minuti töö ja antud juhul tasuks eelistada ainult OEM varuosa. |
Just, OEM lüliti on 11.50€ esinduses. 7L6945511 versus mingid suvalised
B osad alates 5-6€. Piisab kehva kvaliteediga lülitist (tegemist kahe astmelisega ja kui astmed vales järjekorras rekenduvad/vabanevad, ongi auto
jaoks juba error), et veojõukontroll, püsikiiruse hoidja ja veel mõned asjad (ATM puhul ilmselt ka kast) lolliks läheks. 
Vahetus paari illustratiivse pildiga.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.02.21 23:19
|
|
|
Ilus värv ja päris sile pill tundub olevat, edu!
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 13.02.21 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Hetke seisuga olen autole paigaldanud uue aku, uued xsenoni pirnid... |
Ma loodan, et sa panid Philipsi toodangust midagi, kuna vastasel juhul saad neid suure tõenäosusega paari kuu pärast uuesti vahetada. Hakkavad
sähvima/ära kustuma hetkeks kõik muud (seal hulgas Osram). Eriti esineb seda pidurdustel. Põhjuse on segane, kuid mingi seos ballastide ja teiste
tootjate D1S omavahelises mitte sobivuses. |
Praegu pole Phillips, aga plaanis on panna. Kusjuures üks lamp oli Phillipsi toodang ja see oli esimene, mille ära pidin vahetama. Läks lillaks ja
hakkas vilkuma. Teine hakkas värelema ja oli miski tundmatu firma oma. Lisaks oli 6000k, mis lumisel teel tundus nagu tuli ei põleks. Hetkel töötavad
ja 4300k lumisel teel ikka oluliselt parem. Ju näeb, kaua kestavad.
---
Piduripedaali lüliti vahetan ära esimesel võimalusel - eriti, kui see sellise hinnaga.
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 13.02.21 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Piduritulede lülitiga nii, et hetkel võtan ööseks kaitsme välja. Kui suurem külm möödas, siis vaatan täpsemalt. Praegu pole sooja kohta, kus autot ise
teha. |
Vahetus on paari minuti töö ja antud juhul tasuks eelistada ainult OEM varuosa. |
Just, OEM lüliti on 11.50€ esinduses. 7L6945511 versus mingid suvalised
B osad alates 5-6€. Piisab kehva kvaliteediga lülitist (tegemist kahe astmelisega ja kui astmed vales järjekorras rekenduvad/vabanevad, ongi auto
jaoks juba error), et veojõukontroll, püsikiiruse hoidja ja veel mõned asjad (ATM puhul ilmselt ka kast) lolliks läheks. 
Vahetus paari illustratiivse pildiga. |
Mis firma toodang OEM on, oskad öelda? SWAG oma maksab aeromotors-is 14,48€. Järgmine nädal vaatan tööjuures, mis balti varuosad pakuvad. Kui ei paku,
siis võtan Audi esindusega ühendust. Aga aitäh tootekoodi eest 
EDIT: Kas muidu seda lülitid reguleerida annaks? Sest see toimib, aga lihtsalt metsikult tundlik - püsikas sees, siis piisab piduripedaali
silitamisest, kui juba lükkab püsika välja.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 13.02.21 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTrKas muidu seda lülitid reguleerida annaks? Sest see toimib, aga lihtsalt metsikult tundlik -
püsikas sees, siis piisab piduripedaali silitamisest, kui juba lükkab püsika välja. |
Mul isal oli B7 ja samamoodi ütles see lüliti üles. "rocket" pani uue lüliti ja kõik nagu toimis jälle, aga mulle tundus, et millegipärast loobib
välja püsikat endiselt. Tegelikult oli välja loopimise põhjus minu harjumus hoida jalgu pedaalidel nagu Subaru'tega olin harjunud sõitma. Vähesest
survest piduripedaalile piisas, et püsika välja lülitaks.
