Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi C6 3.0 TDI BMK jahutusventilaator (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1227)
Aneyrism
huviline



Registreerunud 09.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.20 18:58 Tsiteeri
Audi C6 3.0 TDI BMK jahutusventilaator



Tere

Selline mure on, et juhipoolne radiaatoriventikas logiseb (laager vms läbi) ja vajab vahetust. Uurisin erinevaid varuosavariante ja tuli välja, et pakkuda on alvadil mõlemad ventikad koos raami ja juhtplokkidega mille hinnaks on 510 eurot. Kui kliimaventikas on ainult läbi, kas siis on võimalik vahetada ainult ventilaatorit koos mootoriga ja jätta ülejäänud asjad samaks? Kui piisab sellest lahendusest, siis kust leida sobiv ventikas koos mootoriga? BMK mootorikoodiga otsides on tulemused olematud, kuigi teistele mootorikoodidele on variante küll. Kas BMK mootorikoodiga ventikas ühtib näiteks mõne muud mootorikoodiga isendiga üks ühele?

Ühesõnaga kuidas kliima saada korda teha nii, et ei pea nii suurt väljaminekut tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 09.06.20 19:04 Tsiteeri


Neid tükkideks lammutatud C6 on terve internet täis.
Vali siit välja ja võta ühendust mõnega: https://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=70


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aneyrism
huviline



Registreerunud 09.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.20 15:15 Tsiteeri


Pigem tahaks panna uut varuosa ja küsimus selles, et kas sobib ka mõne teise mootorikoodiga ventikas? Kas need mis on müügil mootor+ventikas on ilma pistikuta? Selleks et ühendada see juhtmooduliga tuleb see ühendus ise aretada? Kindlasti keegi vahetand juba kuna tüüpiline protsess see ma saan aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.20 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aneyrism
Pigem tahaks panna uut varuosa ja küsimus selles, et kas sobib ka mõne teise mootorikoodiga ventikas? Kas need mis on müügil mootor+ventikas on ilma pistikuta? Selleks et ühendada see juhtmooduliga tuleb see ühendus ise aretada? Kindlasti keegi vahetand juba kuna tüüpiline protsess see ma saan aru.


Täpselt mootorikoodide järgi ei tea, aga mingi 176kw c6-ga oli küll selline teema, et 1:1le sobivuselt oli pakkuda ainult originaali koos mooduliga ja hind 500 kandis. Telliti mingi teine, ilma moodulita, hind 100 kandis. 1:1le külge ei sobinud, aga kerge aretamisega (omaniku soovil) sai ilusti ette küll. Juhtmed ventika ja mooduli vahel tuli ise ühendada, mingeid pistikuid ei olnud.
Mingil variandil sai originaal ära remonditud. Lõperdas ja tegi koledat häält. Sai uus laager sisse ning mingi puks treitud ning hüdropressi all sisse. päris täpselt ei mäleta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 10.06.20 21:32 Tsiteeri


510€ on suht hea hind. Maksad ära ja kui paari aastapärast auto maha müüd, siis teistel ka veel hea sõita. Olen paari sellist odavat lahendust näinud, kus mingeid asju on üritatud vahetada...mootoreid, pukse jne. Iseenesest võtab selline jebla juba omamoodi aega ja lõpkokuvõttes ilmselt maksad mingi porno eest pm sama raha. Mingile variandile sai tellida ka ventikat koos plokiga eraldi. Olen selist komplekti ka installinud ükskord. Hind oli täitsa okey aga ei mäleta täpselt mis mudelile see oli.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.20 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
510€ on suht hea hind. Maksad ära ja kui paari aastapärast auto maha müüd, siis teistel ka veel hea sõita. Olen paari sellist odavat lahendust näinud, kus mingeid asju on üritatud vahetada...mootoreid, pukse jne. Iseenesest võtab selline jebla juba omamoodi aega ja lõpkokuvõttes ilmselt maksad mingi porno eest pm sama raha. Mingile variandile sai tellida ka ventikat koos plokiga eraldi. Olen selist komplekti ka installinud ükskord. Hind oli täitsa okey aga ei mäleta täpselt mis mudelile see oli.


Ilmselgelt ei ole sellise auto puhul 500€ mingi eriline väljaminek tegelikult. Kuid paljud sellise auto omanikud oma võimeid autot soetades üle hinnanud ning sellised summad valmistavad suuri raskusi. Jutt siis mõni aasta tagasi toimunust, kui need autod veel veidi rohkem maksid :D
Samas ei saa ka öelda, et see odav lahendus mõttetu porno oleks. Päris mitu aastat on probleemivabal kestnud vähemalt, samas rahaliselt vähemalt 5x odavam. Erinevaid B osade kvaliteeti vaadates, ei ole needki tihti suurem osa kestjad :D
Eks lõpp otsus jääb iga auto omaniku enda otsustada. Kas siis osta poest uus originaal osa, lammarist kellegi vana ja kasutatud asi või siis vana remontimine, kui osutub võimalikuks;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]