Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Roolilatist/Rooliotstest rehvi söömine? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1048)
mernis
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.18
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8T 110kw , A6 C6 3.0TDI 165kw QUATTRO

postitati 09.10.20 14:31 Tsiteeri
Roolilatist/Rooliotstest rehvi söömine?



Tere, lasin auto(Audi A6 C6 QUATTRO) üle vaadata töökojas ja leiti ,et roolilatt läbi ja 1 välimine rooliots. Probleemiks on keerates vibra ja katkumine ning sööb esimesi rehve nii ,et tükid väljas. Kas nendest asjadest on võimalik selline probleem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.10.20 17:58 Tsiteeri


Kindlasti võib nendest rehve süüa, pika peale ääred maha.
Aga katkuma ei tohiks panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 10.10.20 04:32 Tsiteeri


Kahtluste korral on mõistlik teha sillastend, enne seda on vaja vigased asjad vahetada. Põhimõtteliselt peavad mõlemad rattad kurvis oma raadiust pidi keerama ja kui midagi on väga paigast, siis võib hakata "lohistama" ühte ratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.10.20 06:31 Tsiteeri


Hakkabki, kui asjad väga paigast. Olen kohanud autot, mis isegi otse sõites siledal teel esirehve vilistas, omanik oli ise "midagi teinud" :D See, et rooliotsad ülevalt alla surutakse, on lausa legendiks saanud.
Roolilatt läbi on pigem loetav " et arve ilusam oleks" Mis seal läbi on?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.12.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2020-21 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mernis
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.18
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8T 110kw , A6 C6 3.0TDI 165kw QUATTRO

postitati 10.10.20 14:05 Tsiteeri


Täpselt ei tea mis seal läbi on aga öeldi, et alustaks sellest :D, teeb häält keerates ja rool raskem. Põhimõtteliselt praegu võib ainult rooliotsad ja rehvid ära vahetada ja ss sillastendi minna, et roolilatil sellel probleemil olulist rolli pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.10.20 16:12 Tsiteeri


Esiteks anuma põhjas sõel puhtaks, uus õige õli sisse ja vaatad, mis toimub. Kui keerates teeb häält ja raske, on pigem võimendi pumba probleem. Sellest autost peaks iga vähegi asjalikum töökoda juba üle olema. Väga raske on rohkem nõu anda eemalt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.12.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2020-21 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mernis
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.18
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8T 110kw , A6 C6 3.0TDI 165kw QUATTRO

postitati 12.10.20 18:07 Tsiteeri


Selge aitäh vaatan mis saab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mernis
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.18
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8T 110kw , A6 C6 3.0TDI 165kw QUATTRO

postitati 04.11.20 17:43 Tsiteeri


Käis siis remondis. Pandi uued rooliotsad ja tehti sillastend. Peale seda tundus nagu oleks korras. Siis käisin ülevaatusel. Peale masina testi sildadele on tunda jälle katkumist millegi pärast. Võis nii midagi paigast ära minna jälle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 & VW Passat

postitati 05.11.20 12:03 Tsiteeri


Kõigi minu käes olnud C6te probleemiks on olnud rehvide sisekülgede kulumine nii esi kui tagasillal. Ühesõnaga tüüpviga neil. Aga kui mõnetuhande kilomeetriga küljed ära süüakse, siis jah juppides probleem.

Kui rooliotsad said vahetatud, väga hea. Aga üks asi sillastendi kohta - kas sisestati ka õiged parameetrid? Mul Vianoris ükskordi pandi standard vedrustusega auto seaded paika, kuigi auto oli õhkvedrustusega. Ning kui timmisid õhkvedru peale ringi, siis ikka sõi rehvi. Ainult esinduses tehtud sillastend oli ainus, millega lõppes rehvi söömine.

Ühesõnaga vaata et see vastab tegelikkusele (tava vedrustus, raskete teede pakett, S-line, Õhkvedru vist oli 1BA, 1BE, 1BV, 1BR, 1BY).
Kui siin mööda pannakse, ei imesta et ikka kulub või tükid väljas peatselt.

Roolilatt arvatavasti korras. Väga harva kuuleb, et seal miskit viga. Kui undab, lekib, lõtk sees, siis teine asi et peaks vahetama. Muul juhul ei ole mõtet näppida.

Kakkumine pigem ülekande probleem. Miskit ei toimi korrektselt. Veovõllid (sisemine, välimine, võll ise) nende hammastes viga või siis juba kasti poolel.
Omal ühel masinal oli sellega mure, aga teada ei saanudki, mis seda põhjustas. Sest auto sai müüdud.

Kui keegi saab selgusele, miks C6 pöörates kakub (nii esipidi kui ka tagurpidi), siis võib julgelt teada anda.
Võibolla ostan C6-e tagasi millalgi, siis hea viga kiirelt likvideerida.
Mul ei ole enam meeles, aastaid tagasi nägin mingit youtube videot, kus mingi vend otsis viga (+vibra sõites), ja probleemiks oli käigukästi ja sisemise veovõlli vaheline ühendus. Ma ei mäleta, oli seal mingi rõngas kulunud või pesa või mingi laager vms. Ühesõnagaga mitte remonditav tükk ja millele ei ole audi varuosa.
Ma ei ole siiani seda videot üles leinud. Mingi vend igatahes möllas paremas rattakoopas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 17.11.20 14:41 Tsiteeri


Esimene differ on kulunud, siis ka hakkab lukustama ja keerates raksutama, sirgelt köik ok.
Omal diagnoosisin niimodi, et kui kasvöi väike vedu peal, siis raksutas, kui vaba hooga keerad siis ei teinud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.9% - SQL: 75.1%]