Lehekülgi: 1 2 3 |
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 08:25
|
|
|
Audi S6 C5 4.2 250kw - 2001 - ed50
Tere!
Plaanisin juba pikemalt siia uue teema teha ning võtsin selle asja lõpuks käsile.
Sai ostetud eelmine kuu pealkirjas oleva auto. Kindlasti olete kursis mis autoga tegemist ja mida ta sisaldab -
salong rikkaliku varustusega, carbon liistud, alcantara lagi, recaro istmed, kõik väga hea, ilus ja mugav ning kõik mis peal töötab. Kere sirge,
viisakas ning välimuselt tip top.
Väljalase süsteemist eemaldatud kõik katid, resonaatorid - hääl väga mehine - sellest ka põleb mootorituli katide pärast. Lahenduse pidi leidma mingi
lambda lier aga sellega kiiret pole.
Tähelepanu vajavad pidurid, kettad klotsid läbi, jahutusvedeliku paagi otsatoru tilgutab aegajalt - pidi tüüpviga olema.
Mootor vibrab õrnalt kohapeal, ilmselt üks silinder vist ei käi korralikult - sellest ka vist pikem käivitus.
Eks kui aega leian siis saan hakkata tegelema vigade likvideerimistega.
Auto tuli just üleeile värvikambrist, seisab nüüd katte all kuni kodumaale pääsen - kerel sai üht ja teist värvitud läbi kindlustuse ja veljed lasin
ära taastada kuna ääred olid räbalad ja lakk koorus.
Lisan pildid siia.
Üritan jooksvalt lisada teemasi mida olen teinud ja samuti ka pildid.












|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 08:36
|
|
|
Ehk oskab keegi õpetada, mismoodi siia lisada pilte 800pix? Siia ei ole lubatud suuremaid pilte lisada. Ettetänades.
|
|
|
Typhome
|
postitati 10.04.20 08:47
|
|
|
Kood: | [img=800x600]pildilink[/img] |
|
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 08:52
|
|
|
Tänud.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 10.04.20 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Kood: | [img=800x600]pildilink[/img] | |
Mingeid megasuuri pilte resize-da postituses ei ole samuti ok, seega ma antud varianti väga ei soovita.
|
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 09:11
|
|
|
Parem nii kui moderaator linkideks ringi teeb pildid.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 10.04.20 09:21
|
|
|
Resize postituses selle eest küll ei kaitse.
Seega kõige lollikindlam on pildid kohe õiges suuruses uploadida.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 10.04.20 09:34
|
|
|
Pildid lae upload.ee näiteks. Seal saad kohe panna õige mõõdu ja siia copyda.
Kui see auto müügis oli siis mõtlesin, et piltidel jube maasikas aga miks keegi ei taha. Nüüd teemat lugedes on ilmselt selge. Tagumised lambdad ma
paneks ise tagasi kuna uued lambdad suht sama hinnaga mis nende välja progemine ja katid samuti vaja nagunii panna kuna muidu üv läbi ei saa. Pidureid
hakkad vahetama siis esimeste kettastega vaata ennem üle kumb variant sul on. Endal just oli probleem, et esimesed kettad tulid poest vale rummu
osaga. Üks variant on siis sügava rummuga ja tewine nagu astmega ja umbes 1 cm kitsama rummu osaga. Mootoril võid vaadata ka üle vaakumid kuna need
põhi probleem, et kuskilt mõranend voolikud või üldse katki.Pikk käevitus oli ühele meie s6 ka ja sellel viskas kütuse süsteemi vea ka mootorisse.
Vigane oli kütuserõhu regulaator mis sai uus bosch pandud.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pildid lae upload.ee näiteks. Seal saad kohe panna õige mõõdu ja siia copyda.
Kui see auto müügis oli siis mõtlesin, et piltidel jube maasikas aga miks keegi ei taha. Nüüd teemat lugedes on ilmselt selge. Tagumised lambdad ma
paneks ise tagasi kuna uued lambdad suht sama hinnaga mis nende välja progemine ja katid samuti vaja nagunii panna kuna muidu üv läbi ei saa. Pidureid
hakkad vahetama siis esimeste kettastega vaata ennem üle kumb variant sul on. Endal just oli probleem, et esimesed kettad tulid poest vale rummu
osaga. Üks variant on siis sügava rummuga ja tewine nagu astmega ja umbes 1 cm kitsama rummu osaga. Mootoril võid vaadata ka üle vaakumid kuna need
põhi probleem, et kuskilt mõranend voolikud või üldse katki.Pikk käevitus oli ühele meie s6 ka ja sellel viskas kütuse süsteemi vea ka mootorisse.
Vigane oli kütuserõhu regulaator mis sai uus bosch pandud. |
Tänan vastuse eest. Tundub suht hea üldpildis olevat, ei midagi hullu - vana auto ja tahab tähelepanu. Kettaste suhtes endine omanik mainiski, et said
valed pidurikettad pandud, õiged pidid olema laiem variant mingisugune. Ei ole just suurim auto spetsialist aga küsimus tekis väljalase süsteemi puhul
- tagumised lambdad, nagu aru saan siis on neid mitu olemas? Lõpupütid on ainult alles, ülejäänud kõik eemaldatud endise omaniku jutu järgi. Kindlasti
lasen siis vaakumi osa üle vaadata ja samuti kütuserõhu asjus. Mootorikatet maha võttes jäi silma kohe teistsugune süütepool, äkki selles on viga. Eks
tuleb nokitsema hakkata kohe kui aega tekib. Kas teie S6-l ei ole sellist asja - kui rooli välja keerad ja sõitma hakkad, tuleb tagant selline õrn
vibra, tundub nagu reduktoriga seotud miskit?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 10.04.20 09:58
|
|
|
Pidurikettaid ja 2 varianti aga neid omavahel nagu vahetada ei saa kuna kitsama rummuga ketas ei mahu suppordi vahele ära. Endal just oli see sama
probleem. Lambdasi 4tk originaalis. 2 kohe väljalaske otsas ja 2 ennem alumisi katte. Seda nõksutamist pole küll keerates tähele pannud. Need uuemad
süütepoolid pannakse kuna pidid odavamad olema kui originaalid. Leedus ja lätis ka paljudel need peale pandud. Kui pool läbi siis peaks tegelt misfire
veakoodi ka sisse lööma.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.04.20 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pidurikettaid ja 2 varianti aga neid omavahel nagu vahetada ei saa kuna kitsama rummuga ketas ei mahu suppordi vahele ära. Endal just oli see sama
probleem. Lambdasi 4tk originaalis. 2 kohe väljalaske otsas ja 2 ennem alumisi katte. Seda nõksutamist pole küll keerates tähele pannud. Need uuemad
süütepoolid pannakse kuna pidid odavamad olema kui originaalid. Leedus ja lätis ka paljudel need peale pandud. Kui pool läbi siis peaks tegelt misfire
veakoodi ka sisse lööma. |
Ta nagu ei nõksuta nagu oleks lukusti peal aga hakkab pigem nagu hästi õrnalt vibrama, veljed rehvid suured, mine tea ehk käib vastu kuskile.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 10.05.20 17:53
|
|
|
Homme läheb siis väiksele hooldusele. Uued kettad TRW, Bosch esiklotsid ja tagu Ferodo. Tuleb ka uus paisupaak peale, vanal on kõri murdunud. Kavas ka
lähiajal vahetada kõik vaakumi voolikud välja, uus aku peale - kerib aeglasemalt kui muidu peaks ja sellest ka pikem käivitus, juhul kui ei muutu
miskit siis arvatavasti starter väsinud.

|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 11.05.20 13:42
|
|
|
Auto sai siis täna viidud töökotta, et vahetada kõik pidurikettad ja klotsid. Tuli välja, et kõik suportid väsinud. Tagumine vasakpoolne mäda, tuleb
uus peale ja ülejäänud kolm saavad uue sisu ning samuti ka uued mansetid. Samuti ka paisupaak ei sobinud. Väideti, et A6 oma on üks ühele aga ei
läinud läbi see üritus. Leidsime nüüd õige paisupaagi, saab ainult originaalina ja hind ka hoopis teine Homme saab kõik asjad kätte ja jätkab remondiga.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 25.05.20 14:20
|
|
|
Pidurid sai nüüd korda. Kõik toimib nagu peab. Paisupaagi sain nüüd õige kätte ja sai see vahetatud.



