Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B8 3.0tdi - mida vaadata? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2051)
i2ox
huviline



Registreerunud 22.09.19
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.20 15:58 Tsiteeri
A4 B8 3.0tdi - mida vaadata?



Tekkis huvi osta endale A4 B8 3.0tdi 176kw.

Varasemalt omanud Audi A5 176kw ning erilisi probleeme ei olnud, samas oli pidevalt ka käinud päritolumaal esinduses hoolduses. Eestis hetkel turul mõningad pea 400k km-ga isendid ja seega tahaks natukene maad kuulata. Valikus on manuaal ning planetaarkastiga isendid, DSG kasti välistaksin.

Mida autot vaatama minnes peaks kindlasti kontrollima? Milliseid tüüpvigu esineb? Kas külmkäivitusel on ketiklõbinat hästi kuulda või mitte? Mingeid elektriprobleeme, mida peaks kindlasti teadma? Kuidas saab aru, kas autol on kurvituled, mis maanteel täistuledega sõites kurvi poole kaasa keeravad?



Õpin vaikselt ka VCDS kasutama, varasemalt kasutanud peamiselt BMWdele mõeldud diagnostikatarkvarasid. Mida kindlasti peale veakoodide VCDSga vaadata(real data)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 21.11.20 08:52 Tsiteeri


A5 puhul on tegu kupeekerega A4-ga. Tehase remondimanuaali järgi pole A4/A5 B8 peal 176kW üldse planetaarkastiga, vaid ainult "DSG"-ga.

Saad vaadata live andmeid (nt mootorist), kodeeringuid (peaks olema BMW pealt tuttav) ja adaptatsioone (peenkodeeringud). http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.11.20 16:58 Tsiteeri


B8-t 176kw oli kuuese ZF kastiga täitsa saadaval, 2009 lõpus koliti 0B5-le (s-tron) üle. Kehtib ka A5 kupee kohta. Sportback on nagunii ainult 0B5, kui nelikvedu.B8 allroad on kas kepikast või s-tron.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]