Lehekülgi: 1 2 |
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 30.07.20 17:09
|
|
|
Audi A6 C6 Avant S-line 3.0TDI 176kW-2009- karatemark
Tervist kõigile!
Soetasin endale siis uuema Audi, kuna enne oli c4 kerega ning edasi oli mersu. Kuid hing ihkas Audit. Otsisin ning uurisin mida võtta, kondlasti oli
vaja diisel,automaat ja universaal kuna pere kasvab siis vaja rohkem ruumi .
Otsustasin siis A6 c6 3.0 diisli kasuks.
Autost niipalju:
S-line sisu
Parkimisandurid
Püsikiirusehoidja
Klaasist el. katuseluuk
Õhkvedrustus
Jõudes õhtul koju hakkas põlema mootorituli, mis tegi tuju koheselt halvaks. Järgmisel hommikul käisin diagnostikas ja veaks osutus P242F ning
P0401.
Ehk on teadjaid, milles võib probleem olla, et ei hakkaks kõiki asju välja vahetama.
|
|
|
Typhome
|
postitati 30.07.20 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Jõudes õhtul koju hakkas põlema mootorituli, mis tegi tuju koheselt halvaks. Järgmisel hommikul käisin diagnostikas ja veaks osutus P242F ning
P0401.
Ehk on teadjaid, milles võib probleem olla, et ei hakkaks kõiki asju välja vahetama. |
Käisid diagnostikas, aga ei tea, milles probleem? See pole diagnostika, kui ainult loeti välja veakoodid.
EGR kontroll, tahmafiltri näidud, sundpõletamine... ilmselt saad tahmafiltri välja peksta.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 30.07.20 18:12
|
|
|
Lisan täpsema kirjelduse, kuna olin telefonis siis ei raatsinud aega raisata selle kirjutamisega.
Esimeseks veaks oli siis P242F Particulate Filter Restriction- Ash Accumulation Bank 1, teine- P0401 Exhaust Gas Recirc.Flow Insufficient Detected.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 31.07.20 11:35
|
|
|
Need vead ei tekkinud sul üleöö, vaid autol lasti veakoodid tühjaks enne müümist.
Normaalne oleks see sara müüjale tagastada, kui on juriidiline isik. Eraisikuga keerulisem.
Aga jah, palju õnne - DPF peetis ja EGR-i jahuti ka.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.20 13:41
|
|
|
Jätsid ostueelse kontrolli tegemata, mis oli viga. Nüüd tuleb u. paar tonni letti lüüa, kui asi nii nagu peab korda teha.
Kui pihustid ka läbi, liida veel peaaegu paar tonni.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.20 20:39
|
|
|
Vii see müüale tagasi, mõttetu on sul autoraha võrra kohe uuesti peale maksta remondiks. Tegu teadlikult peidetud vigadega, ülikoolides on täiesti
õigusainete kaasused, kus selliste probleemidega käiakse tsiivilkohtus
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 01.08.20 06:13
|
|
|
Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud
vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.
Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 01.08.20 07:45
|
|
|
Kahjuks jah, minu enda viga, et nii halb kontroll. Panin kirja ennast pädevemate juurde diagnostikasse ja siis saab teada, mis see arve välja tuleb
ning vaatab edasi, mis saab.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.20 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud
vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.
Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga. |
Tagastada- palju õnne, tõesta ära, et vead ei tekkinud momendil, kui auto oli üle antud, tegu ei ole poe-uue sõidukiga. Pealegi eraisikute vahelise
ost-müük tehingu korral, ei kohusta auto müüjat mitte midagi seda sinult tagasi ostma. Eelkontroll- kas ja kui palju on täpselt nii palju, kui
huviline seda soovib, seda muidugi juhul, kui müüja ei pannud kätt ette- mis oleks juba nagunii põhjus omaette minema jalutamiseks. Peale seda
loetakse uus omanik auto seisukorraga tutvunuks ja on see juba uue omaniku rida, mida ta sellega teeb. Kui sai sõiduk kusagilt platsi pealt soetatud
või aiast, eks siis on muidugi lootust jutule saada, eraisiku puhul üldiselt mitte. Eks on ka selliseid, kes tulevad vastu, enamik seda kindlasti ei
tee, mõistetavatel põhjustel (sa võid öelda üht, kuid samaaegselt teha selle sõidukiga mida iganes- on ka juhuseid, kus on paari päevaga pool mootorit
ringi vahetatud doonoriga ning üritatakse "varjatud vigadega sõidukit" vanale omanikule pähe määrida). Eks 15a vana saksa v6 diisli ostmine on
nagunii kas loterii või väga teadlik tegevus ostukontrolliga, et üllatusi ei tuleks.
