Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.20 22:43
|
|
|
2.5 103 kW moto SWAP A4 B5-le
Tere!!!
Tekkis selline idee swappida oma audi a4 b5 Q 2.5 103 kW r5 TDI
A ei leia netist et keegi oleks seda üldse kunagi ette võtnud, vähemalt eimese googeldamisega mitte.
Auto läheks sihtotstarbelisse kasutusse, hetkel peal 81 kW
Ehk oskab keegi kaasa rääkida...
Päikest
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 20.05.20 07:12
|
|
|
Suhteliselt mõttetu tegevus. Parem pane 96kw vahele ja näpi tiba juurde. Kuskil kunagi jäi silma pilt kus oli AEL vahel, aga ei mäleta kas juttu ka
juures oli. AAN on siin ühel mehel paigaldatud b5-le muidu.
Või mis eesmärgil sa seda mootorit sinna tahad?
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.20 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Suhteliselt mõttetu tegevus. Parem pane 96kw vahele ja näpi tiba juurde. Kuskil kunagi jäi silma pilt kus oli AEL vahel, aga ei mäleta kas juttu ka
juures oli. AAN on siin ühel mehel paigaldatud b5-le muidu.
Või mis eesmärgil sa seda mootorit sinna tahad? |
Mõte oli see sinna aretada sellep et tast max võtta ja hobikorras joonetaga käia, üritustel jne... 1.9 81st väga palju kW välja ei mõtle... 200 tuuri
vast ainult
Samuti võiks auto jääda igapäevaseks sõitmiseks ja tavakasutuseks
Pm et oleks hobikorras midagi ehitada, ise oma kätega teha jne...
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 20.05.20 07:44
|
|
|
Kunagi sai võisteldud vennaga tal oli 103kw ja mul 81kw ja enamus ajast olime võrdsed, kui kumbki midagi uut jälle tegi, siis oli tema auto kiirem.
Seega pointless aretus minusilmis.
Mina soovitaks 96kw PD mootor vahele, sinna 3,0 176kw Audi turbo, sport nukk ja suuremas pihustid ja liigub juba 2x paremini kui need vanemad
mootorid. Üks sellise mootoriga seat sõidab juba pikemat aega meil ringi.
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.20 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Kunagi sai võisteldud vennaga tal oli 103kw ja mul 81kw ja enamus ajast olime võrdsed, kui kumbki midagi uut jälle tegi, siis oli tema auto kiirem.
Seega pointless aretus minusilmis.
Mina soovitaks 96kw PD mootor vahele, sinna 3,0 176kw Audi turbo, sport nukk ja suuremas pihustid ja liigub juba 2x paremini kui need vanemad
mootorid. Üks sellise mootoriga seat sõidab juba pikemat aega meil ringi. |
PD moto on ka hea mõte iseenesest, ainus mis muret tekitab on pihustite hind. Äkki oskad kaasa rääkida midagi sellekohapealt.
2.5 oligi siiski selline uipmõte, kuna ma siiski pean 81 liiga lahjaks, kui teha ss teha kohe nõksa võimsam
Mis numbreid muidu 96 on võetud?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.05.20 14:51
|
|
|
Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise
mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a
tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos
vahetusega .
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.20 15:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise
mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a
tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos
vahetusega . |
Su kiri nata lohutas mind, minujaoks pumppihusti tundmatu maailm veel, pole teda lammutada vaja olnud😀
Nagu öeldakse, et arvamus on nagu perse, igalühel oma, aga ma vist tõeliselt hakkangi hoopis 96 swapi peale mõtlema😀
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.20 15:32
|
|
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 20.05.20 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anneli666
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise
mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a
tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos
vahetusega . |
Su kiri nata lohutas mind, minujaoks pumppihusti tundmatu maailm veel, pole teda lammutada vaja olnud😀
Nagu öeldakse, et arvamus on nagu perse, igalühel oma, aga ma vist tõeliselt hakkangi hoopis 96 swapi peale mõtlema😀
| Hetkel ootasingi, et Kuno vastaks sulle midagi. Tema sõidab seatiga ringi juba pikemat aega nii selle kompotiga mis kirjutasin. Aga
eks selle diisli tuunimisega on nagu on, mõtle kes seda seadistab, Eestis väga neid mehi pole, ise sõidaks Lätti v siis Soome seadistama. Soomes
lasevad PD mootoritega 400hp dailyd ringi
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.20 17:24
|
|
|
Eestis on jube keeruline seadistusega jah, samas soovikski midagi teistsugust, aga kõigepealt on pikk tee ees, et sinna seadistuseni
jõuda😀
|
|
|
green-edition
huviline
Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`
|
postitati 20.05.20 20:03
|
|
|
Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga,
seadistatud 2,1 barile.
|
|
|
Anneli666
huviline
Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.20 02:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: green-edition
Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga,
seadistatud 2,1 barile. |
Dünos mõõdetuna rattast?
|
|
|
green-edition
huviline
Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`
|
postitati 21.05.20 06:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anneli666
Tsitaat: | Algselt postitas: green-edition
Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga,
seadistatud 2,1 barile. |
Dünos mõõdetuna rattast? |
|
|
|