Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Veakood P2015 (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2873)
kavastukant
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tõrvandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 180kw,Audi A4 B8

postitati 12.12.20 17:15 Tsiteeri
Veakood P2015



Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 12.12.20 18:02 Tsiteeri


EGR ? Proovi puhastada, kalibreerida, vajadusel vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.12.20 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d


Ross-Tech Wiki


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spondzile
huviline



Registreerunud 11.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 TDI

postitati 18.12.20 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d

Endal samaveakood ,küll aga 2.7Quattro
Nii palju ,kui mina googeldasin ja aru sain,siis tegemist sisselaske olevas pöördklappides ja nende asendist,mis siis ajule ei sobi,kas siis liiga lahti või liiga kinni,ning seda pidavat põhjustama seda klappi liivutava mehhanismi kulumine ja sellest tulenevad lõtkud,ehk siis klapp sulgub ja avaneb tilla-tölla.
Ise tellisin sisselaskekolektori mootorile,mis neid klappe reguleerib
fiksaatorid.
Eks kätte saan ja peale olen kruvinud annan teada ,kas toimis või ei
Selline leht inglismaal pakub neid https://x8r.co.uk/,seal siis otsid enda mootorile vastava,tegemist audi tüüpveaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.12.20 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d

Endal samaveakood ,küll aga 2.7Quattro
Nii palju ,kui mina googeldasin ja aru sain,siis tegemist sisselaske olevas pöördklappides ja nende asendist,mis siis ajule ei sobi,kas siis liiga lahti või liiga kinni,ning seda pidavat põhjustama seda klappi liivutava mehhanismi kulumine ja sellest tulenevad lõtkud,ehk siis klapp sulgub ja avaneb tilla-tölla.
Ise tellisin sisselaskekolektori mootorile,mis neid klappe reguleerib
fiksaatorid.
Eks kätte saan ja peale olen kruvinud annan teada ,kas toimis või ei
Selline leht inglismaal pakub neid https://x8r.co.uk/,seal siis otsid enda mootorile vastava,tegemist audi tüüpveaga.


"Tillatölla" likvideerimine mingi piirajaga on ikka väga kahtlane tegevus. Sellele pole mõelnud, et klapid ise, mida muide on kuus, tillatölla reisi silindri sisemuse poole lõpuks võtavad ja mootori elueale jämeda joone alla tõmbavad. Äkki teeks hoopis korda?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 18.12.20 15:15 Tsiteeri


Jah selle piirajaga tekitad sama olukorra nagu BMW'del. Ükski tuluke märku ei anna, et klapid kulunud ja ükspäev on need mootoris ringlusel.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.12.20 17:46 Tsiteeri


Kui siin juba BMW peale jutt läks, siis kunagi sai tehtud üks X3 mootorivahetus. Silindritel 4-6 olid kolvid üles sulanud, turbo oli ka alumiiniumi täis. Omanik ise oli üpris kindel, et viga oli pöördklappides, et ei saanud piisavalt õhku need silindrid või midagi sellist. Ta oli ise seal juba lammutanud eelnevalt, eks ta siis nägi seal valesti midagi nende klappidega.

Piirajat võib ju kasutada kui klapid füüsiliselt eemaldada, kui tuleb odavam softi muutmisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spondzile
huviline



Registreerunud 11.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 TDI

postitati 18.12.20 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d

Endal samaveakood ,küll aga 2.7Quattro
Nii palju ,kui mina googeldasin ja aru sain,siis tegemist sisselaske olevas pöördklappides ja nende asendist,mis siis ajule ei sobi,kas siis liiga lahti või liiga kinni,ning seda pidavat põhjustama seda klappi liivutava mehhanismi kulumine ja sellest tulenevad lõtkud,ehk siis klapp sulgub ja avaneb tilla-tölla.
Ise tellisin sisselaskekolektori mootorile,mis neid klappe reguleerib
fiksaatorid.
Eks kätte saan ja peale olen kruvinud annan teada ,kas toimis või ei
Selline leht inglismaal pakub neid https://x8r.co.uk/,seal siis otsid enda mootorile vastava,tegemist audi tüüpveaga.


