Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 103 kW moto SWAP A4 B5-le (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3301)
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.20 22:43 Tsiteeri
2.5 103 kW moto SWAP A4 B5-le



Tere!!!

Tekkis selline idee swappida oma audi a4 b5 Q 2.5 103 kW r5 TDI
A ei leia netist et keegi oleks seda üldse kunagi ette võtnud, vähemalt eimese googeldamisega mitte.
Auto läheks sihtotstarbelisse kasutusse, hetkel peal 81 kW
Ehk oskab keegi kaasa rääkida...

Päikest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 20.05.20 07:12 Tsiteeri


Suhteliselt mõttetu tegevus. Parem pane 96kw vahele ja näpi tiba juurde. Kuskil kunagi jäi silma pilt kus oli AEL vahel, aga ei mäleta kas juttu ka juures oli. AAN on siin ühel mehel paigaldatud b5-le muidu.
Või mis eesmärgil sa seda mootorit sinna tahad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Suhteliselt mõttetu tegevus. Parem pane 96kw vahele ja näpi tiba juurde. Kuskil kunagi jäi silma pilt kus oli AEL vahel, aga ei mäleta kas juttu ka juures oli. AAN on siin ühel mehel paigaldatud b5-le muidu.
Või mis eesmärgil sa seda mootorit sinna tahad?



Mõte oli see sinna aretada sellep et tast max võtta ja hobikorras joonetaga käia, üritustel jne... 1.9 81st väga palju kW välja ei mõtle... 200 tuuri vast ainult
Samuti võiks auto jääda igapäevaseks sõitmiseks ja tavakasutuseks

Pm et oleks hobikorras midagi ehitada, ise oma kätega teha jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 20.05.20 07:44 Tsiteeri


Kunagi sai võisteldud vennaga tal oli 103kw ja mul 81kw ja enamus ajast olime võrdsed, kui kumbki midagi uut jälle tegi, siis oli tema auto kiirem. Seega pointless aretus minusilmis.
Mina soovitaks 96kw PD mootor vahele, sinna 3,0 176kw Audi turbo, sport nukk ja suuremas pihustid ja liigub juba 2x paremini kui need vanemad mootorid. Üks sellise mootoriga seat sõidab juba pikemat aega meil ringi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Kunagi sai võisteldud vennaga tal oli 103kw ja mul 81kw ja enamus ajast olime võrdsed, kui kumbki midagi uut jälle tegi, siis oli tema auto kiirem. Seega pointless aretus minusilmis.
Mina soovitaks 96kw PD mootor vahele, sinna 3,0 176kw Audi turbo, sport nukk ja suuremas pihustid ja liigub juba 2x paremini kui need vanemad mootorid. Üks sellise mootoriga seat sõidab juba pikemat aega meil ringi.


PD moto on ka hea mõte iseenesest, ainus mis muret tekitab on pihustite hind. Äkki oskad kaasa rääkida midagi sellekohapealt.
2.5 oligi siiski selline uipmõte, kuna ma siiski pean 81 liiga lahjaks, kui teha ss teha kohe nõksa võimsam
Mis numbreid muidu 96 on võetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.05.20 14:51 Tsiteeri


Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos vahetusega .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos vahetusega .


Su kiri nata lohutas mind, minujaoks pumppihusti tundmatu maailm veel, pole teda lammutada vaja olnud😀
Nagu öeldakse, et arvamus on nagu perse, igalühel oma, aga ma vist tõeliselt hakkangi hoopis 96 swapi peale mõtlema😀


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 15:32 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 20.05.20 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Anneli666
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Pihustite hind ei ole midagi ulmelist . Kui pihusti ära kulub lased diselandis uue otsa panna ja toimib jälle . Originaal pihustid kannatavad juba ise mingi 200hp üle selle peab juba suuremad otsad panema ja neid leiab ebayst küll. Väga suuri ei tasuks siiski panna hakkab tossama jube palju . 5a tagasi sain mina pihusti otsad 400+ euri ja vahetus läks 220euri juurde. Kui oleks originaal otsad võtnud oleks hind olnud üle 800 euri koos vahetusega .


Su kiri nata lohutas mind, minujaoks pumppihusti tundmatu maailm veel, pole teda lammutada vaja olnud😀
Nagu öeldakse, et arvamus on nagu perse, igalühel oma, aga ma vist tõeliselt hakkangi hoopis 96 swapi peale mõtlema😀
Hetkel ootasingi, et Kuno vastaks sulle midagi. Tema sõidab seatiga ringi juba pikemat aega nii selle kompotiga mis kirjutasin. Aga eks selle diisli tuunimisega on nagu on, mõtle kes seda seadistab, Eestis väga neid mehi pole, ise sõidaks Lätti v siis Soome seadistama. Soomes lasevad PD mootoritega 400hp dailyd ringi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 17:24 Tsiteeri


Eestis on jube keeruline seadistusega jah, samas soovikski midagi teistsugust, aga kõigepealt on pikk tee ees, et sinna seadistuseni jõuda😀


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
green-edition
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`

postitati 20.05.20 20:03 Tsiteeri


Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga, seadistatud 2,1 barile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Anneli666
huviline



Registreerunud 19.05.20
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.20 02:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: green-edition
Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga, seadistatud 2,1 barile.


Dünos mõõdetuna rattast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
green-edition
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9tdi 99`

postitati 21.05.20 06:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Anneli666
Tsitaat:
Algselt postitas: green-edition
Saime just AFN-ist 205kw( 280hp) gtb2056vl turboga, liigub hästi, nii et, kui raha ja tahtmist on, võid ehitada. Endal ka afn, vaid gtb2260vk turboga, seadistatud 2,1 barile.


Dünos mõõdetuna rattast?



https://www.upload.ee/image/11738403/EIAAAgCNg-A-960.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]