Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8T 132kw - 2000 - EnricoN (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4488)
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.07.20 21:39 Tsiteeri
Audi A4 1.8T 132kw - 2000 - EnricoN



Tere, mida muud ikka laupäeva öösel teha, tutvutaks Teile üht sõidukit. Plaan temaga niisama igapäevalselt kulgeda ning veidi harjutada ringrajal sõitu.

Audi A4 aastast 2000, ehk siis facelift B5. 1.8T 132kw AJL mootoriga, manuaal 5 käiku, esivedur. Lisadeks suur kompu, kliima , aftermarket kärukonks, 2x EL aknad :D ega väga seal midagi pole.

Toodud sai Põlvast, kus ta oli vanema meesterahva kasutuses. Müüdi kuna ülevaatus hakkas lõppema ning ei peetud peres selle auto olemasolu enam vajalikuks (Sõitis paarkümmend km kuus)
Kohale minnes oli üllatus suur, et auto oli väga korralik. Kasutatud vaid originaal/kvaliteet varuosi jms.
Põhimõtteliselt ainsaks veaks olid väga halvad pidurid ning üks esituli pidi UK tuli olema, Kas B5l saab seda tule nurka vahetada, et kumma liikluse jaoks on?

Teen siis siia kronoloogilises järjekorras väikse päeviku millal ja mis vahetatud saab.

Hetkel olen teinud, LS 257 000km :

Õlifilter Bosch + Õli Castrol 10w40
2.5" summuti Downpipe
Termostaat + korpus
Jahutusvedelik + Flants ploki küljes
Süüteküünlad NGK-R Platinum
Klapikambrikaanetihend Victor Reinz
Vaakumvoolikud silikoon
Turbo tihendite komplekt


Ostes:
https://www.upload.ee/image/11968146/107487379_3272873699439966_3846761090892970912_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968147/107002820_272440790633896_2178921287441081599_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968220/106918670_296859241509364_8474638856414479178_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968221/106989097_570530606948006_9075551952105798938_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968148/107088729_577050123007862_1236579726506746367_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968152/106908660_270570157584691_948358475631639369_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968158/106910905_204008307555424_3134311454015940108_n.jpg

2.5 Tolli:
https://www.upload.ee/image/11968153/106947572_935519646893845_8810771265904991617_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968154/107085292_294259318432355_5159186713430688707_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968159/106986612_713500912554962_8725674179836417841_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968175/107037082_2746504028971468_6769618798034749348_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968174/107104259_324131445257664_8480281147716091261_n.jpg

Kasutqtud Audi originaalvaruosi, kütusefilter, samuti süüteküünlad, salongifilter.. :)
https://www.upload.ee/image/11968176/107454175_1142968189412778_7322412504635133043_n.jpg
https://www.upload.ee/image/11985196/107839444_692219914660584_8156365645748576385_n.jpg

Kui juba tihendivahetus oli käsil siis lasin riiulisoleva värvi ka kaanele peale:
https://www.upload.ee/image/11968203/106924239_927014207773172_5697639819249090680_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968204/106794626_2547224812046202_7944151773452963464_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11968205/107090769_562660611283791_6705374412446352855_n.jpg
Turbo sai kontrollitud ning jällegi üllatus - lõtke pea, et ei olegi.

Stange ostsin lihtsalt sellepärast , et pakuti möödaminnes ja hind oli väga odav. (Minu enda kunagine stange 1.8TQ küljest " https://www.upload.ee/image/8453907/20180518_190323.jpg " )
https://www.upload.ee/image/11968210/106912911_555782885300764_1333408328751628240_n.jpg


Ning nende 15 tolliste originaalvelgedega ma ei tahaks üldse tänaval viibida. Jube. Ostsin hetkel 18 tollised sellised RS6 repsid asemele:
https://www.upload.ee/image/11968211/107037077_882596145570660_7746532655985697297_n.jpg


Hetkel külmaõhu karbi ning õhuvõtu valmistamine ning veel nipetnäpet, eks hoian teemas kursis kes soovib jälgida. ;)
Piltidel olev facelifti esistange on saadaval kui kellegil see puudu on. Samuti veljed ning veel mõningad jubinad.

Olen esimeste sportistmete ning coiloverite otsingul!

NB!!! Coupe Quattro on ilusti kindlas kohas ning selle keretööd käivad vaikselt ;)
Vaatame mis elu toob, ehk rändab siin teemas olev kapotialune kunagi Coupele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.20 08:32 Tsiteeri


Ringraja jaoks on need "mõttetud" veljed ok, mootor jõuab neid vähemalt vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.07.20 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
üks esituli pidi UK tuli olema, Kas B5l saab seda tule nurka vahetada, et kumma liikluse jaoks on?


Kui on Valeo tuled, siis võtad kaane tule tagant maha ja lähitule kõrval on väike hoob, mida saab üles-alla liigutada. Lükkad selle teist pidi ja ongi tule nurk muutunud. B5 veel selles osas hea, et keerab selle nurga teisele poole, mitte ei lõika lihtsalt sirgeks vms.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 05.07.20 10:36 Tsiteeri


Ringrajale vaata parem mõned kerged veljed. Need 18 replicad kerged just ei ole. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.07.20 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
üks esituli pidi UK tuli olema, Kas B5l saab seda tule nurka vahetada, et kumma liikluse jaoks on?


Kui on Valeo tuled, siis võtad kaane tule tagant maha ja lähitule kõrval on väike hoob, mida saab üles-alla liigutada. Lükkad selle teist pidi ja ongi tule nurk muutunud. B5 veel selles osas hea, et keerab selle nurga teisele poole, mitte ei lõika lihtsalt sirgeks vms.

Valeo tuled jah, tänud!

Kasutan igapäevaselt ka autot. Siis sellajoks R18 veljed.
Rajale miski kergem 16-17 paras.

15 tolli ei mahu niikuinii peale pidurite värskendust enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.07.20 11:24 Tsiteeri


17x8 flat five on üllatavalt kerge oma mõõtude poolest ning silmad ei jookse ka verd, kui need b5 alla keerata :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 08.07.20 22:41 Tsiteeri


Uuendus mootoriruumist :

*Uus downpipe kollektoriteibiga sisse mässitud ning viie klambriga kinni.

*Külmaõhuvõtt on põhimõtteliselt valmis. Igas nurgas kinnitused, et ei väriseks ega koliseks kuskilt. Ruumi on tehtud sinna "karpi" varuga, et ehk mahutada sinna ka õlikogumispaak tiivapoolsesse äärde. Eks näis.

Lisan jällegi tegevusejärjekorras mõned pildid:

(Lisan paar ringi kolleteipi ilmselt ettepoole lisaks)
https://www.upload.ee/image/11985219/107826570_310062107020847_4969995670742146971_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11985197/107405150_314357143064768_7329122731712761093_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11985198/107538761_634231763855828_7029721465170193475_n.jpg

Kuuma peegeldava kattega üle tehtud sein. Äärtesse tihendid, et poleks terav ning näeks parem välja, samuti istub tihkemalt-on vaiksem.
https://www.upload.ee/image/11985220/107544146_1107985312934563_8036769592147664514_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11985221/107366372_961061147648375_3901164880569410213_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11985261/107670836_638217833708843_3805931604929999745_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11985235/107595705_296242101567222_4015089069922622206_n.jpg

Jep, paisupaak vaja uus ja värske panna.
https://www.upload.ee/image/11985237/107768001_292129151905482_2532951340763946101_n.jpg

Kummist karterituulutus toru on ajutine seal klapikambrikaane kõrval.

Madalam koht seinal on õhuvõtu toru jaoks, mis puhub külma õhu otse filtrile - see oli katki ja ei hakanud praegu tagasi panema, otsin selle parema.


(Kui kellegil on kõrvalistujapoolne B5 esituli üle, ükskõik kui kole ja katki , olen ma sellest huvitatud, plaan katsetada selle tulega üht mõtet.)



Nüüd tuleks kapoti alt ära pesta ning mõned roostes klambrid/murtid/poldid vahetada värskemate vastu.
Ei tea kas nüüd see "tuuning" väga mõtekas on aga kena vaadata kapotialust.

..Siis saab vahepeal veidi tegeleda piduritega , täna läks garaazis sõtkudes tagumine piduritoru ka katki.

