Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi "FRS6" 2000 raitz87 (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 5377)
raitz87
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, Audi FRS6

postitati 20.08.20 06:19 Tsiteeri
Audi "FRS6" 2000 raitz87



Hei-hei!

Vaatan, et S6 C5 on viimasel ajal olnud teemaks siin, otustasin lisada ka enda “mängkanni”
See on minu esimene auto, mida näitan siinsele rahvale, loodan, et ei jää viimaseks. Tegelikut olen paadunud Audi fanaatik ning lisaks S6le oman veel esimese generatsiooni Q7t, millele külgepookinud palju huvitavaid lisasid(kas just lisasid, aga FL tuled, Caractere esistange, v12 tagastange jne) aga see selleks!
Ehk siis 2000 aasta Audi S6 manuaal.
Märkimisväärsemad tehase lisad:
-Valge Recaro el.sisu
-Valge alcantra laepolter ja katuseluuk
-Websto
-Tagumiselt akendel kardinad
-Carbon liistud salongis
-Isetumenevad peeglid
Eelmiste omanike poolt paigaldatud „lisad“ ja upgraded:
-LED tuled taga
-Remuse lõpupütid
-Lisa mürasummutus kerel ja kõik kölarid vahetud+ joosevad läbi lisavõimendi
-19x9 RS6 veljed
-RS4 B5 esipidurid
Mõned pildid ostu järel:

http://i.imgur.com/9vQgQsls.jpg

http://i.imgur.com/bfvsLQWs.jpg

http://i.imgur.com/yiF0Ht6s.png

http://i.imgur.com/24HifF4s.png

Sai ta siis soetatud 2017 aasta detsembrikuus jõulude ja uusaasta vahelisel perioodil.
Ostuhetkel oli auto rauldavas sõidukorras, kohest tähelepanu vajasid käsipiduri trossid ning suppordid, kardaani vahepukk ja auto karjus elementaarse hoolduse järele. Need kõik said tehtud jaanuaris.
24. veebruar 2018 sain ma vahetada sellel autol kettipinguteid, kette , klapisääretihenid(no nii igaks miljoniks juhuks, kui mul juba ülemine ots laiali oli), hammasrihma ja kogu sinna muu juurde kuuluv.
2018 aprilli lõpus otstas käigukastil ära kaduda samaaegselt 2 ja 5 käik. Küll ma proovisin hoovastikku ja kõiki trikke, et asi tööle saada, aga edutult. Mai kuus sai auto lükatud kõrvale, kuna võtsin vastu otsuse, et teen temast väikestviisi hobiauto. Sai eemaldatud, mootor, käigukast, käiguhoovastik ja palju muud. Auto seisi pöhimõtteliselt 2018 aasta detsemrini, kuni sai kogutud uusi ja huvitavaid varuosi:
-Uus edevam mootor(teine motor, kuna autol peal olnud mootori müüsin maha ühe enda kliendi projektiauto raames ja too moment oli mul daylit vaja). Soetasin AQJ s6 mootori, millele pandud külge uuema malli(BHF) klapikambrikaaned, hammasrihma katted, punased sütepoolid, custom juhtmestik jne
-RS6 bodyit
-Pes Eaton M90 kompressor sisselakse kollektoriga
-Joel taastas käigukasti
-Coiloverid said alla(BTS by Eibach oli vist tootajas või MTS, ei mäleta enam)
-Tagasild Strongflex puksidele
-Rs6 summuti
-Valuvejed said värvitud
Kindlasti oli veel asju aga kõike enam ei mäleta täpselt.
Sai siis kogu see krempel kokkulaotud ja tekkis järgmine murekoht, kes ja kus seadisab.
http://i.imgur.com/wdKNd38s.jpg
Aluses sai asja Dimaga aetud, kuid otsutasin tema käitumise tagajärjel minna muud rada. Võtsin ette selle suure ja kalli ning lõputu tee- standalone juhtaju. Kuna tuttavad soovitasid Sleepersi poisse, siis juhtusiki nii, et märtsis 2019 soetasin MaxxECU race juhtaju ning Aquamist vesimeta pritse,kui juba teha, siis teha korralikult.
http://i.imgur.com/Bl49kPCs.jpg

