Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 Quattro piduritest (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1731)
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.21 14:12 Tsiteeri
A6 C6 Quattro piduritest



Tere.
Auto: 2005 aasta audi A6 C6 quattro .
Kuidas tehakse pideva nelikveoga autole ülevaatusel piduritesti ?
Kas juhul, kui aetakse esisild rullidele ja need väänavad rattaid ühes suunas, siis milline veermiku osa sellisel juhul lubamatut ülekoormust saab ? Kui esisilla rattad pöörlevad samas suunas, siis peavad läbi jäiga keskdiferntsiaali pöörlema ka tagasilla rattad (need on betooni peal, nagu näitavad vaatlused) ?
Ülevaatuspunkti töötajad on loodetavasti küll pädevad aga kui teha üldistusi, siis mine tea .
Kas on kellelgi kogemusi jagada, soovitusi konkreetse ü.v. punktik kohta, kus teha kohustuslik ülevaatus (Tallinn, Harjumaa ) ?

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 19.01.21 14:19 Tsiteeri


Kus kohas sellel C6 audil pidev nelik või jäik keskdiferentsiaal on? Tõsta üks ratas üles ja auto ei liigu paigalt.
Juhul kui midagi ise kokku keevitanud oled, siis ei peagi ÜV saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.21 14:43 Tsiteeri


Selgita palun lähemalt.
Kesktorsenist käib jutt sellel vanakooli quattro juures - s.o. võll sisse esisilla difrist /palju metallist jäigalt hambumuses hammasrattaid / võll välja tagasilda difrisse?
Kuidas saab olla nii, et esisilla rattaid ühes suunas pöörates pöördemoment piduristendi rullidelt mööda jäika rauda tagasilla difrisse ära kaob ?

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kus kohas sellel C6 audil pidev nelik või jäik keskdiferentsiaal on? Tõsta üks ratas üles ja auto ei liigu paigalt.
Juhul kui midagi ise kokku keevitanud oled, siis ei peagi ÜV saama.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.21 15:56 Tsiteeri


Mis mõttes jäika rauda? Torsen ei ole jäik differ ja kui sisendvõlli kiirus on null, ei toimu väikestel kiirustel ka lukustumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.01.21 16:14 Tsiteeri


Sellest siin aastaid aeg-ajalt räägitud, lihtne vastus on: ära muretse.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.21 16:34 Tsiteeri


Piduristendil esisilla/tagasilla rattaid ühes suunas pöörates ei saa sisendvõlli/väljundvõlli kiirus "o" olla.

Keskdiffer - ei saa aru kuidas seda asja ühest otsast võlli pöörates teise otsa võll paigal saab seista . Igapäevaselt sõites ei mõtlegi sellele aga nüüd, kui 40€ eest mingi pulga auto alt puruks peaks laskma keerata, tundub see täiesti müstikana . Või äki zootehniku aju ei saagi seda asja jagada .



Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Mis mõttes jäika rauda? Torsen ei ole jäik differ ja kui sisendvõlli kiirus on null, ei toimu väikestel kiirustel ka lukustumist.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 19.01.21 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mondeo3
Keskdiffer - ei saa aru kuidas seda asja ühest otsast võlli pöörates teise otsa võll paigal saab seista.


Diffril (vahet pole, kas esisilla, tagasilla või keskdiffer) on kokku 3 sisendit/väljundit. Kuna piduritest tehakse neutraali peal, siis esirataste/tagarataste pöörlemine mitte ei kandu edasi tagaratastesse/esiratastesse vaid hoopis käigukasti, mis on neutraali peal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.21 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: mondeo3
Keskdiffer - ei saa aru kuidas seda asja ühest otsast võlli pöörates teise otsa võll paigal saab seista.


Diffril (vahet pole, kas esisilla, tagasilla või keskdiffer) on kokku 3 sisendit/väljundit. Kuna piduritest tehakse neutraali peal, siis esirataste/tagarataste pöörlemine mitte ei kandu edasi tagaratastesse/esiratastesse vaid hoopis käigukasti, mis on neutraali peal.

Jah, keerulisel asjal lihtne seletus. Kuidagi jäi mõttekramp pähe, et see torsen on keset kardaani põhja all (pole juhust olnud auto alla vaadata) aga see selgitus lahendab asja . See torsen on siis tagasilda mineva kardaani otsas käigukasti sees .
Kusaglt jäi silma, et nelikveoliste piduritest tehakse vastasuunaliste rullidega ja mis iganes rullikud rataste all aga seni, kui olen oma pooleveolistega läbi pika elu ülevaatustel käinud- on piduritest ikka ja alati ühesugune olnud . Silla kaupa rullidel, rattaid väänatakse samasuunaliselt nii et naelad kiunuvad rehvides ja ei mingeid rullikuid teise silla all või vastupidises suunas liikuvaid stendirulle .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 20.01.21 07:46 Tsiteeri


https://www.tehnoulevaatus.ee/

Ma käinud viimased aastad peetri esinduses, siiamaani pole keegi midagi jõuga pooleks murdnud kui seda kardad:D. Südamerahuks saad ooteruumis istuda ja vaadata mis tehakse, ei pea käed taskus õues külmetama;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.21 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
https://www.tehnoulevaatus.ee/

Ma käinud viimased aastad peetri esinduses, siiamaani pole keegi midagi jõuga pooleks murdnud kui seda kardad:D. Südamerahuks saad ooteruumis istuda ja vaadata mis tehakse, ei pea käed taskus õues külmetama;)


Võtsin vaevaks lugeda auto manuaali, see on audil raadios olemas, seal ei lubata autot sillakaupa pukseeridagi. Piduritest tavalisel moel, kus stendirullid pööravad sillakaupa rattaid samasuunaliselt, on analoogne situatsioon . Seega on tehnoülevaatuse pooleveoliste piduritest 4wd autole keelatud, kahjustav. Veab, kui kohe katki ei lähe.
Loodetavasti on ü.v punktide personal motiveeritud ja tehnikas pädev(seal Peetris ka) ja võtavad vaevaks 4wd autodel piduritesti teha tootja nõuetekohaselt, mitte ei optimeeri töövaeva.
.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 20.01.21 10:05 Tsiteeri


Olen oma ühe ja sama nelikveolise masinaga juba pea 20a. käinud iga aastaselt (sh. ka erinevates) ülevaatuspunktides ja pole selle nelikveoga mitte midagi juhtunud piduritesti tehes.
Lihtsalt infoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 20.01.21 10:28 Tsiteeri


Ega Audi ei ole hardcore maastur, millel spetsiaalselt lõhkumise jaoks kõik sillad ja diffri lukud peale nimelt pannakse, lisaks veel kast ka low peale jne.

Võta rahulikult. Test tehakse nii automaadi kui manuaali korral kui kang on neutraal asendis. Pole iial ühelgi Audi nelikul alates Audi 80st kuni 2019a C8ni miskit ära lõhutud.

Pukseerimine on hoopis teine teema. Hoopis teised kiirused ja teised vahemaad.

Mis piduritestis on, ratas teeb mingi 20 täispööret (40 meetrit?) ja ongi kõik (Pukseerimisel on pigem vahemaaks 40 km). Tagasillal x2 kui proovitakse ka el. kässarit. Spidomeeter ei liigu paigastki. Ma ei ole tähele pannud, kas digitaalne sellel ajal üldse miskit numbrit kuvab või mitte.

Ainus mis meele mõruks võib teha on näha-kuulda, mis rehvidega toimub, aga seegi on okei. Muidugi, päris jube on sillastend, kus test tehakse mõlemale sillale korraga. See ei ole ilus vaatepilt. Viimati taoline pink oli Tallinnas ehitajate teel (loomaaia kõrval) näiteks.

Ning asi millega mõni nurgatagune koht kuskil maapiirkonnas pange võib panna amorditesti tehes - tuleb vastus - su autol on kõik amordid läbi. Siis kui mainid et kuule, autol on õhkvedrustus ju....siis tuleb ülevaataja poolt, oih, ei kõik on siis korras. Vähe adekvaatsemad kohad suudavad korrektse amorditesti teha ka õhkvedrustusele. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mondeo3
huviline



Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.21 20:49 Tsiteeri


Nüüd natuke targem tänu netikaevandamisele .
Ülevaatusel käidud ja esisilla ning tagasilla vahel olev piiratud libisemisega diferentsiaal piinatud . 4wd autole jutuks olnud punktis pidurite kontroll tehti nagu ikka - sillakaupa rattaid samasuunaliselt väänates, autoomaniku vigin neid ei huvita. Võõra vara kahjustamine on justkui lisaboonus, maksad veel selle eest peale . Keegi rääkis eespool, kuidas tema 4wd-l üks ratas ülestõstetult vabalt ringi käib, see on rike .
Tõsi on, et ühe korraga ei lähe katki aga teisel, või kolmandal korral on juba 4wd muutunud "üks ratas üleval käib vabalt ringi" autoks
See on mõttekoht 4wd volvomeestele, kelle autodest on heaperemehlikult hoides ikkagi saanud 2wd autod (mingi hubi nuudid pidid ära murduma väänamisega), 4 rõngaga auto veidi vastupidavam õnneks siis .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.01.21 21:00 Tsiteeri


