Adaptiivse püsikaga (ACC) autode tavaline spidoka vaade ju.
Kui püsikas off asendist eemale tõmmata, süttivad ka need tuled. Püsikas off asendis on need täielikult kustunud.
Vanadel ehk esimestel põlvkondadel on 30-200 vahemik. Uuematel mis ise nulli pidurdavad ja kiirendavad on 0-200. Ja eredalt süttiv(ad) punased
kolmanurgad näitavad mis kiirus on valitud (no kui keskekraanil on kõne pooleli, mingi muu infoaken lahti vms - siis vaja ju, et näed fikseeritud
kiirust ka mujalt)
Erinevatel erinevalt A3-A8 ja Q mudelid. Aga laias laastus põhimõte sama. Uuematel veidi teistmoodi. C7 RS6-l on hoopis 0-260 vahemik.
Digitaalse ekraani korral on lihtsalt välimine ring, milles saab püsikat aktiveerida, punane ja kiiruse fikseerimisel tekib selle kohale suurem punane
kolmnurk.
Ma jällegi ei olek näinud ühtegi adaptiivse püsikaga Audit, millel neid "punaseid" alasid ei oleks.
Lisaks kogu spidoka plokk on erinev. ACCga autol on üks plokk, ACC-ta autol teine, kus plokis pole neid kohtasid olemaski. Täis digitaalse ekraani
korral muidugi teine teema.
|