Reino96
huviline
Registreerunud 09.09.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.20 19:34
|
|
|
Audi a4 b6 istmed
Tervist, uuriks mis istmed sobivad audi a4 b6-le avant-ile? Kas b7 omad samuti istuvad või ainult b6?
Hetkel tavalised(riidest) sees, plaan oleks välja vahetada nahast vastu.
|
|
|
HardoPiiri
huviline
Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro
|
postitati 04.01.20 13:11
|
|
|
Istmed
Istmed peaksid sobima b6 ja b7 omad, kuid soovitan avant-ile vaadata avant istmed, sest tagumiste istmete seljatoe pikkus on natuke kõrgem kui sedaani
omad (kuskilt kuulnud). Esiistmetega ei tohiks probleeme olla. Minu omal oli isegi elektriistmete jaoks valmidused olemas.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.01.20 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HardoPiiri
Minu omal oli isegi elektriistmete jaoks valmidused olemas. |
Audil EI OLE mingeid valmidusi. Nimmetoe reguleerimise toite juhtmed on 10x peenemad, kui täis elektrilisel sisul.
|
|
|
|
Reino96
huviline
Registreerunud 09.09.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.20 12:54
|
|
|
Ehk ühesõnaga läheb b6 ja b7 istmed? Kas mingi otsiku tuleb ka vahele osta või juhtmeid?
|
|
|
HardoPiiri
huviline
Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro
|
postitati 20.01.20 20:40
|
|
|
Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et
ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.01.20 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HardoPiiri
Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et
ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta. |
Ta võib toimida, aga kui sa mõlemal istmel mitut mootorit korraga liigutad, lased selle nimmetugede liigutamise jaoks mõeldud 10A kaitsme läbi üsna
kergelt (ilma koormuseta tarbib üks mootor keskmiselt 2-3A). Originaalis on elektrilistel istmetel 30A kaitse või isegi lausa 2x 30A kaitsmed. Aga
kaitse peab ka vastama juhtme jämedusele. Kaitsmest ei ole mingit kasu, kui enne põleb juhe maha, kui kaitse läbi läheb.
Jah niikaua, kui sa liigutad ainult ühte mootorit korraga ja ei topi mingit suuremat kaitset sinna, siis kõik toimib ja tõepoolest ei tohiks mingeid
probleeme tekkida (kehvemal juhul põletad lihtsalt kaitmse läbi ja see muidugi asub kohas, kuhu ilma nr 8 padrunita ligi ei pääse).
...Aga see ei ole ju 100% toimiv lahendus või kuidas?
|
|
|
|
HardoPiiri
huviline
Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro
|
postitati 21.01.20 06:00
|
|
|
Sõitnud autoga umbes aasta juba nii, et elektriliselt juhitavad istmed sees. Siiamaani ei ole ühtegi probleemi olnud, ka kaitset pole suutnud
siiamaani läbi põletada.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.01.20 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HardoPiiri
Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et
ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta. |
Järelikult ühe istmevahetuse see auto juba varasemalt on üle elanud.
Ma ei usu samuti, et sakslane vasega priiskab.
Priikas, aga 30ndatel.
.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.01.20 14:10
|
|
|
Kui elektriskeeme pole uurinud, siis ei ole mõtet raiduda mingit valmiduse juttu...
Elektrilise nimmetoega istmetega autodel on toite juhtmed 1mm ristlõikega ja kuni 2002 mudeliaastani on kummagi istme jaoks eraldi 10A kaitse, alates
2003 mudeliaastast (see on alates 06.2002 toodetud autod) on ÜKS 10A kaitse kahe istme peale kokku. Massi juhtmed on kuni istmete aluste pistikuteni
(T10o ja T10p) juba 2,5mm ristlõikega.
Täis elektriliste istmetega autodel on toite ja massi juhtmed 2,5mm ristlõikega ja kummagi istme jaoks on eraldi 30A termokaitse.
Ja kui läbimõõdu erinevus tundub tühine, siis arvuta ristlõike pindalade erinevus...
1mm 3,14*(1/2)^2 = 0,785 mm2
2,5mm 3,14*(2,5/2)^2 = 4,906 mm2
Mis tähendab, et täiselektriliste istmetega on toite juhtmed üle 6 korra jämedamad!
|
|
|
|