|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 25.05.20 14:25
|
|
|
Natukene sisust pilte. Oskab ehk soovitada keegi millist vahendit kasutada nahksisu hooldamiseks?




|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 25.05.20 14:42
|
|
|
Nii, tuleks tagasi mootori teema juurde. Kohapeal vibrab, kuulda ka, et jätab aegajalt vahele, natuke gaasi andes kaob vibra. Vahest läheb kauem käima
kui muidu peaks, käima läheb siis pöörded kõiguvad natukest aega. Mootorituli põleb eemaldatud kattide pärast - lambda teema? Lugesin siit foorumist
välja, et ka gaasiseade pidi segama mootoritööd, lööb mingid asjad sassi ja sellest ka ebaühtlane töö. Sai kaabel ka järgi pandud ja mootori osas oli
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2. Kuhu suunda võtta selle koodiga või mida oskate soovitada?
Mootori alt kostab ka mingi klobin ning millest see olla võiks? Lisan youtubi lingi.
https://www.youtube.com/watch?v=_hUVuPFGqCc

|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.05.20 15:14
|
|
|
Vaata vaakumid üle. Pikem käevitus oli meil ühel s6 kütuserõhuregulaatori viga. Alla 30e oli uus ja peale seda viga kadus. Samamoodi oli siis see viga
nagu sul.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 25.05.20 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Vaata vaakumid üle. Pikem käevitus oli meil ühel s6 kütuserõhuregulaatori viga. Alla 30e oli uus ja peale seda viga kadus. Samamoodi oli siis see viga
nagu sul. |
Selge. Lasen üle vaadata vaakumid ja tellin uue küttuserõhu regulaatori. Kuidas teie s6 kast käike vahetab? On tunda jõnkse?
Mul vahetab sedasi, et lööke ei ole aga on selline sujuv väike jõnks - märguanne, et õli tahab vahetamist?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.05.20 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ed50
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Vaata vaakumid üle. Pikem käevitus oli meil ühel s6 kütuserõhuregulaatori viga. Alla 30e oli uus ja peale seda viga kadus. Samamoodi oli siis see viga
nagu sul. |
Selge. Lasen üle vaadata vaakumid ja tellin uue küttuserõhu regulaatori. Kuidas teie s6 kast käike vahetab? On tunda jõnkse?
Mul vahetab sedasi, et lööke ei ole aga on selline sujuv väike jõnks - märguanne, et õli tahab vahetamist? |
No käiguvahetused on ikka tunda aga mitte suure jõnksuga. Alla vahetab päris kiirelt kui vaja. Õli võib alati vahetada kui seda pole keegi teinud
ennem. Mu s6 on leeduka poolt hüdroplokk vahetatud kuna 2 käigu solenoid lõpetas töö.
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 23.06.20 15:28
|
|
|


Sai proovitud velgi pesta ja puhastada Neolife Super10 vahendiga mis on keemiavaba. Tulemusega jäin rahule.



