Bulkhulk
huviline
Registreerunud 18.08.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.20 11:22
|
|
|
Q7 4.2tdi 250kw CCFA aju parandus
Probleem on, et vead tulevad ja lähevad ning diagnostika näitab hetkelist aju nn kadumist, probleemiks arvatavasti niiskust saanud aju.
Küsiksin, et kas on mõtet otsida üldse ajule parandajat või oskate kedagi soovitada? Või on hoopis kellegil pakkuda juhtmoodulit?
Juhtmooduli kood: 4L0910409A
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.06.20 07:24
|
|
|
Kui seal vesi sees käinud, siis parandada pole küll mitte midagi. Prügikast ja uus asemele.
Tavaliselt suvaline teine plokk sobib (A8, Q7). Vana vaja uude kloonida.
Vähe normaalsemate tööriistadega saab seda teha kumbagi plokki avamata.
Kui leiad täpselt sama koodi ja softinumbriga ploki saab seda ka esindus / forss teha. Kui teist plokki kasutada, siis läheb spetstööriistu tarvis.
Kuigi enne võiks olla 100% kindel, et viga selles on. Vanemate (EDC16) plokkidega on seda probleemi olnud küll antud autol, aga EDC17-ga pole veel
kohanud seda.
Muidugi, kui äravoolud umbes ja need ligunevad seal, või on keegi selle kunagi avanud, siis võib kõike olla.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.06.20 10:21
|
|
|
Kas kloonimiseks piisab ainult juhtplokkidest või on autot ka vaja?
Täna just üks tuttav helistas, et mingi 3.0Tdi Touareg kuskil, katalüsaatori jamad mingid (pigem vist Dpf) ja väidetavalt ei suhtle enam arvutiga.
Mõtlesin ka kohe, et äkki vett saanud..
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 02.06.20 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas kloonimiseks piisab ainult juhtplokkidest või on autot ka vaja?
Täna just üks tuttav helistas, et mingi 3.0Tdi Touareg kuskil, katalüsaatori jamad mingid (pigem vist Dpf) ja väidetavalt ei suhtle enam arvutiga.
Mõtlesin ka kohe, et äkki vett saanud.. |
EDC16 saab lihtsalt ümber kirjutada. Audi A8 4,2 tdi EDC17 mina ns ümber kopeerida ei saanud. Tekkis just see probleem, et 2 juhtploki ja ma ei saanud
neid omavahel suhtlema. Lõpuks lihtsalt õpetasin onlines immo ja pärast kodeering ja soft.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.06.20 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas kloonimiseks piisab ainult juhtplokkidest või on autot ka vaja? |
Piisab juhtplokist.
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Audi A8 4,2 tdi EDC17 mina ns ümber kopeerida ei saanud. Tekkis just see probleem, et 2 juhtploki ja ma ei saanud neid omavahel suhtlema. Lõpuks
lihtsalt õpetasin onlines immo ja pärast kodeering ja soft. |
Siis natukene veel õppida vaja
|
|
|
|
Bulkhulk
huviline
Registreerunud 18.08.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.20 20:03
|
|
|
Kas sama koodiga slave aju on ka võimalik kodeerida masteriks?
Mul on master vigane ja olemas slave variant aju, välimus oe kood ja kõik sama masteriga.
Kes teevad siis võtke julgelt ühendust.
Master on auto küljes ja auto töötab, lihtsalt aegajalt annab suvalisi veakoode.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.06.20 21:30
|
|
|
Muidugi on võimalik. Master ja Slave mingit raua vahet ei ole, ainult softi vahe.
|
|
|
|