Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 07.11.20 12:15
|
|
|
Audi A6 C5 2.5 TDI Q 2003 - Elevantsik - Müüdud!
Tere Audiklubilised.
Alustan kõigepealt sellest, kuidas see auto minu kätte jõudis. Kirjutas mulle sõber sellise teksti:
S: Romuralliks autot ei vaja?
S: A6 C5 V6 manuaal nelik
M: Mis hinna ja mootoriga?
S: 2.5 132kw 600€
M: Hitler, kindlasti p**sses ka.
S: Sõidab, aga keegi pole uurinud, miks mootorituli põleb. Sisu hele recaro, aga hallitama läinud.
M: Pikalt seisnud?
S: Üle aasta, kaasa saab teise jooksu velgi, originaal naviga raadio, raadio lukus.
M: Ma tulen järgmine nädal töölt koju, kui mootoris ühtegi suuremat viga pole, viin minema.
Siia juurde vahelduseks, et mul oli tolleks hetkeks juba 4 autot + mootorratas.
Leppisin sõbra vennaga siis auto vaatamise kokku ja läksime sõbraga autot vaatama, vastu vaatas mulle selline pilt:
Käima muidugi ei läinud, aku surnud, panime täku pealt käima, summutist ilus sinine väljas, natuke võttis juba kõhklema, et ju vajab ikka mingit
suuremat remonti, aga samas olin enne vaadanud, et esimene 2.5 TDI Q on 1100€, avant ja automaat. Samas, käima läks hästi natuke puterdades, aga muidu
käis hääle poolest päris ilusasti, suits kadus ka vaikselt ära. Juhe sappa ja vigu lugema.
Mootoris oli õhulugeja viga, crash sensor(Ross Tech arvab ohutulede lülitit või Airbagi moodulisse minevad juhtmed/pistikud üle käia) ja sellega
mootori vead piirdusidki.
Vead olid veel kesklukus, parkimisandurites ja kuna raadiot sees pole, siis raadioga seonduvad vead. Muidugi terve p**setäis igasuguseid vigu tühjast
akust.
Käisin tegin proovitiiru ja koju ma ta vedasin. Kasvõi talvel ümber puu kõveraks sõitmiseks.... kui meil muidugi talve tuleb.
Käisin ka ülevaatusel, läbi ei saanud, aga ega mul ei olnudki tol hetkel vaja läbi saada, mul oli vaja teada saada, mis korda on vaja teha, et ÜV'lt
läbi läheks. Suuremateks vigadeks tagapidurid ja tahmasus, vasak esimene veovõlli kattekumm ribadeks(viimane oli ette teada, veovõlli ots ragises
päris hirmsasti ka kerge gaasiga ja tavalisel linnasõidul) + igasugused tulede vead, aga nendest hetke pärast lähemalt.
Veel puudusteks katkine kojameeste alune plastik ja katkine kunde poolne esimene logar. Sisu tahab täishooldust saada. Tagurpidikäigu tulede
lüliti(töötava mootoriga põlevad tagurpidikäigu tuled koguaeg, hetkel pirnid välja keeratud) Sellega esialgu võiks nagu piirduda.
Igasugused parktuled ja numbrituled ja kõik sellised olid asendatud ledidega... odavate ledidega.. asjad vilkusid ja ei põlenud korralikult ja mida
kõike veel, vaikselt hakkasin korrastama nii nagu originaalselt peab, hõõglampidega, ka xenonid said uued pirnid.
Esimesed gabariidid korras(vasakul mu dailydriver):
siis oli aeg xenonite käes:
Laagrist sain vasaku tagatule ja Leholast Siimu käest sain parema tagatule... miks, põhjuseks lakitud tuuning led tuled....
ja peale tulede vahetust:
Alla said ka kasutatud conti naelad, sest teisel jooksul olnud masteri prottidest ühel oli külg lõhki ja suvekatel oli ta seisnud üle aasta tühjade
rehvidega, otseloomulikult pragulised ja nendega nagu väga sõita ei julgenud.
Kuna auto oli seisnud üle aasta, siis loomulikult läks vahetusse õli, kuna ma ostsin ta siiski omale lõbutsemiseks, siis läks sisse Liqui-Moly
5w50.