Muidu aga paksu rahakotti remondil ning muretuid edaspidiseid km-e peale esmaremonte.
Kui kõik sõlmed on korras, on tegu väga mugava ning soliidse liikuriga.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 03.08.20 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud
vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.
Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga. |
Tagastada- palju õnne, tõesta ära, et vead ei tekkinud momendil, kui auto oli üle antud, tegu ei ole poe-uue sõidukiga. Pealegi eraisikute vahelise
ost-müük tehingu korral, ei kohusta auto müüjat mitte midagi seda sinult tagasi ostma. Eelkontroll- kas ja kui palju on täpselt nii palju, kui
huviline seda soovib, seda muidugi juhul, kui müüja ei pannud kätt ette- mis oleks juba nagunii põhjus omaette minema jalutamiseks. Peale seda
loetakse uus omanik auto seisukorraga tutvunuks ja on see juba uue omaniku rida, mida ta sellega teeb. Kui sai sõiduk kusagilt platsi pealt soetatud
või aiast, eks siis on muidugi lootust jutule saada, eraisiku puhul üldiselt mitte. Eks on ka selliseid, kes tulevad vastu, enamik seda kindlasti ei
tee, mõistetavatel põhjustel (sa võid öelda üht, kuid samaaegselt teha selle sõidukiga mida iganes- on ka juhuseid, kus on paari päevaga pool mootorit
ringi vahetatud doonoriga ning üritatakse "varjatud vigadega sõidukit" vanale omanikule pähe määrida). Eks 15a vana saksa v6 diisli ostmine on
nagunii kas loterii või väga teadlik tegevus ostukontrolliga, et üllatusi ei tuleks.
Muidu aga paksu rahakotti remondil ning muretuid edaspidiseid km-e peale esmaremonte.
Kui kõik sõlmed on korras, on tegu väga mugava ning soliidse liikuriga. |
Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7
ning linnas kuni 8l/100km.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.20 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7
ning linnas kuni 8l/100km. |
Veateate kustutamine ei kaota probleemi ega ei ole remont.
Ei soovita rohkem autoga liigelda nende vigadega, võib süvendada probleeme ning auku rahakotis.
Ilmselgelt on asi saanud alguse EGR sõlmest, mille tõttu ei ole enam DPF põletanud ning siis tulemuseks on umbes DPF.
Kui hästi läheb on variant tahmafilter tühjaks sundpõletada peale egr sõlme remonti.
Kui aga edasi sõidad, võid mõlemad sõlmed kindlalt korstnasse kirjutada.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 03.08.20 13:32
|
|
|
Vabandan OT pärast teise mehe autoteemas, kuid kuna teema sedavõrd aktuaalne on, siis mis nende sõlmede remondi maksumuse suurusjärk olla võiks?
DPF väljaprogrameerimise suurusjärku tean, pigem huvitab see EGR pool.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.20 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Vabandan OT pärast teise mehe autoteemas, kuid kuna teema sedavõrd aktuaalne on, siis mis nende sõlmede remondi maksumuse suurusjärk olla võiks?
DPF väljaprogrameerimise suurusjärku tean, pigem huvitab see EGR pool. |
DPF-i väljaprogemine pole remont vaid remondi (uus orig. dpf nii 2000€ kanti) ärajätmine ja EGR vahetus on: 500€ EGR ise + muu pudipadi ja suht suur
töö, tavaliselt kuskil 800€ kokku, sõltub.
EGR soojusvaheti ummistus ei sega tahmaka põletust, vastasel juhul oleks enamus umbes, kuna see tahmaummistus igal teisel. Küll aga soodustab tahmaka
ummistust mittesulguv egr klapp kõigile teadaoleval põhjusel.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 04.08.20 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7
ning linnas kuni 8l/100km. |
Veateate kustutamine ei kaota probleemi ega ei ole remont.
Ei soovita rohkem autoga liigelda nende vigadega, võib süvendada probleeme ning auku rahakotis.
Ilmselgelt on asi saanud alguse EGR sõlmest, mille tõttu ei ole enam DPF põletanud ning siis tulemuseks on umbes DPF.
Kui hästi läheb on variant tahmafilter tühjaks sundpõletada peale egr sõlme remonti.
Kui aga edasi sõidad, võid mõlemad sõlmed kindlalt korstnasse kirjutada. |
Mina ei kustutagi seda, viga kaob ise ära ning mingi aeg tuleb tagasi.
Eks ülehomme lähen juba mootori diagnostikat tegema ja seal selgub kui suures kulud tulevad.
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.20 16:51
|
|
|
Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti?
