Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kummaline mure seoses elektrilise mootoripadjaga (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1434)
JaanP
huviline



Registreerunud 30.03.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.21 17:14 Tsiteeri
Kummaline mure seoses elektrilise mootoripadjaga



Autoks 2006 A6 2.7 132kw
Nimelt siis mure selline, et näitab esimese parema elektrilise mootoripadja viga.Täpsemalt viga siis P1576 Short to ground.Võtsin esialgu lihtsalt pistiku lahti, ikka sama viga, prooviks korra ka teise poole pistiku lahti ja seal kohe viga sees, et Open Circuit. Vaatasin siis niipalju kui võimalik seda juhtmestiku üle, kuskil mingit lühist ei tuvastanud.Võtsin siis mootori juhtploki kaane maha, otsisin juhtploki pistiku kimbust signaali oli vist pruun punase triibuga juhtme ülesse ja lõikasin selle läbi, mõõtisn ka ikka üle et kas on ikka sama juhe mis pistikust tuleb.Aga ikka sama viga sees, aga mingit lühist ju ei saa enam kindlasti kuskil olla.
Endal nüüd mõtted otsas, ja äkki oskab keegi aidata.

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 10.02.21 18:13 Tsiteeri


Need kaks erinevat selgitust võivad ka korraga sama veakoodi juures olla, seega võivad sama asja tähendada, aju või arvuti annab lihtsalt erineva selgituse mingil põhjusel. Võib ka nii olla, et hoopis 12V on puudu teisest juhtmest ja ikka ütleb "short to ground".
Juhtmeid läbi lõikama ei kiirustaks, enne mõõdaks pistikust pingeid ja padja takistust.. Ja enamus vist üldse ei tee välja nendest padja veakoodidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanP
huviline



Registreerunud 30.03.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.21 19:20 Tsiteeri


Dpf-il ei lase sundpõletust teha, sellepärast on vaja korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.02.21 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JaanP
Dpf-il ei lase sundpõletust teha, sellepärast on vaja korda saada.


Lihtsalt sõnatuks võtab...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.21 20:06 Tsiteeri


Vii kiirelt Janni kätte enne kui...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanP
huviline



Registreerunud 30.03.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.21 20:11 Tsiteeri


Mis enne kui, dpf käis alt ära, kõik tahm on välja pestud.Nüüd lihtsalt ei hakka põletama ja aktiivne viga on mootoris sees, et mootoripadi lühises.Igalpool ju räägitakse esimese asjana et ei tohi aktiivseid vigu mootoris sees olla.
Enne ka paar filtrit kindalti niimoodi läbi pesnud ja peale seda pohtaks põletatud ja kõik on toiminud.Nüüd selle autoga on mingi jama.
Korra mingi filtriga oli, siis kui oli umbes, et alustas korraks põletamist ja lõpetas siis ise uuesti ära, nüüd ei alusta ka ja ühtegi errorit ka ette ei viska.Ja mingit hiina kaabli jura ei ole ka vaja ajada:Kui on vaja saan kasutada KTS-i, ja on olemas originaal Launch, lisaks siis veel hiina vcds. millega olen enne põletanud ka.
Keegi pädevam võiks siis lihtsalt öelda kas aktiivse mootoripadja veaga saab sundpõletist teha või ei. Kui saab siis pean viga kuskilt mujalt otsima.
Kasutaja Prj. võiks korra sõna võtta ja aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanP
huviline



Registreerunud 30.03.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.21 05:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanP
Dpf-il ei lase sundpõletust teha, sellepärast on vaja korda saada.


Lihtsalt sõnatuks võtab...



Ignition ON
Engine ON (Idle)
Oil Temperature above 70 °C (see MVB 007.2)
Particle Filter Load below 68g (see MVB 104.3)
If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Engine Hood CLOSED
Parking Brake ENGAGED
Transmission in (P)ARK
Temperatures at the Exhaust System may rise up to 300 °C!!!
No Fault Codes Stored
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 11.02.21 05:17 Tsiteeri


Pead uurima neid nullide ja ühtede jadasid DPF-iga seotud measuring groupide alt, alates numbrist 100 sellel autol vist. Seal näed, et mis tingimused pole täidetud alustamiseks või miks katkestatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanP
huviline



Registreerunud 30.03.18
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.21 05:35 Tsiteeri


Hetkel tegelengi nende otsimisega, aga ei ole kahjuks targemaks saanud.Aga otsin edasi.
Samas selle ,mootoripadja veaga on nii et, sai pistikust üle mõõdetud pinge tuleb peale süüte sissekeeramisel.Panin pistikusse ka 22 oomise takisti, korras mootoripadi on sama takistusega.Aga ikka sama viga sees, mingit lühist ei ole kuskil kindlasti.
Seda millal viga tekkis ei tea, ostsingi auto sama veaga ja umbes tahmafiltriga.
Ise kahtlustan et enne mind on sinna pistikusse topitud liiga väikese takistusega takisti või suisa ära lühistatud need klemmid, ja sellega ka mootori juhtplokk ära rikutud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]