|
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 13.02.21 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTrKas muidu seda lülitid reguleerida annaks? Sest see toimib, aga lihtsalt metsikult tundlik -
püsikas sees, siis piisab piduripedaali silitamisest, kui juba lükkab püsika välja. |
Mul isal oli B7 ja samamoodi ütles see lüliti üles. "rocket" pani uue lüliti ja kõik nagu toimis jälle, aga mulle tundus, et millegipärast loobib
välja püsikat endiselt. Tegelikult oli välja loopimise põhjus minu harjumus hoida jalgu pedaalidel nagu Subaru'tega olin harjunud sõitma. Vähesest
survest piduripedaalile piisas, et püsika välja lülitaks. |
Täpselt nii! Kui hoian jalga pidurist eemal, ei ole midagi. Kõik toimib. Läheb kasvõi kergelt pihta, ja kohe püsikas väljas. Ja, öösel kõva külmaga
miski tõmbab nii kokku et liigutab veidi pedaali ja paneb tuled põlema. Enam pole seda jama olnud, sest ca. -5 kraadi öösel nüüd olnud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.02.21 22:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Mis firma toodang OEM on, oskad öelda? SWAG oma maksab aeromotors-is 14,48€. |
Pole absoluutselt huvi tundud, kuna originaal on esinduses niivõrd odav. Milleks üldse hakata B-osa alternatiivi otsima, kui originaal on odavam?
Vahet ei ole, kas tellid Revalist või Forssist (hind on samasse auku neil).
See pilt selgitab väga hästi, miks on oluline antud lüliti puhul kvaliteet ja õigesti toimimine. Kui ühel klemmil on halb ühendus, siis ei toimu
lülitused õiges järjekorras ja tekivadki probleemid...

|
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 15.02.21 18:06
|
|
|
Selge. Praegu pole enam pidurituled põlema läinud, sest öösel nii krõbedat külma pole veidi aega olnud. Aga lubab jälle lajatada alla -20 pakasega...
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 17.02.21 06:27
|
|
|
Käisin uurimas poes ja tuleb välja, et 2 varianti on. Miski "ümar" korpus ja "kandiline" korpus, kuigi pildil nad üsna sama sugused. Ja mul
täpselt ülemineku ajal toodetud (jaanuar 2005). Pean nüüd auto põrandal roomama ja miskid pildid tegema, kui saab ligi. Pole õrna aimu ka, mis
erinevus seal on ja millel tähelepanu peaks pöörama. Aga täna siis jäi audi "vahele" ka oma veaga. Enne alati mul naabrid öelnud, et "kuule sul
tuled põlesid öösel". Täna hommikul lükkasin kaitsme sisse ja selline pilt avanes...
Video
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.02.21 21:19
|
|
|
1K2945511RDW - Tootekood. Selle jäegi telli Reval autost ära . Külgepanek võtab paar minutit ja asi unustatud. Endal oli äsja täpselt sama asi.
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 27.02.21 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
1K2945511RDW - Tootekood. Selle jäegi telli Reval autost ära . Külgepanek võtab paar minutit ja asi unustatud. Endal oli äsja täpselt sama asi.
|
Tänud! Vaatan üle. Kuigi praegu viga kadunud. Ilmad soojad ja isegi saab "jalga puhata" piduri pedaalil, ei lülita püsikat välja.
Eile vahetasin klaasipesu düüsid ära, tootekood 5M0955986C. Laseb lehvikut nüüd, mitte ei "kuse" esiklaasile. Pidi veidi sättima, et sobiksid, aga
praegu on küljes ja toimivad.
Lisaks küsimus, mis on kõige levinumad jahutusvedeliku lekke kohad 2.0 TFSI mootoril? Mul tunne, et õli jahuti alt niiske ja veidi kaob vedeliku ka.
Ühe korra olen juurde valanud.
Oli miinimumis ja valasin max märgini. See oli kuuaega tagasi. Nüüd jälle miinimumis. Umbes 1000km sõitnud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.21 12:45
|
|
|
Veidi OT: OÜ-ta palju tahad, aga sellega kiidelda kuskil foorumis peab küll peast veidi soe olema... Soovitan sul ära koristada.
Ning mingi 11 EUR jupi puhul on see eos mõttetu.