"Tillatölla" likvideerimine mingi piirajaga on ikka väga kahtlane tegevus. Sellele pole mõelnud, et klapid ise, mida muide on kuus, tillatölla reisi silindri sisemuse poole lõpuks võtavad ja mootori elueale jämeda joone alla tõmbavad. Äkki teeks hoopis korda?

Eks hiljem ikka välja võtta ,aga ei näe mõtet 200k sõitnud mootorile ,kohe klappide kallale minna.
Endal sai ka kunagi e39 välja võetud ,kuid bemmil kukuvad nad agaramalt sisse ka.
Ja minu arust pole ju küsimus hetkel nende klapide väsimuses vaid pigem süsteemis,mis liigutab neid klappe ,ehk siis need vardad ja munakad on seal ligadi logadi ja lõtkud sees,kuid fiksaatoriga ,ei ta ta töllerdada seal ja ei näe põhjust miks ta peaks mul kohe silindrisse kukkuma aga jah ,tulevikus kindlasti tuleks need sealt eemaldada või siis uued SL kolled osta ,mis pole sugugi odavad ja kes ikka neid vahetama hakkab vanal autol,eriti veel ,kui nende pimedaks tegemine olgem ausad suurt midagi ei muuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.12.20 06:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Eks hiljem ikka välja võtta ,aga ei näe mõtet 200k sõitnud mootorile ,kohe klappide kallale minna.
Endal sai ka kunagi e39 välja võetud ,kuid bemmil kukuvad nad agaramalt sisse ka.
Ja minu arust pole ju küsimus hetkel nende klapide väsimuses vaid pigem süsteemis,mis liigutab neid klappe ,ehk siis need vardad ja munakad on seal ligadi logadi ja lõtkud sees,kuid fiksaatoriga ,ei ta ta töllerdada seal ja ei näe põhjust miks ta peaks mul kohe silindrisse kukkuma aga jah ,tulevikus kindlasti tuleks need sealt eemaldada või siis uued SL kolled osta ,mis pole sugugi odavad ja kes ikka neid vahetama hakkab vanal autol,eriti veel ,kui nende pimedaks tegemine olgem ausad suurt midagi ei muuda.


Miks siis kohe orig. rem komplekte ei paigalda. Seda "200K sõitnud" mootorit vaataks kohe huviga :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.12.20 06:39 Tsiteeri


Praegu mõtlen ja pole veel näinud ühtegi v6 millel need klapid mootorisse lennanud oleks. Mõnel autol millel neid nn softist kustutanud olen on olnud 500-600 tuhat kellal ja pole nagu näinud mingeid märke ka, et nad sealt ära tahaks irduda.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 21.12.20 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Mõnel autol millel neid nn softist kustutanud olen on olnud 500-600 tuhat kellal ja pole nagu näinud mingeid märke ka, et nad sealt ära tahaks irduda.

Kas on ka kindel teadmine, et nendega vähemalt korra juba tegeletud pole?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.12.20 12:12 Tsiteeri


Tehnilist lahendust tuleb vaadata, et mis peaks juhtuma klapi lahti tulemiseks. BMW-l on kruvidega võlli küljes ja kruvid logisevad lahti, Audil on kuidagi valatud võlli külge plastik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.12.20 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Mõnel autol millel neid nn softist kustutanud olen on olnud 500-600 tuhat kellal ja pole nagu näinud mingeid märke ka, et nad sealt ära tahaks irduda.

Kas on ka kindel teadmine, et nendega vähemalt korra juba tegeletud pole?