Uuendusteni!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 17.07.20 22:25 Tsiteeri


Juhuslikult sai ühe foorumlase käest turbo-õhuvõtu silikoon lõdvik soetatud hea diiliga (On sellest reaalselt kasu ka?)
https://www.upload.ee/image/12023175/109370954_325646951940952_5174876910296210097_n.jpg



5 kodaraga veljed müüsin sõbra B6 alla ning ostsin kaks jooksu velgi asemele :

Ühed on RS4 B5 originaalveljed, 9-Spoke, 18x8.5 ET20 :

https://www.upload.ee/image/12023169/109513463_1679992958821784_2424726796252229873_n.jpg


Ning teisi mõtlesin ehk kasutada rajal vms:
Audi Originaal "keeratava korgiga" BBS RC 17x7.5 . Netist eelnevalt uurides peaks velg kaaluma kuskil 8kg tk. (Näiteks võib tuua S4 R17 Avus on üle 12kg, Flat Five R17 on veidi alla 10kg)

https://www.upload.ee/image/12023170/109937669_2908348155959369_7527128181813188036_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12023176/110308779_946408239174981_6743273737702881054_n.jpg


Lihtsam oleks muidugi koguaeg samade ratastega sõita, eks näis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 18.07.20 18:16 Tsiteeri


Ei ole lihtsam, kui arvestada, et rajal sõites rehvid kuluvad usinasti. Vahetad neid sagedamini. :)
Kui Sa seda autot veel madaldad ka, siis need 17'' veljed on raja jaoks parajad, kuid igapäeva tarbeks istuvad mõnusalt koopas. Originaal RS4 valuveljega jääb kindlasti palju parem, samas ringrajal Sa erilist fitmenti küll ei vaja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 26.07.20 22:55 Tsiteeri


LS: 258 000

Ostes olid selle auto suurimaks miinuseks pidurid (selle pärast sai ka korduva ÜV) siis nüüd sellega OK.

Pidurid nüüdseks uuendatud :
Ees Audi C5/B6 312mm pidurid
Kõik suportid puhastatud+värvitud
Pidurite rem. komplektid+kolvid
Uued pidurivoolikud ees ja taga (TRW)
Uued piduritorud - esisuportite külge minevad (S-kujulised)
Pidurikettad+klotsid
Piduriõli ATE Typ200 SuperRacing 1L

Nii häid pidureid polegi ühelgi autol olnud. Selle tulemusega küll rahul.


Siis sai uued mootori ja käigukastipadja :

Eesmine mootoripadi polüretaan (Lemförder)
Külgmised mootoripadjad (Corteco)
Käigukastipadi parempoolne (OEM)


Paika sai ka Turbo silikoonlõdvik, sinine.

Kuna peale pidurite uuendust R15 veljed enam alla ei mahtunud ning R16 Flat Five hõõrus ka vastu sadula nurka siis panin praegu alla R17 BBSid, taga ka 20mm flants vahel.
Tegin prooviringi, et näha kuidas kõik tehtu toimib. Algul kõik nagu toimis küll kuid järsku kadus turbo rõhk, pöörded alla 1100 ei kukkunud ning kõikusid seal 1100-1300 vahel. Liikus nagu 92kw B5. Panin arvuti järgi ning näitas gaasiklapi viga. Proovisin adaptsiooni teha kuid ei midagi - ERROR.
Võtsin umbes 15 minutiks akuklemmi maha. Surusin kruvikeerajaga veel klapi nii kinni kui võimalik, panin akuklemmi tagasi ning proovisin kohe uuesti adaptsiooni teha. Toimis - vead kadusid ning turbo tagasi. Pöörded u 900 ja asi töötab.
Siis läks ABS tuli põlema ning kellaploki displeil suur punane hüüumärk piiksus. No paneme uuesti arvuti järgi - ei lase ABS sektorisse sissegi VCDS programmis. Arvasin kohe , et ABS aju küpse. Sebisin siis teise sama koodiga pumba küljest uue elektroonika ning tõstsin ringi enda pubale . Karjuvad märgid kadusid kellaplokist ning arvutiga sai kohe ilusti ligi. Vead puudusid.

Enam ei olnud autol ühtki veakoodi ning tegin 300km sõidu - kõik tomib nagu peab. Tempid korras, kuskilt ei leki, tõmme on olemas, pidurdab ka väga hästi.

