Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 25.05.20 08:00
|
|
|
Audi Cabrio B4 V8 - 1999 - Vilumaa
Jälle on käes see päev, kui teen enda valduses olevast autost Teema. Mõttes on see olnud pikemalt aga tagasi on hoidnud mind selle tegemisest peamine,
"elu on näidanud", et kui teema teen, siis varem või hiljem on peale seda, mu auto endale uue omaniku leidnud. Seega kui jälle nii läheb, siis ärge
kohe näkku lööge. Kuigi saan enda kaitseks öelda, et see Audi on minu käes juba üsna rekord aega, aasta ja 3 kuud.
2019a alguses mõtlesin, et prooviks õige bensiinimootoriga cabriot ka lõpuks. Märtsis sai lõpuks suurema hoo sisse, kui leidsin endale sobiva
kriteeriumitega üsna silmapaistva isendi (2.8 V6 automaat) 1999a Cabrio. Algselt oli auto müügihinnaks 2900€. Meiliteel ühendust võttes ja lisainfot
küsides öeldi lõpphinnaks 1900€, mis mind rohkem kõhklema ei pand. Kandsin raha ja paari nädala pärast oli auto juba Eestis.
Teada oli, et autol mingi hüdraulika leke on, lisaks cabrio kohta suhteliselt suur läbisõit 310 000km. Õnneks mind see ei häirinud. Eks sellepärast
see hind nii madalale ka kukkus.
Esimesed pildid kui auto Paldiski sadamasse jõudis ja üks, kui auto mulle ära toodi.

Esmamuljed olid ülmalt positiivsed, kuna autot oli "tuunitud" juba omajagu pisiasjadest suuremateni välja. Tänu sellele erines auto originaalsest
olemusest päris palju. Enne minu kätte saabumist oli autol Supersport ülijäigad madaldusvedrud, väga palju tehtud Carbon kleepsutuuningut, salongis B5
Faceliftile omaselt punase valguse lisamist nii ventrestidesse kui ka laevalgustuse juurde. Elektriline katus oli muudetud või pandud mingi
lisamooduliga sõiduajal liigutatavaks. Saab seda liigutada peale ja maha kuni 50km/h.
Autoraadioks on hästi sobitatud Audi Concert CD-makk. Alles eelmine nädal sai avastatud, et sellele on külge poogitud Bluetooth liides. Auto väljalase
on juba vahetatud sportkatalüsaatori, roostevaba toru ja lisaks mingi tuuningfirma lõpupütiga.

Kapotialla on lisatud strutbar. Tagatulesid on muudetud, suunatuledesse lisatud ledpirnid. Autol olid algselt all RH kaheosalised randiga 4x100 17"
veljed, adapterflantsidega. Piduriteks zimmermani toodanguna aukudega pidurikettad. Kõikide tehnliste muudatuste kohta on Saksamaale omaselt olemas
kõik Saksa TUV aktsepteeritud paberid. Kuna need RH veljed olid juba päevi näinud ja taastamisele läinuks rohkem raha, kui tahtsin kulutada, siis sai
Jürisoo kollase cabrio alt praegused veljed ostetud, õnneks on neid 5 tki, juhul kui kartautoga kuhugi auku peaksin ühe velje ära lõpetama.

Peale auto kättesaamist avastasin hüdraulikalekke, milleks osutus automaatkasti jahutustoru, mis oli läbi roostetanud. Õnneks töö õigele inimesele
teostatav ja kulu väike. Järgmiseks saagaks olid peidetud ventiilid velgedel, kuna puudus üleminek tavaventiilile ja ei saanud kuidagi rehvi õhku
juurde. Facebookis leidsin inimese kellel õnneks selline komplekt oli olemas ja sai ka see mure kaelast.
Auto puhul häiris mind kõige rohkem kikkis taguots. Tellisin uued madaldusvedrud, et saaks auto minu jaoks normaalse madalduse, paraku jäi ikka
tagumiks kikki. Lõpuks läksin riski peale välja ja sai vanadel tagumistel vedrudel kaks keerdu maha lõigatud ning tulemus on see, mis hetkel jätkuvalt
on.

Peale esimest hooldust selgus, et olin teinud endale karuteene. Käigukast, mis algselt töötas väga hästi, sai peale õlivahetust endale 3-4-le
libistava hüppava kasti. Üldiselt see mind ei häiri ja tihti ta seda ei tee.
Eelmisel suvel sai Rocketiga kontakteerutud, et autole püsikiirusehoidja lisada. Toimetab siiani ilusti. Etteruttavalt öelduna, polnud see viimane abi
temapoolt.
Eelmisel suvel jäi Rootsis veel üks Cabrio silma, millel olid sees originaal Recaro sportistmed, mida peamiselt pandi vaid RS2-le. Saigi lisaks
ostetud see cabrio, millega sai istmed ära vahetatud. Teine cabrio läks kohe müüki tagasi. Eelmise suve lõpus Recaro istmed nahatusse viidud. 2019a
hooaja läbisõiduks kujunes 3000km. Hetkel tundub, tuleb sellel aastal seda väheke rohkem.

