Tsitaat: | Algselt postitas: alfons
TT mk2 on iseenesest väga hea valik. Võrreldes eelmise põlvkonnaga vähemalt ei roosteta tänu ASF tehnoloogiale. Enamus detaile on alumiiniumist,
välisosadest on vaid uksed ja tagaluuk terasest. Jälgida tuleks samu asju nagu igal teisegi auto ostu puhul. Kere kindlasti kriitilise pilguga üle
vaadata kuna 71% kerest alumiinumist.
DELFI jutt
Tundub, et mudeli osas oled valiku juba teinud TTS näol kuna vaja kindlasti quattrot ja 3,2 on välistatud.
Samas kui stock TTS-i jõust jääb mingil ajal väheseks, siis turboka puhul ei ole suur kunst lisahobuseid tekitada, vabalthingava puhul on soovitav
leppida sellega, mis on.
Ise olen pool aastat juba 3,2 omanik ja ei oska küll midagi mootori koha pealt kurta. Muide, A6 peal olev 3,2 v6 fsi ja TT /A3 vr6 on täiesti erinevad
mootorid!
Enda auto omamise aja jooksul olen pidanud peale tavapärase hoolduse ainult selle ajastu vag-ide tüüpprobleemidega tegelema, nagu ukselukud ja lisaks
sai veel süütelukukorpus välja vahetatud.
Kas käigukast on ka määrav? DSG-ga on kindlasti foorist foorini mugavam paugutada kui manuaaliga käike lapata, aga samas on manuaalkast kohe
kindlasti töökindlam ja eriti talvel libedaga lahedam sõita.
Mulle meeldib selle auto puhul eelkõige juhitavus. Selle mudeli kohta saab öelda, et kurvides auto tõesti keerab. |
Käigukasti osas mõtlesin automaati jah, kuna olen hetkel uurinud Eestis müügil olevaid autosi. Kuskilt lugesin välja ka selle, et TTSil on mingi
tüüpviga ka diffriga...vastab see tõele ja kui hull see on?
|