AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 26.05.20 21:20
|
|
|
a4 b7 2.0 ei käivitu
Mootor 2.0tdi 103kw 16v. BLB koodiga 16 klapiline, kahe nukaga.
Kuna töökoda, kus aastaid olen autodega käinud, keeras mootori tuksi, võtsin auto elustamise seekord ise ette.
Sai BKD mootorilt plokk võetud ja olemasolev korras plokikaas sellele peale tõstetud.
Nüüd kui kõik on koos, käib ringi küll, aga käima ei lähe.
VCDS olemas, käivitamist takistavat veateadet ette ei viska.
Vahetatud on küttefilter, kastipoolne vända õlisimmer koos kiiruseanduriga, nukaandur.
Kiiruseanduri vahetamisel lukustasin nukad ja väntvõlli DTC seisu, niisiis see ajastus paigast olla ei saa.
Arvutiga lasin mitu korda ka küttepumbal kütet ette suruda, et pihustid tühjad ei oleks käiamisel, kuid siiski
ei luba isegi kordagi.
Ei ole programmiga väga "SINA" peal, et arvutiga seal täpsemalt surfata.
Oskab keegi kuskile suunda mind juhendada, mida kontrollima peaks?
Igasugune info teretulnud.
Päikest !
Andres
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.05.20 04:39
|
|
|
Kui kindlalt töökoda tuksi keeras, siis ei pea ju ise pusima?
Kas nukkvõllid õigesti, seal oli neid lukustusauke vist rohkem kui üks, juhul kui oled rihmarattad küljest võtnud ja teisiti tagasi pannud flantsi
otsa. Kompressiooni võiks testida igaks juhuks ja märgid ka üle vaadata.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 07:52
|
|
|
Ütleme nii, et teatud organisatsioonid ei toimi nii nagu peaks, aga see on juba mitme lehekülje pikkune jutt.
Lühidalt, autole tehti suurem hooldus, plokikaanetööd, uus sisu jne. Auto tagasi saades jõudsin sõita 250km, kui auto välja suri. Märku ega midagi ei
andnud. Auto tagasi samasse töökotta viies tuli välja et turbo õlituse tagasivoolus on auk, mis hiljem selgus, et on millegiga torgatud kuna traatrüü,
mis painduval voolikul peal, oli sissepoole ulatuv auk. Auku sela varem polnud, kuna õli ma lisama ei pidanud ja loiku ühtegi ei olnud, masin oli
igapäevases kasutuses. Õliandur, mis pidi märku andma madalast õlitasemest, sai samuti mõned kuud varem sealsamas töökojas kontrollitud seoses lambist
tekkinud õlinäiduga armatuuril, väideti et korras. Igatahes lõppsõnana jäin mina süüdi kuna ise sõitsin autoga, millel õli välja jooksnud oli.
Tulemusena, friktsioon söönud ära ühe kolvi, silindriseina ja peetis väntvõll ja selle ümbrus. No ja väiksemaid asju veel.
Igatahes siis...
nukkadel võtsin skeemi varasemalt juba seda probleemi ennetades ette, et olla kindel et flantsid õiget pidi oleks, niisiis võib selle ka välistada.
Märgid kõik korras, hetkel siis ainult kompressioon testida.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 08:05
|
|
|
Keegi arvutiga ka midagi kontrollida soovitada oskab?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.05.20 09:07
|
|
|
Ei pruugi sealt saada mingeid veakoode kui käima ei lähe, ei registreeri neid nii kiiresti. Ja ega seal polegi vaadata suurt, sest seoses kütusega ei
näe nkn midagi. Aga proovi brake cleaneriga ettevaatlikult, et vähemalt mingit häält teeb, sellega kinnitus, et raud enam-vähem korras. Tandempump
ringi käib, seal see vahetükk eraldi vist?
Ega kaks kuud on pikk aeg, sellega võib palju juhtuda, paraku see nii on ja ega pole töökoda süüdi küll seal.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 09:15
|
|
|
Kui töökoda teeb õlitusele sisse augu, ning nende poolt kontrollitud andur osutus siiski vigaseks, siis milles on süüdi klient? Mille kohta see kaks
kuud oli? 250km sai täis kohe järgmine päev, kui auto kätte sain. Selle augu suuruse järgi, mis torus oli, julgeks arvata, et 250km maanteesõitu on
piisav distants mille jooksul kõik tühjaks jookseks. Aga see pole enam minu põhimure, et kes selle põhjustas. Mure on mittekäivitumisega.
Proovin lähiajal siis, ehk võtab vähemalt turtsuma
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.20 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresE
Kiiruseanduri vahetamisel lukustasin nukad ja väntvõlli DTC seisu, niisiis see ajastus paigast olla ei saa.
|
Ma otsiks viga siit!
Kõigepealt ei ole see vaid kiiruse- vaid ka asendiandur.
Kui tagumist simmerit vahetasid ilma rakiseta, siis suure tõenäosusega on see kuskil poolsuvalises asendis. Juba 1mm nihe tähendab, et nukkvõllid on
aju jaoks vända suhtes üle 2kraadi möödas.
See plastikust junn, mis uuel tihendil küljes, ei ole piisav anduri õigesse asendisse paigaldamiseks.
|
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 10:53
|
|
|
Tsitaat: |
Ma otsiks viga siit!
Kõigepealt ei ole see vaid kiiruse- vaid ka asendiandur.
