cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 20.11.20 20:23
|
|
|
2011 Audi A8 Long 3.0 diisel õhkvedrustuse probleem
2011 Audi A8 Long 3.0 diisel
Probleemide jada:
Pihustil puudus seib ja aja jooksul tuli pihusti pehast lahti ja seda sõidu aeg.
Pihusti otsik lendas plokikaande.
* Plokikaane vahetus
* Tihendite vahetus
* Pihusti uus
* Keti vahetus
Auto tagasi saades selgus, et ENAM ABS andur ei tööta (sellest ka püsikiirusehoidja)
Mootor pandi kokku auto töötas ja tagastati.
Selgus hiljem, et mootor ei oldud diislist ja muust pläustist mis pihusti probleemiga tekkis puhastatud.
Sai sõita autoga 2 päeva kui genekas andis otsad.
* Geneka rihma vahetus.
Sai remondikohast gaasitades minema sõidetud mootor hakkas pakus suitsu välja ajama ja sai kohe remondikohta tagasi sõidetud.
Kahtlustus: rihm oli puhastamatta mootori tõttu geneka rullikule libisenud ja rulliku serv oli rihma ribaeks lõiganud. Rihma tükid tihenditese
lennanud, sest paljud tihendid lekkisid.
* Vahetati kõik tihendid ära.
Auto tagastati. Sai mõni aeg sõita ja selgus et aja jooksul auto esiosa (parem. Juhi kohalt vaadates) vajub alla. Minnes välja ratta juurde kuuleb
sisinat nagu õhk kuskilt.
Rääkisin tuttava autosid tundva isikuga ütles et nende remontide juures oli vaja neil esisild maha tõsta ja selle käigus võisid nad väga suure
tõenäosusega õhkvedrustuse miskit osa vigastada.
Ma eise auto remondist ei jaga midagi aga ennem kui kuskilt esindusest küsin sis mõtlesin et uurin siit mida te arvate?
Kui reaalsed need juhtumised on et kas sellisel viisil võis geneka rihm katki minna?
Samuti, et kas sellisel viisil võis õhkvedrustust vigastada?
Mis tavaliselt on õhkvedrustuse probleemid ja mis hinnaklassi need parandused jäävad?
Ma ei räägi siin esindusest hetkel. Samas ka mitte seda et kuskil suvalise vaanja juures seda remondiks.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 20.11.20 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cocliosttro
2011 Audi A8 Long 3.0 diisel
Probleemide jada:
Pihustil puudus seib ja aja jooksul tuli pihusti pehast lahti ja seda sõidu aeg.
Pihusti otsik lendas plokikaande.
* Plokikaane vahetus
* Tihendite vahetus
* Pihusti uus
* Keti vahetus
Auto tagasi saades selgus, et ENAM ABS andur ei tööta (sellest ka püsikiirusehoidja)
Mootor pandi kokku auto töötas ja tagastati.
Selgus hiljem, et mootor ei oldud diislist ja muust pläustist mis pihusti probleemiga tekkis puhastatud.
Sai sõita autoga 2 päeva kui genekas andis otsad.
* Geneka rihma vahetus.
Sai remondikohast gaasitades minema sõidetud mootor hakkas pakus suitsu välja ajama ja sai kohe remondikohta tagasi sõidetud.
Kahtlustus: rihm oli puhastamatta mootori tõttu geneka rullikule libisenud ja rulliku serv oli rihma ribaeks lõiganud. Rihma tükid tihenditese
lennanud, sest paljud tihendid lekkisid.
* Vahetati kõik tihendid ära.
Auto tagastati. Sai mõni aeg sõita ja selgus et aja jooksul auto esiosa (parem. Juhi kohalt vaadates) vajub alla. Minnes välja ratta juurde kuuleb
sisinat nagu õhk kuskilt.
Rääkisin tuttava autosid tundva isikuga ütles et nende remontide juures oli vaja neil esisild maha tõsta ja selle käigus võisid nad väga suure
tõenäosusega õhkvedrustuse miskit osa vigastada.
Ma eise auto remondist ei jaga midagi aga ennem kui kuskilt esindusest küsin sis mõtlesin et uurin siit mida te arvate?
Kui reaalsed need juhtumised on et kas sellisel viisil võis geneka rihm katki minna?