Esimese otsa C6-tel vajasid need liblikklapid juba 120-150 tuhande pealt vahetust. Paljudel ongi vahetatud, paljudega on manipuleeritud. Tegelikud sõidud on ikka kordades suuremad kui omanikud arvavad. Eks me muidugi teame igasugu "teeme pimedaks, võtame ja kodeerime välja, puurime, uuristame ja treime" variante nende vanade 200K sõitnud :) C6-te juures. Millegipärast salatakse need "modifikatsioonid" maha autot müües. Loomulikult jääb diil ära sel juhul ja müüja on frustreeritud olekus, kuid mulle lausa meeldib see. Tavalised inimesed vajavad õiglast nõustamist,"mis mõjutab mida", mis on mille hind ja mis edasi teha sellel ja sellel juhul. Õiglane hind pekkikeeratud auto puhul on ka vastuvõetav tihti, kuid siis peab inimene teadma, mida saab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.12.20 21:41 Tsiteeri


Olgem ausad, see kes endale c6 ostab peaks Ilmselt peale maksma kui kõik asjad on välja kirjutatud, kustutatud, puuritud jne. Kes sellist paarituhande eurost autot muidu pidada jõuab kui kõike seda jama remontima peab hakkama? :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spondzile
huviline



Registreerunud 11.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 TDI

postitati 22.12.20 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Eks hiljem ikka välja võtta ,aga ei näe mõtet 200k sõitnud mootorile ,kohe klappide kallale minna.
Endal sai ka kunagi e39 välja võetud ,kuid bemmil kukuvad nad agaramalt sisse ka.
Ja minu arust pole ju küsimus hetkel nende klapide väsimuses vaid pigem süsteemis,mis liigutab neid klappe ,ehk siis need vardad ja munakad on seal ligadi logadi ja lõtkud sees,kuid fiksaatoriga ,ei ta ta töllerdada seal ja ei näe põhjust miks ta peaks mul kohe silindrisse kukkuma aga jah ,tulevikus kindlasti tuleks need sealt eemaldada või siis uued SL kolled osta ,mis pole sugugi odavad ja kes ikka neid vahetama hakkab vanal autol,eriti veel ,kui nende pimedaks tegemine olgem ausad suurt midagi ei muuda.


Miks siis kohe orig. rem komplekte ei paigalda. Seda "200K sõitnud" mootorit vaataks kohe huviga :D

Mulle kohe meeldib ,kuidas sa kõiki inimesi lolliks pead :D
Aga eks sa tule ja vaata siis seda 200k sõitnud mootorit :D
Lihtsalt sulle teadmiseks ,et on ka see 1% autosi liikumas millel tõesti läbisõit vastab tegelikkusele
Ja just sellepärast ma ei vahetagi orig.rem komplektide vastu,kuna milleks raha põletada?
Reaalselt väga mingit vahet ei ole ,kas need klapid töötavad seal fiksaatori abiga või ei,
samuti ei ole suurt vahet kas need klapid seal on või ei ole.
Jah need klapid kukuvad suurema ls autodel ka ilmselt mingiaeg silindrisse,kuna plastmass on plastmass,läheb ikka rabedaks ja hakkab varem või hiljem tükke eraldama.
Jah klapid annavad madalamatel pööretel jõudu juurde blablabla aga ise saad ju ka aru ,et tavainimese jaoks ei muuda see sõidu omadustes mitte midagi.
Aga jätaks nüüd selle jauramise ,sinul oma arvamus/ põhimõte,minul oma-lõpuks ikka iga mees ise teab ,kuidas ta oma autot remondib.
Häid pühi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.12.20 11:59 Tsiteeri


Asja mõte on soodustada põlemisprotsessi ja suurendada silindrisse siseneva õhu kiirust, mitte otseselt jõudu juurde anda. Äkki siis tahmatab rohkem lihtsalt kui klappe pole..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.12.20 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Eks hiljem ikka välja võtta ,aga ei näe mõtet 200k sõitnud mootorile ,kohe klappide kallale minna.
Endal sai ka kunagi e39 välja võetud ,kuid bemmil kukuvad nad agaramalt sisse ka.
Ja minu arust pole ju küsimus hetkel nende klapide väsimuses vaid pigem süsteemis,mis liigutab neid klappe ,ehk siis need vardad ja munakad on seal ligadi logadi ja lõtkud sees,kuid fiksaatoriga ,ei ta ta töllerdada seal ja ei näe põhjust miks ta peaks mul kohe silindrisse kukkuma aga jah ,tulevikus kindlasti tuleks need sealt eemaldada või siis uued SL kolled osta ,mis pole sugugi odavad ja kes ikka neid vahetama hakkab vanal autol,eriti veel ,kui nende pimedaks tegemine olgem ausad suurt midagi ei muuda.


