Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 2.0 TDI PD BPW mootori mure (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1464)
ErxT
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.11
Asukoht: Tallinn - Nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.21 12:29 Tsiteeri
A4 2.0 TDI PD BPW mootori mure



Tere

Loodetavasti oskate nõu anda. Nimelt on tekkinud autol selline sümptom, et kui mootori jahutusvedeliku temperatuur jõuab umbes 75 kraadi peale, hakkab tühikäigul mootor puterdama ja sellega kaasneb siis ka korralik vibratsioon. Tundub, et segu on rikas, sest summutist tuleb tumehalli suitsu, mis on tavapärasest kangema/vängema lõhnaga.

Auto andmed:Audi A4 B7 2008a, mootori kood BPW. VCDS leidis mootori juhtmoodulist järgmised veateated:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BPW.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 LQ HW: 03G 906 016 LQ
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000CG 1318
Software Coding: 0000076
Work Shop Code: WSC 15937 159 999999
VCID: 7DF0745024258AAEE1-8028
3 Faults Found:

005713 - Powertrain Data Bus
P1651 - 000 - Missing Messages - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Reset counter: 255
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Speed: 24.0 km/h
Load: 6.3 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 11001000
Bin. Bits: 00101000
Bin. Bits: 00000000

000769 - Cylinder 1
P0301 - 000 - Misfire Detected
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 186356 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 50.4°C
(no units): 0.0

001384 - Cruise Control Switch (E45)
P0568 - 008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 11001000
Bin. Bits: 11100000
(no units): 0.

Kuna kahtlustasin I silindri pihustit, siis vaatasin ka Measuring block nr 13 sisse ja seal vaatas vastu selline pilt (tühikäigul siis):

Address 01: Engine (03G 906 016 LQ)

13:13:22 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
2.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-1.15 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Forss arvas, et tegemist on väidetavalt antud mootori tüüpveaga ehk nukkvõllid on liiga kulunud ja vahetas need ära. Lisaks vahetasid nad ka hammasrihma.

Novembrist jäi auto seisma ja ka enne seda oli probleeme külmkäivitusega. Nüüd proovisime seda elustada, laadisin 2 korda akut täis, lisasime värsket talvist kütet 5L ja VCDS'iga prime'isin kütuse pumpa, et kindlasti kütust süsteemis oleks aga käima ei õnnestunud kuidagi saada. Paraku on autol automaatkast ehk vanakooli meetod ka käivitamisel ei aita. Ilmselt on pihusti mure jätkuv ja seda tuleks uurida aga eks peab siis nuputama, kuidas selle auto kuhugi vedada saab. Olen kuulnud palju positiivset sellise koha kohta nagu Diislimeister. Oskab keegi kiita või laita? Kannataks veel ise miskit kontrollida või proovida enne kui tee remondikohta ette võtta?

Tänud ette!

Ergo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.02.21 17:23 Tsiteeri


Kui Viljandi satud, tule läbi, vaatan üle, kuulan ja räägin, mida teha. Arvatavasti pead küünlad mõõtma vahetama käima saamiseks. Neid arvutiga ei näe sellel. Sellise 2,96 mg korrektsiooniga poolsoojalt pole ime, et viga viskab esimeses. See läbisõit muidugi vajab ka selgitamist. Lisaks läheb see ühenukaline ka kolme pihustiga tööle erinevalt mõnest muust. See on juba päris vana ja igatpidi läbilahatud mootor, mida töökojad võiks juba tunda ja probleeme teada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Brr
huviline



Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6c5

postitati 09.02.21 18:34 Tsiteeri


Kui suvine küte jäi sisse, siis ei ole talvise lisamisest kasu, kuna parafiin on juba eraldunud. Proovi auto sooja saada ja siis edasi toimetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ErxT
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.11
Asukoht: Tallinn - Nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.21 11:38 Tsiteeri


Tänud! Viljandisse paraku ei satu, eriti veel siis kui auto käima ei lähe ;).

Olen aru saanud, et üheks murekohaks võib olla ka pihustite tihendid ja seibid. Kuidas nendega kogemus?

Antud sõiduki läbisõitu on kindlasti keritud, isegi Transpordiameti kodulehelt on vastav aktsioon ilusti nähtav. Reaalne läbisõit pakun, et on kuskil 350 000km.

Novembri lõpus sai veel autoga sõita ehk arvatavasti oli ikkagi talvine küte sees aga kindel olla ei saa. Praegu tundub, et tuleb ikkagi mingi pukseerimishaagis/konn rentida ja kuhugi diislitega sina peal oleva ettevõtte kätte närimiseks viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]