Lehekülgi: 1 2 |
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
Typhome
|
postitati 21.01.20 16:22
|
|
|
Kui on huvi, võin esimest üle vaadata.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.01.20 06:02
|
|
|
Esimesele on keegi S-line logod kleepinud miskil teadmata põhjusel. Mõlemat tuleks korralikult kontrollida, kuna Soome ja Eesti olud ei soosi just
selliste autode pikka heaolu. Vaatama peab väga spetsiifilisi asju, need räägivad ka läbisõidust nii mõndahgi. Kui pole probleem 3-5K kohe sisse
laduda, võib ka kinnisilmi ära osta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.01.20 06:30
|
|
|
Esimest soovitaks pigem vältida.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 22.01.20 22:21
|
|
|
Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi
täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 23.01.20 00:13
|
|
|
Valus, sellise jutu eest võib siin foorumis ''peksa'' saada.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 23.01.20 04:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Valus, sellise jutu eest võib siin foorumis ''peksa'' saada.
|
Pool praami on veel tühja ruumi, las kogub. Igal kirikus käijal omad lõbud ja raha peabki ringlema.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.20 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi
täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
|
Investeeringuna on muidugi selline auto täna mõttetu. Sinna läheb veel 20 aastat enne kui seda autot investeeringuks nimetama saab hakata. Tegelikult
peaks selliseid autosid omama inimesed kellel pole vaja raha koguda remondi jaoks aga noh reaalsus ilmselt alati selline pole.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 23.01.20 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Esimesele on keegi S-line logod kleepinud miskil teadmata põhjusel. |
Ostja soovib S-laini ja ostja selle ka saab. Mul üks Allroadi ostja teatas samuti - "Kahju, et sellel S-laini pole"
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi
täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
|
Üldiselt tarbeesmemed ongi mõttetud investeeringud. Teksapüksid kuluvad kah mingi hetk läbi ja leiavad oma koha garaazis õlilapina. Tean paari platsi,
mis on neid "c4 S6si, d11 V8said" täis. Kahjuks ei ole nad enam ratastel, vaid üksteise otsa staabeldatud. Mul on isegi pildid tehtud, kuid
teemaalagatajat see edasi ei vii.
Tõsi, ega need kaks näidet väga ostuihalust ei tekita. Saan aru, et eelarve seab teatud piirid, kuid toolil istudes ja kuulutuse põhjal vettpidavat
hinnangut anda on vale. Nagu eelpool öeldi, siis oma silm on kuningas. Sõiduomaduste osas julgen omaltpoolt väita, et erinevalt C4 ja d11st, on C7-l
vähemalt rool ratastega ühendatud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 23.01.20 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pontu
Pool praami on veel tühja ruumi, las kogub. Igal kirikus käijal omad lõbud ja raha peabki ringlema. |
Kodanik pontu läheb õpib seda kooliharidust veel ja õpib lugema, kus on kirjas et ma seda omale tahan, tean piisavalt neist masinatest ja nende
rõõmudest.
Algne küsimus oli, kas keegi on neid juba lähemalt uurinud, et säästa enda aega veendumaks mis seisus need autod on.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.20 15:21
|
|
|
Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.01.20 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele? |
Yanekk ei eelista neid, vaid tuttav otsib. Ilmselgelt on valikus sedaan, diisel, nelikvedu ja hind ning läbisõit alla 200K. Ma soovitaks veits
kriteeriume nihutada, eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma
ja kivi maha jootma. Obd ja kogu moos...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 23.01.20 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
... eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma ja kivi maha
jootma. Obd ja kogu moos... |
Kas järeldad ainult kaudsete parameetrite järgi või antud manipuleerimine on mingite muude moodulite kaudu ka selgelt tuvastatav?
Kas oled kohanud sellist tegevust ka DE margiesinduste poolt?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.01.20 18:00
|
|
|
Sellega on nii, et igal uuemal ja ka vanemal Audil omad nipid ja trikid, kuidas tuvastada. Need jätan paraku enda teada. Margiesindusi ma küll ei
süüdistaks, pigem igasugu muid tegelasi, kes kuskil vahepeal on. Tean konkreetselt autosid, mida garantiiajal mingil põhjusel korrigeeritakse, enne
kui ametlik hooldus tuleb. Audid need ei ole, kuid vw grupi autod küll. See on nii kirju teema, et igat autot peab eraldi vaatama, küll on olnud suht
ok ajalooga autosid, kus nii mõnigi kilomeeter kadunud tegelt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 23.01.20 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele? |
Yanekk ei eelista neid, vaid tuttav otsib. Ilmselgelt on valikus sedaan, diisel, nelikvedu ja hind ning läbisõit alla 200K. Ma soovitaks veits
kriteeriume nihutada, eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma
ja kivi maha jootma. Obd ja kogu moos... |
See kerimise jutt tundub vähe kahtlane.