Enne uuesti tööle tulekut olid siis tehtud sellised asjad: Hooldus(kõik filtrid), talverehvid, vasak tagumine pidurisadul(uus, vana oli kinni
mädanenud), uued piduriklotsid taha, vasak esimene veovõlli ots, igasugused lambikesed ja tagatuled.
ÜV jäi seekord saamata, sest mootoris olevate vigadeni ei jõudnud, tahmab liiga palju(3 lubatud, mõõdeti 4,2). Aga need jäävad järgmiseks korraks, uue
aasta algusesse.
Paremaid pilte mul pole, kuna ega ma eriline fotograaf pole ja igasuguse sebimise ja muu elu peale kulus ka nii palju aega, et pildistada ei jõudnud..
rääkimata sellest, et mis sest peldikust hetkel ikka pildistada.
Kui kellelgi tekkis küsimus, miks mul teda üldse vaja oli, sest juba olemasolevate jaokski ei jätku väga hästi aega, siis lihtsalt sellepärast, et
hind oli ahvatlev. Hetke seisuga olen sellesse autosse sisse ladunud veel teise 600€, natuke veel ja peaks olema täitsa enamvähem isend.
Selleks korraks siis Elevantsiku poolt hetkel kõik ja järgmise korrani!
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
EDIT: Muutsin piltide suurused õigeks, aga kas ei oleks aeg ajaga kaasas käia ja muuta suurima külje väärtuseks 1024px? Pole meil enam kedagi, kes
oleks dial up ühenduse otsas, et pildi laadimine ilgelt kaua aega võtaks. Ma ausalt ei tulnud selle peale, et suurim külg võib 800 olla, kuna
ülejäänud foorumites, kus ma liige olen, resizeb foorum automaatselt õigeks suuruseks või on suurim lubatud külg aastaid tagasi juba muudetud
1024'ks.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 08.11.20 18:50
|
|
|
See juhi lävepakk on ikka jube. Masin on vist teibitud?
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 08.11.20 23:01
|
|
|
Eip, täitsa värvitud. Auto 2013 ilmselt kõksu saanud, kuna siis on toimunud värvi vahetus ja kapoti alt otsides leiab sellele viitavaid jälgi.
|
|
|
Nailboard
huviline
Registreerunud 16.05.10
Kasutaja on eemal
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 29.11.20 13:01
|
|
|
Oo, vähemalt hakkas mingisugune ajalugu välja kooruma, kui keegi veel midagi selle auto kohta teab, võib täitsa vabalt ja julgelt kirjutada.
Kui keegi teab ka selle auto üleeelmist(esimest, Pärnumaa aegset) omanikku, siis võib märku anda.
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 29.12.20 21:36
|
|
|
Eile üritasin temaga ülevaatusel käia, kõik oli peaaegu ilus, kuniks siduri peasilinder otsustas oma tööpostilt lahkumisavalduse anda.
Oli ta juba kahtlane sügisel, kui kodus olin ja nüüd lõppes ära, uus oli juba olemas, täna hommikul sai külge ja sai lõpuks ÜV peale.
Eile panin talle ka uue õhulugeja, mille viga aegajalt sisse tekkis(esimesel ÜV katsel tahmas ka liiga palju), samamoodi tekib aegajalt sisse
pidurilüliti viga. Kõik tuled asjad töötavad, lihtsalt viga on sees.
ÜV paberile jäid veel vigadena: taatlemata kustuti, mitte töötav kundepoolne esimene udutuli(seismisega katski läinud), liiga madalale näitav
kundepoolne lähituli ja endiselt mitte töötavad tagurpidikäigu tuled(lüliti vaja ära vahetada).
Mainiti kõrvale ära ka, et juhipoolne seisupidur on nõrgavõitu, aga piisavalt hea, et ÜV kätte saada.
Päeva lõpuks sai preemiaks ca 5h sõitmist ja üle 1,5a lõpuks ühe kiirpesu.
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 03.01.21 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elevantsik
Alla said ka kasutatud conti naelad, sest teisel jooksul olnud masteri prottidest ühel oli külg lõhki ja suvekatel oli ta seisnud üle aasta tühjade
rehvidega, otseloomulikult pragulised ja nendega nagu väga sõita ei julgenud. |
Täna varahommikul otsustas lumes lõbutsemise ajal üks Conti sisemiselt küljelt lõhki minna ja peale varuratta alla panekut võtsin ette matka Mustamäe
Gekkonisse ja alla läksid uued Michelin X-Ice North 4 rehvid.