Samuti, et kas sellisel viisil võis õhkvedrustust vigastada?
Mis tavaliselt on õhkvedrustuse probleemid ja mis hinnaklassi need parandused jäävad?
Ma ei räägi siin esindusest hetkel. Samas ka mitte seda et kuskil suvalise vaanja juures seda remondiks. |
Tundub nagu suht ulme. Pihustil puudub seib, seda peaks isegi kurt kuulma ja salongi võiks ka nagu päris korralik hais tulla....aga see selleks.
Õhkpadjal vaja vigastus ülevaadata. Ilmselt on lihtsalt kulunud. Auto pole uus enam. Hetkel tundub, et suvalise vanja juures oled remondis käinudki
ju. Geneka rihma vahetusel peaks nagu kontrollima üle ka kas käib ringi ja rihma vahetusel on ju näha kas rullik on vigane või mitte?
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.20 08:29
|
|
|
Tundub täpselt sedamoodi, et vii see auto Leeveri või prohoolduse Raivo kätte ja lase korda teha.
|
|
|
|
cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 30.11.20 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Tundub täpselt sedamoodi, et vii see auto Leeveri või prohoolduse Raivo kätte ja lase korda teha. |
See suvaline vaanja oli mäealuse autobox.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.12.20 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cocliosttro
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Tundub täpselt sedamoodi, et vii see auto Leeveri või prohoolduse Raivo kätte ja lase korda teha. |
See suvaline vaanja oli mäealuse autobox. |
Ennem, kui oma D4 või C7 jne. kuhugi remonti viia, peaks ikka veidi uurima, kas väljavalitud sepikoda üldse on võimeline selle mudeliga tegelema. Näen
peaaegu iga päev, et ega ikka ei ole küll. Kuskiltmaalt jookseb asi ikka kinni. Olen juba aastaid rääkinud, et uuemate Audi-dega ei saa käia kohtades,
kus on kõiki maailma marke panevad õlinäpud ja diagnostikud. Suures rahahimus võetakse kõik tööd vastu ja siis ilmneb, et ei oska vedrustust lukku
panna või jõutakse õige asja vahetamiseni viiendal katsel kliendi kulul ja siis selgub, et CP on ka veel peal...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 01.12.20 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cocliosttro
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Tundub täpselt sedamoodi, et vii see auto Leeveri või prohoolduse Raivo kätte ja lase korda teha. |
See suvaline vaanja oli mäealuse autobox. |
Soovin Sulle vaid õnne. 2 aastat tagasi omasin autot, millel oli Müüja-poolne garantii. Minu kahjuks kõik garantiiga seotud tööd teostati antud
asutuses. Üks parajalt probleemne koht oma töökvaliteedi kui suhtumise poole pealt.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.12.20 16:56
|
|
|
Kui ilmselgelt on midagi valesti autoga, siis tagasi töökotta või lihtsalt ringi sõita ei tohiks, töökoda ei vastuta sellega põhjustatud lisakahjude
eest. Tean mehi, kes on ilma jahutusvedeliikuta tagasi sõitnud peale lõdviku lahti tulemist, oma õigust taga ajama. Aga kui auto karjub "stop" samal
ajal, siis uue mootori ostab ikka omanik ise, mitte töökoda.
Seega kergelt paja ja katla teema, kui poleks lahtise pihustiga ringi sõitnud, poleks olnud vaja pesta üldse jne.. samamoodi selle rihmaga.
|
|
|
cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 03.12.20 20:01
|
|
|
Mis kuradi sitta sa ajad lahtise pihustiga ringi sõitmisest?
Autol ei ajanud kuskilt miskit haisu sisse.
1 hetk lihtsalt kadus jõudlus ära ja seda kiirendamise ajal liikluses kui keskist munajoodikust mööda sõitsin kes fooritagant flegmaatiku kombel
minema sõitis ja ikka töristas enda 34km/h 70ne alas (järvevana lennujaama poolt tulles).
Autol kadus jõudlus ja mootor suri välja.
Mina ei sõitnud peale seda grammigi edasi.
Puksiir kohale ja vsjo.
Fakt on see, et kui auto peale keti vahetust jms (blokikaas, tihendid, pihustid jms) vahetatud sis oleks pidanud auto mootor olema ka puhastatud.