1. Selline seadae ei maksa kuskil alis 10€ millega saaks läbi obd kerida, isegi 100€ eest ei saa seda.
2. Kellel on selline seade muretsetud ei keri spidosi arvatavasti äitähh eest ja tahab päris kopsakat summat selle eest saada.
3. Ma olen huvipärast kontrollinud mitte 10 vaid päris mitmekümne müügisoleva autode esinduse ajalugu ja olen leidnud ainult paar kahtlast autot
millel tundub, et keegi on näpinud midagi.
Aga eks turg on kirju ja kindlasti on igasugu prahti müügil
|
|
|
Typhome
|
postitati 23.01.20 20:17
|
|
|
Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab
mitu tuhat €.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 23.01.20 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab
mitu tuhat €. |
Järelikult eestis sõitnud autot pole mõtet osta. Spidokerimise jaoks raha on aga kui vaja piduriklotse vahetada siis on nutt lahti
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 23.01.20 20:43
|
|
|
Mis see Eestis keritud siis halvem on kui kusagil mujal keritud? Või usud jõuluvanasse ja arvad, et mujal ei kerita?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 23.01.20 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Mis see Eestis keritud siis halvem on kui kusagil mujal keritud? Või usud jõuluvanasse ja arvad, et mujal ei kerita? |
Ma usun jõuluvanasse!
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 23.01.20 21:32
|
|
|
Ma näiteks ei usu jõuluvanasse!
Kõige parem oleks osta auto sealt riigist, kuhu ta uuena müüdud on. Sul on võimalik vähemalt midagigi leida tema ajaloo kohta (eriti kõnealuste autode
kohta). Lihtsaim loomulikult Eesti, parimad variandid lõuna,- ja kesk-euroopa. Olen ise ka esindustes töötanud ja VIN koode sisse tagunud, anomaaliaid
esineb igasuguseid. Ka sellel juhul, kui auto on uuena ostetud Eestist. Aga see protsent "imelikke" on võrreldes mujalttooduga kordi väiksem.
Ja ei ole ka mõtet rääkida, et "leedukad kerivad", ei, sealt tuuakse auto ja siin keritakse. Leedukas teab, et autod lähevad transiidiks, pole tema
asi numbreid reguleerida.
Numbreid reguleeritakse ikka seal maal, kus seda asja pärast turustatakse. Kes meist siis leedus pole käinud. Ükskord võiks me ju asjadest õigesti
rääkida.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.20 04:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab
mitu tuhat €. |
Täpselt nii, Eestis on vähemalt kolm sellist seadet. Ja mitu tuhat on tagasihoidlikult öeldud, peaaegu kümme maksis mingi aeg tagasi. Ja see peab ju
ennast ära tasuma...Lisaks muidugi kivijootjad.
Igasugu C6-te, B8-te jne kerimiseks on kõik kohad spetsialiste täis, põhimõtteliselt selveri külastus.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.01.20 11:47
|
|
|
Mingi B8 ja C6 saan ma ise ka kerida aga ma ei viitsi tegelda sellise jamaga lihtsalt. Aga okey, mis ma ikka sellest asjast tean. Ju need 4G on siin
siis kõik keritud. Vahet pole kas esinduse ajalugu on ok või mitte. Mõtlen ise ka, et imelik et paljudel autodel 50k pealt esinduses garantikorras
kast on vahetatud. Ju on siis keritud nii hullult lihtsalt . Asi selge
nüüd.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.20 12:10
|
|
|
Üldistamine ei vii kuhugi, loomulikult pole kõik C7-d, D4 jne. keritud. Aga märkimisväärne osa on juba ja seepärast tulebki kontrollida. Kui on suva
mis seisus auto on, peaasi, et oleks odav hind, siis las olla. Eesti autoturg on nagunii, nagu on. Mingid pesast väljakukkunud ja tehniliselt
süüdimatud lumehelbed on Leedust raibete kokkutassimise näol leidnud hõlptulu allika, et laup. õhtul rahameest jäljendada. Ainuke oluline asi on odav
hind. Nii see turg ära solgitakse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 24.01.20 12:14
|
|
|
Kui ma endale C7 otsisin saksast siis komistasin päris mitme sellise otsa millel autodna tuvastas anomaaliaid. Tundib, et stsenaarium on selline, et
esimene omanik sõidab autoga 4-5 aastat, siis müüb edasi türklasele kes laseb autoga mõned kümned tuhanded. Siis kerib läbisõidu enamvähem samasse
kanti tagasi kui aasta tagasi ja siis läheb auto kuskile ilusasse autopoodi müüki.
Lõpuks ostsingi eesti ajalooga auto mille läbisõidus saan 99% kindel olla.
|
|
|
madmike94
huviline
Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi
|
postitati 31.01.20 06:29
|
|
|
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et
keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri
õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake
sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|