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 02.03.21 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Veidi OT: OÜ-ta palju tahad, aga sellega kiidelda kuskil foorumis peab küll peast veidi soe olema... Soovitan sul ära koristada.
Ning mingi 11 EUR jupi puhul on see eos mõttetu. |
Vabandust?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.21 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Veidi OT: OÜ-ta palju tahad, aga sellega kiidelda kuskil foorumis peab küll peast veidi soe olema... Soovitan sul ära koristada.
Ning mingi 11 EUR jupi puhul on see eos mõttetu. |
Vabandust? |
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimTr
Selge. Uurin esialgu esindusest. Loodan, et nad viitsivad seda saata mulle kulleri või cargobussiga (Subarule tellisin pidevalt nii juppe Marine
Auto'st), aga kui see nii odav jupp, kas nad viitsivad. Praegu pole enam pidurituled põlema läinud, sest öösel nii krõbedat külma pole veidi aega
olnud. Aga lubab jälle lajatada alla -20 pakasega...
EDIT: Vaatasin et Hiiumaal on Forss edasimüüja olemas. |
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.21 08:54
|
|
|
Siin tasub meeles pidada, et tihtipeale foorumi kasutajatel on hea sõnum, kuid oskamatus seda viisakalt edastada 
Ma olen alati mõelnud, kui hea tõmbega need 2.0tfsi mootorid on kui seal pisut kaasa aidata.. Any ideas ?
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 02.03.21 09:12
|
|
|
Mis tõmmet sa 2L mootorist ootad ja milline modifikatsioon siis? Millega võrreldes?
Pigem nad igapäevaseks kulgemiseks võimelised.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.21 09:33
|
|
|
60kw 1.3tdi ka igapäevaseks kulgemiseks aitab, või isegi see smart-car mis maanteel kõigile jalgu jääb ja 40kmh sõidab.
Võrdlusmomendiks oleks mul endal ilmselt 150kw 3.0tdi c7 pealt, mis sai kaasa aidates (üsna klassikaline tuning softi, dpfi egri näol) 208kw.
Kui see 2.0tfsi on 147kw ning juttude järgi on tfsi mootorid üldjuhul piraka varuga jäetud tuunimise mõttes.. puht-numbriliselt, kas pressib siit ka
midagi 200kw juurde välja? Kui nii oleks siis teaksin, et on minu enda autoga tõmbe osas lähedane vähemasti Kui just suur nm vahe siin rolli mängi
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.03.21 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kui see 2.0tfsi on 147kw ning juttude järgi on tfsi mootorid üldjuhul piraka varuga jäetud tuunimise mõttes.. puht-numbriliselt, kas pressib siit ka
midagi 200kw juurde välja? Kui nii oleks siis teaksin, et on minu enda autoga tõmbe osas lähedane vähemasti Kui just suur nm vahe siin rolli mängi |
Tehasest on sama kere peal ja sama rauaga ka 2.0TFSI koodiga BUL, mis on 162kw. Risti mootorina on sama ajastu 2.0TFSI kuni 195kw, aga palju seal raud
kattub, ei ole uurinud. Seega ilmselt on 200+kw täiesti reaalne.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.03.21 11:18
|
|
|
200/195/177 on teise turboga (ja muud nipet-näpet).
147/162 mootorist olen ma stendist saanud kuni 210 kW, kui kõik tip-top korras.
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 02.03.21 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Veidi OT: OÜ-ta palju tahad, aga sellega kiidelda kuskil foorumis peab küll peast veidi soe olema... Soovitan sul ära koristada.
Ning mingi 11 EUR jupi puhul on see eos mõttetu. |
*kustutasin postituse* Vabandan kõige pärast mida ütlesin.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.03.21 09:58
|
|
|
Koristame läbu vähemaks, kuna tundub, et jõudis sõnum kohale 
|
|
|
SiimTr
huviline
Registreerunud 12.02.21
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro (B7)
|
postitati 03.03.21 17:38
|
|
|
Muutsin oma postitusi ja läheb eluga edasi. Vabandan.
---
Varsti tuleb ka teemakohane postitus ja mõned värsked pildid. Päikest!
|
|
|