Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0 TDI turbo aktuaatori veakood (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4074)
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.20 19:52 Tsiteeri
Audi A6 3.0 TDI turbo aktuaatori veakood



..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madmike94
huviline



Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi

postitati 19.06.20 05:25 Tsiteeri


Kas egr/dpf on autol eemaldatud? Eelmine aasta kaks tuttavat maadlesid samasuguse probleemiga, peale kuid kestnud maadlemist, tuli välja et pisike egr/dpf tükk oli turbos ja tekitas segadust. Arvuti näitas samamoodi akutaatori viga, ei aidanud ei kasutatud, ega uus akutaator.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.06.20 08:17 Tsiteeri


Jällegi olukord, kus tulemust ei ole, kui huupi autol juppe vahetada. Seda pooliku egr klapi rändamise võimalust peaks küll juba iga õlinäpp teadma, kui vähegi miskit teab neist mootoritest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.20 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Jällegi olukord, kus tulemust ei ole, kui huupi autol juppe vahetada. Seda pooliku egr klapi rändamise võimalust peaks küll juba iga õlinäpp teadma, kui vähegi miskit teab neist mootoritest.


Õnneks ei ole ma veel suurt midagi vahetanud, küsingi kust võiks taaskord alustada ja mida vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.20 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
Kas egr/dpf on autol eemaldatud? Eelmine aasta kaks tuttavat maadlesid samasuguse probleemiga, peale kuid kestnud maadlemist, tuli välja et pisike egr/dpf tükk oli turbos ja tekitas segadust. Arvuti näitas samamoodi akutaatori viga, ei aidanud ei kasutatud, ega uus akutaator.


Minu teada ei ole EGR ega DPF filter eemaldatud, kuid vaatan täna üle ja annan teada. Mina arvan ka, et uus aktuaator ei paranda antud viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
osrr29
huviline



Registreerunud 25.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.20 21:48 Tsiteeri


Endal ka sama aastakäigu, mootoriga ja sümptomitega autoga oli just hiljuti tegemist. Sai ka esimese hooga kohe aktuaator vahetatud ja kasu ei miskit. Järgmisena turbo maha ja tulid ka needsamad EGR klapi tükid välja ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.06.20 22:41 Tsiteeri


Aktuaatori viga näitab ka siis kui turbo geomeetria ei liigu vabalt millegi pärast. Seda saab lihtsalt kontrollida.
Selle sama EGR-i radika bypass klapi pärast seal kiilub ta kinni vahepeal, sealt ka viga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.20 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: osrr29
Endal ka sama aastakäigu, mootoriga ja sümptomitega autoga oli just hiljuti tegemist. Sai ka esimese hooga kohe aktuaator vahetatud ja kasu ei miskit. Järgmisena turbo maha ja tulid ka needsamad EGR klapi tükid välja ;)


Ma sellest EGRist suurt midagi ei tea. Turbo maha, puhastada kõigest puhtaks ja kõik toimib jälle uuesti? Kui EGRi tükid sees siis kas ka EGR vajab vahetust või seda saab pimestada või mis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.20 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Aktuaatori viga näitab ka siis kui turbo geomeetria ei liigu vabalt millegi pärast. Seda saab lihtsalt kontrollida.
Selle sama EGR-i radika bypass klapi pärast seal kiilub ta kinni vahepeal, sealt ka viga.


Viin töökotta ja vaatan üle. Mida edaspidi tuleks EGRiga teha? Välja vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.20 13:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vaenemees
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Aktuaatori viga näitab ka siis kui turbo geomeetria ei liigu vabalt millegi pärast. Seda saab lihtsalt kontrollida.
Selle sama EGR-i radika bypass klapi pärast seal kiilub ta kinni vahepeal, sealt ka viga.


Viin töökotta ja vaatan üle. Mida edaspidi tuleks EGRiga teha? Välja vahetada?

Egr-iga ei ole vaja midagi teha kuna pole selle viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.06.20 19:27 Tsiteeri


Probleem on EGR-i jahutis olevas klapis, mis suunab heitgaase EGR jahutist mööda/EGR jahutisse.

Kui see sealt minema lennanud on, siis on vaja see klapp ära vahetada, ma ei mäleta peast kas seda eraldi sai või ainult koos jahutiga. Vastasel juhul ei käi heitgaas enam jahutist läbi kuuma mootoriga ja nii võib plastikust sisselaskekollektor ära sulada, rääkimata kehvast kütusekulust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.06.20 20:33 Tsiteeri


Pöördklapi osa saab eraldi osta, originaal oli vist 140EUR umbes.
Täpselt ei mäleta, aga mootori ülemine ots tuli vist üpris lagedaks lammutada, sisselasked maha jne..
Metallist torud jahuti küljes võivad olla mootoriplokki kinni roostetanud, sinna vaja uusi O-rõngaid pärast jne.. Lisaks see ventileerimistoru plokikaante küljes, ebamugav lahti keerata ja tagasi saada, paljudel ära lõhutud kolmik, Forssis on see laokaup mingi 10EUR.
Kokkuvõttes üpris keeruline töö, võiks juhendit vaadata enne ja tihendid/voolikud valmis varuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.20 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Probleem on EGR-i jahutis olevas klapis, mis suunab heitgaase EGR jahutist mööda/EGR jahutisse.