Tagasi saades oli isegi miski polt mootoril puudu.
Ma ei ole auto expert, et oleks osanud kõiki neid asju kontrollida, aga isegi jahutusvedelik pold ära täidetud. Kuigi selle eest oli kysitud lisaraha.
Samtui aeti juttu ka sellest et vaja Freoon uuesti töita, et mul see poole peal et kui pooltühi sis konditsioneer ei tööta normaalselt. (ma ei tea kui
palju see jutt tõele vastab või aeti taaskord miskit [roppus]).
All mõned pildid peale seda kui need asjad avastasin.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.12.20 20:53
|
|
|
Kui pihustil puudub seib, siis ei saa ta piisavalt kinni ja tihe olla, see peaks ka kõrvaga kuulda olema. Kui on väga pikalt venitatud seibi
vahetusega, siis laguneb vahelt ära sealt. Kunagi oli ka ühe üpris uue audiga juhus, et seibi enam polnud pihusti välja võtmisel, mõned vasehelbed
ainult ja midagi pudenes nagu silindrisse ka. Omanik oli ise juures ja ütles, et pane aga käima. Alguses ragistas silindris ja pärast turbos, lõpuks
jäi vait..
Võib-olla siis kuulat vahel väljast ka mootori häält ja seda kirjutasid Sa ise, et kapoti alt tuli paksu tossu ja sõitsid töökotta tagasi..
|
|
|
cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 03.12.20 21:17
|
|
|
kas sul puudub konstruktiivne lugemisoskus või milles asi on?
Paksu suitsu tuli peale remonti mitte ennem. Ja pakus suitsu tuli sest need "insenerid" olid geneka rihma vahetanud aga hiljem selgus (baseerudes
nende jutule) geneka rihm olevalt NENDE väitel rikkunud, kui rihm ribadeks lendas ja selle ribad tihendid lõhkusid.
Selgitan sis algusest peale.
Autol oli probleemide jada.
Esimene probleem tekkis järvevanal kui keskist munajoodikust mööda kiirendasin ja autol järsult jõud kadus ja mootor seiskus.
Peale seda ei sõitnud autoga meetritgi.
Auto läks mäealusesse remonti. Nende väitel oli pihusti ots lennanud plokikaande.
Pihusti ots olevat plokikaande lennanud sest pihusti olevat lahti läinud kuna seibi vms polnud vahel.
* Vahetati pihusti
* Vahetati mootori kett
* Vahetati tihendid
* Vahetati õli
Sain auto tagasi. Sõita sain KAKS päeva ja 1 hetk autol oli ees teade et generaator ei lae.
Vaevu sain koju tagasi sõidetud samal ajal auto järjest asju välja hakkas lülitama ja seda kõike muidugi rämeda paduvihmaga keset ööd.
Samas kohas sis selgus milles geneka asi vahetati geneka rihm ja rullikud.
Sain auto tagasi.
Töökojast minema sõitsin gaasitades ja alles siis hakkas auto paksu suitsu välja ajama.
Ja kõrvaga ei old sittagi kuulda et kuskil midagi logiseks või lahti oleks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.12.20 21:27
|
|
|
Jah, täpselt nii ma aru saingi ja sellele ka vastasin.
|
|
|
TTambet
huviline
Registreerunud 03.12.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.20 21:56
|
|
|
Miks lahkusid töökojast gaasitades, sõida rahulikult nagu munajoodik siis ei lenda pilbasteks enam.
|
|
|
cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 03.12.20 22:03
|
|
|
Tsiteerides sind "Sa ise, et kapoti alt tuli paksu tossu ja sõitsid töökotta tagasi.."
Paksu suitsu tuli sest kui tihendite vahelt pritsis kuumale / soojale mootorile õli sis see suitsesgi.
See ei old aga enam sellest et pihustil seibi polnud sest selleks ajaks oli pihusti probleem lahendatud.
Lihtsalt ei soovita kellegil sinna remondi kohta minna
parandavad sul auto katki.
Mul ennem remonti oli vaja vaid mootori kett, bloki kaas, tihendid ja pihusti vahetada.
Andurid ja asjad olid korras.
