kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 18.03.20 05:04
|
|
|
A6 C6 aku tuli.
Terve.
Hommikul tööle sõites aku tuli põles ja siis kustus ära ja nii tegi ta terve tööle sõidu.
Aku välistaksin kuna uus aku peal. Kas viitab genekale või mingile massijuhtmele?
Kui keegi sarnase jamaga kokkupuutunud siis oleks tänulik mõne soovituse eest ennem kui kohe genekat vahetama kukub.
Tänud.
|
|
|
IvarV
huviline
Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0 TFSI
|
postitati 18.03.20 07:09
|
|
|
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 18.03.20 07:29
|
|
|
Geneka harjad tõenäoliselt otsas.
Siis teeb tavaliselt nii.
Generaator tehakse korda Pärnus:
Lubja 48A
Telefon: 443 3371
Carsmart
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 18.03.20 07:30
|
|
|
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V
võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 18.03.20 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IvarV
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode. |
Jah kõik sai õpetatud.
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 18.03.20 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V
võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub. |
Lähen mõõdan ära asja. Kumb täpsem on kas kapoti alt klemmidelt või aku pealt mõõta?
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 18.03.20 08:44
|
|
|
Jah. Laadimisvooli oli vaid 11.4V
Juu siis harjad läbi ikkagi. Viin siis soovitatud Lubja tänava carsmarti ta ja eks siis kuuleb täpsemalt.
Tänud kaasamõtlejatele. Ja soovitustele.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 18.03.20 14:41
|
|
|
Soovitan soojalt oem pingeregulaatorit kasutada vältimaks hiliseimaid probleeme.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.03.20 19:11
|
|
|
Kui muu korras, siis võib ka lihtsalt mõõdu järgi harjad osta ja uued asemele joota. 3.0TDI ei pea selleks generaatorit isegi maha võtma, võimalik
ära teha kui mootoripadi ja kandur eest võtta ja pingeregulaator välja.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.03.20 07:10
|
|
|
Kui ei taha originaalile raha kulutada, osta aerost 15 evro eest suvaline interface ja tõsta harjad ümber. Samas on neil poolemilli pillidel geneka
ankur ka selliste vagudega, et pane või kartul maha. Pigem juba korralik remont teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 19.03.20 07:37
|
|
|
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.
Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 19.03.20 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.
Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist? |
2018 sõitsin sama probleemiga aku tühjaks, käigukast läks avariireziimi jne, miski 8v jäi akusse. Tunnikese sai laetud ja sõitsin töökotta, midagi
kasti töös küll ei muutunud.
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 19.03.20 08:14
|
|
|
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariire˛iimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest
autost.
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 19.03.20 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariire˛iimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest
autost. |
Hetkel laeb ilusti jah 14.2v
Ja nagu ma aru sain kustutati ka kõik veakoodid ära.
|
|
|