Aega palju möödas, aga auto liigub ja täieneb jooksvalt edasi. Katsun meenutada, mis vahepeal muutunud on.
1)Seoses rikkis termostaadiga tuli see ära vahetada, kasutusse läks Wahleri termostaat. Kuna rihm pidi maha tulema, vahetasin rihma ka ära. Üllatusena
tuli see, et üks nukk oli eelnevalt ühe hamba võrra valesti peal. Kui asi õigesti kokku sai, siis hakkas mootor täiesti teise häälega käima ning tõmme
paranes. Superluks!
2) Undama hakkas tagumine vasak rattalaager mistõttu läksid mõlemad vahetusse (SKF) koos alumiste käändmikupuksidega (Lemf.). Vasak esimene
veovõlliots sai ka omale uue kummi, kuna vana oli täiesti ribadeks.
3) Sain aru, et üks õige S peab ikka veidi madalam ja jäigem olema. Eelnev pigem offroadimasinat meenutanud välimus sai nüüd paremaks- alla läksid MTS
coiloverid. Otsustasin hetkel pigem odavate coilide kasuks, kuna tahtsin proovida, millega tegu on. Hetkel väga rahul, ei ole liiga jäigad ega
ebamugavad. Vahetuse käigus ilmnes tõsiasi, et tagumised amordikannud olid täiesti läbi roostetanud. Esindusehindu vaadates tuli pisar silma. Veidi
googeldamist, ning leidsin Poolast ühe tegelase, kes neid ise valmistab. Kusjuures veel parema kvaliteediga, kui OEM jupp. Nädalake ootamist ja külge
nad said- nüüd timm. Suverehvideks mõõt kitsamad, 235/40 R18 asemel 225/40 R18.
4) Vaatasin, et diverter valved oli keegi sinna mingid topranid toppinud, kehva toode niivõrd olulise koha peal. Panin 710P originaalklapid Forssist,
ning nüüd pole overboosti jama ka enam olnud. Varasemalt tundus justkui, et kõrgel pöördel jääb mootor rõhunälga, uute klappidega seda probleemi ei
ole. Ehk oli jama selles, praegu veel vara öelda. Vanasid toprani klappe vaadates oli näha, et membraan jooksis klapi sees viltu.
Kindlasti midagi ununes ka, aga praegu puusalt tulistades tulid need meelde. Katsun teemat rohkem üleval hoida.






ArpR
|