Kui see sealt minema lennanud on, siis on vaja see klapp ära vahetada, ma ei mäleta peast kas seda eraldi sai või ainult koos jahutiga. Vastasel juhul ei käi heitgaas enam jahutist läbi kuuma mootoriga ja nii võib plastikust sisselaskekollektor ära sulada, rääkimata kehvast kütusekulust.


Käisin diagnostiku juures ja esimene asi mida proovisime oli teise auto pealt ära regullida see turbo aktuaator. Tunde töid ja üritusi, kuid viga on ikka jäänud. Turbo rõhk oli küll madalam kui pidi olema, kuid reguleerimine ei aitanud.
Öeldi, et mootorituli läheb põlema selle pärast, et EGR-i toru(?) vajab puhastamist, siis kaob see viga ära. Kuid, et see tõmme püsiks tuleb vahetada ära kas aktuaator või siis aju. Siin kõik kommentaarid on küll EGR-ist, kuid arvan, et koha peal auto juures on parem asju uurida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.20 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pöördklapi osa saab eraldi osta, originaal oli vist 140EUR umbes.
Täpselt ei mäleta, aga mootori ülemine ots tuli vist üpris lagedaks lammutada, sisselasked maha jne..
Metallist torud jahuti küljes võivad olla mootoriplokki kinni roostetanud, sinna vaja uusi O-rõngaid pärast jne.. Lisaks see ventileerimistoru plokikaante küljes, ebamugav lahti keerata ja tagasi saada, paljudel ära lõhutud kolmik, Forssis on see laokaup mingi 10EUR.
Kokkuvõttes üpris keeruline töö, võiks juhendit vaadata enne ja tihendid/voolikud valmis varuda.


Õnneks või kahjuks pole see viga veel kindel ja loodetavasti ei pea sellist rasket vaeva nägema. Ise arvasin ka, et EGR, kuid öeldi selgelt, et aktuaator või siis aju vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.07.20 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vaenemees

Käisin diagnostiku juures ja esimene asi mida proovisime oli teise auto pealt ära regullida see turbo aktuaator. Tunde töid ja üritusi, kuid viga on ikka jäänud. Turbo rõhk oli küll madalam kui pidi olema, kuid reguleerimine ei aitanud.
Öeldi, et mootorituli läheb põlema selle pärast, et EGR-i toru(?) vajab puhastamist, siis kaob see viga ära. Kuid, et see tõmme püsiks tuleb vahetada ära kas aktuaator või siis aju. Siin kõik kommentaarid on küll EGR-ist, kuid arvan, et koha peal auto juures on parem asju uurida.


Vägev :)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.20 20:56 Tsiteeri


Äkki Vaenemees ütleb kus ta asub siis äkki juhatatakse sind ka õigete inimeste juurde. Hetkel on aru saada et need inimesed ei oska ei diagnoosida ega ka remontida seda autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.20 21:45 Tsiteeri


Soovitan ka märkida asukoha, endal kergem. Sellise vea diagnoos või vähemalt kindlaks tegemine, kas viga elektriline või mehaaniline, võtab tavaliselt kuni pool tundi aega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.20 15:29 Tsiteeri


Asun Tallinnas ja kuulaks koha peal ka mida targemad räägivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 02.07.21 11:37 Tsiteeri


Kas tuli välja lõpuks mis viga oli?
Endal täpselt sama jama, vahetasin aktuaatori ära ja nüüd enam eelsüüte spiraal ei vilgu kuid enamus sõitudest on ilma turbo tõmbeta, harva kui hästi edasi liigub, arvutiga needsamad veakoodid (ülerõhk vale ja aktuaatori viga) aga nüüd on ka lisaks valesti kalibreerimine kirjas.
Näpuga turbiini keerutades turbiin pöörleb vabalt ja ilma lõtkudeta, geomeetria liigub ka ideaalselt näpuga liigutades ilma aktuaatorita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.07.21 12:38 Tsiteeri


Siis ilmselt vaja mootor kalibreerida.
Küsi näiteks turbmotorsist vms.

Seda aktuaatorit ei saa lihtsalt lambist vahetada. Seal on spets seade, mis käib eraldi aktuaatori pistikusse ja liigutab punktid läbi / kirjutab adaptsioonid.
Muidugi, kui geomeetria tuksis, siis pole sellest ka abi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.8% - SQL: 31.2%]