forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
MLS
huviline
Registreerunud 18.12.20
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.20 15:29
|
|
|
Traktori mootor S-klassile nüüd küll ei sobi.
|
|
|
pionerfreak
huviline
Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8TQ
|
postitati 23.12.20 15:50
|
|
|
Diislile S nimi anda on tõesti natuke kurb, kui nad tahaks innovaatilised ja teistmoodi olla siis võiks pigem hübriidide üle minna. Maitse asi
muidugi😁
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 23.12.20 20:39
|
|
|
Tere!
Ei kõik on kena, mootori poolest on täitsa ok teema, ma usun, et suht hästi läheb peale.
AGA.
1. Sumpsiotsateema - no jumala haige. Teind siis ilma otsteta subtle masin. Jätnud otsad välja. Aga see, mis valiti on julm vuffel.
2. Kõlariga helituuning mootorile. Ou mu jumal. Tundub, et ei viitsitud vaeva näha R&D'ga ja tehti shortcut kõlariga. Masuuriku V6 TDI tegi ju
täitsa mehehääli, miks mitte?
Vast see oleks asjast teinud vähe emotsionaalsema asja kui see on praegu ja polekski peale chipi sinna muud vaja.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.12.20 00:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
2. Kõlariga helituuning mootorile. Ou mu jumal. Tundub, et ei viitsitud vaeva näha R&D'ga ja tehti shortcut kõlariga. Masuuriku V6 TDI tegi ju
täitsa mehehääli, miks mitte? |
Sest see auto on EURO6, mitte EURO 0, nagu sinu poolt mainitud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 24.12.20 20:13
|
|
|
Väga uus C8 S6 enam pole, see kompott oli juba 2019 aastal saadaval. Vahet pole, kas seal on traktori, kombaini, koolibussi, või elektrimootor –
tähtis, et masin liigub.
Hübriidajam S-le - Milleks ja kellele 2500kg kaaluv külmik? Mingis mõttes on ka see S hübriid, kuna pisike turbo on 48V elektriajamiga.
Väljalaske osas nõustun, need läikivad pimedad rõngad oleks võinud sellisel kujul olemata olla. Samas enamik Y põlvkonnast niikuinii midagi ei jaga,
ilmselt auto seeõttu ostmata ei jää.
Audi motor sound system on väga hästi õnnestunud ja akustiline pilt on väga ilus. Lisaks on süsteemil väljalülitusfunktsioon, mida Masuuriku diislil
pole.
Ainus millega viriseks, et euroopa turul võiks diisli kõrval saadaval olla ka 2.9TFSI.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 24.12.20 22:04
|
|
|
Karjuvate diislite koht on Kuusakoskis .
prj poolt välja toodud argument on väga pädev - euro6 vs euro0! Autotootjad peavad väga karmide nõuete kiuste suutma rahuldada auto-ostjate turgu.
Supakas sumpsis - 20a tagasi iga mehe unelm, tänapäeval karmnaljakas reaalsus.
Häid pühi!
|
|
|
Liivo
huviline
Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 25.12.20 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Autotootjad peavad väga karmide nõuete kiuste suutma rahuldada auto-ostjate turgu. ! |
Pigem "Roheliste" poliitikute nõuded.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 25.12.20 15:02
|
|
|
Võibolla vääriks mainimist, et tänu karmidele keskkonnanõuetele on mõned pehmod diiselmootorist hoopis loobunud. Tõttöelda maakera ei tunne neist ka
puudust. Saksa autotööstus suudab endiselt neid nõudeid järgides seda segmenti täita. Ilmselt see S6 ja nt. M550d on selle pingutuse head
stiilinäited.
Tsitaat: | Algselt postitas: Liivo
Pigem "Roheliste" poliitikute nõuded. |
Piiratud nähtavus autoroolis mõjutab otseselt liiklusohutust. Piiratud maailmapilt mõjutab meie ümbritsevat keskkonda. Rõhutan sõna "meie", mitte
ainult "pruunide" oma.
Üldiselt võiks teemas püsida ja sellest S6-st mõtteid mõlgutada.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
GerhaldK
huviline
Registreerunud 16.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.21 03:21
|
|
|
S6 C7 - Süda ülteb RS6, rahakott S6. Enamvähem mõistlik kompromiss.
S6 C8 - Pigem võtaks A6 s-line pluss chip, sest ei näe pointi tühja juurde maksta (okei, S6 saaks ilmselt rohkem chipiga aga...). Eeldatavasti on
mootori dünaamika sama, mis 3.0d lihtsalt jõudu rohkem ja ei auto ei tundu erilisem. Muidugi ma ei ole proovinud ja võibolla pole sellel midagi nii
sujuv kohapealt minek, vaid ei saa jõudu maha, käiguvahetustel käib summutis pauk ja gaasipedaali vabastades kostub popkorni pragina sarnast häält
summutist ning kickdowni vajutades ei tule jõud "drama free" sujuvalt vaid tõmbab 5 mehel pea kuklasse (fantaasia
).
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 10.01.21 20:47
|
|
|
Jalutage Tallinna kesklinnas hommikusel või õhtusel tiptunnil (Ilmselt saab seda diislikaiffi veel mujalgi suuremates linnades). Siis saate aru vb,
miks mõned linnad Euroopas juba diislid südalinnast täielikult bännivad. Ükspuha millise veidigi vanema diisel sakslase taga sõites on hais lihtsalt
rõve. Jalakäiana Stockmanni ristil hommikul ja õhtul ei ole parem. Eks palju aitavad sellele kaasa ka tuninguhuvilised heitmesüsteemi ümberehitajad,
sest see on odavam võimalus paar kw ja hääl juurde saada kui osta kallim ja võimsam auto. Õnneks aina enam jõuab see kontroll korralikult ka meie
tehnoülevaatustesse ja sellised autod ja ümberehitused hakkavad vaikselt tänavatelt kaduma. Kahjuks muidugi ei saa suurt midagi teha nende 20 aastat
vanade masinatega, kui just riik peale ei maksa ropult nende väljavahetamise eest nagu Saksamaa tegi (vb teeb siiani).
Aga mis puudutab uut diisel S6'te, siis nõustun nendega, kes ei pea seda õigeks. S seostub mull kõrgete pööretega ja suur võimsus seostub mulle ikka
bensiinimootoritega. Ja seda mitte eelnevast jutust vaid lihtsalt nii on. Diisel Ferrarit ju ka ei ostaks.. vähemalt mitte terve mõistusega inimene.
See võiks ju olla härrade taseme auto ja härra ei peaks käima autot kindaga tankimas ju?
Aga eks ole maailmast hullemaidki asju tehtud... näiteks sellel Jaguaril on kõik valesti mis ühel Jaguaril valesti saab olla... Jaguar X-Type - diisel, manual, universaal esivedu - jumal sa näed aga ei
mürista.... Ja nii nad need siniverelised tapsidki...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.01.21 20:49
|
|
|
See Jaguar on Mondeo teiste paneelidega
|
|
|