|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 23.06.20 15:31
|
|
|
Mootori alt kostuv õrn kolin hakkas juba üle viskama ja sai kanali peale viidud ja vaatepilt oli kohutav. Nimel käigukastist tuli see kolin, tundub,
et hoorattas oleks nagu lahti ja alt õline. Lisan ka lingi videost kus näha kogu vaatepilti ja ehk keegi saab täpsemalt öelda misasi see on ja kuidas
probleemi lahedada saaks. Ilmselt see probleem tekitabki kohapeal käies vibra.
https://www.youtube.com/watch?v=uHb0Yl1UIXk&feature=youtu
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 24.06.20 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ed50
Mootori alt kostuv õrn kolin hakkas juba üle viskama ja sai kanali peale viidud ja vaatepilt oli kohutav. Nimel käigukastist tuli see kolin, tundub,
et hoorattas oleks nagu lahti ja alt õline. Lisan ka lingi videost kus näha kogu vaatepilti ja ehk keegi saab täpsemalt öelda misasi see on ja kuidas
probleemi lahedada saaks. Ilmselt see probleem tekitabki kohapeal käies vibra.
https://www.youtube.com/watch?v=uHb0Yl1UIXk&feature=youtu |
Ilmselt kast maha ja uus hooratas, ei muud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.06.20 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
Tsitaat: | Algselt postitas: ed50
Mootori alt kostuv õrn kolin hakkas juba üle viskama ja sai kanali peale viidud ja vaatepilt oli kohutav. Nimel käigukastist tuli see kolin, tundub,
et hoorattas oleks nagu lahti ja alt õline. Lisan ka lingi videost kus näha kogu vaatepilti ja ehk keegi saab täpsemalt öelda misasi see on ja kuidas
probleemi lahedada saaks. Ilmselt see probleem tekitabki kohapeal käies vibra.
https://www.youtube.com/watch?v=uHb0Yl1UIXk&feature=youtu |
Ilmselt kast maha ja uus hooratas, ei muud. |
Kas auto on manuaaliks ümber ehitatud?
Passis ja VIN koodi alusel on automaat.
Kui on automaat, siis mis hoorattast te siin jahute? Automaatkastil ei ole mingit hooratast.
Seal on drive plate, milles ei ole mitte mingisugust õli ja kasti turbiin.
Tee selgeks kas on kasti- või mootoriõli, sealt edasi tuleb juba vaadata, kas on vända otsasimmer või kasti sisendvõlli tihend, või turbiiniga mingi
jama.
Kui on kolin, siis ma ei tea, kuidas Audidega on, aga BMW-l on tüüplaks, et driveplate needid tulevad lahti. Audil konstruktsioon sarnane, aga ei tea,
kas seal ka see laguneb samamoodi.
|
|
|
|
ed50
huviline
Registreerunud 11.04.09
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2
|
postitati 24.06.20 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: kolmelehmajook
Tsitaat: | Algselt postitas: ed50
Mootori alt kostuv õrn kolin hakkas juba üle viskama ja sai kanali peale viidud ja vaatepilt oli kohutav. Nimel käigukastist tuli see kolin, tundub,
et hoorattas oleks nagu lahti ja alt õline. Lisan ka lingi videost kus näha kogu vaatepilti ja ehk keegi saab täpsemalt öelda misasi see on ja kuidas
probleemi lahedada saaks. Ilmselt see probleem tekitabki kohapeal käies vibra.
https://www.youtube.com/watch?v=uHb0Yl1UIXk&feature=youtu |
Ilmselt kast maha ja uus hooratas, ei muud. |
Kas auto on manuaaliks ümber ehitatud?
Passis ja VIN koodi alusel on automaat.
Kui on automaat, siis mis hoorattast te siin jahute? Automaatkastil ei ole mingit hooratast.
Seal on drive plate, milles ei ole mitte mingisugust õli ja kasti turbiin.
Tee selgeks kas on kasti- või mootoriõli, sealt edasi tuleb juba vaadata, kas on vända otsasimmer või kasti sisendvõlli tihend, või turbiiniga mingi
jama.
Kui on kolin, siis ma ei tea, kuidas Audidega on, aga BMW-l on tüüplaks, et driveplate needid tulevad lahti. Audil konstruktsioon sarnane, aga ei tea,
kas seal ka see laguneb samamoodi. |
Auto on automaatkastiga. Tiptronic 5hp24 tüüpi kast. Olen aru saanud, et automaatidel on ka hoorattas kuid kahe auto töökoja kataloog ei leia S6 atm
hoorattast, see võib tõesti olla vihje, et hoorattast neil ei ole? Ma ei ole spetsialist selle kohapeal. Kui mootor seisma panna ja uuesti alt kasti
vaadata sellest vahest kust oli näha, et mingid asjad käisid ebastabiilselt/loperdades, olid hambad küll küljepeal.... ehk mingi hammasrattas...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.06.20 18:13
|
|
|
See ongi driveplate. Ilmselt sul neetidest lahti see.
Ühelgi turbiiniga automaatkastil ei ole hooratast, ehk siis sa oled päris valesti asjast aru saanud. Päris spetsides töökodades käid, kui nad
automaatkastil hooratast sul otsivad 
Drive plate oma hammastega on seal reeglina selleks, et starter saaks nendest hammastest mootori käima panna ja/või trigger wheelina kasutuses.
Drive plate tootekood on 078105323K sinu autol.
Originaal letihind peaks olema 200 EUR kanti, B osa minu teada ei ole.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |