RKK
huviline
Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.20 17:42
|
|
|
A6 C7 valimine
Tere
Uus foorumis ning uus ka Audide maailmas. Plaan on Vw jätta ja siirduda Audide peale. Tahaks soetada A6C7-t ning iga talv ma vannun endale, et
nelikveolist. Seega vaatasin 180 kW mudeleid ning etteantud hinnapiiril on mõni saadaval. Veokonks ning universaal kere on "must have" ning see
kitsendab ringi veelgi.
Kas kuni 13k eest on üldse mõtet vaadata C7t või on nad kõik parajad loteriid. Ketiprobleeme olen kuulnud ning S-tronic kast pidi ka õrn olema
hooldamata jätmise puhul. Kuidas ennast ette valmistada autot vaatama minnes? VCDS on olemas ning persetunnetus on pigem hea.
Samas on hetkel saadaval ka 2.0 TDI manuaal kastiga. See masin on nüüd küll täiesti teine loom nõrgema mootori, neliku puudumise ning kasti
suhtes.Korra isegi mõtlesin selle peale kuid ootaks teist arvamust. Ning samas nelikut ikkagi tahaks.
Alguse õhin on muutunud parajaks peavaluks poolnaljaga öeldes sest siiamaani olen ostnud manuaale ja kuni kaheseid saksa diisleid.
Kas auto kõrval olles ning testides on võimalik mingeid probleeme välistada? Võin panna ka linke milliseid vaadanud olen kui soovite.
Panen mõned lingid, et huvitavam seda teemat vaadata oleks.
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/279/auto_php-id=2874279-www_auto24_ee.html
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/900/auto_php-id=3404900-www_auto24_ee.html
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 19.08.20 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKK
Tere
Uus foorumis ning uus ka Audide maailmas. Plaan on Vw jätta ja siirduda Audide peale. Tahaks soetada A6C7-t ning iga talv ma vannun endale, et
nelikveolist. Seega vaatasin 180 kW mudeleid ning etteantud hinnapiiril on mõni saadaval. Veokonks ning universaal kere on "must have" ning see
kitsendab ringi veelgi.
Kas kuni 13k eest on üldse mõtet vaadata C7t või on nad kõik parajad loteriid. Ketiprobleeme olen kuulnud ning S-tronic kast pidi ka õrn olema
hooldamata jätmise puhul. Kuidas ennast ette valmistada autot vaatama minnes? VCDS on olemas ning persetunnetus on pigem hea.
Samas on hetkel saadaval ka 2.0 TDI manuaal kastiga. See masin on nüüd küll täiesti teine loom nõrgema mootori, neliku puudumise ning kasti
suhtes.Korra isegi mõtlesin selle peale kuid ootaks teist arvamust. Ning samas nelikut ikkagi tahaks.
Alguse õhin on muutunud parajaks peavaluks poolnaljaga öeldes sest siiamaani olen ostnud manuaale ja kuni kaheseid saksa diisleid.
Kas auto kõrval olles ning testides on võimalik mingeid probleeme välistada? Võin panna ka linke milliseid vaadanud olen kui soovite.
Panen mõned lingid, et huvitavam seda teemat vaadata oleks.
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/279/auto_php-id=2874279-www_auto24_ee.html
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/900/auto_php-id=3404900-www_auto24_ee.html |
Neil on probleeme palju. Eriti just 180kw ja algusaasta omad. Kett, vahekarteri leke, kast jne. Kastis ka erinevad probleemid ja erinevad lahendused.
Võib tunduda äge ja ilus auto aga ülalpidamiskulud on ülearu kallid.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.08.20 04:01
|
|
|
Nende puhul persetunnetusest ja hüppenöörist ei piisa, on vaja palju kogemust ja tüüpvigade tundmist. Sellest siin löputult jahutud, kui soovi,
aitame.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
RKK
huviline
Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.20 20:23
|
|
|
Jann, sul on õigus kuid mida täpsemalt siis tähele panna kui kaabliga vaadates häireid ei ole ning kõrv ka midagi kahtlast ei kuule. Äkki võtame Pm-is
ühendust ning saaksime ühest konkreetsest autost lähemalt rääkida?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.08.20 11:45
|
|
|
Autot reaalselt uurimata-nägemata ei saa mitte midagi öelda. Olen palju inimesi (ka siit klubist) päästnud ämbrisse astumast, kuigi nad on ennem
käinud autot vaatamas ja kõik oleks nagu hästi. Telefon on profiilis olemas, kui huvi, lepime kokku midagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|