vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 10.02.20 20:41
|
|
|
A5 vs A4 B8 nina
Oskab keegi öelda kas B8 kerel audi a5(2010)/a4(2013) esiotsa detailid sobivad 1:1le? Kapott, stange, iluvõre, tuled(retrofit). Tiivad vist peaks 1:1
ja olema?
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 12.02.20 06:45
|
|
|
EI sobi midagi.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 13.02.20 12:35
|
|
|
Ei sobi midagi??? Ise olen aru saanud et esiots suht 1:1 a4/a5
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 17.02.20 14:52
|
|
|
Ma ei hakka varjatud osade erinevusi välja tooma, piisab, kui vaatad visuaalselt ja hoolikalt a5(2010)/a4(2013) pilti kõrvuti.
Keegi ütles sulle, et sobivad või millest sa erinevate mudelite ja prefacelifti ja facelifti tükke sobima arvasid?
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 17.02.20 18:19
|
|
|
Öeldi jah et peaks olema 1:1 b8 5 ja 4.
Endal 2011 a5. Mõte oli uuem nina (2012 ja edasi) panna(tuled, stange, kapott). Veuc ilusam. A4 facelift tükke liigub ka nagu rohkem kui A5.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.02.20 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Oskab keegi öelda kas B8 kerel audi a5(2010)/a4(2013) esiotsa detailid sobivad 1:1le? Kapott, stange, iluvõre, tuled(retrofit). Tiivad vist peaks 1:1
ja olema? |
Nendel keredel peaks isegi disainerid olema erinevad mehed.
Kumb siis sinu arust oma pliiatsijoone teiselt maha tegi?
Kui aga rääkiga Leedu autotööstuse toodangust, siis loomulikult, sobivad 1:1.
.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 17.02.20 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Oskab keegi öelda kas B8 kerel audi a5(2010)/a4(2013) esiotsa detailid sobivad 1:1le? Kapott, stange, iluvõre, tuled(retrofit). Tiivad vist peaks 1:1
ja olema? |
Nendel keredel peaks isegi disainerid olema erinevad mehed.
Kumb siis sinu arust oma pliiatsijoone teiselt maha tegi?
Kui aga rääkiga Leedu autotööstuse toodangust, siis loomulikult, sobivad 1:1.
. |
Mida pead silmas "leedu toodangul? " et seal tuunitakse kõik paika?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.02.20 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Mida pead silmas "leedu toodangul? " et seal tuunitakse kõik paika? |
Ma arvan, et neile pole probleemiks kapott 1-2cm lühemaks või pikemaks teha.
Jne.
Kui juba ammu tulid sealt LV "tehastest" näiteks roolid ja armatuurid, millel bägid kõik terved, tehasemärgid sisse sulatatud, aga saepuru ja vastav
koormustakisti sees.
........
Aga üldiselt lõpeta ära oma suht rumal jahumine teemal, et A5le paned A4ja tükke külge ja vahepeal on mingi FL ka veel toimunud.
Juba tulede elektroonika pärast pole seda mõtet teha, pärast treid siia 100 teemat, miks üks või teie asi ei tööta ja mida teha.
Kui FL tahad, siis müü vana ära ja osta järgmine.
Ikka eriti naiivne arvata, et TÄNAPÄEVAL VAG laseks mingi sellise kala läbi, et mine romulasse ja muudkui areta, no halloooo. Lollideks pead neid
või?
Ok, 30a tagasi, jah, läksid ostsid B3-le B4 kapoti.
Täna see ei käi nii.
Harju ükskord ära.
.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 18.02.20 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Mida pead silmas "leedu toodangul? " et seal tuunitakse kõik paika? |
Ma arvan, et neile pole probleemiks kapott 1-2cm lühemaks või pikemaks teha.
Jne.
Kui juba ammu tulid sealt LV "tehastest" näiteks roolid ja armatuurid, millel bägid kõik terved, tehasemärgid sisse sulatatud, aga saepuru ja vastav
koormustakisti sees.
........
Aga üldiselt lõpeta ära oma suht rumal jahumine teemal, et A5le paned A4ja tükke külge ja vahepeal on mingi FL ka veel toimunud.
Juba tulede elektroonika pärast pole seda mõtet teha, pärast treid siia 100 teemat, miks üks või teie asi ei tööta ja mida teha.
Kui FL tahad, siis müü vana ära ja osta järgmine.
Ikka eriti naiivne arvata, et TÄNAPÄEVAL VAG laseks mingi sellise kala läbi, et mine romulasse ja muudkui areta, no halloooo. Lollideks pead neid
või?
Ok, 30a tagasi, jah, läksid ostsid B3-le B4 kapoti.
Täna see ei käi nii.
Harju ükskord ära.
. |
. Mis närvitsed... Puhka jalga. Selleks ju foorumid ongi et mingi tõde
võiks välja kooruda.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 18.02.20 12:29
|
|
|
Rahu tõesti. Ma ka alles uurisin A4B8 ja A5 sisu erinevusi näiteks. ( Niipalju kui ma aru olen saanud, siis suht samad mõlemad )
Paljud salongi tooted sammuti sama tootekoodiga.
