Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 10V turbomootor KG (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 292)
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 24.03.20 07:37 Tsiteeri
10V turbomootor KG



Tere,

Küsimus: Kas NG 2.3 100KW moootrit saab ainult KG kolle abil turbotada?
Aju küsimused ja muud elektroonilised asjad jätame hetkel välja, küsin ainult mehaanika kohta?

Kui jah, kas NG mootori sisu on piisavalt tugev või ei?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: Ur-S6 Avant 2.2 97/ 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 24.03.20 08:01 Tsiteeri


Turbo mootoritel lisa õlitus pihustid. Ehk siis need peaksid ka lisama:
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+200/a200/1987-12/1/103-3000/#23



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW, ´16a Audi Q7 3.0TDI 200KW

postitati 24.03.20 09:45 Tsiteeri


Surveastmed peaks olema erinevad; turbokal madalam, vabalthingaval kõrgem.
Pane vile külge, vahejahuti vahele. Juhtima pead asja panema progeajuga + el.pihustid. Mingi jõu saad kindlasti nii juurde.
Korralikult tehes; mootori laiali, teised kolvid/kepsud, kuluosa vahetus, kaane modimine, väljalaske modimine, sisselakse modimine, el pihustid, küstusesüsteemi modimine, el. süsteemi ehitus jne. R5 10v mootoried on tehtud võimaksmaks Skandinaavias ja Euroopas, päris huvitavad asjad. Kõike saab teha, kui selleks vahendeid/tedmisi ja tahtmist.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 24.03.20 23:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Turbo mootoritel lisa õlitus pihustid. Ehk siis need peaksid ka lisama:
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+200/a200/1987-12/1/103-3000/#23


NG on õlipihustid olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 25.03.20 07:27 Tsiteeri


Tänud vastamast.

Väljalaske kolle koos turboga istub NG mootori otsa ilma modifitseerimata või vaja miskit õmber teha?

Hetkel ma uurin maad, sest mootor läbib niikuinii remondi ja kui juba maas laiali, siis mõtlesin ta ära turbotada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: typ44A S711

postitati 25.03.20 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moora772
Tänud vastamast.

Väljalaske kolle koos turboga istub NG mootori otsa ilma modifitseerimata või vaja miskit õmber teha?

Hetkel ma uurin maad, sest mootor läbib niikuinii remondi ja kui juba maas laiali, siis mõtlesin ta ära turbotada.


Väljalasked on kõigil 10V R5-tel omavahel vahetatavad.
Soovitaksin kasutada MC2 pealt pärit turbot+kollektorit+nukkvõlli.
Muidu soovitaks tuboka sisselaset ka, aga MC2 on pihustid plokikaanes ja NG pihustid on kollektoris.


kaks-kaks-turbo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]