margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.03 16:49
|
|
|
Salongi ventikas ei t��ta
Lugu siis j�rgmine: alguses oli nii, et ventikal ei t��tanud esimene aste ja teised k�isid nii kuidas tahtsid(kui k�rvalistuja uks kinni k�is, siis
kas l�litas sisse v�i v�lja). N��d aga ei t��ta enam �kski re�iim.
Kiskusin siis lahti keskkonsooli, et ehk l�liti jamab, kuid seal ei leidnud ka midagi kahtlast. Vool tuli k�ik ilusti sisse ja l�liti ka tundus
t��tavat(sai m��detud erinevatel astmetel takistust). N��d siis kahtlus, et ehk on pistik lahti ventika enda k�ljest. Korra proovisin saada ka
ventikale ligi, kuid aega oli p�ris v�he ja ei j�udnud eriti kaugele. Kuidas siis saab ligi ventikale Audi 90-l? Kusagilt kindalaeka alt tuleb vist
ikka lammutama hakata?
Ette t�nades,
Max
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: M�isa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 16.06.03 16:56
|
|
|
V�ib olla on l�bi erinevate kiiruste takisti vent juures kanalis asub, kindalaeka taga
|
Toomas
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.06.03 08:53
|
|
|
vent asub kinda laeka taga paremal �leval nurgas ja tuleb oma pesast �ra kui �ks klamber alla vajutada ja n�ks keerata, pistik on seal korralik ja
v�he usutav et viimane jupsib, pigem l�hnab takistite plokk mis asub ventika korpuse selle osa k�ljes mis j��b kerek�lge, (kunagi vahetasin sellisel
masinal salongi k�tte radikat siis j�i silma), muidugi tasuks vaadata ka ventilaatiro mootori harju ja pooli et ega need liiga kulund ole, s�bral oli
golf 3 kunagi jama et vent hakkas siis t��le kui n�puga hoo sisse l�kkasid, viga oli selles et osa klemme ankruk�ljes, mille vastu harjad puutusid oli
�ra murdunud.
segane jutt aga ehk on veits abi, kui midagi arusaamatuks j�i k�si �le
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 17.06.03 12:06
|
|
|
ja mootoriharjades v�ib viga olla kah kyll. mul omal oli kah sama jama kunagi. ka see m�jub kui harjad liiga kulunud.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.03 18:33
|
|
|
Aga siis ikkagi milles v�ib viga olla, et ventika esimene aste ei t��ta?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: M�isa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.03 19:00
|
|
|
Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga v�i mitte?
Ja kas on m�tteks seda osta n�iteks lammarist(ehk l�heb ka peagi tukis) v�i tuleks poodi minna?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: M�isa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 22.06.03 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga v�i mitte?
Ja kas on m�tteks seda osta n�iteks lammarist(ehk l�heb ka peagi tukis) v�i tuleks poodi minna? |
Maha v�tta ja m��ta takistused, uus vist maksab ca 500
|
Toomas
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.06.03 20:35
|
|
|
Kusjuures reeglina saab seda asja ka lappida.Seal sees on �ks sulavkaitsmena toimiv traat,missuitseb reeglina enne l�bi kui takisti ise.On kogemusi
olnud ja see asi on t�iesti taastatav olnud,v�ljaarvatud �ks kord kui oli t�esti t�iesti maha p�lenud see elu seal sees 
|
|
|
|