Aprill 2019 sai ta saadetud Sleepers Garagesse juhtaju ning vesimeta paigldusse. Seal teostai ka juhtaju seadistus. Auto sain tagasi kas augusti lõpus, olin üli-mega-super rahul!
http://i.imgur.com/r4YXgAOs.jpg

Kaks või kolm päeva hiljem lõhkusin ta ära- ehk siis jäin selle autoga esimest korda teele. Tagumine vasak veovõll murdus pooleks, sest ta aravas, et LC on liig tema jaoks... Peale seda suht muretu auto olnud...
http://i.imgur.com/FSJQTG7s.jpg

Vahepeal said stanged värvitud
http://i.imgur.com/7NFDhqLs.jpg

http://i.imgur.com/xTFVPbVs.jpg

Siis vahetasin RS4 pidurid Q7 Brebo Z18 pidurite vastu
http://i.imgur.com/L0G7h5Fs.jpg

Esisild sai ka Strongflex puksid ja alumiinuim sillaraamipuksid
http://i.imgur.com/OAyC99qs.jpg

Kuna kompressoriga tulid kaasa 330cc pihustid, siis need said suhtkoht koheselt ära maxitud, siis nüüd sai peale 970cc Boschi pihutsid ning jälle Sleepersis seadistud.

http://i.imgur.com/Ekw1j2rs.jpg

Ning nii me olemegi jõudnud tänapäeva!

Mõned õnnestunumad klõpsud autost(minu meelest):
http://i.imgur.com/CM8ztNTs.jpg

http://i.imgur.com/rJUmlhcs.jpg

http://i.imgur.com/AFtW17Ks.jpg

http://i.imgur.com/YyQPgzXs.jpg

Ilusat vabariigi taasiseseisvumise aastapäeva!

http://i.imgur.com/hlPUY7Ks.jpg

Ahjaa, sõbrad ja tuttavad kutsuvad seda autot FRS6-ks ehks siis Fake RS6. #FRS6 on ta tavaliselt sotsiaalmeedias .

Päikest,
Raivo M


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 20.08.20 15:05 Tsiteeri


Mis suurusjärku käigukasti parandus oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 20.08.20 16:06 Tsiteeri


Äge liikur, palju kompressor juurde annab? Liigub nagu C5 RS6?

Mis klotsid sul 18Z-l on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitz87
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, Audi FRS6

postitati 21.08.20 05:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Mis suurusjärku käigukasti parandus oli?


Ma sain odavalt, või noh ise sebisin "uue" varuosa kasti 200€-ga ning kuna Joel on vana tökaaslane Audihoolduse aegadest, siis tehti eri hind 250€ koos uue/uute(täpselt ei mäleta kas sai ühele või kahele käigule uued) sünkrod.

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Äge liikur, palju kompressor juurde annab? Liigub nagu C5 RS6?

Mis klotsid sul 18Z-l on?

