Lehekülgi: 1 2 |
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 17:47
|
|
|
Audi S7 ujub teel
Auto ujub linnakiirusel liigeldes (mõlemas suunas). Sild reguleeritud ja kulunud jupid vahetatud. Rehvid balansis ja rõhk paigas. Probleem hakkas
pihta eelmine aasta peale korralist hooldust. Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida).
Kas vedurustus tuleks ehk uuesti paika reguleerida (arvutiga)? Võib probleem olla seotud rooliga ja selle tarkvaraga (mmi-st saab jäikust valida)?
Tasasel teel auto liigub otse, ebatasasel sõidurida vahetades väga äkiline ja ettearvamatu käitumine.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 31.03.20 18:00
|
|
|
Lai rehv otsib teed ?
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 18:15
|
|
|
Rehvi laiuses kindlasti probleem ei ole. Tehase soovitatud rehvi mõõdud (20 tolli velg). Probleem ei esinenud enne hooldust (samad rehvid ja veljed).
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 31.03.20 18:52
|
|
|
Asi ei olegi rehvimõõdus, vaid pigem tee pikirööbastes. Nüüd on need ju sügavamaks freesitud naeltega jälle, võrreldes eelmise aastaga.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 31.03.20 19:04
|
|
|
Ei otsinud ka 275/30/R21 teed, pigem asi kuskil veermikus/vedrustuses kinni. S7 läheb sinna kuhu tahad, mitte ei otsi ise teed.
Endal oli esimene mõte autot ostes, et paneks väiksemad rattad, aga oli väga OK sõita ja mingit ujumist ega põrutamist polnud Eesti teedel 44k km.
Teemaalgatajatele küsimus, et kas kõik jupid on A-osad ja kas tööd teostati pädeva spetsialisti poolt? Ise käisin ainult Revalis, ja isegi sealt
määrati mulle üks kindel mehaanik, kes mu autoga tegeles, sest tundsin iga praagi ära
(R)S7 pole lihtne auto, ainuüksi sillaregull on ca 5 töötundi paberil.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 31.03.20 19:06
|
|
|
Siis tuleb oodata kuni kõrgusandrite munakud kinni roostetavad jälle ja viga kaob..
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 19:12
|
|
|
Mainin veelkord, et probleem esines peale hooldust eelmine aasta (september ehk). Talve seades (19 tolli) esines sammuti. Tean mis tähendab rööbastes
tee otsimine ja seda see ei ole. Nädal tagasi sai vigased/kulunud detailid vahetatud ja sild paika ning lootsin, et sellega asi ka laheneb (siiski
mitte). Kasutaja Prj oskab ehk kommenteerida ka pisut tunnetust?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 31.03.20 19:16
|
|
|
Kui 100% kindel, et probleem tekkis hoolduse käigus, siis ei ole järgnev teemaks, aga kuna teinekord selline ebamäärane asi lihtsalt TUNDUB, et tekkis
peale mingit remonti/hooldust, siis pakuks ikkagi selle variandi ka:
Kulunud rehvid (ka ühtlaselt kulunud) võivad ka tekitada sellist "tee otsimise" tunnet. Kahel A6-l vahetanud 3-4mm mustriga "premium" rehvid uute
"hiinakate" vastu ja probleem lahenenud. Mitte, et hiinakaid peaks eelistama, aga lihtsalt ka uus hiinakas parem, kui vana preemium rehv. Vähemalt
suverehvi korral küll.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 19:19
|
|
|
Hooldus ja enamus tööd teostatud Forss-is. Liigendid võttis lahti ja määris tuttav (esinduse töölise juhendamisel). Probleem hakkas just pihta peale
hooldust Forss-is (ei süüdista kedagi). Auto tuli saksast ja oli vähemalt 6kuud seisnud platsil, ilmselt ei meeldinud autole hoolduse käigus üles
tõstmine.
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Ei otsinud ka 275/30/R21 teed, pigem asi kuskil veermikus/vedrustuses kinni. S7 läheb sinna kuhu tahad, mitte ei otsi ise teed.
Endal oli esimene mõte autot ostes, et paneks väiksemad rattad, aga oli väga OK sõita ja mingit ujumist ega põrutamist polnud Eesti teedel 44k km.
Teemaalgatajatele küsimus, et kas kõik jupid on A-osad ja kas tööd teostati pädeva spetsialisti poolt? Ise käisin ainult Revalis, ja isegi sealt
määrati mulle üks kindel mehaanik, kes mu autoga tegeles, sest tundsin iga praagi ära
(R)S7 pole lihtne auto, ainuüksi sillaregull on ca 5 töötundi. |
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 19:20
|
|
|
Premium rehvid ja enne hooldust olid vast 1 kuu vanad.