Mõned päevad temaga nüüd igapäevaselt vuranud. Seisupidur nagu eelmises vastuses kirjutatud on nõrga võitu(auto hoiab muidugi paigal), vajab
tegelemist. Sidur on nüüd OK, kuigi ükspäev korraks kadus täitsa ära, alguses ei saanud üldse arugi, hakkasin käiku vahetama ja käik sisse ei lähe,
milline käik just parasjagu teemaks oli, väga hästi ei mäleta, aga mõni kõrgem. Esimese mõttena kohe, et ju mingi sünkro viga või midagi, aga kuna
ühtegi teist käiku ka enam sisse ei saanud hakkas juba kahtlus langema hoovastiku peale. Peale mõningast müramist kangi, pedaalide ja erinevate
mõtetega sain ragina saatel sisse teise käigu, millega tabasin ära, et sidur ei lahuta. Veidike müramist veel siduripedaaliga ja hakkas sidur toimima,
hetkel toimib, eks jään järgmist sähvatust ootama.
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 07.02.21 15:31
|
|
|
Kasutasin seda autot kuni tööle minekuni põhimõtteliselt igapäevaselt. Selle aastanumbri sees on ta sõitnud ca 5000km ja ennast ülihästi ülal
pidanud.
Kuna mul selle autoga otseselt nagu mitte mingisuguseid plaane polnud, kui teda sõidukõlbulikuna hoida ja kasutada teda võimalikult palju
lõbutsemiseks, siis räsida sai ta kohe põhimõtteliselt esimesel õhtul, kui ta ÜV läbis.
Üks esimese lume pilt...
29. dets. käisin temaga selg ees põllul, maandusin kartulivaos, mis murdis ära ühe summuti otsa ja lükkas külgedelt lahti stange...
Teise summuti otsa murdsin ma järgmine päev garaa˛i ees ise ära, vaatasin stanget paika ajades, et summuti istub imelikult, tea kas lükkas trippidest
lahti või kõveraks ja vajutasin korraks kergelt varbaga teisele summuti otsale ja läks ka see enamvähem pildil olevasse asendisse. Nojah, mis seals
ikka, tuleb kunagi tagasi keevitada.... või originaal otsad tagasi panna.
30. Detsember sai tehtud tiir ümber Eesti.
Võru.
Narva
Siis installisin autosse temaga kaasa tulnud maki:
Kahjuks koodi mul pole kusagilt võtta, seega kui keegi koodi talle välja suudab võluda, siis võin seeria numbri anda. Esinduse soovitust palun mitte
pakkuda.
Kuna tulede regulaatorid hetkel ei tööta ja tuled on maha suunatud+kaugtuled näitavad sama hästi, kui mu Jeepi lähituled, siis sai ette installitud
ledbar, W-Light Impulse III.
Tulede korda tegemine on kusagil tagumises nimekirja otsas...
Edasi viis tee Roosna-Allikule jäärajale, kus sai esimene kord lustitud ca 6h. Lustimise käigus muidugi sai auto ka omajagu kannatada. Esimesel korral
ei juhtunud õnneks midagi.
Teisel korral, kui sai käidud vallis, stangesse tekkis väike pragu ja sain jagu keskmisest alumisest ilurõvest(päris mitmeks tükiks), juhipoolne
udukaümbris sai lihtsalt tuppa visatud, kuna olin päris kindel, et see ei jää teiseks vallis käiguks...
Sai veel mõned tiirud sõidetud ilma hange küastamata ja võidu teiste Audidega.
Üks vallipuude rebis, aga lahti tagumise stange, parkimisandurite juhtmestik ribadeks. Sai rihmaga enamvähem paika tõmmatud ja lõbustemist
jätkatud.
Teine vallipuude tõmbas stange juba tagurpidi, katse 2 stanget kinnitada.
Kolmas vallipuude oli ka, sellega hakkas uuesti taga järgi lohisema ja siis sai käidud 15min sõbra juures ja kolme isepuravaga see juhipoolne alumine
nurk kinni lastud, siiani püsib täitsa eeskujulikult ees.