Me täname, kopressor annab meeletult juurde ning juba tühikäigust praktiliselt buustib, näiteks 1200rpm juures suudab toota 0,5-0,6bar ülerõhku ja 1500+rpm hoiab ilusti 0,7-0,8bar rõhu. Sellel on oma head ja halavd küljed, nagu ikka siin maailmas, ei ole head ilma halvata:
Hea:
-Linnas saab sõita kõrgema käiguga, mis toob kütusekulu alla, sest pidevalt on väänet. Näiteks 50-60km/h vahel saab sõita kasutades stabiilse kiiruse hoidmiseks ja siis niiöelda liiklusvoolus püsimiseks kiirendades väga eduliselt juba 5 ja 6 käiku. Keskmine kütussekulu minu käes 15-17, sõltub ilmast ja sajast muust faktroist. Samas kui sõita pidevalt agresiivselt 30+ pole probleem
Halb:
-Käike peab pidevalt vahetama, kuna ei ole vajadust linnaliikluses madala käiguga ja kõrge(2000+rpm) pöördega sõita
-Ei teki kiire auto tunnet autos, sest inimene tunneb kiirenduse järsku muutust. Kiirendus on väga emotsioonitu ja väga lineaarne. Kui näiteks 2 käiguga 1500-7000rpm tõmme teha, siis tundub minu naise 1,4 tsi Skoda ka kiirem sees istudes. Samas auto kiirus korjab pärsi kiiresti. Aga jällegi näiteks 3000 rpmga sõites püsiva kiirusega ja siis vajutda, tõmbab päris hästi pea päris hästi vastu peatuga esimene nõks. Hea võrdus ühe minu ehitatud projektiga(Vw Passat 1998 4motion manuaal+AQJ S6 V8 250kw vabalthingav+kogu pigimatt ja sõiduk üleliigne eemaldatud ca 1300kg), siisk kui S6 oli N/a sain igast asendist pika puuga sellet autol pähe, nagu meeletult, muidugi mängis rolli ka kaalu vahe mis on pea 600kg tema kasuks. Nüüd kui kompressor on peal karistasin selle sama auto ära iga kord ja 70 juurest veab eest ära juba jõuliselt.See aasta suutsis see samune passat võtta 1/4 miilil 12,75 aja:cool: Samuti V10 R8 pole ka väga palju kiirem, 160ni kiirendades(tühjal lennuväljal), stardis rebisin tast ette pool autopikkust, kuid iga käiguvahetusega mis tegin, võitis tema pool autopikkust tagasi ja 140+ hakkas vaikselt eest ära minema...

RS6 C5 pole olnud au mõõtu võtta veel, samas stock RS6 C5 peaks sõitma minu teadmist mööda 0.6-0,7 bar rõhuga, seega peaks olema üsna samas augus. Peaks tekima vahe ainult manuaal vs atm kast, kumb on kiirem. Dünopinki pole veel jõudnud, kuna pole veel olnud ideaalses seades, kuid plaanis on see aasta jõuda.

18Z pidurites kasuatn hetkel Fremaxi klotse kuna oli too moment kohe võtta riiulist, aga peaks panema midagi paremat, kuna piduripedaal on selline "tundetu". Kusjuures kui ma oma Q7le panin samuti Fremaxi klotsid külge muutusid sellised "pehmed" pidurid "tundetuks".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
xxm24
huviline



Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.20 04:28 Tsiteeri


Väga huvitav lugemine! Tore, et viitsisite seda ka ei meiega lõpuks jagada. Pmst tegid S6st RS6 masina või nagu sa seda ise nimetad ka õigem oleks FRS6. Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 25.08.20 20:18 Tsiteeri


Väga emotsioonide rikkalikult on asi kirja pandud sul see Härra.
Mäletan veel su emotsiooni kui mootori ära tõid. :)
Nüüd on see emotsioon vast kahekordne, kui mitte rohkem.

Meeldivaid kilomeetreid ja katkiseid jõuülekande detaile :D

Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitz87
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, Audi FRS6

postitati 31.08.20 05:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xxm24
Väga huvitav lugemine! Tore, et viitsisite seda ka ei meiega lõpuks jagada. Pmst tegid S6st RS6 masina või nagu sa seda ise nimetad ka õigem oleks FRS6. Edu!


Tänud! #FRS6 :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Silverpm
Väga emotsioonide rikkalikult on asi kirja pandud sul see Härra.
Mäletan veel su emotsiooni kui mootori ära tõid. :)
Nüüd on see emotsioon vast kahekordne, kui mitte rohkem.