Aga jah, ninade puhul juba pildi pealt aru saada, et erinevad.
Lauri in Audi
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 18.02.20 14:08
|
|
|
Mida sa sisu all silmad pead?
Rool-jah okei sobib.
Armatuur, ei julge väita, aga võibolla.
Istmed juba teine teema sõltuvalt keremudelist. Polstrid, lagi ja piilarid ei sobi. Uste elektroonika paljuski ka erinev jne.
B8 ja edasi mudelitel on väga täpselt on vaja teada mida vaja ja võrrelda tootekoodidega. Ja siis on ka vaja veel süveneda mõnesse nüanssi.
Coupe 5 kerel ei sobi isegi FL ja prefacelift ukselingi sensorid omavahel. Füüsiliselt ok ja pistikud ka, kuid tööle ei hakka korrektselt.
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 18.02.20 15:06
|
|
|
Niipalju kui vaatasin koode, siis aknanupud sama koodiga, terve käetoe mehhanism, ukse iluliistud olid vist kui õigesti mäletan jne...
Lauri in Audi
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 18.02.20 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Rahu tõesti. Ma ka alles uurisin A4B8 ja A5 sisu erinevusi näiteks. ( Niipalju kui ma aru olen saanud, siis suht samad mõlemad )
Paljud salongi tooted sammuti sama tootekoodiga.
Aga jah, ninade puhul juba pildi pealt aru saada, et erinevad.
|
Esiotsast rääkides.... No ma kas pole korralikult süvenenud....või noh.. Pime kuid mulle tundub küll B8 a5 ja a4 ühesugused. 2012 ja edasi a4 ja a5 samuti ühte moodi
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.02.20 18:56
|
|
|
Kas mitte a5 polegi a4, ainult et kupeekabrio vmt. Sama mis a7 ja a6?
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 18.02.20 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Kas mitte a5 polegi a4, ainult et kupeekabrio vmt. Sama mis a7 ja a6? |
Ma ise ka nii arvanud seni.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 19.02.20 05:42
|
|
|
Ma sügavalt kahtlen, et need ninad on tervenisti (tiivad, tuled, stange, kapott jms) omavahel vahetatavad. Võta kasvõi B6 kere ja võrdle
sedaa/univeraal ja cabrio. Täiesti erineva ninaga need autod. Sama kehtib ka B7 kere kohta, kus sedaan/universaal ja cabrio näevad küll eest vaatest
samad välja (stange vist isegi on sama ja tuled), aga tiivad on kindlasti erinevad, kuna kere joon küljepeal on erinev. Miks peaks siis A4 ja A5 üldse
jupid olema 1:1-le vahetatavad?
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 20.02.20 08:06
|
|
|
Minu jaoks teema ammendanud. Las see a4 jääb sinnapaika. Upgrade-in veic agressiivsemaks 2012+ RS5 tükkidega.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.02.20 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Kas mitte a5 polegi a4, ainult et kupeekabrio vmt. Sama mis a7 ja a6? |
Ma ise ka nii arvanud seni. |
Platvormilt ongi, mis ei tähenda, et keredetailid ja muudki kohe 1-1 sobiks. A4 ja A5 ninaosa detailid ei saa kuidagi sobida, kuna A piilari ja
poritiiva ühenduskoht on väga erinevad neil. Sellest juba piisab, et mõte unustada igaveseks kui suuremat lõikuspidu ei ole plaanitud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 21.02.20 05:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Kas mitte a5 polegi a4, ainult et kupeekabrio vmt. Sama mis a7 ja a6? |
Ma ise ka nii arvanud seni. |
Platvormilt ongi, mis ei tähenda, et keredetailid ja muudki kohe 1-1 sobiks. A4 ja A5 ninaosa detailid ei saa kuidagi sobida, kuna A piilari ja
poritiiva ühenduskoht on väga erinevad neil. Sellest juba piisab, et mõte unustada igaveseks kui suuremat lõikuspidu ei ole plaanitud.
|
"Lõikuspidu"
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 25.02.20 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Minu jaoks teema ammendanud. Las see a4 jääb sinnapaika. Upgrade-in veic agressiivsemaks 2012+ RS5 tükkidega. |
Arvesta, et ka see vahetus pole päris muretu. RS5 tiivad ja stanged on laiemad. Kui isegi kõik see panna, ei jookse tiiva ja karbinurgad ilusti kokku.
Originaaltiivad ja rs5 stange jälle ei sobi omavahel. TUled on vaja kodeerida ja tavaliste tulede asemele pole AFS mõtet toppida ja vastupidi. AFS
tulesid ilma AFS tulede peale kodeerida on jälle keerulisem. Ka osa juhtmestikust vist ei klappinud. Lisaks vajad tuleraame, tule
ventilatsioonidetaile, põhjapaneeli pikendust jms pisipudi.
Kogu see nimekiri pole romulakaup ka. Lisaks näeb kogu kompott väga veider välja, kui kogu kere ja veermiku/ka veljed järgi ei too.
|
|
|