2020 aasta esimesed 1000km on juba täis sõidetud. Eelmisel sügisel nahatusse viidud istmed sai alles nüüd kevadel ära toodud. Rocket tegi õnneks uued
juhtmed, et saaks istmed elektriliselt liigutatavaks lisaks pistikud omavahel toimivaks, et istmesoojad ka tööle hakkaks. Paar nädalat tagasi jäi
facebookis Leedu B4 grupis silma veel üks Recaro iste, mille ka ära ostsin ja koju lasin tuua. Kuna eelmiste istmete nahatamisest jäi palju nahka
alles, siis otsustasin selle istme ka ära nahatada. Vb saab sellest istmest hoopis uus juhiiste.
Selle aasta suurimaks hitiks osutus väga suure õnne läbi saadud Hardtop - ehk siis kõvakatus. Müügikuulutus ilmus facebookis UK cabrio grupi lehele
meie aja järgi 01.15 öösel, Norraka poolt, kui olin just magama minemas ja telefoni veel viimast korda haaranud. Kuulutus oli 3min tagasi postitatud
ja ma polnud mitte esimene kes seda tahtis saada. Tund aega kirjadega pommitamist ja vaegsuhtlemist viisid lõpuks ostuprotsessi sihile. Kuigi iga
minut, mis edasi liikus tuli postituse alla erinevast maailmaotsast huvilisi juurde (Kanadast, Itaaliast, Poolad, Lätid, Leedud, jne). Kõvakatuse
hinnaks oli 750€ +200€ Norrast Eestisse transport. Lisan ka video kõvakatuse esmasest paigaldusest. Sisimas tunnen, et see Hardtop osutus tõeliseks
mängumuutjaks. Tänu sellele muutus see Cabrio tänavapildis vägagi haruldaseks ja minu jaoks väärtuslikuks, mis kustutas enamus müügimõtted.
Lisan Youtube video hetkest, kui sai kõvakatus koju toodud ja intsallimisega pihta hakatud
https://www.youtube.com/watch?v=0qLZbfteIE8&t=262s

Kui nüüd küsida ja mõelda, mis edasi võiks toimuda, siis mõtteid on igasuguseid. Kui ma algselt olin üsna rahul selle V6 automaadiga, siis nüüd pigem
on hakanud häirima, et pagana uimane on see auto ikka. 0-100ni on parim olnud 10,2seki. Ja seda ka pedaal läbi põhja vajutades. See on pannud ka
mõtted pähe, et ehk võiks mõelda mootorivahetusele.. Aga see on veel vaid mõte.
Esialgu tahaks suvel sõita ja seda pigem Hardtop-ga.
Kustutasin siit S4 teema praegu ära, kuna arvatavasti seda teed ei lähe siiski. Mingi uuenduse tahaks mootori osas siiski teha..
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 20.08.20 10:51
|
|
|
Ehk aitab siia postitamine ka auto arengule kaasa.
Lõplik plaan on kapoti alla saada V8 mootor. Seega otsin V8 mootorit, mis oleks pärit A6 C5 pealt (ARS, ASG, BAS, ANK, AQJ) 220/250KW
Suve algus lubas palju kilomeetreid aga nùùd on juba pikalt seisnud, kuna teine projekt on kõrvale tekkinud, millest ehk eraldi teema varsti teen.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 23.09.20 19:12
|
|
|
Hooaja lõpuni pole palju jäänud. Hooaeg, mis algas üsna lootusrikkalt jäi poole suve pealt üsna poolikuks, kuna punane B4 avant ilmus kaarte segama.
Hea kui on hobiauto ja igapäevane projektiauto, vahepeal üks katab teist. Nii siis katab jällegi Cabrio punast B4. Üle pika aja sai autole hääled
sisse aetud. Uus aku ostetud ja sõit võis alata. Nagu poleks 1,5kuud vahele jäänudki. Suures pildis on mõtted juba järgmises hooajas, kuigi
kõvakatusega plaan ikkagi auto sõiduvalmis hoida niikaua kui ilm vähegi lubab ilma lumeta olla. V8 mõtteid pole maha matnud, esialgu tundub, et
kindlasti ennem saab see auto endale manual kasti alla, kui mootori vahetuseni jõuan. Üks siinsetest foorumi asukatest, ütles mulle, et võta maru
rahulikult.. Ja tänu sellele ma kuidagi edasi tiksutan neid mõtteid, küll ühelpäeval asjad paika loksuvad.
Aga teema värksenduseks mõned pildid ja mõtted. Järgmiseks hooajaks plaan kasutusele võtta 5x112 veljed. Hetkeseisuga on sõelale jäänud Porsche
stiilis RH 17" veljed. Velgede ET on 60, siis nende alla saamiseks on tarvis ünsagi laiasid adapterflantse. Selle auto puhul jätan 4x108 -> 5x112
pidurite ja rummude swapi ära. Punasel see tee läbi elatud, ühesõnaga, saab ka lihtsamalt. Juhul kui see tulemus mind ei rahulda, siis plaan ka
Cabriole S8 avused alla otsida. Proovitud sai mõlemat varianti alla.
RH velgedel liiga suure mõõduga rehvid peal ja pole ka auto tegelik kõrgus, kuna proovisin ilma poltideta, seisis lihtsalt rummu otsas koos
tungrauaga. Veljele keerasin 25mm polditava flantsi külge, et üldse saaks velge alla panna.
S8 Avustel on üsnagi õiges mõõdus rehv peal, kuigi ka sellele keerasin samuti 25mm flantsi eelnevalt külge. Selle veljega õnnestus korraks isegi tung
alt ära saada, istus täpselt rummu otsas. Ja muidugi viimane variant, on jätkata ka sama veljega.