Meeldivaid kilomeetreid ja katkiseid jõuülekande detaile :D
Silver


Hehe! Sellest algsest mootorist, mis tõin ei ole enam midagi järgi, sai ära osandatud, kuna kõigi teiste mootorid lagunesid :D

Aga tänud! Naudin iga hetke selle autoga

Silver sõnus ära kurat ! Eelmine nädlavahetus sai käidud Rutja lennuväljal testimas uut seadet ja sealt tulin tagasi ilma 1 ja 2 käiguta :(
Sai käigukast lahtivõetud ning sissevaadatud, mis viga- 1/2 käigu lülitusmuhv kiilus kinni .... Noh kui aus olla, oli seda ka oodata, kuna ammu juba andis tunda, et 1 ja 2 käik lülituvad raskemalt kui ülejäänud.
http://i.imgur.com/wCumQUJs.jpg

Aga see selleks, tegin natuke uurimustööd ja kolasin mööda FB ja foorumeid, et leida, kas keegi pakub "uut" kasti. Leidsin 2,5 diisli kasti EKM täisega koos hoovastikuga.
http://i.imgur.com/YfLBl7Ys.jpg
http://i.imgur.com/aHqax6Is.jpg

Idee oli alguses aintult probleemsed osad ümberlapata kuid nüüd plaan hoopis hübriid kast teha, panen diisli kastile v8 peaülekande. Vähemalt on idee sellline. Pekasin saama esimesed kaks käiku rohkem aeglasemaks, kolmas käik mõlemal kastil sama ülekandega ja kaks viimast siis niiöelda kiiremaks. Praktikas tähendab see seda, et 0-100 peaks jääma suht samaks või tsipa kiiremaks(kui kolmandale lülitus ei jää taksitavaks) aga peaksin saama juurde tippkiirust ja samuti saama maanteel ökonoomsemaks. See minu loogika, samuti lugesn, et diili kastidel esimese ja teise käigu hammasrattad suuremad, seega kannatavad rohkem väänet. Lisan ka oma leitud ülekanded internetist:
EEY(S6) EKM(2,5tdi)

1- 3,500 3,750
2- 1,889 2,059
3- 1,320 1,320
4- 1,034 1,071
5- 0,857 0,806
6- 0,730 0,561
P- 4,11 3,89

Kuna käigulülitus hoovastik on lödi, siis kes mis lahendust on kasutanud, et sai saada konkreetsemaks?
Ise plaanin kasti küljes oleva liigendi ehitada unipoolile ning salongis kasutada COOLERWORXi lülitushooba. Keegi oskab kiita, laita?
http://i.imgur.com/zUjxzRNs.jpg

Päikest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raitz87
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, Audi FRS6

postitati 03.09.20 05:29 Tsiteeri


Nii, "uus" tagadiffer sai uued tihendid, uue õli ja õlilisandi ning Strongfleks puksid
http://i.imgur.com/SBrlbsvs.jpg
Käigukast on nii kaugel, et põhiosa koos, mõned simmerid veel puudu, siis saan lõuni kokkulappida. Tundub, et V8 korpusesse saab väga lihstalt panna diisli käigud :P
http://i.imgur.com/hcA57tPs.jpg
Tellisin ka uue kastihoovastiku ära Leedust ning starter käis taastamises.
Tunneli lõpust hakkab päike pistma, kui veovõlli otsad leian uued:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 03.09.20 20:50 Tsiteeri


Ah ära pabista, 1-2 muhvi saab kinni juba isegi vabalthingavate lahjade v8-tega kui tihend natuke mööda paneb, viimasest sõltub VÄGA palju. Läbikäidud teema. :D

Aga muretuid kilomeetreid kui asi taas liigub. ;)

Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitz87
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, Audi FRS6

postitati 08.09.20 05:22 Tsiteeri


Nii, eile saabus jälle nänni.
Tellisin selle Coolerworx-i shifteri ära, kuna keegi reaalselt Eestis ei osanud kiita ega laita, siis pidin olema ise ktasejänes!
Saabus põhimõtteliselt kolme päevaga
http://i.imgur.com/VBjKFnns.jpg
Esmamulje on küll hea, suht tummine asi tundub olevat. Käes suht mugav hoida ning tundub, et hea upgrade autole võrreldes originaal käiguvalitsaga
Samuti sain lõpuks käigukasti kokkulapitud.
http://i.imgur.com/TxYZad5s.jpg
Nüüd ootan aega millal saan ta tõstukile lükata ja kokkulappama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]