Kui tagumist simmerit vahetasid... |
Kas siis ei peaks juba ka arvutiga näitama? Aga jah, ilma rakiseta vahetasin. Kasutasin sedasama klambrit millega kinni oli, aga see klamber tundus
üpris tummiselt rõngast paigal hoidvat.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.05.20 17:46
|
|
|
Mina olen ka nii mõnedki ilma rakiseta vahetanud, ainult väntvõll eest lukus ja pole probleeme olnud. Olen näinud ka ühte sellist autot, millel oli
täiesti suvaliselt pandud, käivitus ja sõitis. Ja näitas hoopis nukaanduri viga, loogika ajus vist selline, et väntvõlliandri signaal on alati õige.
Ja põhiprobleem on ikka tehasest juba, et alla 2000p/min võid lõputult sõita ilma õlirõhuta ja mingit tuld ei kuvata, andur võis isegi korras olla
tegelikult. Ja kui saan õigesti aru, siis andurit kontrolliti 2 kuud varem, kui siis töötas, siis pole ju töökoda mingit viga teinud seal, ega nad
tulevilkku ette näe. Ja tagasivool on vaba vooluga, miks peaks sealt torkeaugust kogu õli välja pressima? Ja kui andur oli korras, siis miks häiret
andis, polnudki piisavalt rõhku järelikult? Nii ei saagi mingit võitu kohtus.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 18:37
|
|
|
Lahti seletatuna, mõned kuud varem viskas sõidu ajal anduri tule põlema, justkui oleks õli otsas. Lasin teha diagnosti Delphi, Würth ja Vcds-ga ja
lasin autol taseme anduri üle kontrollida. Öeldi et andur korras aga ei tea miks segast näitu viskas. Kui turbo õlituse pealevool on survega, siis ma
kahtlen et õlil tagasi liikudes kogu surve kuhugi äkitselt kaob. Isegi kui võtab aega, pole vahet, kui andur ei toimi. Vahepealne aeg kui autoga
sõitsin enne plokikaane remonti, ei pidanud kordagi õli lisama.
Ega ei peagi koheselt kogu õli välja pressima sealt. Detsembri kuu, auto soojeneb algul, käid linnas tankimas, auto tiksub surve on sees, sõidad
tipptunni ajal linnas. Ega 250km ei olnud siin kolme tunniga. 250km täitus järgmise päeva õhtuks.
Anduri kontrollimise ja viimase välja suremise vahel sõitsin autoga mõned tuhanded kilomeetrid muretult, ilma et kordagi oleks viga ette viskanud.
Õlipump ka toimetas kenasti, ümberehitatud jämedama kuuskandi peale ja hammsrattaga. Õlirõhk siin seda probleemi ei tekitanud.
Vürtsi lisab loole et tellimuse nimekirjas on turbotihendid, mille alla kuulub ka tagasivoolu tihend, maksin ka selle eest. Hiljem kui selgus et
voolik katki, öeldi et nemad isegi ei puutunud voolikut. Ja neid asju on veel
Põhjus miks ma toon välja et lõhuti ära voolik, on see et selle "loogiline kulumine" tõi välja põhjuseks töökoda ise, et miks auto pekkis nüüd on.
Ei hakka enam kedagi siin õigustama. See rong on läinud. Jätaks selle sinnapaika, et kes on süüdi. Mina olen oma vitsa kätte saanud juba.
Otsiks pigem siiski lahendust hetkeprobleemile, milleks on endiselt mittekäivitumine.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.05.20 19:42
|
|
|
Nivooandur kontrollib minu meelest ainult vahetult peale käivitamist ja sõidu ajal enam sellele loota ei saa, siis käib asi rõhuanduri järgi. Kumb
see häire siis oli, kollane nivoo või punane rõhk? Miks ei olnud õlirõhu häiret kui õli otsas väidetavalt?
Kui mootor sai kahjistada õlirõhu puudumisest, siis kindlasti turbo haiget saanud ja ülemine ots ka, kas see plokikaas läks nüüd peale siis? Kaas
terve ikka, kütus ei jookse silindritesse kuskilt mõrast või pihustipõhjast? Tandempumba survet on võimalik mõõta manomeetriga muidu.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 27.05.20 20:29
|
|
|
Jah, läheb peale sama plokikaas, mis varem. Visuaalse kontrolli käigus ei leitud sellel vigastust. Turbol on küll ristilõtk, uurisin turbobalticust ka
taastatud turbot, kuna kui juba siis juba, aga jätsin hetkel sinnapaika, kuni mootori üldse tööle saab.
Selle välja suremisega oli see, et järgmine päev kui läksin hommikul autot treileri peale ajama, panin õli sisse uuesti ja läks ilusti käima. Kolksus
küll altpoolt aga toimis.
Tol hetkel, kui välja suri, hakkas põlema punane õlituli. Aga kui mitu kuud varem sõidu ajal märku andis, hakkas tööle kollane või oran˛. Ma täpselt
ei mäleta enam kumb see oli.
Eelmisel autol üks pihusti kuses ning ajas kütust õliga segamini. Seal oli konkreetne dislalõhn õlil.
Praegu audiga olen piisavalt palju starterit käianud. Kui kuskilt ikkagi uputaks kütust sisse või läbi, siis seda oleks arvan et ka seekord õli kaudu
näha.
Järgmise nädala alguses saan soovitusi proovida ja siis tulemustest teada anda.
|
|
|
|