Miks siis kohe orig. rem komplekte ei paigalda. Seda "200K sõitnud" mootorit vaataks kohe huviga :D

Mulle kohe meeldib ,kuidas sa kõiki inimesi lolliks pead :D
Aga eks sa tule ja vaata siis seda 200k sõitnud mootorit :D
Lihtsalt sulle teadmiseks ,et on ka see 1% autosi liikumas millel tõesti läbisõit vastab tegelikkusele
Ja just sellepärast ma ei vahetagi orig.rem komplektide vastu,kuna milleks raha põletada?
Reaalselt väga mingit vahet ei ole ,kas need klapid töötavad seal fiksaatori abiga või ei,
samuti ei ole suurt vahet kas need klapid seal on või ei ole.
Jah need klapid kukuvad suurema ls autodel ka ilmselt mingiaeg silindrisse,kuna plastmass on plastmass,läheb ikka rabedaks ja hakkab varem või hiljem tükke eraldama.
Jah klapid annavad madalamatel pööretel jõudu juurde blablabla aga ise saad ju ka aru ,et tavainimese jaoks ei muuda see sõidu omadustes mitte midagi.
Aga jätaks nüüd selle jauramise ,sinul oma arvamus/ põhimõte,minul oma-lõpuks ikka iga mees ise teab ,kuidas ta oma autot remondib.
Häid pühi!


Ei pea, vaid näen seda tihti. Tundub, et ka antud juhul, kui inimene ei tea mitte midagi asjast. Ka seda mitte, et orig. rem komplekt 059198212 sinna maksab 20eur per bank. Tundub tõesti raha põletamisena C6 omanikule, klassika. :D
Ja ennem kui külla kutsud, täida oma profiil korralikult ära. See pole palve vaid klubi reegel.
Häid pühi, selles on sul õigus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.20 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ka seda mitte, et orig. rem komplekt 059198212 sinna maksab 20eur per bank.

Selle varda rem komplektiga likvideerid ainult varda loksu vea. Kuna neid kollesid on v6-el eri variatsioonides siis sisu võib ikkagi logiseda ja kasu sellest uuest vardas ikka pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.12.20 04:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ka seda mitte, et orig. rem komplekt 059198212 sinna maksab 20eur per bank.

Selle varda rem komplektiga likvideerid ainult varda loksu vea. Kuna neid kollesid on v6-el eri variatsioonides siis sisu võib ikkagi logiseda ja kasu sellest uuest vardas ikka pole.


Jah loomulikult, kuid inimene väidab, et auto on 200K sõitnud ja sellisel juhul pole probleemi üks rem. komplekt läbi lasta. Mõtlesin kusjuures kohe, et seda peaks vist mainima kuna määrav asja juures ja nii oligi. 400K sõiduga auto juures, nagu nad minimaalselt ongi, poleks soovitanud seda enam. Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 23.12.20 08:58 Tsiteeri


Soovitada ikka võib. Endal 400+K juures aitas. Aasta otsa pole viga näidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spondzile
huviline



Registreerunud 11.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 TDI

postitati 30.12.20 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d

Nii annan lihtsalt teada ,et mina endal sain asja korda ja seda lihtsamini,kui oleks arvanud.
Nimelt mul oli ühe mootoriküljest millegipärast hoob lahti tulnud,panin tagasi kinni ,kustutasin vea ja nüüd on vaikus olnud,ptui ptui ptui.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.12.20 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spondzile
Tsitaat:
Algselt postitas: kavastukant
Tere!
Oskab keegi aidata veakoodiga?
*P2015
Audi A4 2010a 2.0d

Nii annan lihtsalt teada ,et mina endal sain asja korda ja seda lihtsamini,kui oleks arvanud.
Nimelt mul oli ühe mootoriküljest millegipärast hoob lahti tulnud,panin tagasi kinni ,kustutasin vea ja nüüd on vaikus olnud,ptui ptui ptui.


Ja arvad, et enam ei tule? Asjatu lootus, kordan siis veel, rem komplekt aitab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]