Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kaootiline temperatuuri andur. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1752)
sininetigu
huviline



Registreerunud 04.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.9TDI FL & 1.9TDI quattro prefl

postitati 14.01.20 00:21 Tsiteeri
Kaootiline temperatuuri andur.



Hei!

Isend:
A4 b5 1,9tdi 81kw afn 1997 aasta

Mureks kliima kaudu monitooritava temp sensori käitumine (kanal 51, vanakooli kliima).
Nimelt aega ajat toimib nagu oodatud (mis iganes temp väljas ning hakkab soojenedes tasahilju kasvama).
Ligi pooltel, kui mitte rohkem juhtudel aga alustab 24c )mõnikord ka mõni muu rändom kraad) pealt külma mootoriga. Ärkab alles siis, kui temperatuur sellest ca 4-5 kraadi reaalselt üle on jõudnud tiksuda.
Võrdlen seda näitu obd kaudu aju andmetega.
Proovisin ka teist andurit, kuid tulemus oli sama kaootiline.

Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud?

Parimat
ST


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.01.20 08:41 Tsiteeri


B5 2.8 142kw mootori puhul vähemalt oli minu arust selline teema, et see kliimaploki näit ei tulegi kuskilt andurist vaid on n.ö eeldatav auto enda poolt.
Ehk siis reaalse eluga ei olnud sel näidul mingit pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.20 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Hei!

Isend:
A4 b5 1,9tdi 81kw afn 1997 aasta

Mureks kliima kaudu monitooritava temp sensori käitumine (kanal 51, vanakooli kliima).
Nimelt aega ajat toimib nagu oodatud (mis iganes temp väljas ning hakkab soojenedes tasahilju kasvama).
Ligi pooltel, kui mitte rohkem juhtudel aga alustab 24c )mõnikord ka mõni muu rändom kraad) pealt külma mootoriga. Ärkab alles siis, kui temperatuur sellest ca 4-5 kraadi reaalselt üle on jõudnud tiksuda.
Võrdlen seda näitu obd kaudu aju andmetega.
Proovisin ka teist andurit, kuid tulemus oli sama kaootiline.

Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud?

Parimat
ST


Kas ma olen ainus, kes ei saa sellest jutust aru? Milles probleem seisneb? Mis autol viga on? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.01.20 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas ma olen ainus, kes ei saa sellest jutust aru? Milles probleem seisneb? Mis autol viga on? :)


Öeldi ju, et see temperatuur, mida kliimaplokk näitab, on mingi arvutuslik, mitte see, mida andur mõõdab.

Kui tahad reaalseid näite teada saada, siis autol on üks temperatuuri kaksikandur, mille ühe näidu saad arvutiga kellaplokist vaadates (see mis annab infot seierile) ja teise näidu saad arvutiga mootoriajust vaadates (see mida kasutab mootori aju kütuse segu/süüte jne jaoks). Kui need näidud on enam-vähem samad ja vastavad ka mootori reaalsele temperatuurile, siis unusta see asi ära, kõik on korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.01.20 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar

Kas ma olen ainus, kes ei saa sellest jutust aru? Milles probleem seisneb? Mis autol viga on? :)


Ei ole ainus. Ma ei saanud kah aru.

Et miks peab mingi fng arvuti või kliimaplokiga seksima, et mootori tempi teada saada. Selle jaoks on temp. seier armatuuris.

Ja kui tõesti reaalset temperatuuri tahan teada (ehk siis kahtlus, et armatuur valetab või tuba ei lähe soojaks vms), siis kas sorkan laboritermomeetri paisupaaki või võtan lasertermomeetri ja tulistan sellega avanenud termostaadi korpust.

Ülejäänud nö. "reaalsed" näidud, mida andurid näitavad, põhinevad kõik mingil tatil, mis soojenedes oma takistust muudab.
Või siis ei muuda.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.01.20 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar

Kas ma olen ainus, kes ei saa sellest jutust aru? Milles probleem seisneb? Mis autol viga on? :)


Ei ole ainus. Ma ei saanud kah aru.

Et miks peab mingi fng arvuti või kliimaplokiga seksima, et mootori tempi teada saada. Selle jaoks on temp. seier armatuuris.

Ja kui tõesti reaalset temperatuuri tahan teada (ehk siis kahtlus, et armatuur valetab või tuba ei lähe soojaks vms), siis kas sorkan laboritermomeetri paisupaaki või võtan lasertermomeetri ja tulistan sellega avanenud termostaadi korpust.

Ülejäänud nö. "reaalsed" näidud, mida andurid näitavad, põhinevad kõik mingil tatil, mis soojenedes oma takistust muudab.
Või siis ei muuda.


Meil kõigil on vedanud, et vähemalt üks tark ja andekas inimene viitsib foorumis sõna sekka öelda.
Edaspidi palun veidi tuure maha tõmmata ja toon viisakamaks muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.2% - SQL: 48.8%]