Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Esisillas kolks - lahendatud (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1420)
Nareze
huviline



Registreerunud 05.08.19
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b6 2003

postitati 27.01.20 10:11 Tsiteeri
Esisillas kolks - lahendatud



Tere
Ja jälle vana hea audiga probleemid. Lugu siis selline, et sügisel hakkas veovõll kolksuma. Oli ainult siis kuulda kui keerasid vasakule sõiduajal. Välimise veovõlli otsa kummi kate oli katki ja määre seest välja jooksnud. Vahetasime välimise veovõlli otsa ära ja kadus ära. Ja nüüd on see tagasi, ja palju hullemini. Piisab aint sellest, et rooli pool pööret keerata ja juba koliseb. Iga päevaga läheb aina hullemaks. Nüüd on lihtsalt teisiti see, et koliseb mõlemale poole keerates. Kas see võib olla nüüd sisemine ots või võib olla see kolin tingitud ka millestki muust? Kolks on ainult sõites, kohapeal pole midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
klubiliige



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,8 AQ, S6 4,2 Avant

postitati 27.01.20 15:52 Tsiteeri


Alustuseks kõige lihtsam- kas poolassi poldid on kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 27.01.20 17:04 Tsiteeri


Ära kindlasti kirjuta mis autoga tegemist on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nareze
huviline



Registreerunud 05.08.19
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b6 2003

postitati 27.01.20 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Ära kindlasti kirjuta mis autoga tegemist on.


Vabandust, läks meelest. Audi a4 b6 2003 manuaal 1.9tdi esivedu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 27.01.20 20:28 Tsiteeri


Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mul ka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.20 07:02 Tsiteeri


Ma ei nimetaks veovõlli otsast tulevat heli kolksuks. Pigem raginaks või naksumiseks. Aga mine lase töökojas üle vaadata, see pole selline viga, mida internetist otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: typ44A S711

postitati 28.01.20 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mulnka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.


Sekundeerin. On olnud juhus, kus tuttav nõudis, et tema B5 Passatile läheks kõige odavam (12€) poolteljeots.
Too oli nii tolerantsidest väljas, et palja käega ei jõudnud seda keeratagi ja telje otsa läks ka lõpuks hüdropressi abiga.
4-5 kuud hiljem juba räägib, et ots on raksuma hakanud :D


kaks-kaks-turbo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nareze
huviline



Registreerunud 05.08.19
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b6 2003

postitati 28.01.20 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Alustuseks kõige lihtsam- kas poolassi poldid on kinni?


Need on ilusti kõik kinni

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kui oli mingi kõige odavamat sorti varuosa, siis pole imestada kui läbi on, oli mulnka kunagi umbes selline eluiga poolteljeotsal.


See oli Lemförderi osa. Ei usu, et see sinna kõige odavamasse klassi kuulub ja ma kahtlen, et isegi odavam klass juba 2 kuuga õhtal oleks.

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Ma ei nimetaks veovõlli otsast tulevat heli kolksuks. Pigem raginaks või naksumiseks. Aga mine lase töökojas üle vaadata, see pole selline viga, mida internetist otsida.


See ikka kolksub, vahel on ka tõesti ragisenud kuid enamus ajast ikka kolks. Ma küsisingi siit selle mõttega, et aimu saada kas veermikus on ka mingeid muid selliseid osasi mis ainult siis annavad häält kui sõiduajal rooli keerad nagu siis nt veovõll. Sest ma ei taha väga uskuda, et veovõllis jälle kala kuna välimine ots sai just vahetatud ja sisemine ots paistis ka terve olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.01.20 16:25 Tsiteeri


Minu meelest Lemförder ei tooda selliseid asju, vähemalt mina pole kohanud.
Aga kas oled alla piilunud, et vähemalt kattekumm on terve ja klambrid kinni? Kui näiteks vesi sisse pääseb, siis on kiiresti kolin taga, samuti on mõned kattekummid katki läinud mõne nädalaga, arusaamatul põhjusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.20 07:17 Tsiteeri


Lahtine roolilatt võib keeramisel kolksuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nareze
huviline



Registreerunud 05.08.19
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b6 2003

postitati 04.02.20 21:54 Tsiteeri


Nüüd uuesti kontrollides oligi kummikate katki, ja ikka kenasti. Huvitav ongi see, et see oli uhiuus. Esimest korda vaadates jäi kuidagi moodi see kahe silma vahele. Aga suur aitäh kõigile kes vastasid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4.2, Treg 5.0 ABT

postitati 05.02.20 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nareze
Nüüd uuesti kontrollides oligi kummikate katki, ja ikka kenasti. Huvitav ongi see, et see oli uhiuus. Esimest korda vaadates jäi kuidagi moodi see kahe silma vahele. Aga suur aitäh kõigile kes vastasid!



Vot selline on eeskujulik foorumlane, annab pärast teada mis viga oli, et järgmisel lihtsam on!

:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 29.02.20 21:55 Tsiteeri


Lendan küll vanasse ja juba lahendatud teemasse, aga veovõllide osas on omad kogemused, et osade otstega ongi kaasas mõttetud kattekummid. Need, mis on uuest peast kummised, pehmed ja elastsed, kestavad vähe. Mis on jäigad ja plastikust, kestavad kauem. Aga isegi täitsa asjalike tootjate kummid vähemalt BMW näitel kipuvad aasta-paari pärast juba pragulised olema. Ei teagi, mis värk nendega on. Kliima või...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.03.20 05:32 Tsiteeri


Nendega on see värk, et tuleb originaal panna, koos määrde ja pudinatega 40€ on c7 omanikule peenraha. 4H0498203


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 01.03.20 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Nendega on see värk, et tuleb originaal panna, koos määrde ja pudinatega 40€ on c7 omanikule peenraha. 4H0498203


Noo, oled ikks kindel we?

Kui tellid selle LÖBRO kirjadega asja LINK ja paned külge, ma kül ei usu, et see nüüd poole aasta pärast saba annab....
Kusjuures, ise on 4X odavam originaalist.

Ja seal on neid 5€ maksvaid asju küll, mis võiks nagu katki minna. Osdadele on isegi Febi peale kirjutatud....:D

Aga sellega ma olen nõus, et see veovõlli kummiteema on juba oma 20a õhus olnud, osad lihtsalt kestavad 6 kuud ja pragunevad talvel tükkideks ja osad on 100a vanad ja terved.
Vanasti müüdi neid pragunevaid variante "Itaalia" toodete nime all, nüüd on kõik muidugi Wuhanisse kolinud.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.03.20 15:58 Tsiteeri


Enamusele ei ütle need nimed midagi, pannakse ikka mingi skf pakendis kumm, nimi on ju kuulus, hind hea. Kindel on see, et orig. detail kestab õige paigalduse korral sadu tuhandeid ja siit kaugemale ei viitsi mõelda isegi. Eks ikka leidub mingi pakendaja karbis orig. jubinaid, nagu kolmese c7-e ketiliin, kuid see eeldab juba üle keskmise teadmisi asjadest. Me võime siin üksteist harida, kahjuks see suurema osani ei jõua.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]