Vahepeal punase peale ostetud RS2 replica võre sai ka ära remonditud. Kuna punane lähiajal teedele enam ei satu, siis proovisin seda võre lõpuks selle
auto külge, ning tundub, et sinna ta ka jääb.. Vahepeal mõtlesin juba B3 kapoti ja võre panna, paar pudinat sai selle tarvis ka juba kokku muretsetud.
Eks elame näeme.
Paar värskendavat pilti hetkeseisust

|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
|
AllanA
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 29.09.20 06:45
|
|
|
Isegi nõustun su mõttega aga kuna ise seda ei kleepinud, siis mind see ülemäära ei häiri.. Kuigi mõte on ükspäev see Carboni kleebis väliskestalt
eemaldada. Aga seni kuni on muid tegevusi veel vaja, siis kannatab selle kiire asjaga. Tänud!
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 03.10.20 20:00
|
|
|
Lõpuks sain sellele autole järgmise hooaja veljelahenduse alla. Selleks lasin teha 4x108 -> 5x112 adapterflantsid. Kuna augud hakkasid kattuma,
siis oli vaja teha flantsile eksentrikpoldid, mis tegid asja päris kulukaks. Punase B4-ga sai auguvalemi swap läbi tehtud, siin lihtsalt ei viitsinud.
Kuigi tulemus väga odavam ei tulnud. Siin sai vähemalt täpne ET velgede jaoks välja mõõdetud.
Tulemuseks siis Porsche stiilis RH 17" veljed, millel originaalis ET60.
Ette tuli flantsid 35mm ja taha 40mm. ET vastavalt 25 ja 20.
Ise hakkasin lõpusirgel tulemuses kahtlema, aga kokkuvõttes olen väga rahul.


Järgmiseks ehk paljudele pinnuks silmas Carboni liiglahendus.. Kapott ja esistange kerevärgi. Kuigi ei tea, mis seal kleebise all päriselt toimub.
Vaevalt selle korralikult kätte saab
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 03.10.20 22:52
|
|
|
Velg sobib päris hästi. Kui laiad on muidu?
Carbonile fööniga kuuma ja tuleb ära kenasti.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 03.10.20 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vilumaa
 | Kui nüüd täiesti aus olla, siis mina selliste flantsidega
sõita ei julgeks. Kahel poldil on ikkagi maru vähe liha ja see vähenegi on hakanud juba fresitud poldi auku valguma.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 04.10.20 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Velg sobib päris hästi. Kui laiad on muidu?
Carbonile fööniga kuuma ja tuleb ära kenasti. |
Veljed on 8" laiad
Eks kui garaazihooaeg hakkab, siis võtan fòòni käiku..
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 13.10.20 07:15
|
|
|
Auto mis oma olemuselt on vahepeal üsna vähe arengut ja teemat saanud, siis nüüd õnnestus päris suur samm korraga teha.
Õnnestus lõpuks leida Eestist C5 S6 V8 250kw komplektne mootor, mis võiks järgmiseks hooajaks selle auto kapoti alla maanduda. Lisaks küljes ka 5gen
gaasiseade.
Teine teema, mida ka ammu mõelnud. Õnnestus Poolast saada mõistliku hinnaga cabrio USA versiooni tagatuled. Sellest tulenevalt on vana paneel müüki
minemas (ideaalses seisus).
Juhul kui kunagi peaks auto areng kunagi minu käes jätkuma, siis väikene mõtteunistus on koos hardtop-ga kollaseks teha.. Pigem arvan, et kindlamini
võiks see juhtuda kleepides (Imola yellow)

|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 24.10.20 20:23
|
|
|
Sai lõpuks USA tagatuledele kerge polli ja keraamika peale ja nv auto külge monteeritud
Vana paneel leidis 200€ eest uue omaniku.

Väga juhuslikult õnnestus uus number saada punase B4-ga sarnane
Tasapisi otsin kohta ja võimalusi kus alustada mootori vahetusega..
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 29.11.20 14:55
|
|
|
Lõpuks jõudis kätte see päev, kui sai auto Sleepers Garage-sse ära viidud.
Antud koha soovitajaid tuli tutvusringkonnast palju, siis otsustasin nende käest hinnapakkumist küsida. Nüüd kuu aega hiljem sai asi töösse viidud.
Sai veel viimast päeva suverehvidega turvaliselt kohale sõita.
V6 128kw asendub V8 250kw ANK mootoriga. Automaat asendub 01E C4 Tdi 6-se manual kastiga. Sidurikomplektiga võtsin korraks tuurid maha ja lähen
katsetama lahendust kasutatud 3.0 V6 bensuka hooratta, korvi ja 2.7bit uue sidurikettaga. Katsetama läksin sellepärast, et see komplekt suurt raha
hetkel ei maksnud. Teades palju 3.0 bensuka hooratas väänet kannatab, siis pikka pidu sellest arvatavasti ei tule. 2.7bit hooratast hetkel leida ei
õnnestunud. Kui kellelgi selle teema lugejal on 2.7bit hooratast pakkuda, siis võib end ilmutada.
Viimane pilt V6-ga

|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 30.11.20 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vilumaa
Lõpuks jõudis kätte see päev, kui sai auto Sleepers Garage-sse ära viidud.
Antud koha soovitajaid tuli tutvusringkonnast palju, siis otsustasin nende käest hinnapakkumist küsida. Nüüd kuu aega hiljem sai asi töösse viidud.
Sai veel viimast päeva suverehvidega turvaliselt kohale sõita.
V6 128kw asendub V8 250kw ANK mootoriga. Automaat asendub 01E C4 Tdi 6-se manual kastiga. Sidurikomplektiga võtsin korraks tuurid maha ja lähen
katsetama lahendust kasutatud 3.0 V6 bensuka hooratta, korvi ja 2.7bit uue sidurikettaga. Katsetama läksin sellepärast, et see komplekt suurt raha
hetkel ei maksnud. Teades palju 3.0 bensuka hooratas väänet kannatab, siis pikka pidu sellest arvatavasti ei tule. 2.7bit hooratast hetkel leida ei
õnnestunud. Kui kellelgi selle teema lugejal on 2.7bit hooratast pakkuda, siis võib end ilmutada.
Viimane pilt V6-ga
|
Oled kindel, et see asi Sul sobib selle hoorattaga kokku v? Sai kunagi katsetatud neid ja mingi teema oli seal...enam ei mäleta täpselt. Või miks
mingit 1 massilist hooratast ei kasuta. olen ostnud ise need siiamaani kõik 20-30€ eest plus siis treimis ja freesimistööd. See nagu kindlapeale
minek.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 01.12.20 12:11
|
|
|
01E kastiga sobib kokku. 01A kastiga läheb jebimiseks.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 01.12.20 13:09
|
|
|
3,0 sidur komplektina mu vana c5 v8 manu all toimib. Omanik muidugi mingi stardimees pole aga ütles, et siiani pole libisend ega midagi. Esiveolise
all usun, et pole probleemi sellega. 
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 07.12.20 16:43
|
|
|
Work in progress
Ilma mootorita on nina päris kõrgeks tõusnud
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 17.02.21 08:05
|
|
|

Lõpp pole ehk enam mägedetaga..
|
|
|
Krister.audi
huviline
Registreerunud 20.09.10
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7, UrS4
|
postitati 18.02.21 14:31
|
|
|
Käiku läheb v6 radikas või on miskit muud tulemas?
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 26.02.21 15:25
|
|
|
Auto on lõpuks eluvaimu sisse võtnud, esimesed hääled ka kopsudest välja köhinud.

Arvan, et esialgu läheb käiku V6 radikas, eks paistab kui selleni päriselt jõuab.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 08.03.21 07:40
|
|
|
Paar pilti mootori paigutuslikkusest

Ümberehitus loa toatlus sai ka sisse antud. Loodetavasti saab kuu aja pärast veerema ja ametlikuks selle kompoti
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 01.05.21 08:35
|
|
|
Esimene proovisõit on tehtud ja emotsioonid on laes.
Tulemus sai vägagi ootuspärane

Loodetavasti saan järgmine nädal lòpuks oma valdustesse ja saab hakata bürokraatiaga tegelema.
|
|
|