Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 b6 istmed (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2556)
Reino96
huviline



Registreerunud 09.09.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.20 19:34 Tsiteeri
Audi a4 b6 istmed



Tervist, uuriks mis istmed sobivad audi a4 b6-le avant-ile? Kas b7 omad samuti istuvad või ainult b6?
Hetkel tavalised(riidest) sees, plaan oleks välja vahetada nahast vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HardoPiiri
huviline



Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro

postitati 04.01.20 13:11 Tsiteeri
Istmed



Istmed peaksid sobima b6 ja b7 omad, kuid soovitan avant-ile vaadata avant istmed, sest tagumiste istmete seljatoe pikkus on natuke kõrgem kui sedaani omad (kuskilt kuulnud). Esiistmetega ei tohiks probleeme olla. Minu omal oli isegi elektriistmete jaoks valmidused olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.01.20 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Minu omal oli isegi elektriistmete jaoks valmidused olemas.


Audil EI OLE mingeid valmidusi. Nimmetoe reguleerimise toite juhtmed on 10x peenemad, kui täis elektrilisel sisul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reino96
huviline



Registreerunud 09.09.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.20 12:54 Tsiteeri


Ehk ühesõnaga läheb b6 ja b7 istmed? Kas mingi otsiku tuleb ka vahele osta või juhtmeid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HardoPiiri
huviline



Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro

postitati 20.01.20 20:40 Tsiteeri


Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.01.20 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta.


Ta võib toimida, aga kui sa mõlemal istmel mitut mootorit korraga liigutad, lased selle nimmetugede liigutamise jaoks mõeldud 10A kaitsme läbi üsna kergelt (ilma koormuseta tarbib üks mootor keskmiselt 2-3A). Originaalis on elektrilistel istmetel 30A kaitse või isegi lausa 2x 30A kaitsmed. Aga kaitse peab ka vastama juhtme jämedusele. Kaitsmest ei ole mingit kasu, kui enne põleb juhe maha, kui kaitse läbi läheb.

Jah niikaua, kui sa liigutad ainult ühte mootorit korraga ja ei topi mingit suuremat kaitset sinna, siis kõik toimib ja tõepoolest ei tohiks mingeid probleeme tekkida (kehvemal juhul põletad lihtsalt kaitmse läbi ja see muidugi asub kohas, kuhu ilma nr 8 padrunita ligi ei pääse).

...Aga see ei ole ju 100% toimiv lahendus või kuidas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HardoPiiri
huviline



Registreerunud 04.03.19
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 - 1.8T Quattro

postitati 21.01.20 06:00 Tsiteeri


Sõitnud autoga umbes aasta juba nii, et elektriliselt juhitavad istmed sees. Siiamaani ei ole ühtegi probleemi olnud, ka kaitset pole suutnud siiamaani läbi põletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.01.20 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HardoPiiri
Valmiduse all pidasin silmas seda, et mehaaniliselt reguleeritavad istmed said elektriliselt reguleeritavate istmete vastu välja vahetatud nii et ühtegi juhtmevedamist ei pidanud tegema. Kõik läks ilusti 1:1 külge ja töötab. Ei olnud ühtegi vahetükki vaja vahele osta.


Järelikult ühe istmevahetuse see auto juba varasemalt on üle elanud.
Ma ei usu samuti, et sakslane vasega priiskab.

Priikas, aga 30ndatel.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.01.20 14:10 Tsiteeri


Kui elektriskeeme pole uurinud, siis ei ole mõtet raiduda mingit valmiduse juttu...

Elektrilise nimmetoega istmetega autodel on toite juhtmed 1mm ristlõikega ja kuni 2002 mudeliaastani on kummagi istme jaoks eraldi 10A kaitse, alates 2003 mudeliaastast (see on alates 06.2002 toodetud autod) on ÜKS 10A kaitse kahe istme peale kokku. Massi juhtmed on kuni istmete aluste pistikuteni (T10o ja T10p) juba 2,5mm ristlõikega.
https://www.upload.ee/image/11010017/Nimmetugi.jpg

Täis elektriliste istmetega autodel on toite ja massi juhtmed 2,5mm ristlõikega ja kummagi istme jaoks on eraldi 30A termokaitse.
https://www.upload.ee/image/11010016/Taiselektriline.jpg

Ja kui läbimõõdu erinevus tundub tühine, siis arvuta ristlõike pindalade erinevus...
1mm 3,14*(1/2)^2 = 0,785 mm2
2,5mm 3,14*(2,5/2)^2 = 4,906 mm2
Mis tähendab, et täiselektriliste istmetega on toite juhtmed üle 6 korra jämedamad!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]