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Kui 100% kindel, et probleem tekkis hoolduse käigus, siis ei ole järgnev teemaks, aga kuna teinekord selline ebamäärane asi lihtsalt TUNDUB, et tekkis
peale mingit remonti/hooldust, siis pakuks ikkagi selle variandi ka:
Kulunud rehvid (ka ühtlaselt kulunud) võivad ka tekitada sellist "tee otsimise" tunnet. Kahel A6-l vahetanud 3-4mm mustriga "premium" rehvid uute
"hiinakate" vastu ja probleem lahenenud. Mitte, et hiinakaid peaks eelistama, aga lihtsalt ka uus hiinakas parem, kui vana preemium rehv. Vähemalt
suverehvi korral küll. |
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.20 19:33
|
|
|
Üks variant on, et hoolduse käigus pumbati rehvidesse õige rõhk sisse ja nüüd sulle tundub, et on imelik aga tegelikult sõitsid enne tühjade rehvidega
ja selle pärast oli rool raskem ja auto tundus "täpsem"
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 31.03.20 19:50
|
|
|
Jah S7 mul esimene auto ja rehvirõhku kunagi kontrollinud pole Tavaliselt
vaatan silma järgi, et kui velg juba mõõda maad jookseb, siis lasen pisut juurde
Ei tegelt ootaks asjalikumaid kommentaare seoses vedrustuse reguleerimise vajaduse ja rooli softiga seoses. Pisut jätab mulje liiga kergest roolist
kiirendades (ka dynamic seades).
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Üks variant on, et hoolduse käigus pumbati rehvidesse õige rõhk sisse ja nüüd sulle tundub, et on imelik aga tegelikult sõitsid enne tühjade rehvidega
ja selle pärast oli rool raskem ja auto tundus "täpsem" |
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 31.03.20 20:32
|
|
|
Ma olen ise selle autoga sõitnud, see kuidas ta teel käitub ei ole normaalne.
Ning ma olen vähemalt 50-ne sellise autoga sõitnud.
Sirgelt oli peaaegu võimatu sõita, kisub ja ujub iga ebatasasuse peale. Siin ei ole selles probleem, et autoril luulud oleksid.
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 31.03.20 20:47
|
|
|
Siis pole muud kui uurida miks see rool ei ole stabiilsem. Ise kui autot üles tõstan hoian alati rooliluku maas, et autot maha lastes need mingit osa
liigselt ei pingestaks. Võimalik, et sul roolivõimu mingi elektrooniline seade vaja resettida..
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 31.03.20 22:55
|
|
|
Ilmselt loll mõte aga ega rajahoidmisabi kuidagi asjasse segatud olla saa? See küll vist üldse alla 65km/h ei toimeta?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.04.20 03:45
|
|
|
Esmalt vaataks üle, kas kõik pulgad esisillas on nagu peab. Küll ja veel nähtud, kuidas igasugu asju suudetakse valepidi paigaldada. Esmalt
rooliotsad...
C7 ei otsi laia rehviga teed kui kõik nagu peab, võrreldes C6-ga on asi ikka mäekõrguselt parem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.20 05:25
|
|
|
Kui lugupeetud foorumikasutaja ütleb, et see hakkas pärast hooldust, siis võiks ju selle checklisti üle vaadata ja mõtelda, mis liigutus seal
hoolduses võis seda põhjustada.
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 01.04.20 08:53
|
|
|
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.
Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.04.20 09:14
|
|
|
Huvitav kuidas üldse märgati, andurite hoovad kinni, ilma lahti võtmata ei saa neid väga testida. Äkki rebis siis lahti mõne üles tõstmisel. Kui
midagi muuta seoses anduriga, siis võib jah muuta mõne nurga kõrgust ja koos sellega muutub rõhk padjas jne., aga vaevalt see nii hullusti mõjub.
Aga ma ei ole päris nõus selllega, et C7 ei otsi kunagi teed. Kui ikka on korralikud pikirööpad, siis laiema rehviga on rohkem tunda seda iga autoga,
kitsam rehv mahub ära rööpa põhja ja ei riiva nii palju servasid.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 01.04.20 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida). |
Liigendid siiski võeti lahti?
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 01.04.20 09:41
|
|
|
Rööbaste osas on rehvi mõõt ja rehvi külje jäikus väga olulised. Eelmine aasta panin oma C7'le veidike vale mõõduga rehvid 255/45 R19 ja otsis
kohati häirivalt rööbastes teed. See aasta läksid uued orig mõõdus 255/40 R19 rehvid alla ja oluliselt mugavam on sõita.
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 01.04.20 11:01
|
|
|
Liigendid võeti lahti 2 nädalat hiljem (mitte Forss-is). Forss pakkus vaid uusi andureid koos liigenditega.
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida). |
Liigendid siiski võeti lahti? |
Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 06.04.20 16:59
|
|
|
Käis siis auto täna uuesti kontrollis ja proovisõidul. Kõik pidi korras olema ja miskit märgatavat viga ei ole. Ju siis mul luulud ja peab leppima
sellega
Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.20 05:22
|
|
|
Mul oli kunagi seitsmes Bemm millega oli üsna vastik sõita sest koguaeg pidi rooli keerama, et see sirgelt sõidaks. Sillas mingeid kolinaid ei olnud,
töökojas lõtke ei leitud, silla regullist polnud abi. Läksin siis linna kõige rangemasse ülevaatuspunkti, nad raputasid seal stendiga ja ütlesid et
mul on üks õõts läbi. Natuke küll kahtlesin selles diagnoosis aga vahetasin selle õõtsa ära ja pärast seda seisis ikka väga hästi auto tee peal.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 07.04.20 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Käis siis auto täna uuesti kontrollis ja proovisõidul. Kõik pidi korras olema ja miskit märgatavat viga ei ole. Ju siis mul luulud ja peab leppima
sellega |
Ka parim eksib vahel. Mina teeks kuskil prooviks teises kohas uuesti veermiku reguleerimise. Kogesin alles hiljuti sama ning teises kohs veermik
reguleerituna sõitis auto taas ilusti otse.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |