Tänud, tuleb siis uuesti hammasrihm maha võtta ja asi üle vaadata.
Auto omanikul keegi tuttav Forssist saatis pildi tihendikomplektist, aga ta polnud päris kindel, et see sobib. Seal oli palju O-rõngaid ja mingi
simmeri moodi asi. Kas simmer on seal võlli otsas ja kas saab eraldi seda osta kuskilt?
Edit:
Täna sai pump maha võetud ja leke tõenäoliselt ongi võlli simmeri vahelt. Ametlikult seda eraldi vahetada ei saa ja tuleks panna uus pump. Mõõtude
järgi saab midagi tellida, aga pole päris kindel, et tuleb õige ja diislikindel simmer. Kirjasid saab vana simmeri pealt lugeda ainult luubiga, panen
need siia kirja, võib-olla kellelgi veel vaja:
1 460 085 001 - see oleks nagu Boschi kood, aga google otsest vastet ei leia, vb mõni number valesti loetud (vist ongi hoopis C85, mitte 085)
B25x36/36,3x7,3B - saab tellida Boschi tihendi mõõduga 25x36x7,3
Eks katsetab ära selle simmeri vahetuse, kaotada suurt pole.
Edit 2:
Simmer vahetatud ja vähemalt esimese 10km sõitmisel püsis kuiv, omanik ise jälgib edasi. Suurimaks probleemiks oli vana simmeri kätte saamine pesast,
sest ei teadnud, et mis seal teisel pool on. Tegelikult on seal kinnine sein võlli puksiga ja mingi väike äravoolu auk, võib vist lihtsalt kruvi läbi
lasta simmerist ja välja tõmmata. Originaal simmer oli "teflon" ja asemele läks tavaline kummist Bosch koodiga 1 460 285 006. Vahetamine eeldab
mõningaid spetsiaaltööriistu, võlli paigal hoidmiseks mutri lahti keeramisel ja flantsi maha tõmbamiseks võlli otsast.
|