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 06.08.20 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti? |
Pädevamad härrased kontrollisid ja ütlesid, et Egr vaja puhastada ning dpf on natukene umbes. Midagi kriitilist õnneks ei ole.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.08.20 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti? |
Pädevamad härrased kontrollisid ja ütlesid, et Egr vaja puhastada ning dpf on natukene umbes. Midagi kriitilist õnneks ei ole. |
Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama,
ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?
Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 07.08.20 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama,
ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?
https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg
Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad. |
Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 07.08.20 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama,
ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?
https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg
Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad. |
Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.
|
Kui reaalselt egr klapp kinni, siis jah võid proovida puhastada, aga see ju vaid ajutine. Samas kui juba cooleri teha, siis kisub lootusetuks.
Ajaraisk vaid. Ma võin sulle uue egr klapi maha müüa, seisab garaazis. Laksin enda masinaga sama teed alguses, et saasta remont ja lõpuks tõin ikka
uued asjad peale kõik, et kokkuvõttes läks asi ikka kallimaks, sest ei teinud esimesel korral õieti. Samas kui viitsid lammutada, viska pilk peale
selle egr süsteemi peal olevale plastik vardale, mis seal klappe liigutab, kas terve
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185715
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 07.08.20 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama,
ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?
https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg
Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad. |
Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.
|
Kui reaalselt egr klapp kinni, siis jah võid proovida puhastada, aga see ju vaid ajutine. Samas kui juba cooleri teha, siis kisub lootusetuks.
Ajaraisk vaid. Ma võin sulle uue egr klapi maha müüa, seisab garaazis. Laksin enda masinaga sama teed alguses, et saasta remont ja lõpuks tõin ikka
uued asjad peale kõik, et kokkuvõttes läks asi ikka kallimaks, sest ei teinud esimesel korral õieti. Samas kui viitsid lammutada, viska pilk peale
selle egr süsteemi peal olevale plastik vardale, mis seal klappe liigutab, kas terve
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185715
|
Selge, võtan teadmiseks
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 14.08.20 06:00
|
|
|
Audile tehtud õlivahetus, filtrite vahetus ning lisaks lahendatud Egr-i ja dpf filtri mure. Nagu ülevalt mainitid, et tegemist peldikuga jne. Kuid
probleem seisnes selles, et Egr-i klapp töötas kuid kiilis vahest kinni (kontrollisime arvutiga hetkel olevaid näite) siis suured tänud foorumlasele
miilits22, kes kiirelt müüs mulle vajaliku EGR-i klapi. Egr klapp oli veel originaalne. Seekord läks Pierburgi egr-i klapp. Vahetasime ära ning
läksime pikemat sõitu teostama, arvuti sabas ning kontrollisime näite. Samuti hakkas dpf-i filtris põletusprotsess pihta.
Seekord läks kõik hästi
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 20.08.20 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Audile tehtud õlivahetus, filtrite vahetus ning lisaks lahendatud Egr-i ja dpf filtri mure. Nagu ülevalt mainitid, et tegemist peldikuga jne. Kuid
probleem seisnes selles, et Egr-i klapp töötas kuid kiilis vahest kinni (kontrollisime arvutiga hetkel olevaid näite) siis suured tänud foorumlasele
miilits22, kes kiirelt müüs mulle vajaliku EGR-i klapi. Egr klapp oli veel originaalne. Seekord läks Pierburgi egr-i klapp. Vahetasime ära ning
läksime pikemat sõitu teostama, arvuti sabas ning kontrollisime näite. Samuti hakkas dpf-i filtris põletusprotsess pihta.
Seekord läks kõik hästi |
Vahest on hea, kui natukene veab ka
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 28.09.21 11:31
|
|
|
Tervitused foorumlastele!
Pole terve aasta midagi kirjutanud ega lisanud. Otsustasin, et võiks ikka midagi lisada. Olen sõitnud siis audiga kalla ja talla re˛iimis, kuid ühel
hetkel sai vahetatud rattalaagrit ning tehtud hooldused.
Hetkese seisuga on ainuke viga, mis ei anna rahu. Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi
teab, mida vaadata ning millised võimalused on olemas.
Lisan ka mõningad pildid
Mark
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 28.09.21 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi teab, mida vaadata ning millised võimalused on
olemas. |
Kui sa paneksid täispika veateate, siis ehk oskaks aidata, aga need kaks koodi ei anna küll ühtegi ühest vastust, mida need tähendavad.
|
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 28.09.21 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: karatemark
Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi teab, mida vaadata ning millised võimalused on
olemas. |
Kui sa paneksid täispika veateate, siis ehk oskaks aidata, aga need kaks koodi ei anna küll ühtegi ühest vastust, mida need tähendavad.
|
Vene keelest tõlgin- Püropadrun tagumisel külje turvapadjal suur takistus ning sama asi on ka parempoolsel tagumisel külje turvapadjal.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|