Auto tagasi said sis ABS andur enam ei töödanud
Jahutusvedeliku pold ära täidetud kuigi selle eest lisa raha küsiti
Mootor oli puhastamatta peale ESIMEST remonti ja see ilmselt põhjustas ka geneka rihma ribadeks minemise
See omakorda aga lõhkus tihendid
Lisaks sain auto tagasi sis polt oli puudu otsikud kokku yhendamatta korralikult (vaata pilti mis lisasin)
Lisaks hakkas peale seda pardaekraan jupsima (pilt kaob ära ja sis vahepeal tuleb tagasi ja virvendab)
Kuidas on et kõik need asjad olid ennem korras ja peale "remonti" hakkasid aina esinema.
Kahtlustan et vb oli midagi tehtud tahtlikult, et sa neile tagasi läheks hea on ju pada ajada kliendile kes auto mootorist persetgi ei jaga.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 04.12.20 08:36
|
|
|
Emotsioonid võivad üle pea kokku lüüa, aga kasutaja cocliosttro muudab edaspidi on väljendusviisi viisakamaks!
|
|
|
|
IlmarP
huviline
Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.20 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cocliosttro
kas sul puudub konstruktiivne lugemisoskus või milles asi on?
Paksu suitsu tuli peale remonti mitte ennem. Ja pakus suitsu tuli sest need "insenerid" olid geneka rihma vahetanud aga hiljem selgus (baseerudes
nende jutule) geneka rihm olevalt NENDE väitel rikkunud, kui rihm ribadeks lendas ja selle ribad tihendid lõhkusid.
Selgitan sis algusest peale.
Autol oli probleemide jada.
Esimene probleem tekkis järvevanal kui keskist munajoodikust mööda kiirendasin ja autol järsult jõud kadus ja mootor seiskus.
Peale seda ei sõitnud autoga meetritgi.
Auto läks mäealusesse remonti. Nende väitel oli pihusti ots lennanud plokikaande.
Pihusti ots olevat plokikaande lennanud sest pihusti olevat lahti läinud kuna seibi vms polnud vahel.
* Vahetati pihusti
* Vahetati mootori kett
* Vahetati tihendid
* Vahetati õli
Sain auto tagasi. Sõita sain KAKS päeva ja 1 hetk autol oli ees teade et generaator ei lae.
Vaevu sain koju tagasi sõidetud samal ajal auto järjest asju välja hakkas lülitama ja seda kõike muidugi rämeda paduvihmaga keset ööd.
Samas kohas sis selgus milles geneka asi vahetati geneka rihm ja rullikud.
Sain auto tagasi.
Töökojast minema sõitsin gaasitades ja alles siis hakkas auto paksu suitsu välja ajama.
Ja kõrvaga ei old sittagi kuulda et kuskil midagi logiseks või lahti oleks. |
|
|
|
IlmarP
huviline
Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.20 17:09
|
|
|
Tekkis küsimus, et kui genekas ei laadinud ja sõitsid koju kas siis mootod keema ei läinud ja kes rooli jõudis keerata. Ei ole kellegi poolel vaid
lihtsalt küsimus, kuna jutt kuidagi kummaline. Mitu rihma mootoril ees on?
|
|
|
cocliosttro
huviline
Registreerunud 03.02.07
Asukoht: Eesti/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 255kw (manuaal), 4.2 quattro,V8
|
postitati 04.12.20 17:53
|
|
|
Keema ei läinud miskit. Sõitsin koju rahulikult (õnneks pold pikalt sõita) ja tegin pisteliselt pause ja auto täitsa välja lülitasin.
Rooli keerasin ikka ise. Raskem oli aga keeratud sai. Mootor mu teada pole rihma vaid ketiga. Ja ma ei tea palju neid on.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 05.12.20 00:50
|
|
|
Kujutan ette et töömees või keegi kes seda autot tegi valaski jahutusvedeliku taseme MAX aga seda seisva mootoriga, käima pannes langes kõvasti -
samas ega sul käed otsast ei kuku et ise ka juurde valada
Selle kolmanda pildi pistiku värgist küll aru ei saa, nii ta tehasest tulebki.
Õhkvedrustusel võib niipalju muresid olla, et neti kaudu seda enam ei diagnoosi. Ehk siis soovitan ka viia auto Forssi või kuskile kus Audidega rohkem
sõbrad ollakse.
|
|
|