Volvod peaks ju enamus olema Haldex süsteemiga, ehk siis elektrooniliselt juhitava siduriga lülitatakse tagasild taha kui esimesed rattad tühja käivad. Esiveolised on nad enamasti ikka ussitanud ajude jne. tõttu, mitte TÜV tulemusena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.21 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mondeo3 Tõsi on, et ühe korraga ei lähe katki aga teisel, või kolmandal korral on juba 4wd muutunud "üks ratas üleval käib vabalt ringi" autoks


Kui vaadata, mitu korda keskmine tänaseks liikluses olev C6 ülevaatusel käinud on, siis ootaks massilist nuttu ja hala sel teemal. Pole elus ühestki autost kuulnud (v.a. sent surmale võlgu autod ja neidki ühe käe sõrmedel) mis TÜVil otsa saaks. Kui torsen selle lihtsa piduritesti peale saba peaks andma, siis kohaltvõtud ja suurel kiirusel pidurdamised oleks selle torseni ammu kuule lennutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 22.01.21 05:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Tsitaat:
Algselt postitas: mondeo3 Tõsi on, et ühe korraga ei lähe katki aga teisel, või kolmandal korral on juba 4wd muutunud "üks ratas üleval käib vabalt ringi" autoks


Kui vaadata, mitu korda keskmine tänaseks liikluses olev C6 ülevaatusel käinud on, siis ootaks massilist nuttu ja hala sel teemal. Pole elus ühestki autost kuulnud (v.a. sent surmale võlgu autod ja neidki ühe käe sõrmedel) mis TÜVil otsa saaks. Kui torsen selle lihtsa piduritesti peale saba peaks andma, siis kohaltvõtud ja suurel kiirusel pidurdamised oleks selle torseni ammu kuule lennutanud.


Tundub, et inimesel on igav ja otsib probleemi sealt, kus seda pole. Kinnnndlasti on nuudid ja hambad ja ei tea veel mis maas kõigil torsenitel ja sõidavad muretult monovedusena edasi. :D
https://m.youtube.com/watch?v=Zpw--qjZD2U

Ülevaatusel on kang N positsioonis ja isegi esp nuppu pole vaja näppida, kuna see ei sekku rullikute kiirusel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 22.01.21 11:44 Tsiteeri


Tere!

EI tea, mis imetorsen see C6'l on, et seda mitte kohe sillakaupa kruttida ei tohi. Kasutaja teemaalgataja siiski võiks selle üle mitte muretseda ja teostada siinkohal 'mõttega lugemist', see aitab. Peale meie foorumi on internetis kindlasti veel kohti, kus antud transmissioonikomponendi tööpõhimõtet selgitatud on. Google, youtube jne.

Seniks kannatust,
veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.01.21 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Tsitaat:
Algselt postitas: mondeo3 Tõsi on, et ühe korraga ei lähe katki aga teisel, või kolmandal korral on juba 4wd muutunud "üks ratas üleval käib vabalt ringi" autoks


Kui vaadata, mitu korda keskmine tänaseks liikluses olev C6 ülevaatusel käinud on, siis ootaks massilist nuttu ja hala sel teemal. Pole elus ühestki autost kuulnud (v.a. sent surmale võlgu autod ja neidki ühe käe sõrmedel) mis TÜVil otsa saaks. Kui torsen selle lihtsa piduritesti peale saba peaks andma, siis kohaltvõtud ja suurel kiirusel pidurdamised oleks selle torseni ammu kuule lennutanud.
Üks ratas üleval käib ringi ongi quattro:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.01.21 08:07 Tsiteeri


Kindlasti peaks tänapäeval igapäevaliikluses kulgema mingi ajaloolise lukus diffriga ja asju väänama. Saksa insener rõhub siiski mugavusele, juhitavusele ja igapäevakasutusele, kus üks ratas naljalt õhus ei ole. Ja kui on, siis tegu õnnetuse või eriti rumala juhiga vale auto roolis. Kui rattad on vastu maad, oskab tark lahendus jõu piisavalt hästi maha panna. Kes kahtleb, siis kutsun pooleveolisi lörtsisel tõusul võidu kohalt kiirendama. :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.6% - SQL: 32.4%]