EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 02.03.20 19:35
|
|
|
Audi A6 C4 2.5TDi 103kw - 1995 - EnricoN
Kuna õhtul last hoides ei ole muud teha siis mõtlesin ka antud liikurist teema teha - hea jälgida/vaadata.
C4 korra olnud, 2.2 R5 S6 - Avant kerel kuid see sai maha müüdud. Muidu väga hea auto ja S puhul veel kõik eriti super kuid Avant kere ei meeldi üldse
kahjuks.
Otsisin siis pikemateks sõitudeks ökot ning veidi suuremat soodsat masinat. Esimene mõte muidugi diisel B5 kuid seda juba palju olnud ning kuidagi
liiga igapäevane.
Mõtlesin siis 2.5TDI C4 sedaani proovida. Tegin siia samasse foorumisse ostusoovi kuulutuse ning üks päev tuli SMS telefonile, et on pakkuda selline
sõiduk, Tallinnast kaugel Värskas. Pilte nähes meeldis auto kohe juba oma värvi pärast mis sobib sellele kerele kuidagi eriti hästi (Tumeroheline)
Sai veidi omanikuga räägitud ning mõne päeva pärast kohtusime Tartus.
2.5TDI R5 103kw (AEL) mootoriga sedaan, esivedu, 6-Käiguline manuaal. LS 432 000. Auto toodud 2005a Saksamaalt ning Eestis olnud 1 ainus omanik (See
sama kellelt ma ostsin). Tema ostis selle Tartust autoplatsilt 15a tagasi 100 000 krooniga.
Kättesaades juba teadsin vigu mis vaja teha, vaatasin rohkem kere seisukorda, et kas on mõtet üldse sinna midagi osta. Kere oli väga hea, välja
arvatud juhipoolsed uksed, pagassiluuk (All servas mullitab), tagastange katki ning kapoti allääres rooste. (Õnneks vahetatavad asjad ja norm
hinnaga)
Põhi-karbid-tagatiivad jms on väga heas seisus. Esitiivad on juba lastud vahetada eelmise omaniku poolt.
Tehniliselt auto sõitis kuid suvahetkedel hakkas vahele jätma-kinni pooma. Tühikäigul samuti väristas palju.
Selge , hakkasin siis autoga tegelema :
Vahele jätmine sai korda tehtud - Arvuti näitas juhtpihusti viga. Tuli välja, et juhe katki. Korras.
Siis viisin auto Priit Rebase kätte kes teab neid R5 diisel Audisid. Ta pani kapoti all ning ajus kõik asjad (kütusekogus, tühikäigupöörded jnejne)
kenasti paika ning sõidab nagu hoopis teine auto. Ei arvanud et see vana tank nii hästi liigub
Vahetasin veel pihustite tagasivoolud, vaakumvoolikud ka ära.
Välimuse poole pealt, leidsin sama värvikoodiga suht viisakad 100 C4 juhipoolsed uksed, esimese vahetasin juba ka ära. (Ei ole siiski 1:1le samad
ukseplekid ja soovitan ikkagi A6le otsida A6 uksed kui keegi tegema hakkab)
Rihmadevahetus jms tehtud 422 000 peal. Õnneks sellega rahu majas.
Lisan ka pilte kronoloogilises järjekorras :
Siis sain ühed Allroadi R17 veljed koos korralike Hankooki naastrehvidega 225/45R17
Täna leidsin ka orig. BBS valuveljed R18. Lasin ka teised rehvid peale panna (225/40R18) Veljed lähevad alla koos madaldusega .
Muide, madaldusvedrud ning tagatulede paneel on pärit minu endise C4 S6 küljest Nii et enda vanadest varudest.
Madaldus :
Tagatuledepaneel on veidi küll ühest kohast katki kuid ostsin talle ka doonori ning parandan ära :
Nokitsemist ja muutmist veel jagub. Eks tasapisi teen paremaks ja endale meelepärasemaks.
Lähemalt järgmistes postitustes.
Keegi kasutab 35eurost Alvadi alumiste ukseliistude komplekti?
Kuidas on?
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 02.03.20 20:24
|
|
|
Mina mäletamist mööda võtsin selle Alvadi komplekti.
Head: ustele alumised liistud sobivad suht hästi, ei riiva silma. On elastsed ja ei lähe vastu hange kohe katki. Kuigi hangede pärast muretsema enam
meil vist ri pea.
Halb: esitiibade ja tagatiivakaare lühikesed liistud võid kohe visata põõsa poole. Otsi originaalid sinna. Olid nii pehmed ja ei hoidnud vormi,
lihtsalt õudne, lisaks saab ka sodi igale poole.
Edu autoga.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 02.03.20 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Mina mäletamist mööda võtsin selle Alvadi komplekti.
Head: ustele alumised liistud sobivad suht hästi, ei riiva silma. On elastsed ja ei lähe vastu hange kohe katki. Kuigi hangede pärast muretsema enam
meil vist ri pea.
Halb: esitiibade ja tagatiivakaare lühikesed liistud võid kohe visata põõsa poole. Otsi originaalid sinna. Olid nii pehmed ja ei hoidnud vormi,
lihtsalt õudne, lisaks saab ka sodi igale poole.
Edu autoga. |
Õnneks tiibade omad on originaalid ja korralikud. Vaid uste omasid vaja ongi.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 05.03.20 22:01
|
|
|
Nonii, üks öö garaazis veedetud.
LS: 432000
Juhipoolne EL mootoripadi OEM
Klapikambrikaanetihend Elring
Esisillas alumised õõtsad Ruville
Madaldusvedrud HR, S6 C4 Avant
Amordi tugilaagrid Meyle
Stabikapuksid Febi Bilstein.
Klapikambrikaane tihend oli vist aastaid lekkinud ja pool mootorist lihtsalt ujus õlist. Vahetasin klapika tihendi ära ning küürisin/pesin kapotialuse
kenasti ära.
Siis läks sildade lammutamiseks:
Väike võrdlus mis oli enne:
Ja tulemus:
Tehniliselt plaanis:
Pidurite uuendus
Välimuselt plaanis:
Uste alumised liistud
Esituledele uued klaasid
Smoke küljesuunad
Toonklaas
Kroom aknaümbert mustaks
S6 paneel külge
Pagassile lip
Altääred kerevärvi
Uued reg. numbrid
Poleerida
Kas peaks proovima ette musta Audi märki ning tagant üldse selle eemaldama?
Uuendusteni!
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 08.03.20 20:46
|
|
|
Panin R18 BBSid alla ja pesin autot ka vahelduseks.
Lootsin, et jääb veidi madalam nende vedrudega kuid tunduvalt parem kui algselt ikka.
Taha peab lisama ka kuskil 7-10mm flantsid.
Sillas sai küll kulunud kaikad ja asjad ära vahetatud ning üle kontrollitud kuid mingitel hetkedel käib tume metalne kolks ikkagi kuskilt eest läbi.
Just manööverdades või kurvis vms. Näiteks aukudes ja lamavatest üle sõites on kõik vaikne. Ideid ? Ainus mida veel ise kahtlustaks on sillatala
puksid.
Ostsin autole nädalavahetusel ka uued istmed ja uksepolstrid. Pärit S4 Avantist, seega tagumise istme seljatugi ei sobi. Kahjuks ei sobinud ka A6/S6
istmete peatoed millel pole keskel auku, kinnitused teise koha peal.
Sain nüüd ka teada, et sedaanile ei tehtudki allaklapitavat tagaistet? Veider.
Kui kellegil pakkuda musta põhjavaipa ning musta tagaistet (või ainult seljatuge sedaanile) samasuguse riidega siis oleksin huvitatud !
Konsooli plastikud vahetan ka muidugi ringi. Need saan Tartust homme.
PS! Otsin ikka ka korralikke keredetaile (kapott, tagastange, pagasnikuluuk) ,eriti hea oleks sama tooni.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.03.20 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Panin R18 BBSid alla ja pesin autot ka vahelduseks.
Lootsin, et jääb veidi madalam nende vedrudega kuid tunduvalt parem kui algselt ikka.
|
Veljed soovitaks küll üle värvida see hall on kuidagi mitte sobiv
Tubli töö masinaga tehtud |
Jep, see on plaanis.
Tänud!
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 11.03.20 21:40
|
|
|
See auto sai edasi müüdud. Raplasse.
Põhiasi mis sai saatuslikuks oli C4 sild mis kahjuks oli igapäevasõitudeks veidi häiriv.
Sõitsin ükspäev 50km Tallinnas selle Audiga ning kohe peale seda sama ringi Passat B5ga ning sõidumugavuse vahe oli minu jaoks meeletu.
Siis nägin hea hinnaga B5 1.9TDI Quattro sedaani müügis ning läksin seda kohe vaatama. Auto oli küll esimesse nurka pihta saanud (stange katki ja tiib
mõlkis) , kuid need olid põhimõtteliselt ka ainsad puudused. (Tagadiffripuks või midagi sellist tehniliselt vaid ka) Kuna asjade remont väga kallis
pole ning üldiselt B5 väga heas korras ning sõita mugav siis ostsin selle ikkagi igapäeva autoks ning jätkan B5 sedaaniga. S4 istmed läksid autoga
kaasa. R18 BBS veljed jäid alles.
(Ei ole mõtet hakata ajama juttu, et sõidumugavus läks halvemaks kuna lasin auto madalaks jms, lasen selle B5 ka madalaks. Asi ei ole selles, asi on
kogu sillaehitustes. 2 õõtsa vs 8 õõtsa)
Edu uuele omanikule , võib endiste alla tõsta. Aitäh.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.03.20 22:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
See auto sai edasi müüdud. Raplasse.
....
Edu uuele omanikule , võib endiste alla tõsta. Aitäh.
|
Seda teemat jagus küll tervelt nädalaks ja paariks päevaks pealegi.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 11.03.20 22:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
See auto sai edasi müüdud. Raplasse.
....
Edu uuele omanikule , võib endiste alla tõsta. Aitäh.
|
Seda teemat jagus küll tervelt nädalaks ja paariks päevaks pealegi. |
No mis teha
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.03.20 23:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
(Ei ole mõtet hakata ajama juttu, et sõidumugavus läks halvemaks kuna lasin auto madalaks jms /.../ asi on kogu sillaehitustes. 2 õõtsa vs 8
õõtsa) |
Asi ongi justtäpselt selles. Võinoh mida sa täpselt ootasid 70ndatel disainitud C2 sillast mis pole mitte kunagi mõeldud töötama nii madalal ning nii
suure velje/olematu rehviga. Ei maksa autot või tema silda selles süüdistada.
Ma suutsin 18" velge madaldusega taluda umbestäpselt 3 kuud, siis vahetasin 16" vastu välja. Tehasekõrgusel ja tehasemõõdus velgedega pole
tagumikutunnetuses küll absoluutselt mingit mugavuslikku erinevust C4 või B8 MQB platformil masinaga.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.03.20 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
(Ei ole mõtet hakata ajama juttu, et sõidumugavus läks halvemaks kuna lasin auto madalaks jms /.../ asi on kogu sillaehitustes. 2 õõtsa vs 8
õõtsa) |
Asi ongi justtäpselt selles. Võinoh mida sa täpselt ootasid 70ndatel disainitud C2 sillast mis pole mitte kunagi mõeldud töötama nii madalal ning nii
suure velje/olematu rehviga. Ei maksa autot või tema silda selles süüdistada.
Ma suutsin 18" velge madaldusega taluda umbestäpselt 3 kuud, siis vahetasin 16" vastu välja. Tehasekõrgusel ja tehasemõõdus velgedega pole
tagumikutunnetuses küll absoluutselt mingit mugavuslikku erinevust C4 või B8 MQB platformil masinaga. |
No ei ole asi selles kõrgena häiris ausaltöeldes veel rohkem. Madalana
oli veidigi täpsem kuid see pole ikka see.
Ühesõnaga pole vahet kuna autot ma originaalkõrgusele niikuinii jätta ei taha.
Orig. kõrgusel C4 vs madal B5 valiksin ise B5.
Madal C4 vs madal B5 valiksin ise B5. Aitäh.
|
|
|