Tere
Tahaksin küsida asjatundjatelt, kas surnud 1.6L (74kw) swap 1.8 (92kw) vastu on tehniliselt suhteliselt sama, mis uus-vana 1.6 sisse panna?
Kas lisaks mootori ja ajule on veel midagi vaja või sobivad asjad 1.6 pealt?
P.S kui keegi on 1.8T vastu swapi teinud siis kuulaks kommentaare... see onilmselt oluliselt keerulisem..
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Algselt postitas: Epps
Tere
Tahaksin küsida asjatundjatelt, kas surnud 1.6L (74kw) swap 1.8 (92kw) vastu on tehniliselt suhteliselt sama, mis uus-vana 1.6 sisse panna?
Kas lisaks mootori ja ajule on veel midagi vaja või sobivad asjad 1.6 pealt?
P.S kui keegi on 1.8T vastu swapi teinud siis kuulaks kommentaare... see onilmselt oluliselt keerulisem..
Selle 1.8 ikalduse peale panek on täpselt sama keeruline, kui 1.8T peale panek. 1.8T puhul on ainsaks erinevuseks cooler(id - ma ei tea, kas on 1 või
2) ja nende torustik. Aga ehitamist/sobitamist on täpselt ühte moodi palju.
Kas siis 1.6 panek on kõige lihtsam variant ja sobitamist ei vaja? Tänud
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
postitati 25.08.20 13:42
Kui tahad kõige lihtsamini hakkama saada, siis pane sama koodiga mootor mis hetkel peal.
1.6 74kW-si on erinevaid - nii trossi kui elektrilise drosseliga, nii EGR-ga kui ilma, nii lisaõhupumbaga kui ilma. Ehk siis mis praeguse mootori
kood? Valikus: AEH, AKL, APF, AVU ja BFQ.
Epps
huviline
Registreerunud 24.08.20
Kasutaja on eemal
postitati 25.08.20 14:05
Ei teadnud.. mu esimene audi
Hetkel on AEH/AKL sees
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]