Teine kord sai ka Roosna-Allikul käidud, siis jäi auto terveks, ise pilte ei teinud ja avalike pilte pole näinud.
Kõige suurem probleem on, aga mul hetkel sellega:
Vahetasin ära ABSi pumba. Ühtegi viga VCDS sellega seoses ei näita. Ma ei ole veel põrandamattide alla kaevunud, aga kui seal need plokid vees upuvad,
siis sellised tuled on tavapärane nähtus? Või oskab keegi mind veidike edasi suunata, kus kandist ma võiks seda viga hakata otsima. Mind ABSi ja
veojõukontrolli puudumine ei häiri ja tuled mind ka väga ei häiri, aga see kuradima suur keskmine punane pidurimärk ajab küll räigelt närvi, eest teda
kuidagi ära ei saa ja kompuutrit tänu sellele ei näe, mõnikord tahaks sealt järgijäänud kilomeetreid vaadata või välistemperatuuri.
Pakkisin ta muidugi praegu garaa˛i ära, Aprillis tegelen temaga edasi.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 07.02.21 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Elevantsik
Eile üritasin temaga ülevaatusel käia, kõik oli peaaegu ilus, kuniks siduri peasilinder otsustas oma tööpostilt lahkumisavalduse anda.
Oli ta juba kahtlane sügisel, kui kodus olin ja nüüd lõppes ära, uus oli juba olemas, täna hommikul sai külge ja sai lõpuks ÜV peale.
Eile panin talle ka uue õhulugeja, mille viga aegajalt sisse tekkis(esimesel ÜV katsel tahmas ka liiga palju), samamoodi tekib aegajalt sisse
pidurilüliti viga. Kõik tuled asjad töötavad, lihtsalt viga on sees.
ÜV paberile jäid veel vigadena: taatlemata kustuti, mitte töötav kundepoolne esimene udutuli(seismisega katski läinud), liiga madalale näitav
kundepoolne lähituli ja endiselt mitte töötavad tagurpidikäigu tuled(lüliti vaja ära vahetada).
Mainiti kõrvale ära ka, et juhipoolne seisupidur on nõrgavõitu, aga piisavalt hea, et ÜV kätte saada.
Päeva lõpuks sai preemiaks ca 5h sõitmist ja üle 1,5a lõpuks ühe kiirpesu. |
Olen vist täitsa Leo, aga mis ülevaatajad need on, kes ei reguleeri tulesid vastavale kõrgusele vaid panevad need vigadeks?
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 07.02.21 22:03
|
|
|
Sest tuled näitavad regulaatori vea tõttu maha ja parempoolne ilmselt piiridest väljas, vasakpoolne jäi veel enamvähem piiridesse.
Ainus, mida üldse teha oleks mõistlik hetkel, kuni regulaator ei tööta oleks kusagil seina peal teisega enamvähem ühele kõrgusele reguleerida. A mul
plaan need tuled üldse prükkarisse saata, seega ei oole väga vaeva nägemist väärt.
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 08.03.22 08:07
|
|
|
Selle auto arengutest või taandarengutest nii palju, et:
Veebruari alguses jäi ta garaazi seisma.
Aprilliks oli garaazi tekkinud auto alla õliloik või noh õliloik on veidike pehme öelda, pigem siuke pisem järveke, sõitsin temaga korra garaazist
koju ja tagasi(3km), paar korda garaazist välja, et teist autot nokitseda ja see oli ka kõik.
Juulis vahetas auto asukohta ühest garaazist teise ja sai endale kõhualla õlivahetusvanni.
Oktoobris, kui naelrehvide hooaeg avatuks muutus ajasin ta käima ja sõitsin temaga garaazist välja, siis oli ka lõpuks aega tuvastada, millest tekib
õliloik põhjaalla. Põhjus lihtne, karteris mõrad, ajaga olid pidurid peale jäänud(vasak esimene ja parem tagumine). Samuti olid seismisega ära
mädanenud kolm summuti kinnitust, st summuti rippus kõhuall ja kõikidel jõnksudel käis ta vastu maad. Sai alguses kiirelt traadiga natuke kõrgemale
seotud, sest auto oli vaja ühest linna servast teise saada.