Ainus asi mis ennast hetkel väga häirib on see vedrustus, kõik on küll vaikne ja jäik ja tore kuid see kõrgus on ikka liiast :D
Homme peaks saama coiloverid kätte ning saab need ka alla kruttida.

Panen kronoloogilises järjekorras ka pilte:

https://www.upload.ee/image/12062567/116436158_1433801420137522_6546944675077749456_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062562/116080281_999534077164149_6938113696663414079_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062566/115800367_2590585801193910_1666798177853042120_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062563/116352563_2597854927142960_1639861029938247112_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062590/116388901_598598574405385_5957526147825054461_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062568/116263983_924695071349154_7217334202304771833_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062572/vbsdvds.jpg


Silikoonlõdvik paigas :

https://www.upload.ee/image/12062573/115805460_3208127095970593_6229820594441697416_n.jpg


Tegin ka väikse mootoripesu :

https://www.upload.ee/image/12062574/112720095_644433939501590_5665395819347229760_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062577/112498470_2865694530313611_6885422781115494223_n.jpg

Ning välipesu :

Esivõre värvisin mustaks (See osa mis enne oli kroom, sai ka lakitud läikivmustaks)
https://www.upload.ee/image/12062581/115702926_949792062149932_3307059247594651626_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062582/115742123_291552775502311_6116534228335741888_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062584/115852671_400848261347942_3927292224981711309_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062585/116108948_992172327891934_3009443808291597462_n.jpg


https://www.upload.ee/image/12062580/112473202_2237305439749449_6171246969816503146_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062578/116433777_713200662868479_3597305458885554552_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12062579/116327817_789157695189641_7757281068761231835_n.jpg

Kere ise päris viisakas ja sile kuid stanged suht räbalad :/

Praeguseks kõik, kui madalaks saab siis plaanis veel välimuse uuendusi teha ning ka sisu veidi meelepärasemaks muuta. Aga sellest lähemalt jooksvalt.

Kui keegi soovib neid kõrgenduspüstakuid auto alt endale siis andku märku U2U.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.08.20 11:54 Tsiteeri


Ühel kenal suvisel päeval..

Kõik oli norm kuni märkasin fooritaga seistes, et akutuli põleb ning voltmeeter näitas 12v

Nii ta mul edaspidi käis , et laeb-ei lae-laeb-ei lae. Nii nagu ise tahtis.
Mõni kord laadis tund järjest. Ja mõnikord ei hakanudki laadima.

Kontrollisin harjad üle, kõik ok.

No selge. Üleeile vahetasin generaatori ära, enda teise auto pealt mis KINDLASTI toimis nii nagu peab.

Panin uue peale ning auto käima.
EI LAE. Akutuli põleb ja 12v.

Andsin korraks gaasi ja kõik OK! Hakkas laadima ja jäi. Laadimine enam ära ei kao.

Nüüd probleem selles, et iga kord kui auto paar tundi seisab siis käivitamisel ei hakka ise laadima vaid tuleb gaasi anda ning siis hakkab laadima ja jääb laadima.
(Korraks välja suretades ja uuesti käivitades hakkab ise)

2000a A4 1.8T 132kw
Arvutiga kontrollitud, voltmeeter ei valeta.
Juhtmed terved. Massid puhastatud.

Milles prbleem? :o

https://www.upload.ee/image/12099482/received_945150135890417.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 04.08.20 12:40 Tsiteeri


Generaatori pingeregulaatori ergutus vaata üle.
Võimalik, et nn. "uus" ka sul läbi.
Kõige lihtsam alustada pingeregulaatori vahetusest.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 04.08.20 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Generaatori pingeregulaatori ergutus vaata üle.
Võimalik, et nn. "uus" ka sul läbi.
Kõige lihtsam alustada pingeregulaatori vahetusest.



SalmA

Vaatan veelkord üle aga geneka võtsin ju enda teise sõitva auto pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Flotexxx
huviline



Registreerunud 20.01.20
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.20 06:15 Tsiteeri


Kas peab igast müügiautost eraldi teema tegema? Selge on see, et üle ühe kuu sa neid ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 13.08.20 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Flotexxx
Kas peab igast müügiautost eraldi teema tegema? Selge on see, et üle ühe kuu sa neid ei pea.

Ela oma elu ja muretse millegi tähtsama üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]