Detsembri lõpuga sai ülevaatus otsa, auto sai ühest linnaservast lõpuks teise liigutatud.
Jaanuaris mingihetk jõudis ka sõbra juurde töökoja hoovile. Sõber keevitas sumpa kinnitused tagasi, tegi korda pidurid, tegi hoolduse ja kõik oli nagu
ÜV jaoks olemas, aga ÜV'le me kuidagi ei jõudnud, polnud temal aega, polnud minul aega.
Jaanuari lõpus/Veebruari alguses sai ABSi plokk uuesti kodeeritud ja sellega kadusid ära ka varasemas postituses mainitud piduritega seonduvad
hoiatustuled kellaplokist.
27. Veebruaril käisime sõbraga temaga Roosna-Allikul jäärada nühkimas. Tuvastasime kolksu esisillast, õhtul tagasi linna ja tõstukile, latt kutu.
Sõbral vedeles hoovipeal doonoriks üks 1.9 96kw diisel B5.5 Passat, tõmbasime selle Pühapäeva rupskiteks, võtsime sealt lati ja panime sama soojaga
kohe Audile alla. Audi latt 2cm pikem, kui Passati oma, aga alla läks ja töötab.
Eile käisin proovisin hommikul ÜV'd saada. Kütuseleke ja parempoolne ülemine tagumine õõts lõtkuga. Tagasi töökotta, vahetasin Passati sillast alles
jäänud lõtkuta õõtsa ruttu alla, paagist mootorisse minev voolik vahetusse ja ÜV'le tagasi.
ÜV sooritatud, auto sõidab ja see aasta on ilmselt kasutuses ka suvel.
Elevants
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 23.12.22 14:40
|
|
|
Hei,
Kütuseleke on selle auto lemmik teema ja sellega tuleb mingil hetkel, kui aega on vähe rohkem tegeleda, aga võtab siis selle aasta jälle Märtsist
alates kokku:
Aprilli alguses sai selgeks, et kütseleke on endiselt olemas ja lekib pumbas stutsi vahelt. Proovisin keemilise metalliga natuke möllata, ei saanud
pidama, sellest hetkest jäi auto jälle seisma.
Augusti kuus vahetasin ära pumba, panin peale tutika, pumbast leke kadunud, kõik vägev, tanklasse, paak täis, elu nagu lill.... kuniks avastasin, et
põhjaall ikka loik maas, tõmbasin uuesti tagaistme üles, kaevusin pumbani, aga pump pealt kuiv, seega on järgi jäänud kaks varianti, kas paak ise või
tankimistoru, tankida saab ca 30l kaupa(st, üle poole paagi sisse panna ei saa).
Samal ajal sai auto ka uued 18" suverehvid, valikuks osutusid Sailuni Atrezzo ZSR'id.
Pidurid tahavad jälle vaikselt hooldust saada, kuna seismine pole hea ja kipuvad peale jääma, seisupidur on ka nõrgaks jäänud(peaks hüdro peale üldse
ümber ehitama).
Eile vahetasin suverattad talverataste vastu ja sai auto jälle peale kuu ajalist seismist käima aetud ning mõned tiirud sõidetud.
Mingitel põhjustel vilgutab aegajalt mootorituld, pole veel juhet sappa lükanud, et vaadata, mis seda põhjustab.
Pisivigade list on pikk ja kere tahab varsti tegemist saada, rooste võtab vaikselt võimust, aga elame veel ja vaatame, mis aeg toob.
Elevants
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 01.01.23 13:55
|
|
|
Eile võtsin korra esistange maha, tegin tuledepesurid pimedaks(kolmik katki), panin klaasipesuvedeliku paagi täis, lasin kapoti alla, panin stange
ette tagasi, paari tunni pärast läksin sõitma.
Vähemalt aasta lõppes paugatusega.
Elevants
|
|
|
Elevantsik
huviline
Registreerunud 21.10.20
Asukoht: Harjumaa/Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: 03' Audi A6 C5 2.5TDIQ +6 muud vigurit.
|
postitati 05.09.23 15:34
|
|
|
Selle teema võib lõppenuks lugeda. Auto müüdud ja läheb uue omaniku käes juppideks.
|
|
|
|